Ab tegelijk hahah! Ja snap ik dat je nu ook niet meer wilt stoppen na zo'n strijd Dat nijntje huis klinkt leuk!
Nijntje huis is idd erg leuk! Misschien is dat wat Saar! Ik heb hier idd ook van alles waar wel geluid in zit.. niet echt veel herrie maar toch wel geluidjes.. Bailey: ja lekkere combi he, courgette met appelmoes. Ideetje van m'n moeder. Nou het smaakte haar duidelijk erg goed! Degenen die groenten geven: hoe lang teert jullie kleintje daarop?? Charlotte krijg half 6 groente maar om half 8 blert ze van de honger.. Ab: wat balen dat Lars niet zo goed doorslaapt. Idd een late voeding geven, misschien scheelt dat wel weer! Ik hoop het voor je.
Cocko: Mooi dat het afbouwen zo snel gaat. Nou ja ik zie mijn buik maar als een huisje waar een kind in heeft gezeten (als ik de foto's terug kijk had ik ook wel een belachelijk grote buik). Erger vind ik nog dat mijn buik onder de striae zit echt gerimpeld gewoon. Kijk dat gaat goed met eten. Ik heb geen idee hoelang ze erop moeten teren want Hanna at echt een paar hapjes en nu krijgt ze niets meer. Ab: 4 kilo, ik was al blij met mijn ene kilo. Ik voed meestal ook om 6 uur en dan half 9 weer en dan gaat ze de nacht in... Gisteren zat ik om half 8 op de 4e voeding, maar dat ging nog niet kwam ze om 10 uur nog weer. Daarna wel doorgeslapen! Ik vind dat nijntje huisje echt heel leuk. Ik zal eens overleggen met mijn mannetje. Ik vind een piano ook wel leuk (toch geluid) maar goed daar heeft ze nog niet echt iets aan denk ik. Proud: hoe is het bij jou? Druk met werken enzo? Ik had een vraag maar weet niet meer welke Ik moet nu een was op gaan hangen. Ik word deze week een beetje gek van de was..
Even ego maar wat een helse ochtend!! Dino kwam vanacht om 4 uur om te eten en heeft daarna huilenderwijs doorgeslapen (steeds klein huiltje waardoor ik wakker bleef ) Toen maar opgestaan en kom ik beneden heeft de hond over ons kleed geplast! Doet ze anders nooit dus ik was al bang dat ze beetje ziek was. Dean voor de rest de hele tijd huilerig als ik niet hem vast heb. En mn andere hond begint ineens te vechten met mn zieke hond. Zieke hond raced als een gek ineens door huis, dus ik denk die moet echt naar buiten voor plassen. Maar, met Dean wil ik niet met de hond lopen want ik was zelf nog niet aangekleed en de hond is vrij sterk (Am. stafford) dus als ze ineens begint te trekken lig ik om wat met dean erbij niet handig is. Dus ik hond maar in de tuin want ik dacht ach een plasje kan geen kwaad. Heeft ze me toch een diaree! alle tegels onder de poep Dean had ik even binnen gelegd, en ja hoor die begint te krijsen. Dus ik naar binnen, Dean troosten. Dan weer terug de tuin in om het weg te spoelen (hond ligt ondertussen te kermen in der bench), Dean weer huilen. Ik weer naar binnen, maar had de deur niet goed dicht. Hond rent de tuin in. Maar we hebben nog geen goede schutting dus die kan zo ontsnappen. Ik er snel met een plak worst achteraan. Dean weer huilen, andere hond druk omdat hij geen worst krijgt en gaat blaffen.Uiteindelijk hond naar binnen gelokt, doe de deur dicht en ga naar Dean. En wat denk je, spuitluier tot in zn nek... Ik kan geen poep meer zien!!!!!!!! Zo hahah dat lucht op.
