Saar: jeetje wat een lastige situatie word je dan in gebracht. Ik kan me voorstellen dat je ze even niet meer wil zien.. Maar idd lastig, het blijft familie.. Proud mama: Knap dat je toch je haar kort geknipt hebt! Fijn dat je dinsdag bij de allergoloog terecht kan! Spannend! Idd die hapjes houden je bezig.. Ik word ook moe van de tegenstrijdige adviezen Cb adviseert dit, de ander weer wat anders.... Zo moeilijk wat je dan doen moet.. Cocko: Sterkte vandaag Jeetje Charlotte heeft trek! Misschien een regel dagje of dagjes? Fijn dat ze in ieder geval goed groeit. W.b.t. moeheid. Hier ook nog steeds wel snel hoor. Merk ook echt dat als Tessa een goeie dag heeft ik 's avonds meer energie heb voor mijn vriend als dat Tessa een huildag heeft. Gelukkig heeft ze steeds meer goeie dagen! En jij hebt er nog 2! Snap dat je dan helemaal wel moe bent 's avonds! Bailey: hoe is het met Dino? Donderdag ben ik weer lekker wezen zwemmen met Tessa. Ze had geen koorts van de prikjes dus ik durfde het wel aan. Heerlijk vond ze het weer! Ze trappelt fanatiek met haar beentjes en slaat met haar handjes op het water. Genieten! Daarna was ze zo moe weer.. Ze was de laatste dagen erg moe. Ws toch van de prikjes. Maar sinds gister was ze weer langer wakker. Gister bij mijn schoonvader op visite geweest. Volgende week gaat hij voor het eerst een dag oppassen. (hij wil zoo graag) Maar ik zie er zo tegenop Hij is wat ongeduldig en heeft gewoon niet de feeling met Tessa die wij wel hebben.. Hij vind dat ze best even mag huilen terwijl ik precies weet welk huiltje wat is en ze bij mij dus nooit lang huilt Ik vind het zo moeilijk om haar te brengen.. Ben zo bang dat hij haar teveel laat huilen en haar niet begrijpt.. Maar ik kan hem zijn klein dochter ook niet ontnemen heb er vannacht gewoon slecht van geslapen... Maar proberen duidelijk te zeggen dat hij haar niet te lang moet laten huilen. Maar hij snapt het fles geven ook niet echt Hopelijk kan hij haar signalen een beetje snappen, anders word het een moeilijke dag en zijn we zo weer terug! (als hij het eerlijk zegt als het niet gaat) Pffff loslaten is zo moeilijk Zo, einde gezeur! Fijn weekend allemaal! Geniet van het mooie weer!
Pf Saar, wat heftig. En wat naar dat je schoonmoeder zoiets doet! geef het de tijd zou ik zeggen... maar blijkbaar wil ze te hard alles weer 'goed' krijgen. Vervelend hoor! Bandietje: ja loslaten is heel moeilijk hoor. Je moet er op vertrouwen dat er goed voor je kindje gezorgd wordt.. en dat merk je wel hoor, als je Tessa weer ophaalt. Vaak voel je dan heel snel aan of het goed is gegaan of niet. Ego: zware dagen achter de rug. Heb nu migraine, afschuwelijk. Toch maar even achter de pc gekropen al flitst alles voor m'n ogen. Komt wel weer goed!
Dank je, bandietje. Rust gaat niet zo goed met 3 koters.. pff. Probeer vanavond op tijd naar bed te gaan, misschien helpt het.
Bandietje, ja heel moeilijk is dat. Ik vind het ook moeilijk, als moeder weet ke toch het beste wat er bij je kleintje speelt. Maar je schoonvader heeft je man ook opgevoed en dat zal toch goed gelukt zijn maar loslaten in moeilijk! Cocko, beterschap!
