Tuurlijk wil je die niet verpesten, dat begrijp ik heel goed. Maar ik zou toch wel vragen of ze er wel plezier in heeft om op haar kleinzoon te passen...Want ik krijg er wel vraagtekens bij als dat zo gaat. En voor jullie zelf is het absoluut niet fijn om hem daar te brengen als zij op die manier met jullie mannetje omgaat. Je zet toch je vraagtekens, je gaat twijfelen etc. Probeer anders samen toch met haar te praten (of lukt dat niet..)
@ Proud, Lars krijgt inderdaad de fles als ik er niet ben, maar wel met borstvoeding. KV is gelukkig niet nodig. Zeker niet sinds ik m'n dubbele kolf heb Geniet lekker van je dochter! En geniet mee van die van je vriendin, hopelijk maak je het zelf nog eens mee om die manier! @ Cocko, zo'n neusspray schijnt goed te helpen, ik heb het ook nog overwogen, om bij het kolven te gebruiken. Lars zit ook weleens te klooien, maar dan heb ik altijd nog de optie om m'n tepelhoedje niet te gebruiken. Dan hapt hij nog niet super, maar het gaat wel redelijk. Vooral als ik liggen voedt, wat ik 's ochtends en 's avonds heerlijk vind, moet ik echt nog wel m'n th gebruiken. @ Bailey, Ik sluit me helemaal aan bij wat Cocko zegt, breng hem maar! Ik woon in Gorinchem, toevallig in de buurt? Wat vreselijk dat je schoonmoeder zo doet en ik ben ervan overtuigt dat haar humeur z'n weerslag heeft op jou kleine. En ja het is soms aanpoten, maar als je zo'n kind even aandacht geeft, krijg je er zoveel moois voor terug. Toch? Is er niet iemand anders in de familie waar je terecht kan voor oppas. Het lijkt me heel lastig maar ik zou er inderdaad proberen goed over te praten. Ik realiseer me nu eigenlijk pas hoe blij ik mag zijn met mijn ouders, schoonouders en man. Ego: Morgen ga ik heerlijk relaxen met m'n man in de sauna. Ze hebben een speciale kolfruimte met koelkast, dus overal is aan gedacht
Bailey: Nou idd als ze zo veel drinken is toch heerlijk daar sta je inderdaad graag voor op. Maar wat een vervelende situatie bij je schoonmoeder. Sluit me helemaal aan bij cocko. Kleine Dino kan er in ieder geval niets aan doen, volgens mij is het een heel lief ventje als ik je zo hoor. En als je hier in de buurt woont/werkt breng je hem maar hier, heb wel een kamertje over. Soms kun je trouwens nog makkelijker een oppas nemen, volgens mijn zus vragen die 3-3,5 euro per uur en dan blijft hij gewoon thuis(heeft mijn zus ook een tijdje gehad). Maar Dean naar je schoonmoeder blijven brengen lijkt me ook niet echt goed voor de relatie. Hoe is het je vriend vergaan? Cocko: Heb heerlijk gegeten, maar mijn man had een zware dobber, die zat met een overstuur meisje. Zou ze eenkennig aan het worden zijn? Is dat rond 5 maanden zo? En ze wil ook van mijn man geen fles. Dus vanaf volgende week gaan we elke avond een klein flesje geven. Ik heb wel heerlijk gegeten en ontspannen gelukkig. Succes bij de huisarts! Ab: Geniet van de sauna! Lekker ontspannen.
Ab: geniet vandaag in de sauna he! En wat fijn dat er een speciale kolfruimte is! Luxe hoor! En voor jou een goed gevoel natuurlijk. Fijne dag! Saar: fijn dat je hebt ontspannen! Heerlijk is dat he. Even weg van alles en gewoon relaxen. Jammer dat Hanna zo overstuur was bij je man. Weet niet of het eenkennigheid is, want in principe ziet ze je man toch elke dag.. Het is meer een gewoonte denk ik dat mama het meestal (?) doet en nu ineens papa. En ze hoort/ziet jou niet, dat speelt ook mee. Is hier nl. wel het geval! Zodra ik de deur achter me dicht doe, begint Charlotte ook. Dus nu ga ik 's avonds vaker even alleen weg en het begint te werken.. En 's avonds geeft mijn man de fles en dat accepteert ze nu ook. Het is lastig maar even volhouden hoor! Dat niet alles op jou neerkomt want dan kun je nooit ergens meer heen. Ik ga zo naar de huisarts met Charlotte. Ze weigert trouwens echt de borst Vannacht wilde ik haar aanleggen (gisteravond was dat ook al) en helemaal naar achteren duwen met haar hoofdje, en krijsen.. Pff vannacht heb ik snel flesje gemaakt. Vanmorgen om 7.15 uur was ze er pas weer en heb ik haar bijna gedwongen aangelegd. En als ze eenmaal drinkt, is er niets aan de hand. Had het al wel helemaal gehad. Heb overigens nu voeding voor hongerige baby's gehaald. Maar ik denk dat ze een beetje lui is geworden: flesje gaat direct lopen, ze hoeft er weinig moeite voor te doen. BV is toch wat moeizamer en die toeschietreflex is natuurlijk niet snel op t moment.. ik ga het proberen met die spray en anders over op KV. Ga niet veel langer tobben dan.
