wow ze komt dus nu ook vaker.. bv is echt weleens lastig vind ik hoor! maar goed, het is ook reuze fijn als het allemaal goed gaat toch!
Ja klopt blijft zoeken he?! Nu las ik ook dat er met 4 maanden regeldagen zijn dus dat zou er ook nog mee te maken kunnen hebben. Ach ik geniet maar gewoon van de extra tijd samen. Hoe is het eigenlijk met je oudste dochter? Begint die een beetje te wennen aan haar zusje?
Even heel offtopic: Ik stuitte net op het buikenonderwerp voor de mei buikjes... ooooooh wat lijkt dat alweer lang geleden...
Maar die meiden hebben nog wel volledig hun nachtrust Hoewel ik daar ook geen klagen over heb! Hoe is het met Charlotte? Gaat het goed/beter nu je er wat doorheen doet?
Haha idd die hebben nog nachtrust..hoop ik voor ze Charlotte slaapt heel goed nu! Vannacht was ze eventjes wakker maar speentje er in en ze slaapt weer verder. GIster had ze 21.00 uur fles gehad (200 met rijstebloem erdoorheen, dus echt dikke purrie hoor) en ze kwam dus pas om half 7. Heerlijk hoor! Hanna slaapt zeker ook heeeel goed door? haha die doet niks liever dan slapen volgens mij
Zo en dan nu even klagen hoor.. pff. Gisteravond had Charlotte een fles van ruim 200 cc op, ging lekker slapen, en half 3 was ze wakker en werd ze echt kwaad toen ze niet mocht drinken. Uiteindelijk wel aangelegd, en zij drinken gigantisch gewoon. Kwart over 3 begon zonolief te krijsen, niet meer stil te krijgen. Tegen half 5 was hij weer rustig. Vervolgens half 6 kwam Charlotte alweer, en 6 uur ging de wekker van manlief. Lekker nachtje ! Zo ik mest het even kwijt want anders blijf ik de hele dag chago IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL HEERLIJK GESLAPEN HEBBEN!
He bah, je moet het hier maar niet meer komen vertellen als ze zo lekker doorslaapt! Lekkere nachtrust heb je gehad.. Hopelijk was het eenmalig en slaapt ze vannacht weer lekker de hele nacht(en je zoontje natuurlijk ook). Hanna slaapt nog steeds goed door van 9-9. Gisteren hadden we waterballet... de vaatwasser... Erg leuk allemaal natte derrie op de keukenvloer. En hij loopt niet meer leeg, dat wordt afwassen Weg met de luxe haha. Ik zei al tegen mijn man: Dat huisje aankomend weekend is echt luxe, we hebben zelfs een afwasmachine. Ik ga zo lekker naar mijn moeder wandelen. Die gaat ook een week op vakantie dus die wil nog even met Hanna knuffelen. Oh en ik heb zulk leuk speelgoed op aanraden van mijn zus. Lego primo. Zitten allerlei rammeldingen bij en zijn grote blokken die ze al vrij vlot kunnen bouwen. En een little people vliegtuig. We zeiden al die krijgt ze voor haar 1e verjaardag. Koop in voren op marktplaats haha, maar 't waren echte koopjes. Weer helemaal blij.
He Bah Cokco wat een nacht! Hopen dat het eenmalig was. Ik was er hier ook bang voor, want gisteren heeft Lars de laatste voeding overgeslagen. Hij was gewoon niet wakker te krijgen. Gelukkig sliep hij tot half 7 en daarna tot 9 uur. Niet te veel waterschade hoop ik, Saar? Primo is inderdaad leuk, ik heb het ook gekocht op rommelmarkten enzo. Helaas is het niet meer in de winkel te koop. Dit is trouwens mijn laatste verlofweek, wel een raar idee hoor.
Oh Ab is het voor jou alweer je laatste verlofweek?! Wat gaat dat hard zeg! Heb je wel weer zin om te beginnen? GElukkig sliep Lars toch door! Het is altijd weer afwachten hoe het gaat 's nachts! Saar: heerlijk wandelen maar kijk goed naar de lucht! Want het ziet hier zwart.. En ergens schijnt ook de zon, ene helft is licht, andere helft is donker Niet teveel schade? Want jullie hebben toch een houten vloer of heb ik dat mis... Baal er altijd stevig van als er iets op de vloer belandt hier! Haha nou jij gaat dus ECHT genieten van je weekendje weg! Heerlijk hoor!
