mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zoo 3 reserverbeertjes! Heeft charlotte nu al een lievelingsknuff? Of is dit voor je zoontje? Ik PB je wel even!
    Het was heerlijk gisteren. We waren er om 5 uur en waren 10 uur thuis. Hanna heeft rond half 7 eten gehad en is daarna tot half 10 stil geweest (moet ze thuis eens doen);). Hebben een indische rijsttafel gehad had ze zelf gemaakt. Heerlijk. En wel goed geslapen al begint het bij mijn man nu pas te landen. Zaterdag heeft hij gesprek met z'n ouders. Vanmorgen even naar dorp geweest. Schetig vestje en shirtje mtje 68 gekocht bij de zeeman echt voor de winter. Hadden ze trouwens ook hele leuke winterjasjes net zo duur als ik op marktplaats voor merk heb betaald moet er nog even inkomen;) En heb pasfoto's gemaakt voor de ID van Hanna. Want met mystery park kun je in belgie terecht komen en dan heb je die nodig voor het geval je in het ziekenhuis terecht komt. Ze hadden daar een zitje en daar zet je ze dan in en ze bleef gewoon netjes zitten en lachen. Daarna was het over met het shoppen. Nou ja ach.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Klinkt lekker Saar! En ook goed voor je, even ontspannen toch! Heerlijk.
    En ook nog lekker even geshopt vanmorgen. Ze hebben leuke dingen he, bij de Zeeman! En idd, goed kijken voordat je op mp wat koopt, soms betaal je echt teveel!

Ja Charlotte heeft echt voorkeur voor knuffel! Ik wilde die blauwe niet, want vond dat voor een jongetje.. dus een roze gekocht maar nee hoor, die hoeft mevrouwtje niet! :D
    Nou dan heb ik 3 knuffels, dat is wel genoeg!! Super bedankt!

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    haha ligt die van jullie ook zo in bed??? :D:D

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    hahah nee! maar wel een heel leuk gezicht! En die letterslinger is mooi geworden joh, ik weet nog dat je zei dat je ermee bezig was...lijkt al weer eeuwen geleden.
    Ik doe vandaag het beertje op de bus, dus morgen kan ze misschien al met twee beren op der kop slapen :D

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou Saar een echt fotomodel dus :D Leuk van die kleertjes! VInden jullie shoppen voor de beeb ook veel leuker dan voor jezelf? Terwijl het hen natuurlijk weinig kan schelen wat ze aanhebben haha.

Cocko, ik heb het geprobeert en hij tilt wel iets meer zn hoofd op dus ik ga het blijven doen op die manier. Hopelijk lukt het hem over een tijdje om zn hoofd echt langer op te tillen :)

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou cocko das gewoon verstoppertje spelen;) Ik vind het trouwens niet leuk kleertjes kopen. Ze groeien er zo giga snel weer uit. Jammer van het geld zeg maar. Leuk die letterslinger, ben je lekker druk mee geweest!
    Kijk blijven oefenen bailey!

Die van mij slaapt zo:

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: blijven oefenen, het kost even tijd maar als je dit volhoudt, komt het echt goed! En dan krijg je een giga groot compliment op het cb :D

Bedankt voor het beertje, super!!! Ze trekt echt zelf dat beertje over d'r hoofd, zo'n dom gezicht! M'n ma was pas helemaal in paniek want ze lag met d'r beertje over d'r gezichtje.. haha!

Die slinger was een aardige klus idd! Maar wel leuk. En heb er veel leuke reacties op gehad. Ook van mensen die bij ons voor de deur parkeerden en naar de winkels moesten. 1 kwam zelfs aan de deur om te vragen hoe ik dat gedaan had. :)

Ja Saar, daar heb je gelijk in. Het is zonde van het geld. Daarom koop ik vaak wat goedkopere kleertjes via mp of idd bij zeeman ofzo. Vind het altijd leuk om te kopen maar ik probeer het ook wel weer om te verkopen eerlijk gezegd.. Je kunt niet alles houden tenslotte.

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat schattig, Hanna slaapt dus ook echt met een knuffel! Leuk is dat! Wat een bos haar heeft ze toch!! Mega!

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    haha ahh wat schattig! En Hanna slaapt in net zo'n kikkerpose als Dean. Wat een scheetjes hebben we toch hé?!

Nou ik moet zeggen dat ik dat ook erg zonde vind. Maar ik heb een nieuwe tactiek. Ik 'koop' alles online: winkel net zolang tot ik een winkelwagente vol heb en ipv dan op 'bestellen' te klikken druk ik snel de pagina weg. hahah toch het plezier van winkelen, zonder geld uit te geven. Al krijg je ook geen kleertjes thuis dan natuurlijk haha.
    Ik vind het moeilijker om me in te houden bij de prentenboeken afdeling. Zoo mooi vind ik die! Ik ga daar denk ik maar eens voor op mp kijken.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahahaha is ook een goeie bailey.
    Mijn moeder isuit verveling aan het bieden op vakantieveilingen. Koopt ze een kampeervakantie voor 1 euro en ze kan niet eens gaan:D Hihi nou ja.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja Hanna slaapt ook met knuffel. Ze vind de neus van giraf/langnek ook heeeeeel lekker. Maar of dit haar lievelings word... geen idee. De groene rups vind ze ook wel fantastisch.. kan ze nog niet vasthouden is te zwaar. Oh is dat oma's eigen? Mijn moeder zei met dat warme weer steeds: heeft ze het niet te koud:(

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahaha ik kom bij hanna op d'r kamer heeft ze zich omgedraaid om haar as. Dus nu lag ze met haar billen waar haar hoofd lag... Ik weet ook niet waarom maar goed ik had haar niet zo neergelegd haha.