Bailey: wat een toestand bij jou zeg!! Dus zowel Dean als je hond heeft diarree? Hmm lekker zeg.. Pas maar op dat je het zelf nog niet krijgt. bahbah! Hoop dat de rest van de dag rustig verloopt.... Saar: o nou als je vraag nog naar boven borrelt... dan mag je hem stellen. O dus Hanna had om tien uur ook nog even wat extra nodig. Ach als je nachtrust maar niet verstoord wordt, dat is al fijn!
Bailey: wat een schijtdag... Hier heeft mevrouw zichzelf en het boxkleed ook onder gepoept... 't Is zeker besmettelijk Hoe is het nu met de hond? Cocko: Nou niet extra ik zit nu op 5 voedingen, maar kwam gisteren ineens op 4 uit, maar 10 uur is wel lekker. Hanna krijgt geen fruit en groente alleen mij en dat vind ze het lekkerst
Haha wat een heerlijk knuffeldiertje is hanna nog dan! Charlotte wil zo snel mogelijk op zichzelf gaan wonen volgens mij Zit hier echt al mee te eten met fruit en groente. Mix het niet eens meer helemaal superglad. Gek he, wat een verschil van kinderen! Terwijl hanna juist op het fysieke heel snel is met alles en daar is charlotte weer zo lekker lui mee. Hmm ja het heerst denk ik, hier heeft m'n zoontje ineens ook diarree en is verkouden tot en met..
Kijk spaart ze ook al voor haar uitzet? Ze heeft natuurlijk wel 2 voorbeelden he dat scheelt. Hanna is verder gewoon nieuwsgierig en eigenwijs. Niks aan te doen was ze in mijn buik al. Hoewel ze niet nieuwsgierig was om eruit te komen Ja elk kindje heeft zo z'n expertises..
hahah Saar mooi gezegd, inderdaad een schijtdag en zo te horen niet alleen bij mij. De honden slapen dus gaat goed, maar Dean is best huilerig. Hopelijk wordt hij niet ziek. Vraagje, we hebben van een oud-collega van mij "schoentjes" gekregen met een heel flexibele maar wel harde zool (klinkt miss beetje krom, maar het is zeg maar harder dan een slofje maar zachter dan een echte schoen). Die zouden nu qua maat al passen, maar mag het ook al? Of is het beter te wachten tot hij echt kan staan?
Zo wat een gedoe met die poep! Fijn dat alles weer onder controle is. Over die schoentjes, ik heb ook een paar schoentjes voor lars, maar ik ben eigenlijk te lui om te aan te doen. Zo'n kind zit er ook niet op te wachten lijkt me, maar of het kwaad kan weet ik eigenlijk niet. Een vriendin van me trekt haar zoon van 6 maanden regelmatig schoenen aan, gewoon omdat ze dat leuk vind.... Ik ga straks wortelen koken voor Lars, maar man wat zit er gelijk veel in zo'n verpakking, daar kan hij een half jaar van eten...We houden zelf niet van wortels dat begrijp je. Aan de ene kant fijn dat Hanna die bv wel best vind, ze slaapt er tenminste goed op. Gisteren heb ik Lars om 22:00 gevoed en vanmorgen was het half 6, dus dat gaat alweer beter. Vanavond weer een verjaardag, dus dan kan hij weer gezellig erbij zijn. Vandaag heb ik de kinderwagen toch maar omgebouwd tot wandelwagen, het is wel vroeg, maar de reiswieg werd echt te klein en hij werd het zo zat als hij wakker was. Ik wandel nu toch niet dagelijks en voor ik het weet is het kerst en is hij 6 maanden
Bailey: Vervelend zo'n jengelig kindje he, hier is het ook dolle pret en ze slaapt onwijs veel dus zal wel groeien. Schoentjes weet ik niet. Ik geloof dat het het beste is op blote voetjes maar da's ook zo koud Welke maat is het dan??? Hanna heeft slofjes in maat 17 maar die zijn echt nog te groot. Ab: Nou die voedingstijden klinken beter! Verschoon je zijn luier ook tussendoor? Ik bedacht me van de week dat Hanna is gaan doorslapen toen ik haar niet meer verschoonde. Werd ze halverwege de voeding weer helemaal wakker van en ze ging uiteindelijk daardoor steeds minder drinken en dus doorslapen! Oh lekker voetenzak erin. Ligt'ie er goed in? Ik had dat ook met de wortels en heb ze in ijsblokjes ingevroren! Hier dus ook een jengelig kind (SPRONGSPRING). Zelf helemaal niet fit op het moment, maar ja dat zal wel weer overgaan. Valt me trouwens op dat je qua medicatie heeeeeeeeeeeeeel weinig mag tijdens de bv ongeveer net zoveel als tijdens de zwangerschap.
