mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Proud, wow goed nieuws van je haar!! En nu een mooie coupe kiezen, das dan weer moeilijk vind ik altijd :D
    Ook fijn dat ze er nu achter zijn met antibiotica. Scheelt je weer een ziekenhuisopname om er achter te komen toch?
    Als hailey niet kruipt, dan niet toch? Elk kind ontwikkeld op eigen tempo. Maar wel irritant als ze er steeds naar vragen enn om zeuren.

Saar, lekker en dagje weg! Eerste keer dat je haar echt alleen laat toch? Spannend! Maar komt vast goed!

Ego, morgen en zondag familieweekend in een kasteeltje met lekker zwembad erbij. Heb er zin in! Helaas mn vriend wat minder omdat we een lied ingestudeerd hebben voor mn opa's 90ste verjaardag. Maar goed, hopelijk kan hij zich er een beetje overheen zetten en gewoon genieten.

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    oow ab ik vergeet jou helemaal. Veel plezier bij ikea!

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hey ik zie ineens dat ik "senior member" ben...hahah geen idee waarom!

4. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @ Bailey: Heel veel plezier. Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt.
    Ach en met dat liedje kan je vriend toch playbacken?
    Geen dagopname voor mij nee. Enne ik laat morgen de kapper wel eens kijken wat we ervan kunnen maken. Ik kan me verder ook niet druk om maken dat Hailey niet kruipt, maar ik vind het wel frappant dat hun er zo mee bezig zijn. Mijn vriend was namelijk ook niet de snelste en dat is ook goedgekomen:D

@ Saar: De laatste test was positief maar ..pas een dag later. Heel raar je zag die dag niets ik wordt de volgende ochtend wakker en had vier rode vlekken. Het is nu voor die groep antibiotica en heb een kaart gekregen waar de naam op staat en bij de apotheker laten blokkeren. Verder krijg ik nog een brief die ik als ik in een ziekenhuis ed kom moet laten zien. Verder mag ik andere antibiotica.
    Fijn he marktplaats. Ik maak er ook gebruik van. Ik had laatst 2 rokjes en drie truitjes voor 5 euro. En het zag er echt nog mooi uit. Vanmiddag nog snel een bijpassende maillot gekocht. Verder nu ook lekker gebruik gemaakt van de opruiming. Ik ben een beetje verslaafd aan kleertjes kopen. Balen zo'n laatste vakantiedag. Ik heb geen gevoel dat ik vakantie heb gehad. Veel plezier morgen. Geniet er lekker van.

Vanmiddag heerlijk geshopt met mijn dochter. Zo maar een paar uurtjes. Ze heeft een nieuw badpakje, maillot en voetenzak voor in de buggy, want ze pas niet lang meer in de reiswieg. Vind haar nu eigenlijk al te groot ervoor. Mama heeft niets. Wel wat gepast (gezellig samen in een pashokje haha) maar helaas vond het niet mooi vallen.

Oh en vanochtend helemaal vergeten te vertellen. Mijn meisje heeft 2 tandjes. Stukje door ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze helemaal goed zichtbaar zijn. We zijn sinds eergisteren met tandenpoetsen begonnen. Leuk dat ze het vind. Nou ja meer lekker haha.

@Cocko: hoe gaat het met jou op het moment?

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: wat leuk, een model laten knippen! Geniet er maar van joh! Ben benieuwd wat je kiest, wordt het anders dan je had denk je? Veel plezier hoor!
    Dat Hailey niet kruipt, hoef je je geen zorgen over te maken hoor. Hier krupt ze ook nog niet. Wordt denk ik een billenschuiver..
    Ze gaan vanzelf lopen hoor, wees gerust! :D Alleen jammer dat je schoonouders zo doen, hmm..

Bailey: je vriend moet zich daar gewoon overheen zetten en genieten van dat kasteeltje met zwembad! Zeg dat maar tegen hem! :p

Saar: morgen dagje uit, waar ga je heen? Of heb ikdat gemist..?
    Geniet er van hoor!

