Nee er zijn dames die 'werven' maar goed ik vind het ook altijd leuk om te zien. Wat heerlijk dat Charlotte zo lekker doorslaapt. Is voor jezelf ook wel heel lekker of niet? Benje verder nog bij de lactatiedeskundige geweest? Ja hele schetige pyjama, heb Hanna de eerste keer hard uitgelachen. Het ziet er zo koddig uit. Ze krijgt 50 euro voor haar rabospaarrekening. Nou ja leuk begin toch? Hanna is helemaal de weg kwijt op het moment. Overdag giga dreinerig en ze wil niet slapen maar vooral op schoot zitten. 's Nachts gaat het gelukkig wel goed. Mijn man is er echt na een uurtje klaar mee, lekker dan. Maar goed zal wel een sprongetje zijn ofzo.
Even een korte reactie van mij. Ik reageer nog wel uitgebreider, maar heb nu even weinig tijd. De eerste werkweek er weer op zitten. Het was net of ik niet weg was geweest haha. Maar eigenlijk ook weer niet veel gedaan, veel bijgepraat en waar je ook naartoe liep constant werd je aangesproken. Dus volgende week mag ik aan de bak. Moet zeggen het is wel heel druk. 's maandags begin ik laat (kwart voor negen) en de overige 2 dagen vroeg (8 uur), maar voordat ik er ben heb ik er al een halve dag opzitten. Als je om kwart voor zes 's ochtends onder de douche staat denk je echt even van huh wat ben ik aan het doen haha. Maar Hailey heeft het goed gedaan bij oma, dus dat is fijn. Was dinsdag ook nog jarig en had die middag een gesprek bij de allergoloog. We gaan nu 2 huidtesten doen. De eerste is 6 december en deze testen geven 97% zekerheid. Als ik geen reactie krijg gaan we voor de overige 3% zekerheid een dagopname doen (dus waar de dermatoloog het over had met de huidtesten is gewoon een paar uur op het ziekhuis) en krijg ik pillen en dat voeren ze dan op tot een normale dosis. Voor de zekerheid krijg je dan al wel een infuus. Ik hoop zo dat ik al een reactie bij de huidtest heb. Niet dat ik wil dat ik daar allergisch voor ben, maar ik zie zo op tegen het prikken. Kan me er nu al druk om maken, dus denk dat ik toch een traumaatje heb opgelopen. Maar ja dat bespreek ik dan tegen die tijd wel op het ziekenhuis. Eerst de eerste testen maar afwachten.
Ab, ik zag dat ik nog helemaal niet op de fantastische foto van Lars heb gereageerd. Super leuk en vrolijk mannetje! Proud: Fijn dat het zo goed is gegaan met Hailey. Kun je lekker genieten van je werk toch? Deze week dus een pretweek en volgende week weer vol aan de bak. Spannend hoor al die testen, hoop ook voor je dat de huidtest wat zal uitwijzen. Ik ben ook geen held met infuus prikken na de bevalling, hoewel voor de bevalling zag ik daar het meest tegenop Hoe reageerden je collega's op je nieuwe haarlook of hadden ze het al gezien? Ego: pfffff ik word even helemaal hopeloos van Hanna. ze heeft nu al een paar dagen dat ze 1 voeding per dag eerst gewoon een half uur krijst. Elke keer als ik haar aan probeer te leggen begint ze weer opnieuw. Herkent iemand dit??? Kan daar echt niet tegen heb echt even zitten janken samen met Hanna.. Zou het te maken hebben met de sprong of tandjes oid? Nou ja voel me sowieso een beetje brakkig, maar dat is eigen schuld. Had gisteren een wijntje genomen na de laatste voeding, maar die kwam nogal hard aan. Had een half glaasje en heb zowaar een kater Ik laat het voorlopig maar gewoon staan denk ik. brrr wat een dag.
