Nou dan maar goed in de gaten blijven houden. Hopelijk valt het mee. Maar ikz ou ook niet lekker slapen als de kleine zich niet lekker zou voelen hoor. Ego: mijn man heeft de auto MET kinderwagen meegenomen. En ik moest melk halen voor de lasagne... Dan niet koken.. Ben trouwens nog aan het bijkomen van woensdag, maar kleren zijn goedgekeurd. Ik lees hier trouwens overal op het forum dat onze kleintjes nog niet mogen zitten, maar Hanna wil niet liggen op schoot hoor, die wil alleen maar zitten anders zet ze het op een brullen? Weet iemand hoe dit zit?
Ow maar Hanna kan toch nog niet zelf zitten? Want dat bedoelen ze denk ik.. Charlotte wil ook echt niet liggen op schoot hoor, want dan kan ze toch niets zien Dus op schoot zitten geeft niet, maar als ze echt zelf al willen zitten, zou ik dat niet stimuleren want dat is slecht voor rug/nekje.. Handig van je man! Haha dat probleem ken ik.. ik roep om 6 uur 's ochtends nog wel eens naar beneden: de kinderwagen graag in de schuur.. Hoor ik een diepe zucht.. Fijn dat hij je kleding leuk vond! Dat is toch wel belangrijk he!
Ze gaat nog niet vanuit liggen zitten, maar gaat op schoot wel naar voren om zelf te zitten. Maar goed ik stimuleer het niet hoor, maar als ze het zelf doet... Nou ja is net als met staan denk ik. Als ik haar bij de handjes pak, trekt ze zichzelf op vanuit liggen, naar zitten, naar staan. Raar kind Haha ik had het gisteren nog gezegd, maar hij heeft ook een hoofd als een zeef denk ik. Ja ik hoef alleen maar de sjaal van Hanna terug te brengen
Oh ja, dat naar voren gaan zitten op schoot herken ik wel. Doet Charlotte ook. En haha trekt Hanna zich al op?! Wow.. die gaat snel hoor. Zie je het al voor je: zo'n klein meiske op d'r dikke beentjes waggelend in je kamer? OH ik verlang naar het voorjaar, dan kunnen de kids weer naar buiten haha! Vreselijk, ze zijn me toch vervelend.. Maar goed, ik kan ook geen kant op want heb geen auto en om nou te gaan wandelen..mwah is het ook geen weer voor toch. Dus ze moeten zich maar binnen vermaken (en dat is lastig blijkbaar..)
Ja laten we de winter overslaan! Wel jammer van de kleren, maar ach. 't is nu ook wel heel erg bar en boos hoor. Ik zie dat lopen nog niet voor me (wil ik niet). Ik hou haar het liefst zo lang mogelijk klein haha het gaat al veel te hard. Mei is nog maar even geleden maar het gaat zooooooooo hard, vinden jullie ook niet?
het gaat enorm hard! Dino trekt zich ook steeds vaker op en staan vindt hij het leukst. liggen wil hij inderdaa echt niet meer haha. Sla de winter inderdaad maar over, bah! hoe ist met de koorts charlotte?
hahaha Bailey, ja kan me voorstellen dat je daar aan dacht.. Koorts is nu 38,5. Al vanaf kwart over 11 ongeveer. Hoop dat het verder gaat zakken maar vaak tegen de avond gaat het weer omhoog. we wachten het maar af.
Ik moet even m'n ego verhaal kwijt: Het kolven ging deze week niet erg, ik had maar net 150 cc, terwijl Lars tussen de 170 en de 190 drinkt, dus ik was er klaar mee en het duurde meer dan een half uur per keer. Dus ik op zoek naar een dubbele kolf, maar die dingen zijn stervesduur. Dus op marktplaats eentje kunnen vinden voor 80,- , zeker niet nieuw, maar goed, meer had ik er niet voor over. Mijn man allemaal zeuren dat het een oud ding is en dat 80,- nog duur is.....bla bla bla. Ik heb hem vanmorgen getest en hij doet het super! Ik had in een kwartier 240 cc gekolft Hopen dat het ouwe kreng het nog een poosje vol houdt Lars heeft trouwens af en toe een dag dat hij niet wakker wil worden voor de laatste voeding en dan krijgt hij er maar 4, daar is hij nog wel een beetje jong voor denk ik. Is dat bij jullie ook? Vanmiddag lekker naar buiten! Even mijn oude hockeyteam aanmoedigen!