Oh ab flink veel wortelen ovrr dus? Nou die zijn wel lang goed hoor volgens mij. Saar, vervelend dat je je niet goed voelt! Paracetamol mag wel hewoon, hopelijk helpt dat!. De schoentjes zijn 17/18 en zijn al aan de krappe kant hahah. Big Foot noem ik m voortaan dean heeft vanacht 0 uur geslapen. En ik voelde net in zn mond, komt zowaar al een tandje door!! Snel spul ervoor gekocht. Hopleijk helpt t want bem grsloopt! We hebben wel het guppie 1 diploma binnen
Aaaaah een tand! Wat schetig staat dat of niet? Onder voor of heeft hij hem ergens anders. Gefeliciteerd met z'n diploma leuk!
Nou vanavond ging de wortel er goed in, dus dat is mooi. Vannacht sliep Lars maar weer tot 4 uur Ik verschoon hem nooit 's nachts, meestal heeft hij aan een borst alweer genoeg. Vandaag een rotopmerking van mn moeder, "leg hem maar niet te vaak aan hoor, dan krijgt hij te veel". Ja hoor zo ging dat vroeger natuurlijk wel..... Paracetamol neem ik weleens als ik echt pijn heb hoor, dat mag gelukkig gewoon. Zooo grote voeten inderdaad, Bigfoot Dino, dat klinkt wel Leuk hoor een tand, maar zo jammer voor je nachtrust! Sterkte!
Bailey: schoentjes doe ik zelf nog niet aan, wel slofjes oid. Maar goed, hij loopt nog niet toch Dus dan mag het wel al is het beter om iets zachts aan z'n voetjes te doen. Maar zodra ze wat wankele pasjes gaan zetten, wachten tot ze echt gaan lopen en dan stevige schoentjes kopen. Grote maat heeft hij al trouwens haha. En dan ook nog een tand, au au! Dat is altijd heel heftig hoor, als die door komen. Gelukkig heb je spul in huis, hopelijk helpt het. En anders gewoon paracetamol zetpil geven. Doe ik ook altijd, en werkt perfect voor de nachten. Slapen ze toch net wat rustiger. Gefeliciteerd met z'n diploma, stoere boy hoor! Saar; ben je grieperig dan? Beterschap hoor! Je mag gewoon paracetamol hoor, kan geen kwaad. Je mag zelfs ibuprofen (wist ik niet hoor, hoorde ik destijds van kraamzorg). En hoe is het met Hanna nu? Ab: blijven de worteltjes ook binnen? Charlotte spuugt het na 2-3 uurtjes gewoon weer uit. Alle andere dingen blijven binnen, behalve worteltjes. Ben benieuwd hoe Lars er op reageert (of niet natuurlijk). Balen dat hij zo slecht slaapt, hoe komt het? Of weet je dat niet? Ego: twee oudste zijn super verkouden, hoesten, niezen, loopneusjes (bahbah). Charlotte heeft een ontstoken oogje, ziet er niet uit. Dat zal morgenochtend wel dicht zitten. Ze gaat nu beter slapen, sinds ze fruit en groente krijgt. Gisteravond had ze half 8 flesje, kwam om kwart over 5 vanmorgen. Is al heel wat voor haar hoor! Gaat goede kant op (als ze het tenminste volhoudt).