Haha Saar, zoooo herkenbaar! Ik denk dat het in de lucht zit. Lars sliep overdag slecht, dat gaat nu beter. Maar nu is hij weer onrustig tijdens het voeden. Soms denk ik dat rust en regelmaat me juist tegen werkt. Dan wil ik het perfect doen, maar dat kan helemaal niet. Daarnaast ben ik deze week voor het eerst ongesteld. En daarom voel ik me helemaal niet fit. De tranen staan me soms ook in de ogen als Lars zo huilt. Het zal er allemaal wel bij horen. Komt wel weer goed Saar Wijntje moet kunnen toch, maar daar moet je ook weer aan wennen. Ik weet niet wat er met mij gebeurd als ik een wijntje neem, maar ik vrees het ergste....
Dag dames! Proud, fijn dat het werk weer was zoals vanouds. Maar het vroege opstaan is minder hé?! Herken het helemaal, maar begin er nu een beetje weer aan te wennen. Cocko, hahah wat een grappige foto! Lijkt inderdaad wel optisch bedrog Saar. Ik heb ook gauw op Charlotte gestemd Saar, wat vervelend van Hanna, hoe gaat het nu? Dean is weer terug vervallen in zn slechte eten. Helaas spuugt hij er nu ook veel bij, dus echt genoeg krijgt hij niet binnen. Maar het blijft een goed gemutst menneke. Hij kletst me de oren van de kop de hele dag en ik maar terug praten (ahhr rrr aah geh ngej) heel intelligent moet dat voor de buren klinken haha.
Ab: Ja dat huilen mag ook hoor, ik klaag nog steeds niet want verder is ze super makkelijk. Maar 't voelt alsof je zo machteloos bent en voelde me haast afgewezen dat ze mijn borst niet wilde haha Nou ja 't is echt bij 1 voeding. Verder is ze de hele dag wakker en wil ze op schoot. We gaan er maar weer even doorheen. Ze lag gister wel half 9 op bed, dus we hadden nog even een uurtje samen heerlijk. Na de huilbui van een half uur heeft ze trouwens gedronken en vervolgens zat ze keihard te schaterlachen op mijn schoot Ik laat mijn wijntje staan ben er echt beroerd van geweest. Dan maar een slokje af en toe. Bailey: 't Gaat nu redelijk zie bovenstaand. Het zal wel even duren dit keer(staat ook in oei ik groei). Wat vervelend met Dean zeg. Hoop dat het snel weer lekker gaat met voeden. Maar goed wie weet is'ie gewoon ook een sprong aan het maken?? Leuk he dat kletsen, ik voel me ook weleens een ....tsja.. Gisteren lachte ze zich een deuk om hanna, mama en papa. Ook druiloor doet het goed
hihi ik krijg net een mailtje van center parcs. We gaan naar het dichtsbijzijnde park toe Ach het maakt niet uit, want het wordt toch prutweer volgend weekend zoals het er nu naar uit ziet!
Proud: wat leuk dat het net is of je nooit weg bent geweest van je werk! Gaat dus wel goed, ondanks dat het erg druk is. Fijn joh! Spannend met de huidtesten, pff. Saar: ga je volgend weekend dan met vakantie? Als ik dat goed begrijp tenminste..?? Wat jammer dat ze zo huilt bij 1 voeding. Eigenlijk wel gek, dan zou ze het met meer voedingen moeten hebben.. Heb je geen idee waar het aan ligt? En zelf meehuilen, heel herkenbaar hoor! Haha dat gebeurt hier ook. Wij geven 's avonds een fles met kv/rijstebloem en ze wil van mij absoluut die fles niet! Overduidelijk gewoon dat ze denkt: ja daag, jij hebt iets veel lekkerders, die fles hoef ik niet. En als papa het geeft, dan is het prima Hoezo eigenwijs. Bailey: he, wat jammer dat Dean niet zo goed drinkt en veel spuugt. Hoe kan dat nou ineens? Hopelijk komt het snel weer goed joh! Geniet dan maar heel veel van al dat geklets en gebrabbel! Hier kletst ze niet echt, wel als je bij haar bent en je gaat met haar spelen of praten. Maar als ze alleen in de box ligt, is het gegil niet van de lucht! Echt mega gewoon. Onze oudste deed dat ook zo erg. Toen ze iets ouder werd, maandje of 6 ofzo, en ik had telefoon, gilde ze er dwars doorheen en kon ik gewoon niet bellen. Hoop niet dat charlotte dat ook gaat doen. Eigenwijs kind zeg! Zo wil ze 's avonds ook aan tafel zitten bij ons ipv in de wipstoel.. nah ja zeg! Kwaad dat ze dan is, en als ze dan op schoot zit, is alles prima en heeft ze de grootste lol. Als het goed is, hebben we de foto's van de shoot voor t weekend binnen. Zo gaaf! Heb al paar foto's gezien, denk dat het moeilijk wordt om te kiezen welke we in de kamer gaan hangen.
