Bailey: ik zet ook fles klaar voor 's nachts.. Die zet ik gewoon op het kastje en als ze komt, gaat ie er meteen in. Dan hoef je niet 's nachts nog een fles te maken. tip?! Balen, dat met slikken. Het is een virus, maar wel een hardnekkige. Beterschap hoor!!
Trachitol helpt niet voor het slikken, het is net of er een appel in m'n keel hangt haha! Het helpt wel voor keelpijn en m'n keel wordt rustiger snachts zodat ik niet zo mega hoeft te hoesten! Jij al in je pyjama?! ohoh je bent nog niet lekker dus? En heeft hanna nog verhoging gekregen vanmiddag/vanavond? Bailey: echt koud is het flesje niet hoor. Gewoon goed warm maken (met het klaarmaken van de fles) voordat je naar bed gaat en dan ergens neerzetten boven. Ideaal, dan is het niet koud, en niet warm (zodat de darmen gelijk volop gaan werken)
Dat is waar.. je hebt letterlijk en figuurlijk een brok in je keel. Ik heb nog fijn hoofdpijn en mijn oren zitten dicht.. Ach ja. Hanna had weer 37.9 en de ab is op. Dus ben wel heel benieuwd hoe of wat.
Hoe is het gegaan vannacht Saar? Met jezelf en met Hanna? En heeft je man nog nergens last van?? Ego: hele nacht geslapen, nou jij nog Bailey! Dino gaat vanzelf weer slapen hoor, ik heb hier ook weer drie weken achter de rug van niet slapen. En......... m'n vriendin is bevallen van een zoontje!!!
Dubbel gefeliciteerd! Is hij gisteren nog geboren? Kun je weer even genieten van zo'n kleintje. Fijn dat alles heeft doorgeslapen. Heeft je zoontje nog weer diarree gehad? Hier heeft Hanna gisteren om kwart over 9 nog een uur gehuild en is daarna gaan slapen. Nu is ze weer lekker aan het spelen.
Geen verhoging meer? En jijzelf? Dank je wel hoor! Ja is echt leuk zo'n kleintje! Ga nog op kleertjes uit vanavond. Ik heb wel zoiets van: ben blij dat zij het is en niet ik! Haha gek he, terwijl ik eerst echt had van: ik wil ook! Maar dat gevoel heb ik nu niet meer.
Oh ik wil wel hoor, alleen dan zonder zwangerschap en bevalling Ik heb nog steeds hoofdpijn, vooral als ik buk. Maar goed gaat wel over. Ik denk dat Hanna dat ook heeft gehad in het begin. Had je zoontje nog diarree gehad of is het over?
Oh ja, dat heb ik ook met bukken. Ben daarom aan het stomen gegaan met die rhinocapsules! Helpt wel hoor. Nee hij heeft geen diarree gehad, maar hij eet niet goed. Pff wordt je niet blij van hoor. Gisteravond zei m'n man: je kan toch gewoon langs de ha gaan en zeggen dat hij niet lekker in z'n vel zit, dat het cb dat ook vindt en zich zelfs zorgen maakte, en dat hij niet goed eet en heel snel moe is. Gister was ik wezen sleeen, hij moest even een klein stukje lopen (meter of 5-10) omdat er geen sneeuw lag. Hij begon na drie stappen te huilen en zei dat ie moe was en niet kon lopen. Maar hij speelt thuis op zich wel, en daar loopt en rent hij wel. Dus ik snap het niet goed.
Dat is wel apart dan ja. Ik zou ook gewoon bellen en inderdaad zeggen dat het cb er ook niet goed op kijkt. Als Hanna vandaag nog verhoging heeft bel ik morgen ook naar de huisarts.
Wat ik trouwens steeds vergeet te zeggen: Hanna eet haar avondeten helemaal op. En het is nog wel zelfgemaakt. Gisteren had ze rijst, tomaat en bloemkool en ze zat te smullen. Verder pureer ik het nog helemaal. Eten jullie kindjes al wat grover eten?
Goed van Hanna zeg!! Ik pureer ook alles nog, al had ik het gisteren wel iets minder gepureerd.. maar een gekokhals!! Pff.. Zit in de wacht bij de ha, zoonlief eet en drinkt niet, heeft ook koorts nu.
Ja nog wel plasluiers.. moet na 1 uur bellen voor afspraak. Moet ook ochtendurine brengen, dat wordt een probleem. Hij is niet zindelijk dus op t potje weigert ie. En dus moet het met zo'n zakje en hij begint nu al te krijsen dat ie dat niet wil! Dus dat wordt strijd... heeft nu 39..
Nou even kijken of hij wil dan. Lijkt me lastig met zo'n zakje, maar de urine zal wel aardig geconcentreerd zijn als hij verder niet drinkt. Ben benieuwd.
oudste is dan op school, kan gelijk doorlopen naar de ha. Kon ook tien voor tien maar dan heb ik ze net uitgekleed en kan ik ze na half uur ongeveer weer aankleden.. Dan maar even wachten hoor bij de ha
Oh ja da's dan handiger. Moet je wel op tijd alle kids klaar hebben of heb je ze altijd al klaar staan?