mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: lekker dat Hailey zo goed is gegroeid! En idd, wat een rare opmerking van het cb.. alsof Hailey er uit zou zijn als een hansworstje ofzo! :p
    Dat omrollen komt vanzelf hoor.. hier komt woensdag de fysio voor charlotte, ook o.a. voor het omrollen. Dus als ik nog tips krijg, wil ik ze wel doorgeven hoor.

Saar: beterschap zeg. ze heeft het flink te pakken! Zielig he.. Gebruik je babyneusspray?

Het is idd koud buiten he! Moest vanmorgen de oudste naar school brengen, bibbers! :)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hoe gaat het met je nieuwe dagritme? Gaat het een beetje met het wegbrengen en halen? En hoe is het met je zoontje? Nog aan de diarree? Hier een heerlijk jengelig kind, dat steeds op schoot wil. Ben blij dat ik vanmorgen vroeg al de wc's en een deel van de badkamer heb gedaan. Zelfs de was opvouwen lukt haast niet.

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar, arme Hanna! Wat zielig zeg, verstandig dat je even binnen bliijft. Hopelijk knapt ze snel op!

Cocko, ik heb dezelfde vragen voor je als Saar haha. Hoe ist met je kindjes? Zijn ze al weer wat beter? En hoe bevalt het opschool? En voor jou?

Proud, wat schattig! Tilburg kom je vandaan toch? Daar wonen mijn oom en tante en die vieren ook flink carnaval. Woon inmiddels zelf ook in carnavalsgebied maar kom eigenlijk uit Zuid Holland dus ik heb het nooit zo meegekregen. Zag wel bij de Blokker redelijk geprijsde pakjes, maar of dat ook in maatje Hailey is weet k niet :) Over het rollen.. tjah als ze het thuis gewoon doet is er niets aan de hand och, en anders nog niet echt toch? De een is nou eenmaal sneller dan de ander, Hailey kan goed met iets anders weer sneller zijn. Hossen bijvoorbeeld ;)

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh kun je echt zo weinig doen Saar, lastig he.. dan moet je de dingen die gebeuren moeten doen zodra ze slaapt! Handig weer... maar echt het gaat weer over (hoe lang het duurt weet ik ook niet) :p

Bailey en Saar: bedankt hoor. Nou vandaag is wel extra pittig. Zoonlief is nog steeds niet lekker. Echt ziek is een ander woord maar toch.. vannacht had hij wel hoge koorts maar vanmorgen was dat weg. Maar doordat hij dus koorts had en benauwd had, was hij half 5 wakker en ik dus ook ;) Om 5 uur had lotje het in haar broekje gedaan, tot 2x toe dus die was om kwart voor 6 klaarwakker en ben toen naar beneden gegaan! Had dus alle tijd om op tijd op school te zijn. Gaat best hoor, tussen de middag is het wel aanpoten maar als je het goed regelt, lukt het precies. Ze vindt het super op school!! Ze zei tussen de middag: nou mam, klaar? want ik kan niet wachten om weer naar school te gaan :D

Er ligt er nu 1 heel hard te snurken in de kinderwagen (zoonlief). Haha geen gehoor!

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hahaha ahh schattig, lekker slapen als je ziek bent/geweest is heerlijk! Wat fijn dat ze het z naar haar zin heeft! Lijkt me een hele opluchting :) Okee ik moet dus echt iets gaan doen aan mijn organisatie "talent" als ik meer kinderen heb waarvan er 1 naar school gaat, want regelen is nooit mijn sterke kant hihi
    Hoe is het met jou verder?

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Je moet idd wel kunnen regelen hoor, pfft!
    Het is een heel gedoe zo maar goed, ik ga er al aan wennen haha.

met mij gaat het wel beter, nog niet top fit hoor. Hoest nog steeds, heel moe en hoofdpijn. Maar goed, het komt vanzelf goed.

En met jou? En dino?

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja gelukkig heb ik nog even de tijd ;)
    Fijn dat het al iets beter gaat, hopelijk voel jeje snel weer helemaal goed!

