Bailey: bedankt.. het is beide. vorige week heb ik een of andere stomme stunt uit gehaald en heb iets van een spier verrekt in m'n bovenbeen (denk ik) Het lijkt wel te branden, heel irritant en pijnlijk, en heb er soms gewoonweg geen kracht in. Komt vast wel goed. Maar emotioneel zit ik ook even aan m'n max, er komt zo veel op me af. Zit er echt doorheen. Gelukkig is m'n man vrij deze week en volgende week maar pf, ik ben zo moe dat ik bijna niks kan (doe). Niks aan hoor. Kids zijn uit hun ritme, er zitten er hier nu twee beneden chips te eten en charlotte ligt op bed, telkens wakker en huilen. Dat kan ik nu dus gewoonweg niet hebben maar ja, niks aan te doen. Vanaf woensdag kunnen we weer proberen ze in een goed ritme te krijgen. *klaaaaaaag klaag klaag* (en ik hou er echt niet van hoor om te klagen)
Komt niet over als klagen hoor! Je zit er gewoon doorheen, hopelijk kan je een beetje opknappen nu je man thuis is. Voor die spier kan je misschien een massage vragen? sterkte!
Cocko: Leuk he hoe trots ze zijn als ze zelf zitten. Gaat ze ook zelf zitten dan? Vervelend dat het met jezelf niet zo goed gaat. Je hebt het ook wel pittig met 3 kids onder de 5! Pas goed op jezelf!
Nee ze gaat nog niet zelf zitten hoor. Maar ze is apetrots dat ze kan zitten en dat doet ze dan ook de hele dag. Slaapt nu ook gewoon 12 uur achter elkaar door 's avonds en 's nachts. Ideaal. In december is het altijd erg druk, en vrijdag is de opa van m'n man 97 geworden dus hadden een feestje. Zaterdag verjaardag van neefje en die waren daar allemaal half ziek dus ik had al zoiets van: hmm ga je dat dan vieren? Ja dus.. en dan wordt je ook echt verwacht. Nou, zoonlief dus gisteren ook ziek geworden, continu overgeven. Zelf ook pijnlijke keel en rare stem. Handig weer hoor. En ach, dat pessimisme van mij heeft gewoon te maken met nare herinneringen van vorig jaar etc. Daarnaast komt m'n moeheid er gewoon eindelijk uit dus ben een wrakje haha. Komt allemaal goed meiden! Gewoon volhouden maar! Vanaf morgen geen geklaag meer maar vrolijkheid en optimisme! We beginnen het jaar goed!
Dat vind ik een mooi plan Cocko! Ik doe mee! En die moeheid die eruit komt deel ik... Dino heeft nu drie nachten op rij doorgeslapen en ik ben kapot :S Ik snap er niks van, het eerst in 6 maanden dat ik langer dan 5 uur slaap en ik voel me moeer dan ooit. Nou ja, trekt wel weer bij (hoop ik) muhaha .
Cocko: grote kans dat ze binnenkort zelf probeert te gaan zitten. Hanna gaat wel uit zichzelf zitten nu. Kost wel veel moeite, maar inderdaad apetrots dat ze kijkt als ze het voor mekaar heeft! Vervelend is dat als mensen eigenlijk ziek zijn en dan toch anderen uitnodigen. Ik heb 2 weken geleden iedereen afgebeld toen ik met buikgriep zat. Ik wil dat niet op mijn geweten hebben hoor. Hopelijk gaat het meevallen. Wel heel lekker dat Charlotte zo lang slaapt! Lekker van genieten. Hier is het wisselend, maar we merken dat als we weg zijn geweest dat ze dan 's nachts komt. Ik heb het idee dat ze dan overdag minder drinkt (afgeleid). Bailey+cocko: Hopelijk worden jullie snel minder moe, maar juist als je goed gaat slapen wordt je eerst moeier vaak! Nou ja genieten van de nachtrust. Ik ga nu elke middag even liggen dat helpt ook wel! Hier ook helemaal af. Zaterdag hebben we een uitje en gaat Hanna voor het eerst overdag weg. Ik zie er enorm tegenop en heb er nu al wakker van gelegen. Oh ik kan zo moeilijk loslaten... En ik zit te puzzelen met de voedingen (ze drinkt niet uit flesjes en ik heb nog steeds last van harde plekken. Dus even lekker emo. Ik ben aan de ene kant wel heel blij dat ik niet hoef te werken, maar het zou voor dit ook wel weer goed zijn! Maar inderdaad 2013 wordt een hartstikke leuk jaar (hoop ik).
