mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar hoe is het met je? Heb je enig idee waarom Hana zo veel slaapt? En kan je het laten weten zodra je erachter bent want wie weet kan Dean het ook leren ;) hahah. Fijn dat ze plakjes banaan wel lekker vindt, dan begin je gewoon met fruit de rest komt vanzelf wel toch?!

Cocko, wat heerlijk dat charlotte lekker slaapt, jij hebt ook eindelijk wel een keer je nachtust verdient hé?! Wat grappig dat ze grilworst lekker vond! Vanaf wanneer kan je eigenlijk echt vlees gaan geven? Ben benieuwd hoe ze de brocolli gaat vinden!

Ab, wat heeft Lars lekker gegeten zeg! Leuk hé om ze zo te zien smikkelen. Dino eet ook zijn hele potje leeg, echt genieten!

Zn tandje is nu door, je voelt echt een super scherp puntje. Hij werd gisternacht wel om 4 uur wakker voor een voeding maar verder heeft hij redelijk geslapen. Hopelijk heeft hij er niet veel last meer van.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nou Charlotte heeft gewoon extra nodig voor de nacht lijkt het wel. Heerlijk die grilworst ik vind dat zelf ook heel lekker. 't Is wel heel zout of valt het mee? Broccoli lekker. Dat was echt mijn favo groente voor de zwangerschap maar tijdens de zwangerschap is er iets raars gebeurt. Vind het nu ook niet super lekker net zoals een biertje... Nee he dat heb ik nog niet gezegd dat ze vreselijk is. Nu is het echt wel even pfffff. Ze wil alleen op schoot en ze wordt eenkennig. Haha 't zal wel weer over gaan. Maar goed ik knap wel iets op, alleen met die klieren duurt het vaak wel even voordat ze goed geslonken zijn. Slapen is niet zo erg trouwens, maar ze wordt brullend wakker ook zoiets nieuws.

Bailey: Ik ga inderdaad met fruit beginnen. Als ze dan de smaak te pakken heeft kan ik groente gaan geven. Ah fijn dat de tand door is, op naar de volgende. Zal wel schattig staan 1 tand, maar zie hem maar eens op de foto te krijgen of niet?

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    haha ja zo groot is ie ook nog niet hoor, het is echt het eerste deel van de tand. Maar ik vrees nu al voor de andere, man man man. Hij werd er ook echt heel eenkennig van, wel gezellig hoor al dat geknuffel maar ook een tikkie vermoeiend

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    gek trouwens dat je broccoli niet zo lekker meer vindt! Wat die hormonen wel niet met je doen he!

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: Zo dus de tand is door! Fijn! Jaja het is wat hoor, voor die tandjes door zijn Pufpuf!

Saar: hormonen zijn echt gekke dingen idd, wat die al niet veroorzaken :p

Oh ik heb echt pech vanmorgen. Had eten voor charlotte vast opgezet voor vanavond, zit ik haar fruithap te geven ruik ik ineens een brandluchtje. Alles aangebrand ;)
    Vervolgens wil ik naar de coop gaan, kom ik in de bijkeuken , ook al een raar luchtje en het ziet grijs/blauw... komt er allemaal rook uit de wasmachine :(

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    oh oh, rook uit de wasmachine klinkt niet al te best....

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh brrrrr de wasmachine... Die kun je eigenlijk niet missen. Balen is dat. En eten aangebrand, ik zou terugkruipen in bed:p

Bailey: Zo kun je het ook zeggen: gezellig. Gekke hormonen inderdaad.

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Temperatuur te hoog zegt ie.. uhm, ben bang dat de temp.meter kapot is. Bahbah, en heb zulke hopen was :x

Haha ja terug in bed, alle kids erbij :p Gezellig!

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Balen!! Ik verlies ook telkens het gevecht tegen de stapels was. Lijkt wel of we hier meer vuile kleren dan gewone kleren hebben. Als ik de stapels zie verbaas ik me dat we alledrie nog gewoon aangekleed kunnen rondlopen....

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Pff balen cocko. Zeker met 3 kids heb je bergen was...

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    zo die deur was gloeiend heet en het wasmiddelbakje ook.. afschuwelijk zeg. heeft drie uur af staan te koelen, nu ben ik aan het spoelen en ga ik centrifugeren.. en dan hopen dat ie open gaat haha!

en de rest van de was moet ik laten liggen..lekker handig weer, woensdag is m'n dochter jarig. Dacht dat ik mooi alles schoon en netjes zou hebben hier ;)

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Pfff nou hopen dat'ie het straks weer 'gewoon' doet. Heb je de plaat al af voor je dochter?