Met ons gaat het goed :) druk aan het oefenen met zitten en kruipen, al blijft het meer heen en weer wippen hihi

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Heb je een betere nacht gehad of was het weer feest. Sneu voor je zoontje, dat duurt al best wel lang! Kon Lotje niet even wachten tot half 7...;) Fijn dat je oudste dochter het zo naar haar zin heeft. Heb je nu meer of minder tijd..?! Hopelijk knap je zelf ook snel op, maar dat zal ook niet hard gaan als je zulke nachten hebt.

Bailey: Aaaah schattig is dat. Ik zou zeggen geniet er nog maar van;) Hanna maakt hier echt de boel onveilig.

Ego: ik ga zo naar de huisarts. Ik belde even om te overleggen (hanna is erg benauwd en hoest zo veel) zegt de assistente: als een kindje langer dan 3 dagen koorts heeft, moet ze sowieso gezien worden. Nou ik ga zo de auto maar sneeuwvrij maken en hopen dat het allemaal meevalt op de weg en met Hanna. Bij jullie ook zo'n pak sneeuw? Hier sneeuwt het pas sinds vanmorgen.

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oei Saar nou succes op de weg en beterschap met Hana, hopelijk valt het allemaal mee!

Hier ook een helsenacht gehad (weer, je zou denken dat je gewend raakt aan 0 slaap, maar nee :D) Ik moest elk uur err uit en heb om 4 uur een fles gemaakt in de hoop dat Dino dan zou gaan slapen. maar nee, meneer vond half 5 een mooi moment van de dag om te gaan oefenen met praten en schreeuwen. Als het overdag was geweest had ik erom gelachen, maar nu kon ik wel huilen! haha nee dat is wel heel dramatisch hoor, maar ik haat die moeheid!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
  11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: pffff nou lekker vanmiddag een tukje doen! Hopelijk bedenkt Dino zich vannacht dat het nacht is en dat hij moet slapen. Ik kan je link niet openen, maar kan me wel wat voorstellen bij de bevalling. Brrrrrrr

Hanna heeft bronchitis en heeft penicilline gekregen. Haar geknor moet over 2 dagen over zijn anders krijgt ze ook nog een inhalator. Nou we hopen er maar het beste van!

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ahh gossie das wel sneu zeg! Hopelijk knapt ze snel op van de medicijnen!
    Het verhaal staat op nu.nl maar de titel egt in feite alles haha

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ik lees het. Pfff ben ik even blij dat ik in de zomer in het ziekenhuis ben bevallen;)

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hahah ja ik ook!! Het zal je maar gebeuren hé? Wel een goed verhaal voor op verjaardagen ;)

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Een heel goed verhaal. Maar ik vind mijn bevalling toch prettiger!

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hihi ik ook! En eigenlijk is elke bevalling wel een goed verhaal!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Een prestatie op zich inderdaad! Ook voor de mannen overigens! Mijn man zegt nog steeds: ik vond het zo moeilijk dat ik niets voor je kon doen, terwijl je zo'n pijn had..

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, hoe is het eigenlijk met het werk van je man? Moest hij nu minder uur gaan werken? Sorry ben even vergeten hoe het precies zat.

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    En inderdaad, mijn vriend heeft er ook ng traumas van.... herinnert zich het ook beter dan ik haha

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Da's sneu voor je vriend bailey. Mijn man heeft geen trauma's, maar heeft ook geen knip gezien en het hechten ook niet dus ja dat scheelt misschien ook wel. Wat hij wel heel erg traumatisch vond is dat hij 2,5 uur op een krukje naast Hanna heeft zitten wachten op mij. Daar heeft'ie het nog steeds over. Hij heeft haar ook niet eens aangeraakt toen, alleen zitten kijken.

Met Hanna gaat het nog niet echt super. Ze heeft geen koorts meer dus dat is wel fijn.
    Cocko hoe is het bij jou? Geniet je van de sneeuw?

Deel Deze Pagina