mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat is inderdaad een nadeel maar goed als je het niet nodig hebt dan zou je er ook niet lopen... Nu hopen dat het snel helpt.

Hier een lijstje:
    - Ariel regulier 3.25 korting
    - Dreft tabs (vaatw) 3.35 korting
    - Always enkelpakken 2.49 korting op 3 pakken = 1 gratis
    - Always voordeelpakken 3.89 op 3 pakken = 1 gratis
    - Nestle groeie start 3 euro korting op 2 pakken
    - Nestle yogolino of pyjamapapje 1 euro korting op 2 pakken
    - Billendoekjes pampers 2 euro korting (2+1 pak)
    - antikal 2 euro korting
    - Ariel vlekverwijderaar 3 euro korting
    - Dreft wasmiddel 2,90 korting
    - Dreft afwasmiddel Platinum 1 euro koring
    - Lenor wasverzachter 1.75 korting
    - Ambi Pur set en refresh luchtverfrisser 2,50 korting
    - Ambi Pur air spray 2 euro korting
    - Ambi Pur 3volution starter 3 euro korting
    - Ambi pur toillet 1 euro korting
    - Oral B tandenborstel 2 euro korting
    - Oral B andere dingen kortin
    - Korting op olaz creme+foundation
    - 2.20 korting op Wella Pro en 2,49 op wella flex
    - 2,49 korting op new wave
    - 3.99 korting op head en shoulders
    - Gilette korting
    - 1 euro korting op 3 maggi maaltijdmixen
    -1 euro korting op 3x braadstomen
    - 1 euro korting op maggi smulpannetje
    - 0,75 korting op 2x kleine pakjes chocomelk
    - 0,75 koring op lotus koffieleutjes

Als je wat wilt hebben hoor ik het wel

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    En in welke winkels kun je dat inleveren of maakt dat niet zoveel uit??
    Bv Ariel regulier, nestle yogolino/pyamapapje, dreft wasmiddel, lotus koffieleutjes.. dat zijn wel dingen die ik regelmatig koop dus zou wel graag willen weten waar ik die kan inleveren dan.
    En wat wil je er evt voor hebben?

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Je kan die bonnen ook gewoon bij de alberth heijn inleveren en volgens mij ook bij kruidvat enzo. Nooit geweten dat we dit een soort van "gewonnen" hadden, ik kreeg het ineens en dacht eigenlijk dat het rotzooi was haha.

Ja das even duur zo'n kraker! Maar als het helpt is het natuurlijk weer niet zo duur, want de prijs van pijn is hoger!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij AH/Coop/Digros/Dirk/Emte/Jumbo/Jan Linders en nog wel meer. Hoef er niks voor te hebben. Stop ze zo in een envelopje.

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oow saar tegelijk! Ja echt bij veel winkels he, best wel goeie actie!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja idd. je kunt er goed mee shoppen!

Ik denk net (was bij de aldi voor externe harde schijf) laat ik eens een straatkrant kopen. Loop ik halverwege zie ik dat ze gewoon het dubbele vraagt van wat mag. Nou zo iemand verpest het dus echt voor een ander want ik koop dat ding nooit meer.Ben best boos (ook op mezelf).

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke nou dan heb ik wel interesse Saar...

Oh wat aso om gewoon het dubbele te vragen voor zo'n straatkrant. Denk je ook goed bezig te zijn zeg.. pff.

8. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Bedankt voor het stemmen!!!!

Ik ga straks een prakje bloemkool voor Lars maken, kijken wat hij ervan vind ;)

De fysio was weer heerlijk! Wel pijnlijk natuurlijk, maar het is voor een goed doel.

Dat bonnenboekje heb ik ook gekregen, omdat ik nooit pampers koop had ik het boekje al op marktplaats gezet, ik krijg er al flinke biedingen op, dus das handel. Maar nu vraag ik me af, als ik bij wehkamp met de korting bestel, dan kan ik die code toch ook nog door iemand anders laten gebruiken? Online hoef ik die bon niet in te leveren, of zie ik dat nu verkeerd?

Ik ga wel ff kijken wat het nu kost bij wehkamp en of het interessant is.

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ab: ben benieuwd wat lars van bloemkool vindt! Ik heb het hier nu 3 dagen gegeven en het is niet anders dan kokhalzen en heel vies kijken! Dus morgen weer wat anders proberen. Succes hoor!

10. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Nou dat was inderdaad geen succes, maar het zal vast niet aan de bloemkool liggen. Morgen weer een dag. Valt ook niet mee om zo'n klein beetje fijn te krijgen met de staafmixer....

Bij wehkamp doet die code het niet, maar sowieso ben ik nog goedkoper uit met lidl luiers en die vind ik prima.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ab: Klopt je kunt alles dubbel gebruiken en online en in de winkel. En vond Lars de bloemkool lekker? Ik doe er wel wat kookvocht bij van de bloemkool dan gaat het iets makkelijker. Hoe duur zijn de luiers bij de lidl dan?

Cocko: Ooooh je etertje kokhalsen? Bloemkool is toch ook best een specifieke smaak.

Hebben jullie nog een leuk idee voor een cadeau(tje) t.w.v. een jas(ja ik weet hoe vaag dat bedrag klinkt ik denk zelf rond de 20 euro). Ik moet iets doorgeven aan mijn schoonouders. We hebben al een blokkenkar en een vormenstoof. Nog leuke dingen die niet al te veel herrie maken?

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: ja charlotte zit echt te kokhalzen. Worteltjes vindt ze wel lekker maar dat komt er altijd uit :( En dat zijn echt snertvlekken dus die krijgt ze voorlopig niet meer..