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hij is open...
    Mag niet meer wassen van manlief ;)

Jaja de plaat is af. Zaterdagavond hebben we alles ingepakt. Is superleuk geworden. Als ze het heeft gehad, zal ik hier een keer een foto zetten. We zijn benieuwd hoe zij het vindt.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou als je van je man niet meer mag wassen weet je dat het serieus is :D
    Ik ben heel benieuwd naar de plaat! Jij bent zo creabea, om jaloers op te zijn!

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik kom er net achter dat ik naar het cb moet! :$

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: nou heb jij even 'geluk'. Of is het inmiddels opgelost. Ohoh cb vergeten was je nog op tijd?

Hier vandaag banaan geprobeerd (zondag at ze zo een beetje op) nu weer mond stijf dicht. Wordt wel tureluurs van haar eigenwijzigheid ik wil dat ze eet. en bedenk dan wat komt er als ze groter wordt haha.

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar; haha dat wordt nog wat met jullie eigenwijze meisje! Bereid je maar voor als ze straks twee is! Dan is het straks heel hard: NEEEE!!! Ik ben twee en zeg nee.. O arme jij!
    Hoe vaak voedt je haar nu binnen 24 uur?
    Heb je de banaan hetzelfde klaar gemaakt als zondag? Misschien heeft ze gewoon niet genoeg trek ofzo als je het aanbiedt? Kan dat?

Ja was op tijd hoor! Groeit goed, moet alleen 4 flessen gaan geven, strak om de 4 uur. En tussen die 4 flessen moet fruit en groente gepropt worden ;) En dan moet mevrouw van 20.00 tot 8.00 uur gaan slapen. Haha wij gaan dus een paar slapeloze nachtjes tegemoet ben ik bang. Want ze wil gewoon altijd een gevulde buik hebben :D
    Maar ze zegt: paar nachtjes hooguit, dan slaapt ze door. Dus ga dat maar proberen dan..zucht pufpuf.. haha!

Staan nu twee cakes in de oven, m'n dochtertje wilde ineens ook een paar van die kleine cakejes dus moest wat schipperen met het deeg maar het is gelukt. Hopen dat het lukt! Ga de cake met chocoladedressing en met decoratie/letters opvrolijken. Hopen dat het lukt!

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Je Moet toch niets uiteindelijk. Als het niet wil kun je er altijd weer 5 flessen van maken toch? Het arme kind. Nou ja als je het zelf ziet zitten. Hanna drinkt 5 keer tussen ongeveer 9 en 8 uur. Dus lekkere rare tijden. Ik gaf de banaan voordat ze de borst kreeg en na een uur nog een keer geprobeerd en het was hetzelfde klaargemaakt. Peer at ze gisteren gewoon op. Òch lekker handig, maar wel leuk een eigen cakeje! Heb je de hele dag visite? Mag je dochter helpen met opleuken of niet?

Ik ga 5 dagen werken als ze 2 is, is misschien een oplossing;)
    Ik had pas een vraag die ik was vergeten en nu heb ik hem weer: voelen jullie ook nog steeds ruimte tussen jullie buikspieren?

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hahaha jij ontloopt de nee fase dus? :p Heel slim van je!

Hmm wat raar dat ze banaan niet hoeft. Misschien lust ze het gewoon niet! Kan hoor..hier lust charlotte geen bloemkool, zit ze het echt uit te tuffen gewoon :$

Jaja ze mogen helpen met opleuken. Is altijd leuk voor ze he! Zal wel feestelijk er uit komen te zien denk ik haha.
    Ja krijgen hele dag door visite, wel gezellig en lekker verdeeld ook. Donderdag komt een vriendin de hele dag, die kan morgen niet. En zaterdagmiddag komt er nog familie. Dus wordt ze goed verwend hoor.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha we zullen zien. Zondag zat ze ervan te smikkelen. Nou ja voor wortel en bloemkool doet ze het ook dus of ze lust niets of ze wil niets. Ik denk dat ik het antwoord al weet...

Leuk lekker kliederen en smikkelen. Gezellig de rest van de week ben je mooi zoet!

Deel Deze Pagina