Saar: het gaat al beter met de pijn hoor. Wordt wel weer erger nu, maar wel te houden. Vrijdagavond had ik echt mega pijn, reactie op het kraken natuurlijk. Afschuwelijk zeg. Dus zal vanavond/vannacht wel weer feest zijn haha. Oh houdt Hanna echt zo d'r mondje dicht joh! Vervelend. Maar goed, als ze nog tevreden is met de fles, geeft het niet zo he. Hier is het net een visje op het droge! Ligt ze continu met d'r mondje open en dicht te klappen, geen gezicht! Alles vliegt erin, fruithapje vanmorgen, en vanavond weer eten. Ze vindt het allemaal prima. En jaja, misschien gaat ze nog leren slapen, ze heeft gisteravond half 8 fles gehad, geslapen tot 2 uur, weer een flesje en vervolgens was ze vanmorgen pas om 8 uur wakker Wist niet wat ik meemaakte! Heerlijk hoor.
Pfff hopelijk is het niet al te vaak nodig dan! Maar goed wel beter als het wat helpt. Sterkte vanavond. Fijn dat de hapjes zo goed gaan. Ik vind het best frustrerend dat het niet lukt, want ik ben er zelf gewoon heel erg aan toe dat de bv ietsje minder belastend wordt zeg maar. 't Is gewoon een eigenwijs monstertje!
haha misschien wil je wel te graag..dan voelt ze dat zeker aan, eigenwijs minimensje! Maar snap goed dat je gefrustreerd bent hoor. Zou fijn zijn als ze het gewoon zou doen. Maar goed, komt vanzelf hoor. Hoe gaat het nu met slapen....(vraag het heel voorzichtig..)
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Nou ja nu maar even loslaten en dan volgende week weer proberen. Slapen gaat goed. Heerlijk. Maar jij hebt ook een heerlijke nacht gehad lees ik. Houden zo!
Even doorbijten cocko, maar die chiropactoren kunnen wonderen verrichten. Ik heb een keer een week met een bont en blauwe rug gelopen maar uiteindelijk hielp het wel..... Ik heb geen last meer van mn been sinds ik vorige week bij de fysio geweest ben Ik mag woensdag weer. Slapen gaat hier ook wisselend, vannacht kwam ik er gelukkig weer mee weg, door een speen te geven en meneer sliep door tot 7:15, toen moest ik echt voeden, want ik moest gaan werken. Ik herken dat gevoel dat je wat minder Bv afhankelijk wil zijn. Ze hebben me dan wel geadviseerd om nog even te wachten, maar m'n handen jeuken om alvast te gaan oefenen met Lars. Wat voor groente zijn jullie mee begonnen? En welke tijd? Want ik denk dat het met bv handig is om 's avonds met groente te beginnen na het voeden. Dan heb ik niet super veel voeding en wil hij misschien niet zo kort op elkaar drinken, waardoor hij de nacht beter in gaat. M'n productie is weer op pijl gelukkig, maar vanmiddag was het snel op, doordat ik vanmorgen ruim voldoende had, compenseert dat elkaar weer. Maar soms wordt ik weleens moe van al dat gepland en gereken. Lars krijgt al vanaf het begin vitamine van een lepeltje en daarvoor doet hij z'n mond makkelijk open nu. Als ik hem een lepel geef, stopt hij hem er zelf al in, dus dat is hoopvol. Succes Saar! Ik denk dat ik geen link mag plaatsen hier, maar het is bofkontjevanhetjaar.nl en dan zoeken op Lars Versloot. Bedankt!
Cocko: Hoe is het gegaan bij de chiropractor? En hoe is het gegaan met slapen?? Ab: Gestemd! Blijft een fantastische foto van een stoer en knap kereltje! Dat lepeltje pakt Hanna ook met de druppeltjes en inderdaad stopt ze het ook zelf in haar mondje. Maar met wortel of bloemkool erop ho maar Ach ja niet elk kind is hetzelfde gelukkig maar. Ik heb worteltjes en bloemkool geprobeerd. En in het begin heeft ze peer gehad (wat overigens wel beter ging dacht ik). Ik heb het zelf gewoon gekookt en gepureerd en in ijsblokjes ingevroren. Ze kreeg het dan rond het avondeten van ons. Maar goed ik ga volgende week weer opnieuw starten.. Wel lastig he die productie... Merk je ook dat je nog extra moe bent? Sowieso waarschijnlijk van het werken, maar goed de bv zal dan ook niet meehelpen denk ik??
Saar: het was zeer pijnlijk. Ben gekraakt en gerekt, en hij heeft de zenuwbaan behandeld. Vannacht niet lekker kunnen slapen door de pijn. Ook nu lijkt het nog of er iets klem zit. MOrgenochtend moet ik weer terug. Snel achter elkaar nu, om schade te voorkomen aldus meneer de chiropractor.