Bailey: Wel leuk he?! Maar vind soms ook wel dat het te hard gaat, het kleine is er zo vanaf. Haha dat plaatje! Volgens mij is dat best op veel mannen van toepassing. Cocko: Hoe is het nu met Charlotte? Ab: Kijk dat moet je hebben. Had je een enkele elektrische kolf? Als deze het goed blijft doen kan je die toch zo weer verkopen? Wie weet speel je dan een klein beetje quite.. Hanna zit echt nog wel op 5 voedingen, soms 6, maar die clustert 's avonds heel veel. Als Lars niet om meer vraag zal hij wel genoeg hebben anders vraagt'ie er wel om. Dat is het mooie aan op verzoek voeden.
Gisteren heb ik Hanna voor het eerst weggebracht, vond het werkeljk waar heel erg spannend. Ze heeft een uurtje geslapen en vanaf kwart over 8-kwart voor 10 bij mijn moeder op de arm gezeten. Ze wilde de fles niet en ze was helemaal kapot toen we daar weer kwamen.
Ach Saar, wat sneu zeg. Hoe komt dat dan? Denk je...? Ab: zo zeg, dat is een goede kolf hoor! 4 voedingen is denk ik wel te weinig ja.. zou je met cb moeten overleggen! Met charlotte gaat het wel goed, ze grijpt nog wel naar haar oortje en huilt dan even maar het is niet zo als bij m'n zoontje destijds.. Dus ik wacht nog even af wat er gaat gebeuren. Off topic: er staat bij ons voor de deur een manneke van een jaar of 25-30 (schat ik) en die staat continu bij ons naar binnen te kijken.. Griezels, manlief is niet thuis dus hoop van harte dat ie niet gaat aanbellen. Keuken is aan de voorkant, en ik was daar bezig. Staat ie allemaal lief te lachen en te zwijmelen.. Brrrrrrr
Ze was de hele dag al niet in haar doen. Wilde niet slapen enzo. Maar ik weet ook niet hoe of wat. Hanna is sowieso 's avonds vaak erg onrustig en wakker, maar die fles pffff Ik ga misschien wel eens een tuitbekertje proberen met wat melk, misschien werkt dat beter voor haar. Fijn dat het met je jongste beter gaat, hopelijk verdwijnt het nog helemaal. Nou ik zou de deur niet opendoen hoor. Brrrrr en als je het niet vertrouwt de politie bellen, je weet maar nooit.
Wat voor fles heb je dan? Pakt ze hem niet goed ofzo? Charlotte is 's avonds ook super onrustig. Overdag geen last en 's avonds is het raak.. hoort erbij maar wel erg lastig.
Een avent fles, maar thuis drinkt ze er wel uit.. En gisteren toen we thuis kwamen zat ze alleen maar te lachen dus nou ja ach ze haalt de schade wel weer in denk ik dan maar. Wanneer gaat dat onrustige over
Oke nou dan is Hanna gewoon erg eigenwijs Maar goed het is wel lastig natuurlijk, vooral als je ze weg brengt! Hoe was de bijbelstudie? Dat onrustige gaat over... uhm...wanneer weet ik niet
He jammer Was wel leuk, maar zat er niet ontspannen. Woensdag ga ik weer zonder dochter weg, mag mijjn man oppassen! Ik denk ook eigenwijs hoor. Jullie hebben een minifeestje vandaaf zie ik, wat gaat het toch hard!
Oh maar is ze ook zo eigenwijs als je man oppast? Hier is ze nl heel eigenwijs dan! Ja idd, vandaag feestje.. haha. Vanaaf ga ik kado ophalen voor andere dochterlief, zij is over een paar weekjes jarig en had in de intertoys gids iets gezien wat ze perse wilde hebben.. maar is best prijzig dus dacht: even kijken op marktplaats en ja hoor, hebben! Dus dat is wel leuk natuurlijk.
Kijk dat is super! Sommige mensen doen dingen ook weer als nieuw weg. Zo heb ik al een vliegtuig van little people. Krijgt Hanna gewoon voor haar eerste verjaardag, kostte me 7 euro haha. Maar ja je doet ook wel eens een miskoop helaas. Gelukkig weet Charlotte nog van niets Wel bijzonder vind ik dat de tijd zo ongelooflijk snel gaat.
Ja tijd gaat ontzettend hard!! Af en toe denk ik: huh, alweer 4 maanden? Waar zijn die 4 maanden gebleven? Gaaf he, zulke koopjes! Wij hebben nu van playmobil een speeltuin en zwembad via mp. Is hartstikke duur om dat nieuw te kopen. M'n man zei nog vorige week: als je kijkt wat je in je handen houdt, het zijn twee handen vol plastic. En daar betaal je dan zo een paar tientjes voor!