mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ik heb hier even een vraag geplaatst erover, want er zijn nogal tegenstrijdige dingen over te vinden. 3 luiers in 10 minuten:$ Pfff mensen kinderen, kost je een hoop luiers! Ik heb vandaag nergens zin in terwijl ik zou beginnen met het opruimen van de zolder maar goed nog niet begonnen dus;)

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar; gewoon beginnen ;) ik heb hetzelfde probleem, het is hier een grote puinhoop inmiddels omdat ik alles tegelijk aan het doen ben ;)

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha ik weet het, ben van start gegaan, de 2e was zit in de wasmachine en ik ben dozen aan het uitzoeken. We hebben een paar herinneringsdozen (bruiloft etc) en dat schiet ook weer niet op haha.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oei ja dan ga je weer foto's kijen enzo he! Ken dat probleem ;)
    Nou mijn keuken was een grote bende, stamppot gemaakt, spek op t vuur voor manlief (griezel er zelf van), wassen gedraaid, nu ophangen en 1 in de droger. Moet nog stofzuigen, en m'n zoontje moet nog geknipt worden en dat wordt ook een groot drama.
    Haha heel gezellig hier hoor!

Succes met ruimen Saar!!

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oooh heerlijk. Boel ontploft. Nou opruimen zorgt altijd eerst voor een nog grotere zooi vind ik, maar als het dan klaar is kan ik zo blij zijn! Moet je je zoontje zelf knippen of wordt hij geknipt? Zit hij een beetje stil?

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hihi nou uhm, het is 1 grote gil en krijspartij (alsof er een varken geslacht wordt...) en vervolgens zit meneer helemaal onder de haren en moet ie in bad. Uuuuren volgens hem! :D M'n moeder komt hem knippen, ze vindt het vreselijk zielig voor hem maar ben 1 keer bij een kapper geweest en moest het volle pond betalen terwijl hij amper geknipt was..

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oeh gezellig! Kun je hem niet in bad knippen;) Zal wel een beetje glibberig worden en harig haha. Raar van die kapper, pfff nooit meer naar terug.

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hadden wij ook al gezegd ja: dan gaan we je in bad knippen. Maar toen begon hij nog harder te krijsen. Hij vindt het gewoon verschrikkelijk kriebelen en aan kriebelen vindt ie echt niks, niks aan. :D Je hebt nog nooit iemand zo hard horen gillen haha. Moeten we dan ook echt met z'n 2-en doen. Pffff..

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha nou ja dan moet het maar even in de houdgreep:)

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja precies! En dat een half uur lang! :D

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Is het gelukt met haren knippen? Hoe gaat het met Charlotte? Is het al beter met drinken enzo?

Hebben jullie de winterslaapzak al aan? Ik heb hem 1 nacht aangehad, maar ze kwam bezweet uit bed dus die heeft het nog niet nodig.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: bezweet uit bed?! Wow warmbloedig kindje heb je hoor! ;) Charlotte heeft hem al lang aan, en die heeft echt nog koude handjes en een ijskoud gezichtje. Dus die heeft hem echt wel nodig!

Drinken gaat veel beter nu ik de spray gebruik. Ze weet nu dat het gewoon heel snel al komt dus is ze stukken rustiger. Wel fijn.

Nou, er is een groot wonder gebeurd want m'n zoon gisteren heel laconiek in de kinderstoel zitten en heeft zonder 1 kik te geven z'n haren laten knippen :D En wij allemaal: "huh, wat is dit? sst niet te snel iets zeggen, straks begint ie alsnog.." maar nee hoor! Hij is echt heel dapper geweest!
    En ze hebben gisteren andijviestamppot op, hebben ze nog nooit gegeten en dacht: gewoon voorzetten. M'n dochter is echt een zeurpietje maar zelfs zij heeft echt wel wat gegeten! M'n zoontje zat te smullen, geweldig leuk.
    Dus was best positief gistermiddag!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou heerlijk! Zo hoort het. Ik ben dol op stampot en ben wat dat betreft blij dat het winter is (verder niet haha). Fijn dat je zoontje stil zat, misschien heeft hij door dat het sneller gaat als hij stil zit je weet het niet. Mooi dat die spray zo helpt. Nou Hanna had zweetvoetjes en een heel warm nekje. Vannacht gewoon weer normale slaapzakje aan en wel hele koude handjes maar wel warme voetjes en warm nekje.