Wow cocko dat is heeel netjes! Zo lang slaapt dino echt ni hoor! Deze week slaapt hij sowieso helemaal niet. Wat een drama! Wel fijn dat charlotte.zo gped op groente en fruit reageert (behalve worteltjes dan hihi) Saar hoe is het? Ab, ja zal wel oude stempel zijn. Gewoon lekker laten eten! De schoentjes laten we maar gewoon in de kast denk ik.
Lars heeft gisteren alles wat ik in het bakje had opgegeten. Een lepel of 10. Hij poepte het 's avonds wel al meteen weer uit had ik het idee, maar z'n darmen zullen nog wel moeten wennen. Hij heeft niet gespuugd of krampjes gehad. Vanavond maar eens courgette met appel proberen. Gisteren zal ik zelf een appel te eten tijdens het voeden en toen heeft hij er al even op gesabbeld, dat vond hij wel wat. Cocko: Balen dat de kids zo ziek zijn. Hopelijk gaat het snel weer beter! Saar: Beterschap!
Klopt paracetemol mag. Maar ik ben onwijs verkouden en in mijn keel en dan zetten de klieren in mijn nek gigantisch op en dat trekt naar boven toe heel vervelend. Voor je keel mag je haast niets ivm de werkzame stoffen, dus heb iets van vsm en gorgelen met zoutoplossing. Brrrr nu gaat het gelukkig de goede kant op. ab: dat was vroeger wel zo, moesten ze 4 uur wachten en lieten ze de kinderen gewoon huilen. Zielig he?! Maar onze moeders gaven ons wel met 6 weken sinaasappelsap met roosvicee en liga Cocko: Hanna is vre-se-lijk haha. Nee echt die is uit haar doen. Wil alleen maar slapen en als ze wakker is veel huilen. Dus het zal wel wat met haar ontwikkeling te maken hebben. Gelukkig slaapt ze goed. he bah het oogje van Charlotte. Hanna heeft er ook met regelmaat last van. Veel schoonmaken is het zo weer over. Vind het vooral 's ochtends zo smerig. Maar wauw ze slaapt hartstikke goed. Als ze half 10 de laatste voeding zou krijgen zou ze tot half 7 slapen da's toch al heel netjes! Bailey: Heeft Dean nu weer beter geslapen? Gisteren hadden we verjaardag en bij het toetje zaten een paar plakjes banaan. Die heb ik even geprakt en Hanna gevoerd en dat eet ze dus wel. Nou ga ik eerst maar eens met fruit beginnen, want zaterdag de wortel ging niet.
Ab: zo dus worteltjes bleven bij Lars binnen! Fijn! Geef je dan alleen worteltjes of doe je er nog iets bij? Bailey; hoe is het met Dino? En z'n tandjes, wordt het al iets rustiger qua pijn? Saar: oh is Hanna vreselijk joh! Haha dat heb ik je nog nooit horen zeggen hoor! Ach ja, gaat ook wel weer over. Charlotte slaapt op het moment ook heel erg veel Gek eigenlijk he! Is ze wel weer helemaal opgeknapt? En jij zelf? Ego: weten jullie wat charlotte lekker vindt? ................ plakje grilworst! Zaterdag hadden we allemaal een plakje en charlotte dacht: hmm dat lust ik ook wel. Dus ik met dat plakje langs d'r tongetje, nee je had die reactie moeten zien! Geweldig! Toen ik een hapje wilde nemen, keek ze echt dat plakje helemaal na zo van: ja hallo, die wil ik!! Vanavond gaat mevrouw broccoli proberen, ben benieuwd. Heb er een klein aardappeltje bij dus ben benieuwd. Manlief had gisteravond een gewone fles gemaakt, sliep ze tot 2 uur Dus heb ik toen een fles gegeven met extra verzadiging en ze sliep toen tot 9 uur. Dat is dan wel weer lekker!