Cocko: Hoe is het met je migraine? Hopelijk is het al wat gezakt. Zo Charlotte groeit goed. Gelukkig heb je dus wel gewoon voeding in de melk zitten. Sorry staat een beetje raar, maar weet niet goed hoe ze dan bij borstvoeding zeggen. Hoe gaat het met de kinderen verder? Kunnen ze het een beetje begrijpen? Saar: De prikjes zijn helemaal goed gegaan. Nou ja Hailey vond het niet helemaal leuk, maar de eerste keer had ze ietsje verhoging en sliep veel de dag erna, de tweede keer geen verhoging maar sliep ze nog wel veel. Deze keer alleen de dag zelf veel geslapen en de dag erna helemaal de oude, dus zijn we lekker gaan zwemmen De foto is helemaal goed, dus geen spreidbroekje Hailey groeit verder helemaal goed. Ze gaat in een mooie lijn door. Ze zit wel niet op de gemiddelde lijn, maar ja dat kan ook nog niet lijkt me. Als je ziet waar ze van vandaan komt vind ik dit helemaal prachtig. Hoe zwaar en lang is Hanna nu? Balen hoe het is gegaan bij je schoonouders. Snap ook niet dat ze niet snappen dat dit niet het moment was zeg maar. Bailey: het ziet er beter uit dan eerst ja. Alleen het blijft raar als je in de spiegel kijkt. En het is slikken als je foto's terug ziet. Ik hoop dat ik wel mijn volle bos terug krijg. Maar ja we wachten maar af. Heb nog steeds veel haarverlies, dus er is nog niet veel van te zeggen (gelukkig valt het nu niet zo erg meer op, omdat het maar korte haartjes zijn die ik verlies) Werken pfff ik heb er echt geen zin in haha ja voor een paar uurtjes om even bij te praten met collega's haha. Bandietje: ik ben er uit. Ik begin als ze vier maanden is met een papje van rijstebloem om de darmpjes al wat te laten wennen aan iets anders als melk en dan een weekje later beginnen we met worteltjes Het zou niet moeten uit maken eerst fruit of groente, maar dan gaan we gewoon voor de zekerheid beginnen met groente. Wat ik me afvraag: hoe doe je het met omkleden met het zwemmen? Neem je de maxi - cosi mee of niet? Ik ben nu 2 keer met mijn vriend geweest en dan gaan we gewoon in een familie kleedkamer, maar als ik straks alleen ga gaat dat niet echt. Nu is er een aparte ruimte voor baby's maar als ik zelf me nog moet omkleden kan ik haar natuurlijk niet gewoon op het bankje leggen. Moeilijk he loslaten. En vooral als je vantevoren denkt dat het niet helemaal goed gaat. Ach het zal best goed gaan ze zullen misschien nog even aan elkaar moeten wennen, maar dan is het ook helemaal goed. Wanneer past ie op van de week? Oh meiden ik zie zo op tegen morgen. Ben al heel de dag ditjes en datjes aan het pakken. Haar tutteldoekje kan pas 's morgens mee, dus ben allemaal bang het te vergeten. Ik heb een schema gemaakt voor mijn moeder. Hopelijk belt mijn baas nog dat ik nog een maandje thuis mag blijven Nog een vraagje trouwens. Wat doen jullie met knuffeldoekjes of knuffeltjes met bedtijd? Laten jullie deze gewoon in het ledikantje liggen zodat ze erbij kunnen? Verder hebben we besloten over twee weken met de hapjes te beginnen. Hailey is er echt wel aan toe. Begin met een papje en dan het weekend erna met het hapje. Is voor mijn vriend ook wel leuk als ie bij het eerste hapje kan zijn
Bandietje: Wat heerlijk dat zwemmen. Lekker dat jullie er zo van genieten samen. Met je schoonvader, lastige situatie. Maar net wat cocko zegt, je zal snel genoeg voelen hoe het was voor Tessa. Cocko: Hoe is het met de migraine? Proud: wat lekker dat de prikjes zo goed zijn gegaan. Fijn zeg dat Hailey zo goed groeit. Ze was te vroeg geboren toch? Hanna was de laatste keer 59 cm en 6300(zoiets) gram, maar dat was toen ze 3 maand was. fijn dat de foto goed is, toch weer een geruststelling. Ik hoop dat je baas ook belt hoewel het misschien ook wel goed is om nu te beginnen want over een maand is het denk ik nog steeds moeilijk of misschien nog wel moeilijker. Knuffeltjes liggen gewoon bij Hanna in bed. Als ze wakker is heeft ze wat om mee te spelen. Ego: conclusie van het verhaal is dat we het zelf maar moeten uitzoeken. Mijn schoonouders kiezen hiervoor einde discussie. Nou ja we zien wel hoe het verder loopt. Wat heb ik genoten van het heerlijke weer. Echt super. En vandaag ook nog, nog even goed van genieten.