Een fijne jaarwisseling allemaal! Ik snap dat je je verhaal kwijt moet Cocko, kom maar op! Hopen dat het nieuwe jaar een goede gezondheid brengt. Bailey ik herken die vermoeidheid wel, als ze door gaan slapen, moet je lijf er blijkbaar aan wennen, komt wel weer goed. Wij zijn vanmorgen nog met Lars naar de huisarts geweest, omdat hij gisteren weer koorts had, maar gelukkig valt het mee. Hij is aan der beterende hand en zijn keel zag er goed uit. We waren nog ongerust omdat hij zo hoest, maar dat hoort erbij. Hij is weer vrolijk en eet weer goed gelukkig. Saar, als het met de fles niet lukt, kun je er ook een papje van maken en het met een lepeltje geven. Dat wordt wel vaker gedaan met flesweigeraars. Heb je ook al een andere fles geprobeerd, dat kan ook schelen. Soms scheelt het ook als mamma niet in de buurt is Succes! Het komt echt wel goed. Gelukkig 2013 allemaal!
Gelukkig nieuwjaar dames!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat 2013 maar veel liefde, geluk en gezondheid mag brengen!
Gelukkig nieuwjaar! Dat 2013 een topjaar mag worden voor iedereen. Kom van de week even uitgebreid reageren. Ik hoor nu iemand roepen
woooooooooooow Saar wat goed!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik zie dino ook wel binnenkort wegkruipen, hij gaat namelijk al heel de kamer door maar dan niet voor- maar achter uit schuivend hahah.
Dean heeft trouwens nieuwe geluidjes, sommigen minder prettig voor de oren dan anderen.. bovendien maakt hij vaak een heel hard geluid door in te ademen, lijkt net of ie stikt maar hij lacht er hard om. Maja ik schrik me natuurlijk dood steeds. En hij heeft geleerd dat je eten ipv doorslikken ook kan uitblazen. Heel fiijn deze nieuwe ontwikkelingen
Saar: wat leuk dat ze al kruipt! gaaf zeg. Bailey: gaat dean ook al de kamer door? knapperd. dan zal het ook wel niet lang duren voordat hij gaat kruipen.. Haha het eten uitspugen is zoooo ontzettend leuk (NOT). Doet ze hier ook idd! En ze maakt nu een spelletje van het eten want dan draait ze d'r hoofdje weg, gaan d'r oogjes glimmen en maakt ze een of ander raar geluid en dan lacht ze en hup, gaat dat mondje open. Wel leuk hoor! En ze slaapt heerlijk door, dus kan ook heerlijk bijtanken.
Bailey: haha schetig he?! Hanna ging hier ook al een heel aantal weken de kamer door, maar ik ben blij dat ze kruipt nu. Ze was zo gefrustreerd en nu zo trots als een pauw! Oh die geluidjes zijn ook herkenbaar. Af en toe denk ik haast dat ze mama en hanna zegt en zo en zo schreeuwen ook! Ook vaak kuchen/grommen. En dat blazen oooooh af en toe zit ik echt onder de fruithap enzo. Maar ach zo zijn wij ook groot geworden denk ik dan! Cocko: Gaat het met jou ook beter? Fijn dat doorslapen. Ik schrijf er gewoon niets meer over, want dan gaat het sowieso mis... Vandaag naar Ikea en prenatal geweest. Hebben een kinderstoel gekocht voor buiten. En bij Ikea allerlei kleinigheden en we hebben gekeken naar een buggy. En we merken alweer dat we een dure 'smaak' hebben. Ons oog is nu gevallen op de maclaren Quest á 200 euro.