Uhm hebben jullie al iets van een activiteitencentrum? Zag zoiets bij de Bart Smit. Is hier altijd erg geslaagd, zelfs m'n oudste speelt er nog mee :D

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Trouwens..ben gestopt met bv. Charlotte wilde niet meer, trok zich alsmaar los omdat ze veel te nieuwsgierig is.. ;) Had geen zin in strijd dus ben nu nog 1 per dag aan het afkolven en dan is het klaar. Gelukkig ben ik altijd snel klaar met afbouwen.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Vind je het jammer om te stoppen of valt het mee..? Pfff 1 keer per dag kolfen ik heb na een paar uur echt wel zin dat Hanna gaat drinken.. Wortel ik deed dat gewoon zo: slap gelijk onder de kraan en even poetsen. Daarna in een emmer water en in 40graden was als ik die draai. De vlekken gaan er eigenlijk gewoon uit. Zo'n activiteitencentrum is misschien een idee, maar de meeste zit zo'n hoop herrie op heb ik eigenlijk niet zoveel zin in...

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke ja misschien zit er wel herrie in..daar had ik even niet aan gedacht.. sorry! Zal nog eens verder denken :)

Nou ik heb altijd zoiets gehad: zolang bv goed gaat, het kind is tevreden en ik ben tevreden, vind ik het prima. Zodra het mis gaat, stop ik er mee. En dat heb ik nu ook weer gedaan. Heb geen zin in geworstel. Heb wel betere dingen te doen hoor :D

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Kijk dan is het goed. Nou je was ook al een heel eind aan het voeden! Hoe heb je de overstap gemaakt van bv naar kv? Gewoon in 1 keer? Ik heb gezegd dat ik max. een jaar voed. Ik ben trouwens nog niet ongesteld geworden.. Niet zo heel erg trouwens;)
    Merken jullie dat je je lichaam weer een beetje terug krijgt? Ik zit onder gewicht van voor de zwangerschap, maar heb echt een blubbuik.. Ik vrees dat ik de buikspieren moet trainen (maar geen zin)

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja het is eigenlijk in 1 x gegaan. Heel af en toe wilde ze nog wel drinken in rust, dus dat kwam dan wel goed uit. Maar zoals nu wil ze echt niet meer maar dan loopt de productie ook direct gigantisch achteruit. Dus die ene keer kolven is te doen hoor. Over paar daagjes ben ik er van af.

Ben ook weer op het gewicht dat ik was na m'n 2e (gewicht bij m'n 1e was te laag en die zal ik niet zo snel meer bereiken ook denk en hoop ik). Idd ook een blubbuik, afschuwelijk vind ik dat. Doe wel buikspieroefeningen en met lopen houd ik er ook altijd rekening mee. Maar ja..tis niet afdoende denk ik ;)

Of zijn alle andere weer helemaal strak in het velletje?

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zo zeg, hier heeft er vanavond eentje zitten smikkelen hoor. Had courgette met appelmoes gemaakt.. haha dat ging er goed in hoor. Beter dan die drie dagen bloemkool :D

19. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Vanavond heb ik banaan geprakt en dat ging ook niet erg, maar hij moet natuurlijk helemaal nog leren eten.
    We oefenen gewoon verder.

Hier ook 4 kilo onder mijn startgewicht voor mn zwangerschap, dankzij de bv. Maar ook een slappe buik. Ik ben weer aan het sporten, maar buikspieroefeningen trek ik nu echt ff niet.

Jammer dat je moest stoppen met de bv cocko, ik zou er echt nog geen afstand van kunnen doen. Het heeft me zoveel moeite gekost in het begin, dat ik erg strijdlustig geworden ben om het vol te houden. Ik ga Lars nu wel een late voeding erbij geven, want hij slaapt steeds niet meer door. 's Avonds wil hij om 7 uur en dan om 9 uur alweer en dan naar bed. Als ik hem niet voedt, wil hij niet slapen. Nu heb ik hem om 6 uur gegeven en hij slaapt nu gelukkig even. Vanavond ga ik er gewoon weer langer tussen laten zitten, want ik heb geen zin om 's nachts in de weer te zijn als het niet nodig is. Ik dacht dat hij het wel zou redden van 8 tot 8 te gaan slapen, maar hij wil overdag niet echt vaker, dus dat gaat hem toch niet worden. Ik heb ook geen zin om vaker te moeten kolven en vind het ook nog wel gezellig als hij s'avonds wakker is. Die slaap haalt hij overdag wel weer in.

Het zal dus wel janken worden vanavond, maar dat is dan ff niet anders :p

Saar ik heb voor lars een nijntje huis van stof gekregen als kraamcadeau, was een leuk cadeau met kraak en rammeldingen erin, dus geen mega herrie. Misschien is het wat?

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hmmm courgette met appelmoes, wat een combinatie ook! :D
    Goed dat je stopt, zodra het gedoe opleverd is de lol er van af he. En nu maakt het toch niet veel meer uit qua hoeveel beter het is.

Saar, fijn dat jij er nog wel van geniet! Poeh een jaar, das lang zeg! Maar wel knus :) Euhmm... iets zonder geluid, das een moeilijke. Bijna alles piept of toetert wel haha. Misschien iets van een houten treintje dat je zelf moet duuwen/trekken, die hadden ze bij de HEMA en vond ik wel leuk.

Blubberbuik begint nu weg te trekken, hoewel ik nog 2 kg kwijt moet. Ben ook al weer begonnen met sporten 6 weken na de bevalling, maar mocht nog even geen rechtebuikspieren trainen omdat de ruimte tussen de spieren nog niet dicht was :( Wel flink de schuine getraind en die zijn weer sterkerdan ook, maar blokjes zie je nog niet (moet eerst die 2 kg vet eraf hahah. Mn huid is wel ook nog een beetje slapjes, hopelijk trekt dat ook nog bij.

Deel Deze Pagina