Hebben jullie kindjes allemaal al tandjes? Wow.. hier nog niks hoor! Ze moppert de hele dag al, huilen, piepen etc. Maar goed, we zijn allemaal ziek dus misschien krijgt ze er ook wat van mee.. Het lijkt er op.

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko:he nog steeds allemaal ziek of weer?
    Mijn haar is totaal anders als wat ik had, maar dat model kan ik ook nog niet laten knippen. Het is flink gegroeid, maar nog niet zo lang;)
    Het is kort met bovenop wat langer om een beetje een kuif van te maken zeg maar. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
    Hoe zie je aan Charlotte dat het een billenschuiver wordt? Is ze aan het hupsen?

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Kun je wel aan je model wennen dan?Of heb je echt zoiets van: huh, ben ik dat?:D

Nou we zijn al wekenlang aan het kwakkelen. Half december hadden we het ook al, en nu weer. Vrijdag heb ik hele dag op bed gelegen, zaterdag wel dingetjes gedaan maar gisteren was t weer fout. En m'n kids zijn aan de diarree en aan het spugen.

Charlotte zit dan en als ze iets wil pakken gaat ze heel hard heen en weer alsof ze zich wil verplaatsen. M'n zoontje deed dat ook destijds. Leg haar daarom nu wel veel vaker op haar buik hoor, misschien gaat ze dan toch nog kruipen

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ab: en, geslaagd voor de traphekjes? Heb je de Ikea leeg geplunderd?

Bailey: Heb je een leuk weekend gehad? Vond je vriend het niet leuk om te zingen dan? Dat senior komt doordat je meer dan 500 berichten hebt gepost. Ja was de eerste keer en ze heeft de tijd van haar leven gehad. Mijn nichtjes van 2 en 3 waren er ook. Ze heeft zelfs uit de fles gedronken.

Proud: Aha nou dat is dan in ieder geval mooi dat je nu niet verder hoeft te zoeken. Vervelend blijft het natuurlijk wel en opletten. Oh marktplaats is heerlijk. Jij scoort wel heel goed 5 stuks voor 5 euro red ik niet hoor. Lekker even winkelen als meiden onder elkaar. Hier ligt Hanna sinds het nieuwe jaar in de wandelwagen. Het ging nog maar net en werd wel heel benauwd in de bak. Nu dus lekker in de wandelwagen en ze vind het heel erg leuk. Wat schattig die tanden. Hanna heeft nog niets. Zo zie je maar elk kind verschilt! Klinkt leuk je haar, kun je er zelf aan wennen?

Cocko: Wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn. Pfff dan wordt je wel op de proef gesteld als moeder. We vieren als broers en zussen de verjaardagen wel, maar zonder cadeautjes. En dan gaan we 2 keer in het jaar samen wat doen. Dus we hebben zaterdag een pizza workshop gehad, nou ja 't was gewoon pizza klaarmaken. Heel gezellig. Gaat je oudste dochter nu naar school?

Ego: hier blijf ik ook aan het kwakkelen, gelukkig ik alleen. En mijn man is weer lekker aan het werk dus ik kan mijn eigen gang weer gaan. Zitten jullie kinderen ook zo gezellig te kletsen? Hanna kletst de oren van mijn hoofd af en toe, lees: dadada, mamama, tatata.

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even snel want ren van hot naar her ;)

Wat leuk, een workshop pizza klaarmaken, lijkt me wel wat! Was zeker wel erg leuk en gezellig!

Nou charlotte kletst op het moment niet zo, meer huilen en jammeren. Gisteren had ze warm gegeten, daarna kwark en whoppa, alles kwam er uit. Vanmorgen spuugde ze weer zo. En ze heeft een vuurrode wang maar voel geen tandje ofzo. Maar ze speelt amper, alsmaar huilen. M'n zoontje heeft om het half uur een volle luier dus gaat lekker hier haha!
    Mijn keel voelt als schuurpapier en lijkt wel een meter dik! Bahbah.

Dus Saar, je bent neit de enige die kwakkelt! Misschien troost je dat wat.

Donderdag gaat ze voor het eerst naar school.

10. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Proud, wat fijn dat je haar weer in model zit! Zal wel wennen zijn inderdaad. Niet zo gek dat je meisje niet kruipt, als ze al tanden heeft:D Ze schijnen altijd maar een ding tegelijk te doen, dus of motoriek of tanden of praten.

Erg hè dat gekwakkel, nu heeft m'n man er last van. Het is hoog tijd dat het gaat vriezen!

We hebben lekker geshopt bij de Ikea inderdaad, maar ik had wel weer iets bijzonders. We gingen er even wat eten, dus ik kom bij de kassa en daar stonden gratis babyvoedingen. Ik kon er zelf niet bij, dus vroeg ik erom. De kassière pakt een potje, draait het deksel eraf en gooit het weg. Typisch op zich, want ik denk niet dat Lars het koud op gaat eten. Maar ik kom bij m'n man en Lars aan tafel en Lars is in slaap gevallen. Dus loop ik terug naar die vrouw om het dekseltje te vragen. Zegt ze: niet die heb ik weggegooid want het is de bedoeling dat het hier genuttigd wordt, want het is gratis...... ja hoor natuurlijk. Nu kon ik het net zo goed weggooien, dat leek me ook niet de bedoeling, dus ik heb er een zakje om gedaan en het mee naar huis genomen. 's middags warm gemaakt, maar Lars vond er geen zak aan...het was biologische aardappelpuree met mais en kalkoen......van Happ.

Leuk idee om iets weg te geven, maar dit schiet ook niet op.
    Lekker zonde van het eten dan hè.

Van het weekend had ik een behoorlijke dip met de bv, maar inmiddels lijkt het weer goed gekomen te zijn. Komt wsl door de bijvoeding, normaal kolf ik 180 - 210, smiddags meestal minder dan 's ochtends. Vandaag was het 160 en 130 cc. Maar Lars at een halve boterham, een kleine fruithapje en een paar happen groenteprak.

Hij slaapt 's nachts ook weer door, dus hij zal toch niets te kort komen......

Hoeveel drinken jullie kids nu, ook met kv?
    Ik ben al best lang niet meer bij het CB geweest en niet dat ik daar nou alles van aanneem, maar ik ben blij dat ik woensdag weer even mag.

11. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: he bah jullie blijven bezig zo. Spannend je dochter donderdag naar school. Is ze zenuwachtig? Hoop wel dat ze zich donderdag beter voelt.
    Af en toe kijk ik wel raar hoor als ik voorbij een spiegel loop van huh wie was dat haha.
    Ben benieuwd of het op de buik leggen helpt tegen het billenschuiven:D

@Saar: hier ook een hoop geklets. Heerlijk dat snoetje als ze tegen je zit te praten en je zo aankijkt. Ze heeft er echt gezichtsuitdrukkingen bij, helaas begrijp ik het verhaal nog niet. Alleen mama zegt ze nog niet. Een paar weken terug dacht ik meme te horen, dus ik ernaartoe zeg je mama haha. Maar sindsdien niet meer gehoord, dus denk de wens van de gedachte.
    Hailey gaat hier dit weekend ook over op de buggy. Ze is er ook wel aan toe. Vind het geweldig om rond te kunnen kijken (we hebben al testgereden haha).

@ab: oh dus dan gaat ze binnenkort aan haar motoriek werken dan;):D Moet wel zeggen dat ze de laatste dagen probeert vooruit te komen om een speeltje te pakken.
    Ik wist niet dat je gratis babyvoeding kreeg bij de Ikea. Jammer dat Lars het niet lekker vond, maar ja misschien de volgende keer. Had ie die smaken al een keer eerder op?
    Maar wel vreemd dat ze de dekseltjes meteen weggooien het zal toch wel vaker voorkomen dat het toch niet meteen opgegeten wordt.
    Hailey drinkt 500 ml op een dag. 's ochtends een papfles van 200 ml, 's middags na haar boterham 100 ml en 's avonds als laatste fles 200ml. Volgens het schema van het cb zou ze 700 ml moeten krijgen, maar dat was veel te veel voor haar. Ik mag donderdag weer ben benieuwd met wat voor een belabberd voedingsschema nu weer hebben. (op mijn schema stond bijv. avondeten 1 derde aardappel, 2 derde groente. Maar hoeveel totaal stond dan weer niet vermeldt haha)

