He bah, cocko! Nou laten we het beste ervan hopen... Je wilt natuurlijk ook het beste voor je meisje! Vind je het spannend of heb je zelf al een idee? Bah dan voel je je al niet lekker en dan ook nog ongesteld. Grrr daarvoor ben je dan weer graag zwanger... Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ab: Val jij ook zo af van de borstvoeding?
heb geen idee, ik denk dat het wel meevalt hoor. de ha is wel een rustig type, die schiet niet gelijk in de stress. de assistentes daarentegen hebben al snel zoies van: ze is nog jong, ze moet veel harder opknappen etc. vanmiddag weet ik wat de ha er van vindt
Het belangrijkste is dat ze opknapt. Dat is voor jullie allemaal ook prettiger. Drinkt ze wel weer een beetje?
Ja ze drinkt wel ietsje meer, maar niet alle flessen leeg. Vanmorgen de helft van de fles, van de rest heb ik twee uur later pap gemaakt. Nu weer een half flesje. Ik weet dat het niet goed is, maar ze oogt niet ziek. Dat is een beetje tegenstrijdig he.
Nou afwachten dan maar. Hoe laat moet je er zijn? Ik krijg morgen als het goed is de uitslag van mijn bloed. Ben toch stiekem wel nieuwsgierig.
Ben benieuwd Saar. Kun je dat telefonisch doen of moet je dan weer naar de ha? Ben bij ha geweest, d'r longetjes zijn schoon!! Met nieuwjaar moet ze eigenlijk van de puf af zijn. En dat gepiep en gekraak moet dan ook echt weg zijn. Dus nu langzaam afbouwen met de puf.
Nou dat is goed nieuws! Hopelijk is ze snel van het gereutel af en kun je weer lekker van haar genieten. Ik moet even bellen geloof ik, maar ben benieuwd of ze de uitslag ook echt hebben. De huisarts in opleiding zei donderdag: het duurt zeker 2-4 werkdagen. Ik zei: Oh dan bel ik aan het eind van volgende week wel even voor de uitslag. Zegt ze: Nou het is er maandag wel hoor. Ik weet niet wat zij onder werkdagen verstaat maar goed ik zat daar echt
Hé bah Saar, voel je je al beter. Had je ook een kuur gekregen voor die borstontsteking? Sterkte! Fijn dat het toch beter lijkt te gaan Cocko! Hopen dat je het ook gaan merken aan haar Sterkte! Ik val inderdaad nog steeds af van de bv, dat houdt me ook nog steeds gemotiveerd. Mijn productie lijkt ook weer beter op pijl te zijn. Vanmiddag ben ik helaas eerder naar huis gegaan met migraine Dat was weer lang geleden, pas de eerste keer na de geboorte van Lars. Maar ja de vakantie is in zicht......
Ab: Nee geen kuur of zo hoor. Het was echt beginnend, heb het nu aardig onder controle. Veel warme en koude kompressen en rusten. Ben ook nog wel erg moe, dus zal wel te maken hebben met de griep en mijn weerstand. Oeh vervelend migraine. Rustig aan dan maar. Oh jij hebt ook bijna vakantie? Heerlijk vooruitzicht. Lekker genieten van Lars. Haha ja mij houdt het ook gemotiveerd om door te voeden. Ik zit nu op -4 kilo ivm voor de zwangerschap. Zit weer op mijn gewicht van tijdens het trouwen.
Nou er is niets uit mijn bloed gekomen. Dan ligt de vermoeidheid waarschijnlijk aan de borstvoeding.. Hoe is het bij jullie cocko?
O Saar, en wat ga je nu doen? Wel volhouden met de bv? Hier niet zo eerlijk gezegd. Heb afschuwelijke hoofdpijn, charlotte huilt de hele dag al. Zodra ze wakker is en in de box/grond ligt dan draait ze zich op de buik en gaat direct huilen. Word er zo moe van. Heb echt bijna niks gedaan, alleen een strijk en de was. Sorry het is weer een gemopper van jewelste....
COcko: oh daar wordt je echt moe van. En hoe zijn de andere 2? Hopelijk gaat Charlotte zich snel beter voelen. En misschien vind ze op haar buik gewoon echt vervelend, omdat ze niet makkelijk terug komt? Ik wil eigenlijk wel blijven voeden en ga voorlopig door. Het wordt straks ook weer zomer en wie weet helpt dat!
