mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: brrr bah, hopelijk geneest het nu mooi nu het gehecht is.

Cocko: net wat bailey zegt: we snappen heus wel dat je veel van haar houdt, maar dat huilen pffff kun je gek van worden. Voelt ze zich al wel wat beter dan? Ga er vandaag anders even alleen uit en laat je man even achter met de kids!

2. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    [FONT=&quot]@Saar: zo dat was zeker heftig. Pfff moet er niet aan denken. Vind het al knap dat jullie rond kunnen komen op 1 salaris.
    Die Hanna. Is ze lekker aan het spoken geweest.
    Wordt de ontsteking al minder?

@Bailey: goh ook al ziek geweest. Het heerst echt heel erg op het moment.
    Hoe doet Dino het in zijn eigen kamertje?[/FONT]
    [FONT=&quot]Gelukkig zijn de verstandskiezen er inmiddels uit. Gaat nu alles weer goed?[/FONT]
    [FONT=&quot]
    @Cocko: Kan me voorstellen dat je gek wordt van het huilen. Dat doet niet af aan je moederliefde.

Hier is verder weinig nieuws te vertellen. Moet morgen alleen nog werken en dan ben ik vrij tot begin tot de 2de week van januari.[/FONT]
    [FONT=&quot]Iedereen hele fijne kerstdagen toegewenst! [/FONT]

3. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Gaat het nu beter met je mond Bailey? Ik heb het 2 jaar geleden gehad, geen pretje!

Cocko, hoe is het nu bij jullie? Ik snap heel goed dat je dat huilen zat bent. Ik zou het nog sneller zat zijn, want ik ben niks gewend. Lars is een beetje verkouden en heeft een zere keel, denk ik. Daardoor is hij ook wat jengeliger dan normaal, dat vind ik al lastig, omdat je ook niet weet wat je moet doen, om hem zich beter te laten voelen.

Sinds dit weekend krijgt Lars broodkorstjes, dat vind hij heerlijk. Hij sopt er goed op en hij eet gepureerd eten heel slecht momenteel. Gek genoeg zit hij daarop steeds te kokhalzen en op stukjes niet.....

Zelf voel ik me ook niet helemaal fit, maar we hopen maar dat het bij een beetje snot en een zere keel blijft.

Vanavond gaan we heerlijk eten en cadeautjes uitpakken, morgen naar m'n schoonouders en 's avonds uit eten met mijn opa. 2e kerstdag niet veel bijzonders.

Wat zijn jullie plannen?

Fijne kerst!

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Even snel want Dean wordt net wakker: Fijne feestdagen allemaal!

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Ja mijn borsten zijn weer aardig soepel. Nog oppassen en nog wel erg moe. Dus elke middag even rusten! Geniet van je heerlijke vakantie. Lekker genieten van je meisje! Is Hailey al druk bezig om te kruipen en te zitten? Heeft ze ook al een tandje?

Ab: Nou hopelijk wordt je niet ziek. Da's niet echt lekker met de feestdagen! Lekker dat eten met Lars of niet?

Bailey: Veel plezier en hopelijk knap je aardig op!

Hier het kerstdiner al klaar. Heb zelf pizza's gemaakt en die vinden we altijd nog lekkerder als'ie een dag van te voren is klaargemaakt. Verder is Hanna zooooooo moe. Volgens ons is ze in haar hoofd zo druk met het leren van kruipen en zitten. Gisteren probeerde ze te gaan zitten en viel ze op haar hoofd: krijsen! Kruipen doet ze nog niet, maar ze verzet inmiddels 1 handje en 1 beentje.
    Hoeveel slaapjes hebben jullie kids en hoelang? Hier 's ochtends een uurtje, smiddags 2,5 uur en 's avonds nog een klein uurtje.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even snel want we zijn mega druk. Allemaal fijne dagen toegewenst!

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hebben jullie allemaal fijne feestdagen gehad? Wij hebben het heel fijn en gezellig gehad!

Hanna heeft vandaag en gisteren een half potje bruine bonen met appeltjes gegeten. Dat vind ze blijkbaar wel lekker. Hopelijk gaat ze nu ook andere groente eten...

8. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Pas op Ego!
    Nou helaas ben ik toch ziek geworden en Lars ook. We hebben in principe gewoon alles gedaan wat we in de planning hadden, want woensdag was het het ergst. Lars had al 39 graden koorts toen hij 's ochtends uit bed kwam, dus we zijn naar de huisartsenpost geweest. De drieling van onze vrienden had namelijk beginnende longontsteking maandag en ik denk dat zij ons aangestoken hadden, maar dat viel mee volgens de ha.

Gisteren ging het alweer beter en 's avonds had hij nog maar een beetje verhoging. Ik heb zelf af en toe moeten kolven, want Lars dronk niet goed en eet al helemaal slecht.

Maar verder was het wel een leuke kerst :p Gelukkig ging het 's nachts wel goed en sliep hij heel veel op de paracetamol.