Even snel bijgelezen, want ik heb weinig tijd... Leuk hoor dat kruipen! Lars is nog druk aan het oefenen, maar hij boekt veel vooruitgang in een paar dagen tijd. Morgen gaan we alvast naar Ikea voor traphekjes, want we wonen op de eerste verdieping.... Saar, heb je al op marktplaats gekeken, daar heb ik een hele mooie buggy gevonden voor een prikkie
Wat leuk om te lezen dat er al kleintjes zijn gaan kruipen. Hier nog steeds niet. Sterker nog Hailey rolt niet eens. Ze kan wel heel goed op haar zij draaien Nou ja het zal wel komen, want bewegelijk is ze zat. Ik leg haar in de box en binnen een paar seconden ligt ze tegenovergesteld van hoe ik haar weg heb gelegd. Wat ik wel zat ben op het moment zijn mijn schoonouders. Die scheppen nogal graag op en nu kruipt de baby van een collega van mijn schoonvader al sinds ie 6,5 maand is. De baby is 2 weken jonger als Hailey. Nu is het dus constant kruipt ze al? En wil mijn schoonmoeder dat ik de kruiprol gebruik die ze voor sinterklaas heeft gehad. Dit terwijl ik zoiets heb van laat Hailey eerst zelfstandig eens goed op haar handen steunen en haar knieeen goed plaatsen. Verder nog goed nieuws wat ik volgens mij niet heb verteld. Nou ja goed nieuws is het niet, maar het is wel opgelost waarom ik zo'n koorts had. Ik ben allergisch voor de antibiotica die ik toegediend heb gekregen. Mag het nooit meer hebben, want de reactie zal nog heftiger zijn dan de vorige keer. Groeien jullie kindjes ook zo hard op het moment? Hailey zit nog in 62/68. Nou ja ze heeft nog maar een paar dingen die passen in 62. En nu had ik de kleertjes weer doorgekeken voor maatje 74. En bleek dat we geen kleding in die maat hadden alleen wat rompertjes en pyama's. Dus ik ga vanmiddag even shoppen Morgen nog een hoogtepunt dan ga ik naar de kapper! Het is eindelijk lang genoeg om er model in te laten knippen haha
Ab: Hier in de omgeving staan die maclarens voor ruim 75 euro op marktplaats. Heb er nu 1 gevonden voor 60 dus hopen dat dat wat is. Proud: Wat fijn dat je weer een model kunt laten knippen! Geniet ervan! Wat een fijn nieuws over de antibiotica. Hoe zijn jullie er nu achter gekomen? Mag je dan andere antibiotica wel hebben of zijn er nu nog meer uitgesloten? Hanna zit met shirtjes in 68 en 74 met omgeslagen mouwen, broekjes nog 62. Ik draag van alles door elkaar bij haar en heb nog veel kleertjes uit de pakketten die ik al had gekocht. Heb 2 shirtjes gekocht in maat 74 en heb nu weer 2 broekjes maat 80 van marktplaats en dan sla ik de pijpen wel om. Ik heb even gegoogled op kruiprol, maar nu snap ik wat het is. Tsja als Hailey nog niet wil kruipen dan niet toch. Misschien gaat ze wel billenschuiven oid je weet het toch ook niet. Komt vanzelf, kan ook zijn dat ze straks ineens alles tegelijkertijd gaat doen. Hier de laatste vakantiedag. Mannetje is vanmiddag weg dus ik lig lekker op de bank. Heerlijk. Morgen Hanna wegbrengen en dan lekker uit. Heb ik ook wel zin in!