Ego: vandaag weer gewerkt na bijna 2 weken vakantie. Tegenvaller! Al dat gehaast weer pfff was net lekker onthaast, maar ben nu weer aan vakantie toe;)
    Op het werk begonnen ze ook al over de zomervakantie. Nu had mijn schoonmoeder al een keer opgemerkt dat ze 2 en een halve dag toch wel wat veel vond (ze zou de vakantie van mijn moeder opvangen) en vandaag belde mijn vriend om te vragen hoe het nu zat. Ze wist het nog niet en ze kon daar niet snel antwoord opgeven ook niet nadat mijn vriend aangaf dat 2 directe collega's van mij vrij willen nemen in en rond de bouwvak. Dus we moeten een oplossing gaan zoeken.
    Wel sneu voor mijn vriend. Hij was zo blij dat zijn moeder toch alsnog een dag ging oppassen. En hij zit nu allemaal van dat het niet normaal is dat mijn moeder wel inspringt als zijn moeder niet kan. Probeer hem uit te leggen dat we het niet kunnen verplichten om het te doen, maar dat ik wel zekerheid wil of ze het wel of niet doet.
    Het steekt ook wel hoor. Ik had met haar besproken voordat ze ging oppassen dat die drie weken het meeste problemen veroorzaakte en toen was het geen probleem voor haar, moest me nergens druk om maken. Nou ja we zullen maar zeggen: een nieuwe uitdaging voor dit jaar;)

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ab: wat raar zeg, dat ze het dekseltje gelijk weggooide bij de ikea! Doe je toch niet.. En mwah het klinkt mij ook niet echt lekker in m'n oren haha, zou het ook niet lusten denk ik! :p

Proud: nou jammer van je schoonmoeder weer.. weet je dus niet waar je aan toe bent voor die weken. Lastig! Hopelijk komt ze tot het inzicht dat het niet voor lang is (toch?) en dat ze het alsnog doet. Zou fijn zijn in ieder geval!
    Je moet je niet teveel aantrekken van het cb hoor, gewoon doen wat goed is voor jouw kindje. Ik moet strakjes naar het cb (half 12 er zijn) en dan krijg ik ook heus het een en ander te horen. Maar ik luister, en met hetgeen ik wat wil doen, dat doe ik en verder niet hoor. Pff. Ze denken wat dat betreft dat ze het altijd beter weten.

Ego: hier een drama nacht gehad, tweede op een rij. Kwart over drie zoonlief wakker (kapotte billen, heeft diarree) en hij huilde en huilde. Kregen hem niet stil dus ben uiteindelijk echt boos geworden. Na een uur ofzo was ie eindelijk stil. Maar toen was charlotte dus wakker, en die slaapt gewoon echt niet meer als ze door zoiets wakker wordt. Dus om kwart over 6 ging zij pas slapen! Heb hier toch dikke ogen, vreselijk. Ben ook al in de douche geweest maar niks helpt. Zie er uit alsof ik 15 nachten niet heb geslapen haha.
    O en wat ook zo irritant is!! Ik slik dus sinds twee maanden de pil en de eerste maand ging gewoon goed maar deze maand ben ik gewoon door de pil heen aan het vloeien. Waardeloos zeg.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Wat sneu voor je zoontje. Hopelijk heb je komende nacht een betere nacht! Heb je trouwens al een oplossing voor je schoolgaande dochter? Het was inderdaad gezellig zaterdag. En hoe was het op het cb? Was Charlotte goed gegroeid? Welke pil slik je, misschien is'ie te licht...