Haha wat een heerlijk eigen willetje die dochter van je. Zit ze al een beetje, want anders zou je haar ook in de kinderstoel kunnen zetten met kussens erop heen...? Wij hebben dat trouwens ook een tijdje gehad, nu valt het mee. Ik snap haar wel hoor die borst is toch ook veel lekkerder, maar slaapt ze nu wel lekker door? Hier vannacht 12 uur... heerlijk. Gillen doet Hanna ook wel, met name als ze geen aandacht krijgt. Maar ook tegen het speelgoed en knuffels kletst ze 100 uit. Wat spannend hoe de foto's zijn geworden, leuk hoor. Zal wel moeilijk kiezen zijn ja. Ik wil het eigenlijk ook nog wel graag, maar ik vind het nog zo duur. Zeker bij de fotograaf brrrrr. Een vriend van ons fotografeert ook dus wie weet sluiten we daar wel een dealtje mee. Dat krijsen voor een voeding, ik heb geen flauw idee. Soms heb ik de indruk dat het haar dan gewoon niet snel genoeg gaat. Ze doet het met name aan het einde van de middag of de laatste voeding. En dan schiet het niet zo toe. Of ze is te moe omdat ze niet wil slapen. Wij gaan lekker op vakantie volgende week vrijdag. Half uurtje rijden en dan lekker zwemmen enzo. Moeten maar even kijken hoe laat we weggaan, want we mogen al de hele dag in het zwembad zijn en om 3 uur in het huisje.
Lekker toch, even eruit! En wt geeft het dat het dichtbij is.. daar kun je soms ook ineens leuke dingen ontdekken hoor! Nou wel beetje gek van Hanna hoor! haha maar het is ook een dingetje hoor, volgens mij is ze bijdehand zat! En idd, als ze moe is gaat ze ook lekker huilen al wil ze dan ook drinken.. Is hier ook het geval. Ach ja, dan doe ik het op bed en dan valt ze tijdens het drinken in slaap. Gaat prima dan. Idd fotoshoot is duur, maar dit is een meidje hier uit de woonplaats en doet het voor haar hobby. is dus niet superduur! Ideaal. Kreeg net een foto van alle kids, zwijmel..zo gaaf.
Ja heerlijk. En het lekkerste is natuurlijk dat het een subtropisch zwembad heeft. Kan me er nu helemaal op verheugen. Hebben ook een iets luxer huisje, bijna 500 euro korting. Net tijdens de voeding het huilen aardig in kunnen perken. Ik denk echt dat het ongeduld is, heeft ze van haar moeder denk ik Handig op die manier een fotoshoot. En je krijgt lekker alle foto's digitaal neem ik aan? Straks even shoppen voor Hanna: pampers en slofjes.
haha Saar je dochter begint al echt op jou te lijken zo te horen, wat leuk!! Heeeeeerlijk een subtropisch zwembad! Jaloers jaloers! Cocko, gaaf hoor zulke mooie foto's. Wil ik ook graag doen, en kan me voorstellen dat het met meer kids nog leuker is! Ik zie zoveel verschillende prijskaartjes hangen aan zo'n shoot. Welke prijs is een beetje realistisch ervoor denken jullie? Ik wil ook niet te duur namelijk..
Bailey: ik heb voor een shoot van anderhalf uur 40 euro betaald, incl. alle foto's (incl bewerkingen) op cd.. Saar: wat heerlijk zeg, zo'n luxe huis! Geniet er maar van. En veel naar het sub.zwembad dan maar!