Ab: nog even lekker genieten dan van je laatste rustige week!! Heb je er weer zin in? Volgens mij is iedereen dan weer aan het werk of niet? Zal het hier wel rustig worden... Nee klopt dit prima is niet meer te koop en op marktplaats soms nog best duur. Maar goed even in de wasmachine en dan is het weer als nieuw. Lekker dat Lars zo goed slaapt. Blijf je borstvoeding geven of ga je afbouwen nu je weer aan het werk gaat? Je geeft toch nog borstvoeding? Cocko: Helemaal droog heen en weer. 't Is hier al een tijdje droog heerlijk. Gelukkig hebben we in de keuken tegels pfieuw. En ik ben niet zo zuinig op onze houten vloer, die ligt al 10 jaar en de vorige bewoners waren er niet zo zuinig op. Die poetsten hem vrijwel niet. Hij is ontzettend opgeknapt van ons haha met min. 4 keer in het jaar poetsen.
Saar, bahbah maar goed dat jullie tegels hebben liggen! Wel lekker dat Hanna gewoon vanaf het begin af aan zo goed slaapt, heerlijk gewoon! En ja, mei buikjes is alweer eeeeuuuwwwween geleden! Wat ging de tijd toen sloom vergeleken met nu, vooral die laatste weken waren echt aftellen. En nu vliegt het voorbij! Ik vond het op dat moment allemaal veel te langzaam duren, maar nu denk ik af en toe met een soort heimwee eraan terug. Ik ben zo blij dat Dean er is, maar toen was het allemaal zo heerlijk voorpret en fantaseren over hoe het zal zijn als mama. Gelukkig is het nog 10000 keer leuker dan ik me ooit had kunnen voorstellen! Cocko, he bah dat is geen lekker nachtje! Ik doe nu ook rijstebloem erdoor heen 'snachts, en op zich slaapt Dean redelijk (hier en daar een nacht een uitzondering en komt hij wel weer om 5). Hij slaapt tot ongeveer half 6 en dan moet ik speentje erin doen, dan slaapt hij nog een uur of iets door. Maar ik vraag me af of de rijstebloem er nou zoveel mee te maken heeft. Naja, hij vind het alvast heerlijk want hij smult er echt van! Ab, oi jij ook alweer bijna aan de slag! Nou dan is iedereen die werkt weer begonnen toch? Of vergeet ik nu iemand...Lijkt me wel pittig met borstvoeding geven. Hoop ook voor je dat Lars goed blijft tukken. De nachten dat Dean vanaf 5 uur op is breken me wel moet ik zeggen. Banditje, hoe is jouw week? Saar, veel plezier alvast dit weekend geniet ervan! Ik weet niet of ik voor je gaat nog op het forum ben Ego, Dean is zo'n lievertje, ik moet even opscheppen hihi. Het is namelijk best zwaar, studeren en werken combineren met de zorg voor mn mannetje. Maar hij laat me zo lekker doorwerken als ik thuis ben. Hij vermaakt zichzelf prima in de box en de wipper. En op die manier kan ik mooi aanhouden: afwisselen uurtje studeren en lessen voorbereiden, daarna uurtje met Dean spelen en echt mn aandacht volledig voor hem. Als hij dan slaapt doe ik gauw huishouden en verder studeren. Dan weer lekker spelen en knuffelen met Dino. In de tijd die ik echt even moet besteden aan studie en de lessen voor de kids voorbereiden is ie zo rustig en lief, echt super! Okee, opscheppen is weer voorbij Vrijdag moet Dean weer zn prikjes, hopelijk heeft ie er weinig last van!
Ja dit zijn m'n laatste vrije daagjes, maar ik vind het wel weer lekker. Mijn moeder komt op maandag naar mij en donderdag is mijn man thuis, dus ik heb een makkie. Alleen dinsdag hoef ik Lars weg te brengen. Das zal even plannen zijn, maar komt wel goed. De borstvoeding wil ik proberen vol te houden. Ik zie wel hoe het straks gaat. Lars drinkt ook goed uit flesjes, als ze maar goed warm zijn en ik heb nog een voorraad in de vriezer van de eerste 2 weken. Dat is wel fijn. Hebben jullie trouwens nog tips voor een fiets stoel? De collega's van m'n man vroegen of we nog een cadeau wisten. Aangezien we al best veel speelgoed hebben, wil ik maar zoiets praktisch vragen. Op internet staat zo veel, dat ik er niet wijzer van werd.