Cocko: Dat kan natuurlijk ook, een echt mama's kindje.. Heeeeel fijn Wat vervelend dat Charlotte nu helemaal weigert. Inderdaad als het niet meer gaat stoppen, want je hebt ook 2 andere kindjes. Ben benieuwd wat de ha zegt!
Hallo allemaal, Bailey, wat naar zeg met je schoonmoeder Hopelijk heeft je man een fijn gesprek gehad? Saar: echte eenkennigheid begint volgens mij later, rond de 9 maanden, maar idd omdat jij haar altijd voed is ze dat gewend. Ik merk dat Tessa ook wel eens beter bij mij drinkt als bij een ander. Hihi ook wel leuk toch die eigenzinnigheid, maar wel lastig voor de papa's! Ab: Wat lekker, naar de sauna! Geniet ervan!! Cocko: wat jammer dat Charlotte zo moeilijk drinkt Hopelijk kan de huisarts je helpen En idd niet te lang tobben hoor! Kost veel stress! Proudmama: leuk om ook wat van jou te lezen! Fijn dat het goed met Hailey gaat! En idd lekker van genieten nu hoor!! Vanmorgen met Tessa naar cb geweest. Ze weegt nu 6800 gram! Ze groeit dus prima! Helaas had ze gister koorts en is ze nog niet heel fit, kreeg vanmorgen weer hele rode wangen dus de entingen zijn uitgesteld.. We moeten van cb stoppen met de pap, dat is toch wel een dikmaker. Wel mogen we beginnen met fruit en groente. Ben weer trots op ons meisje!
Bandietje; goed je weer te lezen! Zo, Tessa is ook goed gegroeid zeg! Lekker meidje! Maar stoppen met de pap? Wat gaf je haar dan? Haha als je zegt dat het een dikmakertje is?? Hoe is het nu met Tessa? Heeft ze nog verhoging? Ego: de spray voor de toeschietreflex werkt! Gigantisch zeg.. Charlotte krijste toen ik ze wilde aanleggen, en haarzelf als een banaan naar achteren duwen (hakken van de voeten tegen d'r hoofd aan zowat!) maar heb haar echt tegen m'n borst geduwd en toen dronk ze en kwam het direct goed op gang. Dus die oogjes sperden wagenwijd open zo van: huh mama, hoe kan dat nou ineens Wat een spray al niet kan doen!
Cocko: Lang leve de neusspray! Hoe was het bij de huisarts? Kon'ie nog wat vinden? Bandietje: Wat is Tessa goed gegroeid zeg! Heerlijk of niet?! Wel vervelend die koorts, misschien tandjes met die rode wangen erbij? Net wat Cocko zegt wat geef je dan voor pap Gewoon naar je eigen gevoel luisteren trouwens als jij die pap wilt geven de volgende keer gewoon niet melden bij het cb. Wat niet weet wat niet deert toch? Ego: Ik heb nesteldrang (beetje laat) haha maar ben alles aan het opruimen. Heb de winterkleren ind e kast gelegt dus de winter kan beginnen. Mijn man moet het zelf maar doen. Heb alle dvd's en cd's uitgezocht en een ander plekje voor de post gezocht zodat de tafel gevuld is met boekjes voor Hanna. Sleurt ze tenminste straks niet alle post door de kamer. Buiten 3 wassen opgehangen hoop dat het droogt.
Wow saar, wat ben jij goed bezig! ik ben niet vooruit te branden en ik moet nog alle zooi opruimen van de kids, stofzuigen, eten koken, kids in bad doen en aankleden want vanavond hebben we verjaardag En heb nog tot half 7 voor dit alles.. haha kom je even helpen Grapje! Ja het is druk achter d'r trommelvliezen wrs. De holtes zullen een beetje vol zitten en daarom kan er druk ontstaan. Heb een neusspray voor haar gehad.