Bailey: ik vind 50 euro voor een shoot wel voldoende, maar hier zijn ze meestal 100 euro. Je moet vaak bij de fotograaf ook de foto's daar bij bestellen en dat is dan ook weer heel duur. Hihi Hanna is een draakje. Ik stootte gisteravond per ongeluk de wieg aan, waardoor ze weer wakker werd. Ik denk nou geef haar even een slokje dan valt ze weer lekker in slaap. Neemt ze 3 slokken, kijkt ze me aan en begint ze hardop te lachen, we lagen samen helemaal dubbel haha. Cocko: En zijn ze mooi geworden? Je zou de foto's toch krijgen afgelopen zaterdag krijgen? Weet jij trouwens of je productie 's avonds heel erg terug kan lopen en wat je daaraan kan doen? Dat is denk ik het probleem. Laat Hanna nu maar constant een beetje drinken. Misschien wisselvoedingen? Hoe gaat het met de werkende dames?
Saar: haha wat prachtig he, als ze zo in de lach schieten! Geweldig vind ik dat. Lekker ondeugend! Het kan zijn dat de voeding terugloopt, maar doe je 's avonds meer dan anders? Of ben je erg moe aan het eind van de dag? Je zou het even kunnen stimuleren met kolven, dat heb ik twee weken terug ook gedaan toen m'n opa is overleden. Door de spanning loopt de voeding terug en toen ben ik snel gaan kolven. Toen is het snel weer goed gekomen. Misschien dat het bij jou ook werkt? Het is maar een idee hoor! Ja ja de foto's hebben we binnen hoor! We gaan een drieluik doen, van elk kind een aparte foto in een lijst waar ze wel allemaal in kunnen. Snap je wat ik bedoel? Dus geen drie aparte lijsten.. Ik heb er eentje hier geplaatst, ik haal hem wel weer weg want heb geen zin in herkenning van andere mensen ofzo! Haha hoezo dom want er staan ook foto's van charlotte op Maar die gaan ook weer weg trouwens hoor! Hoe is het met de andere dames?
Wauw wat een lieve foto. Kun je trots op zijn. Ik snap denk ik wat je bedoeld met de drieluik. Gewoon naast elkaar in 1 lijst een foto van elk kind toch? Ja dat kolven zou ook nog kunnen, maar ik kolf niet al te best. Gisterenochtend in 20 minuten 100 cc uit 1 borst weten te krijgen en die borst had ze niet eens gedronken. Komt denk ik omdat ik het niet leuk vind. Probeer haar nu eerst maar eens overdag wat meer aan te leggen. Ik doe wel meer overdag en ben ;s avonds moe dus dat zal wel de combi zijn. Eens kijken als ik een paar dagen vaker aanleg of het zich dan oplost en eventueel erbij kolven 's avonds is ook wel een goed plan.
Idd dat bedoel ik met die fotolijst. Ja wat vaker aanleggen wil ook helpen hoor! Maar 's avonds is vaak omdat je dan moe bent of meer hebt gedaan die dag. Ik merk dat Charlotte ook 's avonds iets eerder komt dan overdag. En met kolven.. ik kolf ook maar 100 cc hoor, dus wat dat betreft.. maar het geeft wel even een seintje dat er meer geproduceerd moet worden..
Mijn moeder had me al gewaarschuwt, ze zei al als je meer gaat doen wordt je bv minder en zie hier het resultaat. 't Zal wel weer goedkomen even wat extra tijd voor nemen. Lekker beentjes op de bank, boekje erbij
Ja is echt hoor, als je meer gaat doen loopt bv terug. Is bij mij ook het geval. Of als ik spanning heb, dan gaat het ook erg terug. Nou ja, hopelijk komt het snel goed bij je! Huilt ze trouwens nog bij een voeding??
Ja gisteren bij 2 voedingen (aan het einde van de dag). Vervolgens heb ik toen even de kolf erop gezet en daarna dronk ze wel goed. Duurde haar echt te lang voordat het toeschoot. Ben benieuwd of het nu beter gaat worden. Ze komt nu na 2,5 uur weer ipv 3,5-4 dus dan zal het wel snel weer op peil zijn.