Ab: Je wordt op je wenken bedient, volgende week schaatsen! Wat raar dat ze je geen dekseltje wilden geven. Ik snap het aan de ene kant wel van Ikea, want er zijn genoeg mensen die er misbruik van maken. Maar eten weggooien is helemaal jammer. Ik heb nu 5 voedingen(ongeveer): 9.00, 12.30, 16.00, 18.30 en 19.45. Die van 18.30 is echt een slokje dus die vervalt denk ik als ze goed gaat eten 's avonds. Wat ik kolf weet ik niet want dat doe ik sporadisch.

Proud: hier dacht ik het pas ook, maar het was mamamamamama. Nu steeds oefenen, maar ze kijkt me wel heel onderzoekend aan, maar geen herhaling helaas. Jantje ongeduld hihi. Hopelijk kom je snel weer in je ritme wat werk betreft, maar waarschijnlijk komt dat wel goed. Wat vervelend met je schoonmoeder. Ik hoop dat jullie eruit komen. 't Blijft toch lastig zoiets met familie..

Hier begint het allemaal ietsje beter te gaan. Heb mijn oude schema weer opgepakt en dat betekend lekker 1,5 uur naar bed 's middags.
    Hebben jullie allemaal al vakantieplannen?

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even snel weer dames, sorry dat ik zo weinig reageer op alle verhalen maar het is hier een groot huilfestijn nl. Erg vervelend. M'n zoontje heeft nu een erg ontstoken oogje, ineens gewoon. Vanmorgen ging het ineens zo vies tranen zeg maar. Maar hij is ook gewoon weer ziek aan het worden lijkt wel. pff. Zit niet mee hoor voor hem. Zielig wel!
    Maar: charlotte was wel gegroeid al buigt ze af in d'r lijn maar dat komt wrs doordat ze al lang niet helemaal lekker is en dus niet veel drinkt/eet. Maar ze weegt nu 8480 en is 68,5 cm. Dus prima hoor!! Fijn! ze hoorde alleen wel een piepje in d'r longetjes maar hopelijk is het niks geks.
    Arts maakte zich meer zorgen om m'n zoontje, die was natuurlijk mee en die ziet zo wit en klaagt zoveel dat ie moe is enzo. Dus in febr met hem terug komen en als hij dan nog zo is als nu dan wil ze bloed laten prikken.

Jij hebt een mooi schema al Saar! Slaapt ze ook al op vaste tijden overdag?

Vakantieplannen?? Uh.. nee zijn soms een beetje aan het kijken waar we naar toe willen gaan.. en jij?

Ow en over dat geluid maken: hier hoor ik de hele dag zowat kakakaka etc. Echt lachen hoor.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat vervelend van je zoontje. Hoe is het nu met hem? Heeft hij er al lang last van dan dat ze bloed willen prikken? Charlotte is goed gegroeid. Ik ben benieuwd hoe zwaar Hanna is(mag maandag). Wij hebben inderdaad al redelijk vaste tijden, sinds een maand ofzo. Ik vind het wel lekker eigenlijk. Wij hebben verder nog geen strakke vakantieplannen aangezien we niet weten of het financieel kan. Maar ik ben al wel goedkope campings aan het zoeken op verschillende plekken. We zien het wel, we gaan sowieso altijd al op de bonnefooi met de tent weg dus.

Hier een ziekig meisje. Lekker jengelen. Ik zou gaan zwemmen, maar oogjes staan niet goed en temp is 37.5 gisteren 38.0 dus ik vertrouw het niet helemaal. Zaterdag was ze bij mijn ouders en mijn ene nichtje was net ziek geweest en de andere werd steeds beroerder dus het zou kunnen. Of het zijn de tandjes. Maar goed we blijven het vandaag maar even aankijken.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ah beterschap voor je meisje! hopelijk neemt ze het niet over maar de griep heerst en het is o zo besmettelijk!

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, bah wat balen! Sneu voor je zoontje zeg. Hopelijk voelt hij szich snel beter! En hopelijk laten je kids je ook een keertje slapen. Ik snap het maar al te goed (helaas) heb tijdens en na het weekendje weg twee nachten 0 uur geslapen omdat dean helemaal van zn apropo was. Zo naar om over vermoeid te zijn. Maar goed, het wordt allemaal weer beter meid! Hopelijk knappen jullie snel op! FIJn dat charlotte wel zo goed gegroeid is!