Proudmama: ik hoop voor je dat je je bos haar weer terug krijgt hoor! Kan me goed voorstellen dat je nu moet slikken als je in de spiegel kijkt, pfft. Het valt niet mee volgens mij! Je kunt best met 4 maandjes al starten met groente of fruit hoor, als het maar goed gepureerd is enzo! Ik vind het altijd geweldig, die bekkies die ze dan trekken bij iets nieuws. Eerste 10 keer kijken ze vies en vervolgens liggen ze trappelen voor de nieuwe hap. Grappig! Fijn dat de heupjes van Hailey goed zijn, is weer een geruststelling he. Moest je vandaag voor het eerst weer werken? (begrijp ik dat goed uit je laatste bericht)? Hoe is het gegaan? En met oppassen op Hailey? Ben benieuwd! Saar: nou zeg, zelf uitzoeken.. lekker vriendelijk komt dat over van je schoonouders. Dat zul je wel even moeten laten bezinken denk ik..? Heerlijk weer he! Goed dat je er van genoten hebt! Hoe gaat het met Hanna? ego: migraine is over, nog wel beetje hoofdpijn bij tijden. Maar gelukkig gaat het al stukken beter. bahbah, wat een toestand zeg. Nou, charlotte komt al dagenlang vrolijk om de 3 uur voor een voeding, haha gek he, dat ze zo hard groeit Maar ben nu in gesprek met cb en lactatiedeskundige hoe ik dat moet veranderen. Ze drinkt amper 100 cc per keer, dus vandaar dat ze vaker komt. Ga wel heel stout doen, ga nl. 's avonds bij de flesvoeding rijstebloem doen (klein beetje) om te kijken hoe ze daar op reageert. Zou nl wel fijn zijn als ze 's nachts weer ging slapen maar goed, haar darmpjes moeten dit wel goed opnemen natuurlijk. Dus even afwachten maar!
Proud, fijn dat haar heupjes goed zijn! Het gaat dan misschien met jou nog niet helemaal hoe je zou willen, maar met je meisje is tenminste alles goed Succes met werken en de oppas. Ik vind het met de week makkelijker worden, maar echt leuk is het niet om je kindje weg te brengen. Ik blijf ook maar tips doorgeven. Zo van "als hij zoo huilt wilt hij eten, als hij zóóó huilt wilt hij schone luier" haha een beetje vervelend misschien voor mijn schoonmoeder maar ik kan het nog niet helemaal loslaten. Saar, nou lekker is dat. Je zou denken iets meer steun van je schoonouders te krijgen, maar ja voor hen is het natuurlijk ook een lastige situatie. Alleen jammer dat ze niet echt naar jullie kant kijken. Fijn dat je zo van het weer genoten hebt! Cocko, fijn dat de migraine over is. Altijd zo beroerd!Ben benieuwd wat de lactatiedeskundige zegt want elke drie uur een klein hapje is wel vermoeiend! Dean slaapt sinds kort tot 7 uur 'sochtends door vanaf een uur of 11 'savonds, maar het is nog niet heel stabiel. ik zat er over te denken ook rijstebloem door zn eten te doen. Laat maar weten hoe het bij jou werkt!
Cocko: 100 cc is niet gigantisch of wel? Komt ze nu ook 's nachts weer? Ben benieuwd wat de lactatiedeskundige zegt. Hoe is het gegaan met de rijstebloem erdoorheen? Hopelijk niet meer last van d'r darmpjes gekregen..? Ben je wel een beetje bijgekomen van afgelopen week? Kindjes ook allemaal weer een beetje gewend? 't Is een lastige situatie met mijn schoonouders. Hebben besloten om voorlopig zelf geen initiatief te tonen, dat ligt even bij hen. En ik heb zelf besloten er voorlopig even sowieso niet met Hanna heen te gaan, behalve als mijn man echt heel graag wil dat ik meega, maar dan breng ik Hanna naar mijn zus. Verder gaat het super met haar. Slaapt nog lekker nu langslaapster haha. Ze ligt ook al wel heel vaak wakker rond te kijken en als je dan binnen komt: big smile! Even een foto om te showen Bailey: Logisch toch dat je het nog niet wil loslaten. Gaat het wel goed op je werk? Kun je er een beetje inkomen? Proud: hoe was jou eerste dag? Bandietje: Hoe is het bij jou? Ab: gaat alles bij jou ook goed?