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou dan heeft Hanna idd geen winterslaapzakje nodig! Haha nou ja, alleen maar fijn toch! Als het straks ijskoud is, kan het altijd nog!

Hmm ik zit me suf te peinzen.. m'n schoonouders geven altijd broertjes en zusjes kadootje als een kleinkind jarig is. Nu wordt m'n dochtertje over paar weekjes 4 jaar dus daar weet ik wel iets voor. Maar mocht ook een kadootje kopen voor m'n zoontje en de kleine meid, rond 5 a 6 euro per kind. Wat moet ik daar nou voor kopen?! Pff wie heeft er nog een goed idee :D

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Autootje, onderbroeksetje, iets van duplo/lego, leuke rammelaar, cd, boekje, kleur/knutselboek, spullen om koekjes mee te bakken genoeg:(

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    hahaha o heerlijk Saar! Bedankt!! Zit wel iets bij idd! Maar dan moet je voor de grap eens hier binnen kijken :$ Een kast voor speelgoed. En waar koop je iets voor die 5-6 euro? Ik zoek me echt suf hoor.
    Vooral voor m'n zoontje vind ik het lastig, alles is toch al snel boven die 6 euro..
    Anders maar eens bij de kruidvat ofzo kijken.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja snap dat je kast vol ligt;) Kruidvat heeft soms ook best leuke dingen inderdaad en action...

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Het is echt een drama, je komt altijd uit op speelgoed. Kan ook nog wel een boekje doen maar ja, dat vinden ze toch altijd minder leuk dat iets waar ze mee kunnen spelen. Ik denk dat ik de kast met inhoud op marktplaats zet, dan kunnen ze opnieuw beginnen :D:D

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    hahah cocko ik begin hier al een aardige verzameling op te bouwen en ik heb er maar 1, en ook nog eens van pas 4 maanden. Moet je nagaan hoe die kast er bij jou zal uitzien!

Leuke ideeën Saar, kan ik meteen overnemen voor Sinterklaas lijstje. Hoe ist nu met Hanna en voeden? Ik zat te denken, je kan anders ook nog altijd als je echt moe bent aan het eind van de dag de laatste voeding een KV flesje maken. Dan hoef je niet te stressen dart je niet genoeg hebt, kan Hanna lekker eten en heb jij je nachtrust trug zonder helemaal bv op te hoeven geven.

Pff Dean komt al een bijna een week elke nacht weer 2 keer. En is niet te sussen met speentje. Zou hij het koud hebben? Hij ligt in zomerslaapzakje en onder een dekentje. Durf geen kruik erbij te leggen omdat ik bang ben dat het te warm wordt...Eten wilde hij wel gisternacht, maar daarna werd hij nog steeds wakker.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat een luxeprobleem he?! Ik leen nu nog veel van mijn zus en koop af en toe zelf wat. Vorige week bij de kruidvat een blokkenkar voor 12 euro, dat zijn dan wel leuke dingen.

Bailey: Ja blijft een beetje hetzelfde. Maar gisteren had ik haar 9 uur in bed en toen we om 10 uur zelf gingen was ze nog wakker en heb ik haar nog weer gevoed. Toen viel ze in slaap aan de borst en werd pas kwart over 8 wakker. Ik lag zelf om kwart over 5 te wachten totdat ze ging huilen maar dat deed ze dus niet;) Een flesje KV zou ook kunnen,maar ik ben bang dat het dan nog meer terugloopt 's avonds. Dean ook al aan het spoken joh? Als hij het koud heeft voel je dat het beste in zijn nekje en voetjes, anders toch een winterslaapzakje proberen..

Hier had Hanna net een poepbroek. Leg ik er een schone luier onder om in d'r liesjes schoon te maken piest ze het hele matje+schone luier onder. Zit ze niet onder de poep, zit ze wel onder dr plas. Dat waren 2 snelle luiers... Is me echt nog nooit overkomen maar eens moet de 1e keer zijn he?!

Deel Deze Pagina