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha Saar, dat is idd oma's eigen! Vroeger raakten ze zelf ook niet zo snel in paniek, maar nu... Pff.. als Charlotte even flink krijst, roept m'n ma gelijk: "er is wat hoor, er is wat hoor! Doe er nou eens wat aan!" :D

Ja je zei dat ze die rups nog te zwaar vond. Wat is dat voor iets dan?? Volgens mij ken ik die niet..

Bailey: ja alle baby's liggen in de kikkerhouding! En weet je, het kan nog gekker want ons zoontje van 2,5 jaar ligt nog steeds in zo'n houding te slapen! Hij ligt ook wel op z'n zij hoor, maar als ie echt helemaal uitgeteld op z'n bed neervalt, gaan die beentjes ook in die houding. Zo scheetig.

Heee, das wel een goede manier om te winkelen zo!! Haha vind 'm wel goed!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha doet je zoontje dan ook zijn armpjes omhoog? Heb je trouwens zelf weleens geprobeert op die manier te slapen. Ligt echt voor geen meter kan ik je zeggen... Zeker die armen omhoog en dan die beentjes opgetrokken. Hieronder de rups, maar Hanna kan erop zitten (is; ie wel weer een beetje klein maar goed)

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wow dat is een grote rups idd! Logisch dat ze die nog niet kan pakken! Hij is wel erg gaaf trouwens!

Ja wij hebben ook geprobeerd zo te gaan liggen maar nee, dank u, dat is niet echt een fijne houding ;) Ja hij ligt dan ook met z'n armen omhoog. Zelfs m'n dochtertje lag gisteravond met d'r armen omhoog! Die heeft een fiets gekregen dinsdagavond..dus de hele dag door gefietst hier! Pff dat kind was zooo moe!

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    He! ik zie nu pas dat jij tegelijk met mij postte de vorige keer! Maar hanna zich omgedraaid? is ze lekker even bezig geweest in ieder geval! Jaja nog even en dan gaat ze het hele bed door hoor! Haha het is wel een bijdehante tante, die Hanna!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh heerlijk. Fietsen is toch leuk! Gaat ze alle kanten op of valt het mee? Heb jij nog leuke ideeën voor speelgoed? Ik merk dat Hanna de banaan wel even goed vind en de babygym soms ook. Nu zit ik heel veel met haar opschoot want hobbelen en heen en weer gaan vind ze fantastisch. Net zoals rammelaars proberen aan te pakken, maar ja wil ook wel eens even wat doen terwijl ze in de box ligt. Dus ideeën zijn welkom;)

Ja dat draaien ik schrok er eerst van eigenlijk van wat heeft die nou weer gedaan. Maar er kwam gelijk een big smile op haar gezicht haha

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    haha ze vond het wel leuk dat jij schrok! Hebben ze door hoor! En als ze even heel kien is, dan ligt ze straks weer ondersteboven in bed ;) Heel gezellig!

Oei speelgoed.. tsja, wij hebben zo'n hanger met een rammelaar, belletjes en twee handvaatjes om te pakken in de box hangen. Vindt ze helemaal geweldig, want hoe harder ze zwaait met die dingen, hoe harder het geluidje klinkt. En we hebben ook een muziekdoos (hoort bij een loopautootje maar goed..) en als ze dan met d'r handje op een knopje komt, gaat er een wijsje spelen. Supergaaf! Ze moeten eigenlijk snel door kunnen hebben met speelgoed dat als zij maar iets van actie ondernemen, er een beloning volgt..

op de foto kun je een beetje zien wat ik bedoel met zo'n hanger.. zag een moderne versie pas bij de prenatal..deze is nog van heeeeel vroeger :p

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat is net zoiets als de babygym. Nou ja ik zal nog eens aan mijn zus vragen of die nog wat voor me heeft liggen. Ik weet het anders ook niet. Best lastige leeftijd qua speelgoed:) Ik ga zaterdag een superleuk speelkleed ophalen van de Ikea. Kan ze mooi op haar buik op spelen. Zoek ook nog het boekje ervan! Is niet meer te koop en toen het wel te koop was, was ik niet zwanger en vond het zo stom om het dan aan te schaffen.

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nee het kleed waar ze op ligt, is babygym. Daar hangen idd beertjes enzo aan. Maar daarnaast zie je iets, dat is gewoon een lijntje met paar dingetjes eraan. Toch weer anders dan babygym. Maar goed, het is idd wel erg lastig hoor. Ik heb er ook altijd moeite mee. Een rammelaar is leuk, een zachte knisperbeer/doekje is ook leuk. Ze hebben erg weinig nodig om zich te vermaken, dat is een geluk!

Deel Deze Pagina