Bailey: Wat heerlijk joh dat Dean het zo goed doet. Fijn dat hij je laat studeren etc., alsof hij het voelt he?! Terecht trots hoor (sowieso wel trouwens). Fijn dat hij ook zo goed aan het slapen is. Gelukkig is het mama zijn mij ook niet tegengevallen. Vind het heerlijk, hoewel als ik mezelf zie in een winkelruit achter de kinderwagen dan denk ik nog weleens uhm... En mensen kijken zo voor mijn gevoel, maar goed. Ab: Mooi dat je er weer zin in hebt. Wel fijn dat je Lars niet veel hoeft weg te brengen, toch wel lekker in de eigen omgeving opvang. Ik vind het knap dat je het wil volhouden, het kan ook wel, maar toch ik merk dat het best een aanslag is op mijn energie. Ik heb op marktplaats een bobike zitje gekocht, met 2 van die dingen voor aan het stuur. Kunnen we hem zo overzetten. Maar goed je heb verschillende merken geloof ik. Heb je ook al een campingbedje oid? Dat is ook wel leuk en handig. Ego: Hanna kruipt nu steeds op haar buik in haar ledikant pfff lastig hoor. Ze kan best terug, maar raakt in paniek op een gegeven moment en dan is het krijsen. Leg je haar op de rug, dikke grijns en huppa weer op de buik. Ze maakt er een spelletje van, dus ik ga de slaapzak maar ook overdag uitproberen. Vandaag gaat ze een dagje in het tentje, ik wil even kijken of ze er wel in wil slapen voor van het weekend. Wij hadden trouwens een muziekknuffel van happy horse, het trekdingetje zit in de staart. Een paar weken geleden lag de staart helemaal slap en was dus het draadje eruit. Ik heb de staart maar open gemaakt en kon weer muziekje draaien (erin lukt niet meer moet ik de hele staart openmaken). Ik denk ik zal het toch even doorgeven bij happy horse, sturen ze een nieuwe op. Had niet gehoeven, maar echt super service.
Hallo Allemaal! Sorry ik ben een tijd niet geweest maar moest even wennen aan het nieuwe ritme nu ik weer aan het werk ben! Wat hebben jullie veel geschreven. Wat fijn dat het met jullie kindjes allemaal zo goed gaat! Oh en Bijna de laatste ook weer aan het werk! Saar: wat lekker dat je bijna op vakantie gaat! Lekker van genieten met z'n 3 en! Veel plezier! Bailey: trots mag je zijn hoor! Opscheppen mag altijd toch! Hihi! Fijn dat het zo goed gaat met studeren! Ik heb echt respect voor je Cocko wat een leuke foto's! Trouwens alle andere foto's ook! Sorry ik zal een heleboel vergeten Loop een beetje achter! Hier gaat het erg goed. Tessa vind de kinderopvang erg leuk! Ook bij mijn moeder doet ze het goed en haar papa dagje is ook super! Zelf vind ik het werken ook weer fijn al kost het me wel moeite Tessa te missen! Ik ga mijn best doen weer regelmatig te komen! Fijne dag allemaal! Groetjes!
Bandietje: dat geeft toch helemaal niet, begrijpelijk dat je niet zo vaak komt. Lekker genieten van de tijd die je hebt met Tessa. Fijn dat het zo goed gaat joh. Kijk ik heb gewoon tijd over Dan krijg je dat.. Bevalt het werken je weer?
Bailey: heerlijk dat Dean je laat werken thuis! Wow! Knappe jongen hoor! Is geen opscheppen, dat is gewoon vertellen hoe trots en blij je bent met Dino! Oh morgen weer de prikjes, hopelijk heeft hij er weinig last van. Ab: fijn dat je er weer zin in hebt! goed teken. Zo, en goed geregeld die oppas! Heerlijk hoor, dat geeft je altijd een veilig, vertrouwd gevoel he. Wij hebben ook Bobike, voorzitje en achterzitje. Voorzitje met windscherm, vond ik wel handig omdat kleintjes niet tegen de wind kunnen. En je kunt hem makkelijk op een andere fiets plaatsen. Knap dat je bv vol wilt houden! Hopen dat het gaat lukken, het zal best even pittig zijn als je weer werkt. Maar met positieve energie kom je een heel eind!! Bandietje: geeft toch niks dat je er weinig bent. Je hebt het maar druk met alles! Alle begrip hoor! Heb je het wel weer naar je zin met je werk? Fijn dat Tessa het heerlijk vindt bij je moeder, bij haar papa en op de psz. Geweldig toch! En ja, je zult echt moeten wennen aan je kindje missen op zulke dagen. Kan me dat goed voorstellen! Saar: ik zeg hier nooit meer dat Charlotte zo goed slaapt Nu kwam ze dus weer om half 2 en om half 6. Bleh zeg, haha dat kind wil veel te snel groot zijn volgens mij! Ze ziet natuurlijk d'r zusje en broertje en denkt: dat wil ik ook! Trouwens: ik zit echt met verbazing jouw bericht te lezen over Hanna die omdraait en door d'r bedje kruipt! Mega, wat is dat kindje snel!!! Complimenten hoor! Die rent straks door het huis met 6 maanden. Ze heeft dat temperament dus van jou..omdat jij ook zo snel was vroeger (en misschien nog wel haha)