Hoe gaat het met iedereen? Klaar voor vakantie/feestdagen? Ik heb dubbel gelegen gisteren. Hanna had geslapen en ik kom op haar kamer. Ligt ze op haar buik in bed met haar hoofd naar het voeteneind onder de dekens.. Trek ik de dekens van me af, kijkt ze me aan met een grijns.. Dat monster! Ze had zeker koude oren...
Hahah wat een deugniet Saar! Cocko hoe it met jou? Ego, ben deze week verschrikkelijk ziek geweest (spugen spugen en nog meer spugen) en heb daarbij mn vriend en schoonfamilie heerlijk aangestoken Maar Dean mankeerde gelukkig niks. Nu ben ik weer helemaal beter, maar zijn net mn verstandskiezen getrokken dus auw auw auw ik heb pijn! Maar goed, bevallen is erger Met Dean gaat het super, gister vor het eerst sinds tijden weer een keer een hele nacht geslapen. Hopen dat het een trend wordt. Nu heb ik vakantie en gaan we Dean op zn eigen kamertje leggen.. snik snik ik mis hem nu al
He bah, maar gelukkig Dean niet. Bij mij is er niemand achteraan gegaan gelukkig. En dan je verstandskiezen... Brrr ik ben ze gelukkig allemaal al kwijt. Lekker koelen en rusten en hopen dat het meevalt... Oh had je Dean nog gezellig bij je! Ik vond het ook erg moeilijk, maar nu vind ik het eigenlijk wel heerlijk. Laat Dean maar lekker vaker doorslapen! Wij hadden gisteren een etentje van mijn man zijn werk en had Hanna al om half 7 op bed. Die heb ik om 11 uur nog weer even gevoed en toen werd ze om half 9 weer wakker. Dus lekker uitgeslapen op onze eerste vakantiedag. En ik heb de boodschappen al binnen tot volgende week donderdag. Heerlijk. Was niet zo druk in alle winkels.
Bailey: oh bah verstandskiezen laten trekken.. griezels hoor. Hoop voor je dat de napijn meevalt! En lekker koelen en rusten idd. Lekker dat Dean heeft geslapen, ben jaloers Hier heeft mevrouwtje nl het idee opgevat dat ze om 4 uur toch wel wat wil drinken om vervolgens de luier heerlijk vol te duwen en vervolgens klaarwakker te zijn! Pfffffffff Saar: haha die Hanna! Lachen he, als ze het bed doorgaan! Hier lag er net ook eentje te krijsen, die lag met die dikke beentjes tussen de spijlen van het bedje en kwam niet meer los O o... Hoe is het nu met je? Lekker uitgeslapen op de eerste vakantiedag! Heerlijk hoor! Heeft je man nu vakantie? Tot wanneer?
Oh da's vervelend 's nachts. Gaat het al wel beter met Charlotte? Heerlijk die bewegelijkheid! Een slaapzakje helpt er niets bij! Ik knap op zich wel op. Ga nu elke middag even liggen dus dat scheelt misschien wel. Mijn man heeft 2 weken vakantie (winterbouwvak). Hebben jullie ook vakantie? Je dochter gaat na de vakantie naar school toch?
Even ego...brr hele dag vreselijk veel bloed doorgeslikt dus ben super misselijk, net terug gegaan naar de tandarts want het hoorde niet zo hard en lang na te bloeden. tis nu gehecht en gaat stuk beter, gelukkig!
Oh bailey, wat balen! Idd dat is niet normaal, zo'n bloeding! hopelijk knap je nu snel op! Hier ook ego: ik word gek van dat gehuil van charlotte. Het is al vanaf maandag. Zodra ik haar in de box leg, of op de grond; ze begint direct te huilen. En als ze even speelt, is het gelijk weer huilen, als ze draait, is het huilen.. In bed is het huilen. Pff ben het zo vreselijk zat, m'n hoofd draait dol van haar.. sorry klinkt echt niet als moederliefde dit maar je wordt er echt horendol van.
Cocko wat balen!! Nou je bent heus niet de eerste moeder die.zich aan het gehuil ergert , als het zo extreem is kan je ook bijna niet anders! Wij weten heus wel dat je enorm veel van je meissie houdt! Zou willen dak een oplossing voor je had.