Ab: gestemd! Echt een scheet dus ik hoop dat jullie winnen! Ik ben begonnen met een lekker fruithapje, abricoos appel (kwam er pas later achter dat het beter is om met 1 smaak te beginnen ipv gecombineerd maar ach ) en nu heeft Dino al heel wat groente en fruit op. Zn favoriet is geloof ik bloemkool. We zijn begonnen met een hapje tussen zn flessen in de middag in (rond een uur of 4 ofzo) en nu krijgt hij op de ochtend tussen de flessen in een fruit hapje en op de middag tussen de flessen in een groentehap. Cocko, he wat vervelend dat het zo'n pijn doet. Hopelijk wordt het steeds minder en gaat het uiteindelijk over door die chiropractor. Zou jammerlijk zijn als die martelingen niet hielpen! Maar komt vast goed, tot die tijd maar flink aan de paracetamol! Saar, ach Hanna is met zo veel dingen zo snel, waarschijnlijk denkt ze bij zichzelf nog even wat langer van mama genieten heb ik wel verdiend! Fijn dat slapen weer goed gaat! Kan Hanna niet even een hartig woordje komen spreken met Dean? Cocko sterkte zo meteen!
ab: gestemd hoor! blijft een leuke foto! bailey: hmm ik lees ook veel over met 1 smaakje beginnen maar bij m'n andere kids ben ik gewoon begonnen met die potjes en ze eten alles hoor als ze klein zijn. Tuurlijk vinden ze het een lekkerder dan het ander maar goed, dat hebben we zelf ook! Slaapt dean nog steeds niet zo super? Kan ik je een hand geven saar; net wat bailey zegt, ze is overal snel mee dus denkt gewoon: hier ga ik even lekker langzaam doen. ego: chiropractie zal wel helpen hoor, als ze er maar op tijd bij zijn nu. Aangezien ik bepaalde klachten heb zijn ze wel voorzichtig maar heel adequaat. Super hoor. Komt vast wel goed.
Cocko, ja Dean vond juist de gecombineerde smaak erg lekker dus tjah dan maar niet helemaal volgens het boekje werken Hoe gaat het nu met de pijn? Heeft de chiropractor weer lekker gekraakt?
Cocko: Hoe is het nu met de pijn? Nog aan de paracetemolletjes? Ging het vanmorgen al beter? Bailey: Dat zal best eens kunnen. Of ze vind bv gewoon heel lekker. Ach voor de vetjes hoef ik het niet te doen... Hihi wie weet helpt het als ze het voor doet, maar ik wil haar geen nacht kwijt Wie ging er nou afzwemmen met babyzwemmen? Krijgen jullie ook de bonnen van lekker in het leven? Ik heb net bij de wehkamp 4 pakken pampers voor 25,78 besteld. Scheelt toch een hoop. 't Is korting op korting daar.
Jaa wij gaan zaterdag afzwemmen Oow die bonnen krijg ik ook, maar dacht dat het reclame rotzooi was. Toch maar even beter bekijken dan want dat scheelt een hoop! En ik kan me voorstellen dat je haar niet wilt missen!
Nou het meeste gebruik ik ook niet hoor gebruik weinig merk, maar goed m.n. voor de pampers is het wel super. De bon kun je vervolgens ook nog inleveren bij de etos oid. Bij de wehkamp is het alleen vandaag nog zo goedkoop trouwens.
Je kunt 2 groene pakken en 2 oranje bestellen geloof ik. Ik had de bon voor de oranje niet maar de code begint voor de 1 met NB3 en de ander NB2..
Bonnen?! Waar hebben jullie het over?! Gaaf Bailey, afzwemmen. Krijgt Dino ook een echt diploma, bikkeltje hoor! Saar: hmm ja Hanna is gewoon aanhankelijk en denkt: ik blijf lekker bij moeders..veel warmer en gezelliger. Ego: vanmorgen gekraakt ja, had gister wel erg veel pijn na behandeling van maandag. Dus heeft hij nu rustiger aan gedaan. Maandag weer terug. Ben daar nog wel een poosje zoet.
Bailey: oh dat was zaterdag (ik lees er net weer overheen...) Leuk hoor. Cocko: Nou inderdaad klinkt alsof ze nog wel even aan je verdienen... Maar ja ermee rond blijven lopen is ook zo wat he?! Zijn setjes bonnen van Lekker in het leven, daar wordt je voor ingelood als ze je adres in het bestand hebben zitten. Het hele fijne weet ik er ook niet van maar ik denk dat ik ze krijg via eéén van de dozen. Wat ik over heb wil ik best opsturen naar je hoor.. Ik gebruik eigenlijk alleen de pamper bonnen en ik ga de duster van swiffer aanschaffen denk ik. Zit ook arielbon in e.d.
Saar: ken er niks van, volgens mij heb ik dat niet. Zit er wat bijzonders bij dan aan bonnen? Als er dingen zijn die echt schelen in geld en dat het dingen zijn die ik gebruik en jij niet, houd ik me aanbevolen hoor Ja ze verdienen er erg goed aan, ben amper 10 minuten binnen, 47,50 aub... Wow dat gaat hard hoor! Maar goed, het is wel nodig dus dat scheelt.