mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nou hopelijk blijft het dicht... Zou het door de hapjes komen dat ze zoveel spuitluiers heeft dan? Olijfolie glibbert ook wel heel erg, glibbert Charlotte zo uit haar luier.

Proud: Geeft toch niet. Je moet vooral lekker genieten van de kleine! Wil je een lesje plannen, ik ben juist heel erg van het plannen (hoewel dat nu ook wel minder is geworden). Hanna rolt al heel lang, dus dat is niet echt een goede om mee te vergelijken. Die probeert al te kruipen... Ze gaat nu rollend en achteruit schuivend de kamer door. Echt ze gaat vanzelf rollen als ze bijvoorbeeld een speeltje ziet wat net buiten bereik ligt! Ja hanna eet lekker van haar groente. Ze krijgt ook gewoon nog broodkorst hoor. Niks geen beleg erop. Klinkt wel heel druk zovaak sinterklaas;)

Wij hebben alleen zaterdag sinterklaas. Van mijn man z'n werk doen we niet mee (ze snapt het toch niet). Mijn schoonouders doen dit jaar niet aan sinterklaas i.v.m. de situatie die er nu is (ze voelen zich nogal in de steek gelaten door ons). We mogen wel komen eten, maar mijn man heeft er geen zin in. Die zegt ze willen geen sinterklaas vieren, maar we moeten wel komen eten. Het is even alles of niks. Hij wilde met kerst er ook niet heen had hij het al over... Ik zeg al je bent een beetje dwars haha. Ik snap hem wel maar vind dat we ook wel een middenweg kunnen zoeken zeg maar. Wij hebben net heerlijk gezwommen. Hanna helemaal blij, daarna een halve banaan en nu lekker slapen!

2. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Lesje zou fijn zijn, maar ben bang dat ik niet zo vlot leer. Ik denk altijd dat ik alle tijd heb en dan in een keer moet ik opschieten.

Hoewel. Ik ben er nu klaar voor. Over een half uur moet ik weg. Maar ik heb vandaag dan ook 'vrij' genomen. Dus alleen de was en gestofzuigd haha.

Met Hanna hoeven we niet te vergelijken nee die is supersnel. Ik vraag me af of het zou kunnen dat ze nog niet rolt, omdat ze het eerst nooit zo leuk vond op haar buik. Nu vindt ze het wel leuk. Ze spartelt met haar beentjes, grijpt naar speeltjes, drukt haar ook wat op maar rollen ho maar. Ach ze oefent wel, want die benen zie je regelmatig door de lucht gaan of als ze in de box ligt ook door de spijlen. Weet niet wat ze dan wil haha. In ieder geval we wachten maar af het zal vanzelf wel komen.

Ik had normaal ook niet naar het werk gegaan met sinterklaas, maar er werd zoveel gevraagd wanneer ik weer eens kwam met Hailey. Dacht sla twee vliegen in een klap. Hoop dat Hailey het vol houdt. We hebben om drie uur met collega's van de afdeling afgesproken om te komen showen met onze kids dan is het nog sinterklaas tot half zes! en dan gaan we met zijn alleen naar de mac. Nou ja mocht het niet lukken dan ga ik weer gewoon.

Kan me het standpunt van je man wel indenken. Geen sinterklaas vieren maar wel samen eten. Volgens mij kun je het dan net zo goed vieren.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: kan me het standpunt van je man heel goed begrijpen. Zou ook zoiets hebben van: alles of niks! Maar wel jammer dat de situatie zo is natuurlijk..

Proud: leuk dat je weer even te lezen bent :) Volgens mij ben jij echt onwijs druk!
    Hailey gaat vanzelf rollen hoor! Komt best goed, ene kind is sneller dan de andere..
    Hoe was sinterklaas gisteren? Hield Hailey het vol?

Ego: charlotte draait wel naar d'r buik maar komt niet meer terug.. dus continu huilen en ik maar sjezen naar haar.. haha. En ze probeert het niet ook hoor..
    Ben een kastje aan het verven, heb nu het bovenblad in de lak staan.. hopelijk gaat dat goed komen want nu is alles wit uitgeslagen :(

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: was het leuk op het sinterklaasfeest? Heeft Hailey het volgehouden? Ieder kindje heeft z'n eigen tempo, gelukkig maar.

Cocko: ik begrijp hem ook wel hoor. Maar hij slaat een beetje door af en toe en ik weet dat hij zijn ouders ook niet kwijt wil. Dus ja een beetje een middenweg zoeken nu. Haha heerlijk kun je steeds naar Charlotte toe om haar om te draaien.. Slaat de verf wit uit? Kan toch niet aan de kou liggen...?

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja snap je man ook wel maar goed, hij is gewoon obstinaat door alles en dan krijg je zulke reacties :D Vertel mij wat.. haha!
    Maar het blijft jammer.

Nee inmiddels is het al beter! Schrok me een ongeluk maar de lak is wit, dus als je er op smeert is het wit maar na een uurtje wordt het doorzichtig. Hopen dat het goed gaat komen verder!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ik had niet goed gelezen! Met lak wil dat wel ja, want dat moet echt intrekken. Hoe is het met de nachten van Charlotte? Haha mannen, 't zijn net grote kinderen he?!

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ze komt meestal 1 x. Ze wil tegenwoordig rond 7 uur 's avonds d'r fles al, en ze slaapt max 9 uurtjes daarop.. Dus ik heb geluk als ze later de fles krijgt. Maandagmorgen kon ik het rekken tot kwart voor 6 's ochtends vanaf kwart over 8 's avonds. Dat is heel wat voor haar hoor. Maar doorslapen doet ze niet. Ach maak er geen probleem van.
    Ze poept nu ook 's nachts weer alles eronder, en d'r billetjes kapot dus dan wordt je wel wakker ook natuurlijk.

