Nu toch nog even reageren op de rest. Ab: Wat super dat je een fijn weekend hebt gehad en ook heerlijk dat Lars zich zo goed ontwikkelt. Ach en hij kan zich waarschijnlijk ook al goed warm houden en ligt natuurlijk niet op de grond. Je mag wel beginnen met bv, maar het schijnt wel zo te zijn dat je kleine het optimaalst gebruik maakt van de bv als je geen bijvoeding geeft. Dat is ook de reden dat ik zo lang mogelijk wil wachten! Mijn zus had nog een goede tip voor het zwemmen. De maxi cosi mee op het onderstel zodat je de mee kunt nemen naar binnen. Dan kun je de kleine binnen alweer aankleden. Dat ga ik dan maar proberen op cp. Bandietje: Blauwe lipjes toch daar herken je het aan of niet?! Ik ben heel benieuwd is toch wel spannend de eerste keer zwemmen. Ik ga vandaag naar mijn oude werk toe, zie er best tegenop maar goed er zijn er nog een paar die graag Hanna willen zien. Misschien ook wel goed voor me hoor even door de zure appel heen bijten. Daarna lekker lunchen met mijn zus, das wel leuk!
Ab, wat leuk dat jullie vakantie zo geslaagd was! Saar, nou dat lijkt me ook wel even spannend. Maar waarschijnlijk is het ook wel heel leuk om even hana te laten zien en vergeet je (hopelijk) even de rest.
Weer terug. Werk ging niet door Lekker bij mijn zus geweest. Heerlijk gewandeld in het bos echt lekker. Ab: Ik ga even niets doen. Reageer niet erg goed op de pil dus maar condooms gebruiken.
jammer dat je werk niet door ging Saar, maar een wandeling in het bos is (vind ik) toch leuker! Ik doe net als Saar niks, ja condooms dus. Als ik zie hoelang mijn lijf moest ontpillen *gestopt eind januari, pas in april voor het eerst ongesteld en daarna pas weer in juni en toen niks meer en in augustus zwanger geworden* dan wil ik er echt niet meer aan. Die hormonen werken blijkbaar heel lang door bij mij. Misschien ooit nog spiraaltje, maar ik vind dat een eng idee om een of andere reden.
Tja bij mij was m'n pil gelukkig snel weer ongesteld en vrij snel zwanger, maar ik merkte wel meteen wat een invloed het heeft op je cyclus. Eerst wilde ik een spiraal, maar ik hoor zoveel negatieve verhalen over het plaatsen ervan, dat ik het niet meer durf. Condooms vinden m'n man en ik een behoorlijke "spelbederver"
Saar wat jammer dat je werk niet door ging.. Nu moet je er nog langer tegenop zien Idd herken je het aan blauwe lipjes. De eerste keer zwemmen is best spannend maar wel leuk! Ik had idd ook de maxicosi bij me. Heel makkelijk! Ab: Ik was ook met de pil begonnen maar kreeg erg last van mijn humeur ervan. Ben nu met de nuvaring begonnen.. Kijken hoe dat gaat.. Ook wij vinden condooms "spel bedervers" Het wennen bij het kdv ging erg goed. Alleen moest Tessa erg wennen aan de drukte en de geluiden. Maar dat komt vast goed! De prikjes waren erg naar dit keer. Tessa moest zo erg huilen.. Nu is ze wat hangerig/huilerig. Ik ga maar gauw weer met haar knuffelen.
Bailey: Ja dat bos was heerlijk. 't Was ook wel fantastisch weer. Ab: ja dat kan best inderdaad, maar ik word zo chagrijnig van de pil hele erge moodswings dan liever maar een condoom en er weer een beetje inkomen zeg maar. Bandietje: Dat zwemmen is toch iets nieuws dan weer he. Dan denk ik straks houdt hanna helemaal niet van zwemmen Ach wat zielig voor Tessa. Ze wist nu misschienwel dat het pijn zou doen en ze daarna zich niet zo lekker zou voelen. Ga maar lekker knuffelen. Fijn dat het op het kdv goed ging. Logisch dat ze moest wennen, maar goed dat zal best goed gaan. Hoeveel dagen gaat ze? Hoe gaat het met de dames die aan het werk zijn? Kunnen jullie er een beetje aan wennen?
Bandietje, ahh wat sneu voor tessa. Ze heeft nu al antistoffen aangemaakt natuurlijk dus dan heb je een ergere reactie ertegen, hopelijk voelt ze zich snel beter! Wel fijn dat het op het kdv goed ging, zo te horen went ze vast snel Saar, nou ik vind het pittig hoor! Was jij niet degene die laatst vroeg of wij ook zo'n slecht geheugen gekregen hadden? (ben et vergeten haha) In ieder geval, ik heb echt af en toe het gevoel dat er pudding in mn hoofd zit. Lastig om je dan te concentreren op je werk. Maar goed, hopelijk trekt dat snel bij!