Saar: Fijn dat het gezellig was en dat Hanna beter eet. Heb je ook al geprobeerd groente in stukken te geven? Want Lars kauwt nogal graag en een stuk bloemkool of wortel krijgt hij prima weg. Daarom vind hij broodkorsten ook zo lekker.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

He brrrr balen! Knappen jullie een beetje op nu?? Ik snap Lars wel. Als je zelf niet zo lekker bent vind ik eten ook niet lekker, behalve Chinese tomatensoep en patat haha. Ik heb Hanna ook stukken aangeboden, maar ze voelt eraan en begint dan te brullen. Doet ze vooral bij broccoli en bloemkool, voelt blijkbaar erg raar.
    Ik ben trouwens benieuwd hoe dat met oud en nieuw gaat. Ik was pas belletjes aan het blazen met kauwgom en die knapte en mevrouw begon me toch te huilen.. Lekker met al dat vuurwerk...

10. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Met mij gaat het ook weer goed, ik heb het niet zo erg gehad als Lars gelukkig. Lars heeft net weer een korstje brood en een paar stukjes peer zitten eten, dus hij knapt echt weer op.

Hier ging het juist wel goed met stukjes bloemkool, maar ja ieder z'n smaak hè.

Lars is niet meer zo schrikkerig gelukkig, maar het zal best raar zijn voor hem, zeker als hij moe is, kan het hem weleens teveel worden.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou dat is fijn. Is toch het vervelendste he je kind ziek... Hanna is nog niet ziek geweest gelukkig. Hier wel weer een keiharde plek in mijn borst. Wordt er een beetje gek van. Komt denk ik doordat Hanna de ene keer wel 's nachts komt en dan weer niet.

Hanna schrikt alleen bij bepaalde dingen. Bijv. stofzuigen en dan knappende dingen. Maar ze ligt af en toe ook echt te dromen, waardoor ze van onverwachte dingen schrikt.

Cocko: hoe is het met Charlotte?

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oei Saar das niet best, hopelijk weet je een ontsteking te voorkomen!!

Ab, mooi dat het iets beter gaat. Knap dat lars al zo goed kauwt, Dean vindt dat nog niet echt lekker.

Vandaag wezen zwemmen met een vriendinnetje van fitneds en haar zoontje, die even oud is als Dino. Echt leuk om die beebs samen te zien! Plus, Dino staat sinds gister op handen en knieeen!! Laat het kruipen maar beginnen :)

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Oh nou als je een hard plek hebt, die ook nog rood is, moet je inderdaad oppassen. Als je koorts krijgt, niet mee blijven lopen hoor, meteen naar de dokter.

Ik heb momenteel ook last van stuwingen, want mn productie is super, maar omdat Lars ziek is, heb ik een overschot. Ik probeer niet te kolven, want anders blijf ik aan de gang, echt lastig. 's nachts is het inderdaad ook wisselend. En als hij meer vast voedsel gaat eten zal hij ook wel minder snel trek hebben in melk op den duur.

Leuk Bailey zwemmen. En op handen en knieen, dat beloofd wat....hahaha. Hier ligt Lars steeds op z'n buik met z'n armen en benen in de lucht als een soort skydiver, maar vliegen kan hij nog steeds niet :p M'n schoonmoeder zegt dan tegen hem:" Je bent geen vogeltje" :D

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Oh wat leuk he op handjes en voetjes. Je vraagt je af waarom ze dat doen. Kijkt hij ook tussen zijn beentjes door? Lekker even zwemmen. Wij mogen na de vakantie weer.

Ab: Nou ik geloof dat ik het steeds net op tijd onder controle heb met koelen en warmen. Blijft lastig met de bv. De ene keer teveel de andere keer te weinig... Haha schattig: een neergeplofte pinguïn!

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahaha schattig Ab! Misschien wordt hij wel vliegenier! :p

16. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    We hebben er een foto van :D

IMG-20121213-WA0000.jpg

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahaha fantastisch! Wel knap dat'ie het kan, ga zelf maar eens zo liggen!

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hahaha lenig mannetje!

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: vervelend van die harde plekken steeds, goed in de gaten houden.

Bailey: leuk, weer wezen zwemmen! En Dino op handen en voeten, knap hoor!

Ab: gave foto, ziet er idd als skydiven uit.:)

Hier gaat het redelijk. Ze slaapt nu 's nachts wel door maar ze gaat laat slapen en is vroeg wakker. Dus dat moet nog verbeteren.
    Benauwd is ze niet echt meer gelukkig. Ze zit nu zelf, dus ze is helemaal trots en is wel meer tevreden. Met mezelf gaat het niet zo. Hopelijk in het nieuwe jaar dat het weer wat positiever wordt.

Fijne dagen allemaal nog.

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, wat vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Is het fysiek of ook emotioneel? Wel fijn dat charlot doorslaapt, kan ze het Dean niet leren? ;) sterkte alvast en inderdaad hopen dat het nieuwe jaar veel goeds brengt!

Deel Deze Pagina