Poeh het is weer even geleden..... Respect hoor Proud, hopen dat je haar weer mooi terug komt en snel! Gelukkig blijft je dochter zo'n broekje bespaart. Ik ben zaterdag voor het eerst een middagje " aan het werk" geweest. We stonden op een braderie, dus dat was wel leuk om mee te beginnen. Ik voelde me erg kaal. Maar thuis was alles goed gegaan. Alleen was ik het slangetje van m'n kolf vergeten, dus ik stond op klappen..... Maar het wegbrengen naar m'n schoonouders zal ook wel even slikken worden. Gelukkig komt mijn moeder naar mij thuis en de andere dag is mijn man thuis. Jammer dat het zo moet Saar. Migraine das vreselijk! Ik weet er alles van. Gelukkig heb ik nog geen last gehad sinds Lars geboren is. Ik ben wel sinds vrijdag ongesteld, ik vloei maar een klein beetje, maar ik voel het overal in m'n lijf. Er komt echt niks uit m'n handen. Sinds vorige week ben ik aan de pil. De ha zei: "Is het erg dan, als je nu zwanger wordt?" Nou zei ik: Ik wil nog even wachten...... Ik heb over een spiraaltje nagedacht, maar bij m'n vriendin is die kwijt en nu zit hij tussen d'r darmen en baarmoeder in. Ze moeten hem met een kijkoperatie verwijderen Ik ben met Lars een beetje aan het hannissen met slapen overdag. 's nachts gaat het goed. Maar overdag slaapt hij soms bijna niet. Misschien een uurtje 's ochtends en een uurtje 's middags. Hij is wel moe, want hij jengelt en wrijft in z'n ogen. Als ik hem op bed leg, is het janken, soms geef ik toch maar op, na drie kwartier..... Hij is zo makkelijk weer vrolijk daarna. Het is gewoon een gezelligheidsmensje In de wagen slaapt hij beter dan in z'n bedje, dus ik ga nu maar even flink oefenen in z'n bed. En opschrijven hoeveel hij slaapt enzo. De wagen houdt ik maar achter de hand. Vandaag begint hij goed, want hij slaapt nu alweer in z'n bedje.
Hey Saar! Tegelijk aan het typen! Wat is het toch een schatje! Geweldig dat haar! Hier een recente foto van ons lachebekkie!
hahah ab wat een enorm vrolijke foto van Lars!! Ik word er helemaal blij van. Is duidelijk te zien dat het een gezelligheidsdier is Saar, wat een mooie meid is het toch!
Wat een prachtige mooie foto's! En wat een vrolijke kerel is die Lars Ab! Leuk! En Hanna krijgt echt een mega bos haar strakkies..mooie staartjes maken Saar!
Zo en dan nog even een reactie. charlotte heeft dus gisteren kv gehad, met een beetje rijstebloem. Ze kwam om half 2 vannacht even voor een paar slokjes maar daarna heeft ze geslapen tot kwart over 8 vanmorgen.. dus nu weer gegeven en kijken wat ze vannacht gaat doen. zou fijn zijn als ze gaat slapen. Ze heeft er ook geen last van gehad gelukkig! vorige week zaterdag heb ik een shoot laten maken van de kids, hier 1 foto die ze al opgestuurd had naar me. De rest volgt nog, ben zo benieuwd!! haha het ziet er niet uit hoor, in dat kinderwagentje. Het is een heel oude poppenwagen en we dachten dat ze er wel in zou passen... NIET DUS! Veel te dik haha! Maar we hebben zo'n lol gehad!
Hahahaha wat ziet dat er koddig uit. Help mama ik zit klem in de kinderwagen! Het lijkt wel een beetje gezichtsbedrog haha. Hoe is het vannacht gegaan? Klinkt wel beter op deze manier. Hoofdpijn al een beetje over? Hier is Hanna de baby van de maand bij de rabobank haha. Zo grappig krijg nu allemaal smsjes en mailtjes. Gaan jullie vandaag allemaal stemmen?
Bedankt Saar! Och vond het wel leuk om in te zenden.. winnen doe je niet maar goed, vind die foto's altijd leuk om te zien. Vannacht heeft ze supergoed geslapen, van 21.45 - 6.45 uur. Heerlijk hoor. Die pyjama die Hanna heeft, hebben wij ook voor Charlotte Die is leuk he! En wat gaaf, baby van de maand bij de rabo! Krijg je ook nog een kadootje ofzo dan??