Even een andere vraag; hebben jullie al de baby doos ontvangen? Ik heb er nog steeds niks van gehoord...
Ja ik vroeg dat inderdaad. Gelukkig ben ik niet de enigste Maar inderdaad lastig met werken Worden de reacties erger naarmate de hoeveelheid prikjes? Ohoh dat belooft nog wat... Ik heb de babydoos van de etos ontvangen (hoef je niets voor te doen alleen ophalen die werkt gewoon op je uitgerekende datum). De doos van de prenatal moet je de geboortedatum doorgeven. Dan krijg je als het goed is een ophaalkaart. Maar als je niets hebt ontvangen zou ik sowieso even mailen want anders stoppen ze geloof ik ook de wij.
Saar: ik dacht dat ook bij Tessa, maar als je het niet probeert weet je ook niet of ze het leuk vind.. En als ze het niks vind ben je er zo weer uit toch? Hier was een proefles gratis. Dat is het proberen ook waard dan. Die moodswings waar jij het over hebt, heb ik ook opeens last van. Daarom was ik ook alweer met de pil gestopt en nu dan aan de nuvaring, maar ik voel me weer zo onrustig van binnen Bah... Slaap 's nachts heel slecht terwijl ik heel erg moe ben. Ik kijk het nog een week aan en anders stop ik hier ook maar mee. Dan toch maar aan de condooms. Gelukkig heft Tessa weinig last meer gehad. Ze heeft vanaf gistermiddag half 4 geslapen tot vanmorgen half 7, met alleen even slapend een flesje tussendoor. Nu slaapt ze alweer voor de 2e keer vandaag. Vandaag maar een rust dagje! (Hanna had dat ook he) Bailey wat lastig die pudding in je hoofd. (hihi) Vervelend als je zo je best doet maar het nog niet helemaal lukt zoals je wilt.. Ik moet dinsdag weer beginnen, ben zo benieuwd! Maar gister wel even weer mijn kindjes gezien en heb er wel weer zin in! Gelukkig vond Tessa het leuk! Ze gaat maar 1 dagje naar het kdv. Verder gaat ze 1 dag naar mijn moeder en is mijn vriend 1 dag thuis. Dus brengen we haar maar 2 dagen weg. Dat is erg fijn. Bailey: hier idd net als wat Saar zegt. de babydoos van etos kan je ophalen, en voor die van prenatal moet je even de datum doorgeven. Cocko: hoe is het nu met jullie? Red je het allemaal een beetje?
Saar: jammer dat het werk niet doorging. Van de prikjes had je zelf al het antwoord gevonden las ik pfff nog tien dagen en dan is mijn kleine meid al 4 maanden. Oh en wij hebben met Hailey drie kwartier in het water gezeten. Niet dat ze het toen koud had, maar ze was doodop. De babyles is geloof ik een half uur. Ab: ik ben ook weer aan de pil gegaan. Ik heb er niet zo'n last van gelukkig. Bandietje: wat jammer dat Tessa erger reageerde op de prikjes nu. Ze zal het nu al wel weer helemaal vergeten zijn. De hapjes blijven ons maar bezighouden Ben vanmiddag op het cb geweest en die nestle papjes blijken vol calorieen te zitten, dus die zal ze zo af en toe maar eens gaan krijgen. De bambix rijstebloem was wel goed, maar ik geef die straks denk ook niet iedere avond. Ze heeft het eigenlijk niet nodig om langer te slapen. Volgens mij verteld iedere cb weer wat anders als ik het allemaal zo lees haha. Ik mocht beginnen met fruithapjes. Hailey is nog geen 4 maanden!. Toen ik zei dat ik las dat het beter was om met groente te beginnen toen zeiden ze dat dat kon als ik geen zoetekauw wilde krijgen, maar nadat ik vertelde dat je juist met wat zoeterige groente begon keek ze me maar glazig aan haha. Hailey weegt nu 5960 gram bij een lengte van 59,8 cm. Nou ja met de hapjes begin ik pas als ik eruit ben hoe ik het wil doen, dus dat komt wel goed. En van de prikjes is ze voorlopig af. Verder heb ik afgelopen zondag mijn haar eraf laten halen. Nou ja eraf. Ik heb nu gewoon heel kort haar ik had geen zin om het bij de kapper te doen. Was het toch te emotioneel voor. Feit is: het staat beter als dat halve korte met de langere plukken. Nog een feit je moet niet zo in de zon gaan lopen Nu maar hopen dat het heel snel groeit. Van de week hebben we ook een rontgen foto laten maken. Ik had een afspraak voor een echo, maar de ha had foto aangevinkt. Nou ja in ieder geval vandaag de uitslag binnen. Alles is goed. Nog een paar dagen en dan mag ik aan het werk. Maar eerst wordt het nog een lekker weertje dit weekend. Oh en as dinsdag heb ik een afspraak bij de alergoloog. Kon al meteen een halve dag vrij vragen, dus ben benieuwd hoe dat gesprek gaat verlopen.