Ab, wat raar dat ze dat weggooien zeg! Wel fijn dat je lekker geshopt hebt.
    Of beebs maar 1 ding tegelijk doenweet ik niet hoor, hier "kruipt" (lukt nog net niet, maar achteruit we haha) dean en heeft hij 2 tandjes en kletst hij me de oren van de kop. Me vriend zei gister "oh nee he, je hebt hem druk gemaakt" haha. Ik ben zelf nogal druk maar mn vriend juist helemaal niet, die ziet de bui al hagen dat hij dalijk de enige is die van rust om zich heen houdt ;D Maar hij geniet er wel volop van hoor!
    Snap dat je zin hebt om weer even langs het consultatiebureau te gaan, altijd leuk om te horen hoe je mini-mensje het doet he! Had je trouwens nog iets gewonnen in de bofkontjes wedstrijd?

Proud, wat vervelend van de situatie. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor jullie. Je kan haar niet dwingen natuurlijk, maar snap de teleurstelling! Die eetschema's word ik soms ook niet wijs van. Maar afgelopen keer hadden we een aardige vent bij het consultatieburau die er toch wat van wist te maken dus daar ben ik blij mee!

Saar, hoe ist met juo meissie? Al wat an het opknappen?Kan indd tandjes zijn, dino was daar ook aardig beroerd van. Even in de gaten houden maar, hebben jullie paracetamol? Hielp hier perfect.Hopelijk is het inderdaad nieit de griep. Beterschap!

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hahaha net dino uit tuitbeker water gegeven bij zn boterham, en lekker dat hij het vond!! Hij snapte alleen niet dat ie niet meer zo hard hoeft te zuigen en de helft liep langs zn mond, maar hij genoot ervan. Hij zat helemaal te stralen.. Ach zoo lief!

19. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @ Cocko, hopen dat je zoontje snel beter wordt en niet blijft kwakkelen.

@ Saar beterschap voor je meisje, hier hielp paracetamol ook super inderdaad en de ha adviseerde het ook.

@ Bailey, nou dat is inderdaad een multitalentje! Leuk hoor. Ik merk dat Lars ook steeds ondeugender en drukker wordt. Maar als er niets vanuit gaat is het ook niet leuk toch?
    Ik had niet gewonnen met de bofkontjes, zoveel mensen kreeg ik helaas niet bereid om te stemmen.

Ik ben vanmorgen aan het cb geweest. Lars weegt 8660 en is 70 cm. Dus hij zit wel iets boven het gemiddelde. Verder was alles goed en ook met de bijvoeding deed ik het goed. Vandaag at hij al een halve boterham met een beetje mango. En een prakje broccoli vanavond. Ik heb hem yoghurt laten proeven en dat vond hij ook lekker, maar hij zat vol.

Volgens mij eet hij gerust meer als ik hem de kans geef, maar ik wil het rustig opbouwen en het nog niet in plaats van de bv geven. Volgende maand ga ik dat maar eens proberen, dan kan ik 1 kolfsessie afbouwen hopelijk.

@ Proud, ik kreeg vooral te horen dat ik met het eten naar mn kind moeten kijken en m'n gevoel moet luisteren, schema's zijn niet voor alle kinderen van toepassing en het ene kind is het andere niet. Op mijn schema staat bij 6 maanden 700 ml en bij 9 maanden 500 ml, daar ergens tussen ligt dan toch de waarheid in jouw geval. KV is best zwaar spul krijg ik altijd te horen, dus das toch prima. Geef je er nog water of diksap ofzo bij, ohja en yoghurt telt ook mee staat hier.

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Wat leuk dat het zo goed gaat met lars! Jammer dat jullie niet gewonnen hadden Lars had het meer dan verdient!!! Klopt, yoghurt en fruit enzo telt ook mee zeiden ze tegen miij. Wat knap dat je nog steeds BV geeft!

Cocko, succes morgen met de eerste schooldag!

Deel Deze Pagina