Cocko: Wat sneu voor je kleintje, hopelijk lost het nu snel op. Is de koorts al weg en hoe gaat het met drinken? Leuke verjaardag gehad? Bailey: hoe is het bij jou afgelopen? Pfff gister ging het zo lekker, maar nu ben ik niet vooruit te branden (zou het aan het weer liggen) haha. Gisteravond belden mijn schoonouders of ze langs mochten komen want ze misten hun kleindochter nou ja vooruit dan maar. Kwamen ze binnen, aai over Hanna haar wang zet ze het op een krijsen. Paar keer nog geprobeerd bij mijn schoonmoeder, maar ze begon gelijk weer. Nou ja dat is dan duidelijk. Ik vond het nog wel sneu voor ze, maar mijn man zei dat is hun eigen probleem. Was verder niet zo gezellig (vragen niets alleen hun eigen verhaal). Overigens maakten ze nog wel een opmerking over onze broer/zwager, maar daar hebben we niet op gereageerd.
bedankt voor de lieve reacties iedereen! Mijn vriend denkt dat hij het opgelost heeft. hij heeft met haar gepraat en gezegd dat als ze het niet leuk vindt/niet aankan we iets anders moeten verzinnen maar dat dit ech niet kon. Toenhebben ze bedacht ht wipstoeltje neer te zetten zodat dean niet de hele dag in de wieg hoeft te liggen. Gisteren was hij daar en ging alles goed, du ik ben benieuwd. we hebben afgesproken het nog een maand aan te kijken en dan te beslissen. Cocko hoe ist nu met de oortjes? helpt de spray? Saar, jammer dat het niet zo gezellig was met je schoonouders. Maar als ze alleen hun eigen verhaal komen doen is dat inderdaad niet echt leuk. Bandietje, hoe ist met Tessa? Ze groeit super joh! fijn kan niet geloven hoe snel de afgelopen 4 maanden voorbij gevlogen zijn!
Ook al 4 maanden feestje, snel he?! Wel fijn datje vriend zo heeft kunnen praten. Hopelijk is het inderdaad opgelost. Heeft je schoonmoeder geen boxkleed oid voor op de grond dan? Goed om het nog een maand aan te kijken. Breng je Dean nu al met een geruster hart naar haar toe? Ach ja het zal wel nooit anders worden, ze doen gewoon net alsof er nooit wat is gebeurt, maar beseffen eigenlijk ook wel dat dat niet kan. Gelukkig is mijn man aardig losgekomen van hen dus dat scheelt wel een heleboel. Ik kwam net de echo's tegen.. het lijkt alweer zoooo lang geleden.
Ja wel knap hoe je man ermee omgaat hoor! En inderdaad, die echo's! Vol spanning afwachten of alles goed was... zo bijzonder allemaal. ja ik ben weer wat geruster gelukkig maar nu herfstvakantie dus heerlijk zelf voor mn menneke zorgen!
Ooooh lekker joh! Even een weekje helemaal zelf genieten van hem. Dat is dan wel weer het voordeel van onderwijs, dat het jaar in stukjes is gehakt. Geniet er maar van ook al moet je waarschijnlijk wel wat voorbereidend werk doen.
ja dat is echt een groot voordeel! heerlijk even weer veel tijd samen doorbrengen maar moet inderdaad veel voorbereiden gelukkig kan dat met dino op schoot haha
Cocko: hoe gaat het? Helpt de spray? Oh en de situatie was misschien anders, maar je kraamtijd missen blijft je kraamtijd missen. Bailey: nou dat is wat met je schoonmoeder. Hopelijk gaat het nu een stuk beter. Saar: ja gaat snel he. Ik heb de echo's laatst ook nog bekeken en opgeborgen in Hailey haar herinneringskist. We kunnen nu al die kist leeg halen en tegen elkaar zeggen weet je nog haha. Het gaat allemaal veel te snel. Hoe was het babyzwemmen? Ab: ja natuurlijk sorry was het weer even kwijt. Je geeft borstvoeding ik herinner me ook in een keer weer dat je schreef dat je die borstkolf had gehaald. Bandietje: wat voor pap geef je dan? Ik: wat een frutje is het die kleine van mijn vriendin. Het is bijna niet meer voor te stellen dat Hailey nog kleiner was. Zo schattig. En nu kreeg ik gisteren een mail van een wandelmaatje van me dat ze zwanger is. Verder eigenlijk weinig bijzonders gedaan, dus hou het kort
Proud: wat leuk dat je wandelmaatje zwanger is! En ja, het gaat hard dan he! Vooral als je de kleine van je vriendin ziet! Dan kun je het niet voorstellen idd dat jouw meisje ook zo klein is geweest.. Bailey: hoe gaat het nu met je schoonmoeder? Is alles een beetje rustig geworden en gaan jullie het nu een maandje proberen om te kijken hoe het gaat. Wel een verstandig besluit. Hoop wel voor jullie dat het goed komt! Scheelt je toch in de kosten natuurlijk.. Saar: hoe was babyzwemmen? Of heb ik daar overheen gelezen. (Sorry dan!) Ego: Charlotte heeft het weekend weer ontzettend gekrijst; we denken van haar nekje.. Maar zeker weten doen we het niet. Het blijft altijd wat met haar.. Maar positief is dat ze nu om half 10 's avonds een fles krijgt en om half 4 pas komt. Is al heel wat voor haar haha! Nu nog leren doorslapen.