Hoihoi, Allereerst: bedankt voor de wensen. Proud: tsjonge het is wel heftig hoor! Wel fijn dat alles goed was van de foto! en je haar kort..moet je er erg aan wennen? Ik hoop voor je dat het toch nog wel goed komt hoor! Ab, Saar, Bandietje: lekker he, die pil. Walgelijk gewoon. Slik zelf nu cerazette maar heb nu continu onverwachte bloedingen. Daar word je ook dol van hoor.. Maar goed, vind condooms echt not not gewoon! Haha.. en wij doen het nu echt maar af en toe Ben zo onwijs moe, bleh. Hebben jullie dat niet? Nou hier gaat het wel hoor, morgen is het condoleren en zaterdag wordt hij begraven. Kids voelen goed aan dat er wat is, dus de sfeer is niet echt optimaal. maar goed, dat komt wel weer. Vandaag Charlotte wezen wegen want ze komt ineens gewoon om de 3 a 4 uur 's nachts! Dus dacht: misschien heb ik wel melk maar zit er geen voeding in. Nou dat is het probleem niet want mevrouwtje weeg 6570 gram Dus nu kolven en dan 1 keer per dag flesje geven om te kijken hoeveel ze drinkt en verder gewoon bv geven. Volg wk do.dag weer terug.
Bandietje: Zooooo dat was echt een slaapprik giga. Hanna was ook wel moe, maar niet zo erg. Mooi dat je er zin in hebt en fijn dat tessa maar 1 dagje naar het kdv hoeft toch? En leuk voor oma haha! Proud: Ik helemaal in mijn hoofd dat je met 6 maanden ook prikjes moest halen maar gelukkig is dat niet zo... Na de 4 maanden pas met 11 weer. Waar ik het dan vandaan haal... Is het meegevallen tot nu toe met de prikjes? Apart dat alle cb's anders zijn he?! Al die tegenstrijdige berichten.. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Hailey groeit lekker of niet? Wel een klein meisje ivm mijn reusje. Heb je de uitslag al van de foto? Hopelijk was alles goed. Wat dapper dat je je haar hebt afgeknipt. Hoe voelt het nu? En volgende week ook weer aan het werk, heb je er zin in? Oh wat spannend naar de alergoloog. Benieuwd wat ze gaan doen. Cocko: Heftig zo'n sterfgeval zo dichtbij, kan me voorstellen dat de kinderen er last van hebben. Vaak is in zo'n week toch alles anders. Hopelijk keert volgende week de rust weer terug. Sterkte morgen. Charlotte doet het wel super goed! Je hebt in ieder geval genoeg. Misschien is ze gewoon aan het regelen, ze is bijna 3 maanden toch? Dan hebben ze vaak wel zo'n regeldag.. Die cerazette had ik over gehoord, maar dat lijkt me gewoon niks. Hier nog geen condooms nodig gehad... pfff ik moet echt even door de zure appel heen. Ik ben ook nog heel moe en het gedoe met mijn zwager gaat niet in de koude kleren zitten. Gister feest van mijn zwagertje 14 geworden. Mijn man had met zijn ouders afgesproken dat als zijn oudste broer er zou zijn Hanna en ik niet zouden komen. Dus hij zou er niet zijn. Komen we daar is hij er... Lijkt er zelfs op dat hij thuis woont. Toen mijn man Hanna in bed ging stoppen stuurde mijn schoonmoeder mijn zwager naar boven van ga maar even kijken (afgesproken dat hij zelf initiatief zou nemen, hoezo eigen initiatief). Hanna helemaal overstuur want die had echt zoiets van ik ga slapen. we hebben heel slecht mijn zwager de hele avond genegeerd, want we wilden even geen stampij maken voor de jarige job. Maar ooooh wat ben ik kwaad zeg. Mijn schoonmoeder wil iets creeën wat er (nog) niet is en dat is een hecht gezin. Met Hanna ga ik voorlopig niet naar mijn schoonouders en mijn man zei ook al ik ga er voorlopig ook niet heen ze zoeken het maar uit. Maar ja het zijn wel je ouders he, tis wel moeilijk. Het zit in ieder geval lekker in mijn allergie
Proudmama, wat dapper dat je het eraf geknipt hebt! Maar denk wel mooier dan lang haar met korte plukjes. Je slaat je er toch maar goed doorheen, echt knap vind ik! Spannend ook maandag weer werken, zal een hele omschakeling zijn denk ik. Saar, wat een verhaal zeg. Dat gaat niemand in de koude kleren zitten. Zoiets moet je inderdaad niet forceren, en al helemaal niet wanneer er een kleine meid probeert te slapen. Volwassen problemen zouden niet in haar buurt moeten worden uitgepraat, en al helemaal niet als jullie al aangegeven hebben hem nog niet te willen zien als het niet uit zijn initiatief is.. lastig zeg! Cocko, sterkte vandaag en morgen meid! Het zullen zware dagen zijn. Gelukkig is Charlotte zo goed bezig!