Kastje is gelukt hoor!!:D

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Proud, leuk om weer van je te lezen! Hoe was sinterklaas? Dino rolt al een tijdje wel naar zn buik, maar terug komt hij alleen tot halverwege en dan is het brullen geblazen hahah.

Cocko, oei dat is schrikken van de lak haha. Mooi dat het toch goed gekomen is! Nou Charlotte slaapt dan iniedergeval al beter dan eerst toch?!

Saar, ik snap je man wel hoor, mijne zou precies hetzelfde zeggen!

Ego, Dino heeft me een heel mooi verjaardagskadotje gegeven: vanacht van 7 tot kwart voor 6 geslapen!! Ik kon wel huilen van geluk toen ik wakker werd en zag dat hij het zo lang had volgehouden!

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: jij bent jarig vandaag?!! Gefeliciteerd hoor!!
    En wat doet Dino dat netjes, heeft z'n papa zeker gisteravond ingefluisterd haha!

Ego: hier was het tobben hoor vannacht. Twee uur was charlotte wakker, ging niet meer slapen tot ik dacht: hmm luier?? Dus ik open gemaakt en ja hoor, alles eronder en kapot. Dus lekker in de weer geweest Wat drinken gegeven en toen sliep ze gelukkig weer. Helaas zijn mijn hormonen gigantisch bezig, dus droom ontzettend veel en drijf zowat m'n bed uit. Bahbah. Dus erg onrustig geslapen, was ze om kwart voor 6 alweer wakker en weer gepoept! Ze slaapt nu pas net weer. Bleh, hele week is al prut 's nachts hoor!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ja dank je wel :)
    wat zielig zeg van haar billetjes! Hielp de maizena ook niet echt? En Bepanthen ofzo? Echt sneu :(

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    En heb je ook al kadootjes gehad? :D

Nou, op zich helpt de sudocreme met maizena wel in zoverre dat de open plekjes dicht gaan. Maar zodra ze dus weer die dunne ontlasting heeft gaan ze gelijk weer open. Moet ze nu maar in d'r blote billen in de box leggen zei de ha.ass. Haha!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Mooi dat het kastje gelukt is. Nou 1 keer per nacht is te overzien toch? Maar vannacht dus even niet. Wat zielig die kapotte billetjes. Heb je al een oorzaak(door het eten of tandjes?). In de blote billen in de box, goed advies:( Luchten zal wel helpen ja. Misschien dan maar even vaak verschonen... Hopelijk houdt ze op met poepen voor een dag of 2...

Bailey: gefeliciteerd! En lekker uitgeslapen, lekker! Ben je verder ook al verwend? Ga je het vandaag vieren?

Ik ben net op mijn oude werk geweest. Was wel even leuk, maar merk dat het mijn werk absoluut niet meer is. Alles veranderd, maar ach geeft niet

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: nu maak je me nieuwsgierig..oude werk? wat deed je dan dat het nu absoluut je werk niet meer is? ;)

Ego: gisteravond hebben we een keukentafel en 4 stoelen gekocht (lloyd loom) via marktplaats. Ging vanmorgen de stoelen schoonmaken, heel erg vies waren ze. Twee emmers zwart water ;) Dan denk ik: uh maak je nou nooit je stoelen schoon ofzo?! Er was een rietje gebroken (klein stukje) dus ging dat even vastmaken met 10 seconden lijm.. Lomperd dat ik ben, plak ik m'n vinger mee vast! Au zeg, m'n huid is dus nu gewoon kapot! Haha wat een snert lijm zeg.
    De tafel ga ik schuren en wrs verven. In ieder geval wel lakken zodat ie tegen een stootje kan.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou merk dat het ook wel doorgaat zonder mij en er zijn allerlei nieuwe ontwikkelingen enzo. Ik was arbeidsconsulent sociale werkvoorziening. Als ik Hanna niet had, had ik het wel heel erg gemist hoor... maar nu die hectiek enzo ik ben echt enorm wazig nu.

Leuk een nieuwe eethoek. Fijn is dat he als mensen iets zooooo vies verkopen. Hadden wij met de autostoel, daar kwam gewoon een koekje uit en een soepstengel. Blegh...

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O ja dat is waar, dat heb je ooit eens verteld. ja als je niet werkt en je komt dan ineens op je werk, zie je veel veranderingen.
    Ben je nog steeds wazig? Door de familieomstandigheden of meer van bevallen en Hanna?

Lekker zeg, een koekje en soepstengel. Jakkes. Hier zat tussen het riet allemaal stof en rommel + hondenharen. Nou het lijkt me dat je zoiets toch wel bijhoudt.. maar goed, misschien ben ik veel te netjes :p

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou ik denk dat mijn verstand is overgegaan naar Hanna. balen maar helaas. Ben gewoon erg vergeetachtig en kan niet op woorden komen. Voel me af en toe echt dom haha.

Oh jak daar wil je niet van eten toch? Wel een leuk klusje...

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zijn zeker nog je zwangerschapshormonen dan?!

Het is helemaal hartstikke schoon inmiddels :D

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Laten we het daar maar op gooien. Ik was altijd heel precies, maar ben het totaal niet meer. Oh blij kun je daarvan worden als het zo netjes is geworden he?!

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh nou stoute hormonen zeg...;)

Ja kun je zeker blij van worden! heb er twee emmers vol zwart water af gehaald..:$

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Brrrr maar je weet in ieder geval dat het nu schoon is!

Deel Deze Pagina