mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ja zijn allemaal klaar dan. Om half 8 is iedereen aangekleed en heeft iedereen gegeten. Wel vroeg opstaan maar het is ook wel weer lekker hoor.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zo knap hoor! Hanna is een echte uitslaper, hoewel het steeds vroeger wordt. Nu steeds 8 uur. Krijgt Charlotte al andere tussendoortjes?

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Pff heerlijk, 8 uur! Charlotte is 6 uur wakker!! Komt ook wel door m'n man, zijn wekker gaat om 6 uur. Maar ze is dan ook echt klaarwakker en ga dan ook wel naar beneden met haar. De anderen komen er morgen 7 uur uit.

Nee ze wil geen langevinger ofzo hoor. Vindt ze om te griezelen! :D En brood wil ze ook niet, alles tuft ze uit haha!
    En Hanna?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou Hanna krijgt 's ochtends fruit, maar ik ben 's middags een beetje zoekende vandaar dat ik het vraag. Als ze uit bed komt wil ik eigenlijk niet direct de borst doen, maar misschien moet ik maar eens een rijstewafel oid proberen.

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja oke ze krijgt wel fruit 's morgens. En als ze dat niet op heeft, geef ik haar 's middags het restje. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar ze heeft er geen trek in. Dus dan niet he! Maak er geen probleem van, komt vanzelf.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wij hebben nooit restjes, ze eet alles op.. Ik ga van het weekend wel eens kijken wat ze allemaal hebben.

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ik maak veel te veel joh :p

8. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    He bah iedereen is aan het kwakkelen lees ik. Beterschap meiden!

@Cocko: nou ik hoop dat je morgen wat krijgt bij de ha wat helpt voor je zoontje.

@Saar: Hailey krijgt hier 's middags een rijstwafeltje. En alle nieuwe voeding die ik nu maak krijgt ze geprakt. (heb nog wat gepureerde voeding in de vriezer liggen die maken we natuurlijk wel op;))

Ego: zeer rommelige week gehad. Maandag kreeg mijn vader te horen of ie zijn baan nog zou hebben, reorganisatie, en gelukkig hij heeft hem nog alleen buiten de stad. Moet ie wel 40 km verder voor gaan zitten, maar ja dat is nog een afstand om te doen.
    Verder kregen we op mijn werk te horen dat mijn baas wilde dat de vrijdag voortaan ook bezet is en moesten we het maar oplossen en was het ons probleem. Helemaal over de z**k we hebben ons dagen niet voor niets zo geregeld. Maar dinsdags was het al opgelost onze collega die vier dagen werkt was zo lief de vrijdag voor een andere dag te ruilen, zodat het probleem was opgelost. Hierdoor eerlijk gezegd wel slecht geslapen die maandagnacht. Mijn baas heeft wel meer van die streken dat ie onrust stookt. We gaan eens rustig kijken hoe we hier mee om gaan. Verder zijn we hier helemaal gezond, waar ik erg blij mee ben als ik hoor waar jullie allemaal mee kampen.

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Cocko, goed dat je een afspraak hebt morgen, ben benieuwd hoe he gaat. Hopelijk kan je HA iets voor je zoontje betekenen! en gefeliciteerd met je vriendin! Ik wil wel weer!

Saar, Dean krijgt om half 7 sochtends een fles, dan sochtends rond 10 fruit, smiddags rond 12 boterham, drie uur yoghurt, zes uur avondeten, acht uur laatste fles. We pureren het avondeten nog helemaal glad, het fruit glad met brokjes en de boterham met beleg gewoon in stukjes. Mooi dat je meisje vandaag gewoon weer lekker speelde

Cocko en Saar, beterschap!

Proud, brr dat soort streken zijn heel vervelend. Mijn oude baas had er ook een handje van, je zit constant te wachten tot er weer iets k*ts gebeurt dan. Nou fijn dat je collega het oppakt. Ook fijn dat je vader zijn baan kan behouden.

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: wat een nare streek van je baas zeg! Brr.. niet erg aardig hoor! Fijn dat je een lieve collega hebt die de dag wilde ruilen zeg.

Bailey: eet dino al broodstukjes? Pff knap van hem! Ik gaf charlotte vanmiddag een korstje en ze gooide het gewoon weg! :D

Saar: Hanna nog verhoging/koorts gekregen?
    En hoe gaat het met je hoofd?
    Beterschap!

Hier twee zieke kindjes, allebei 40 graden koorts ;)

11. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Even snel, want ik moet zo gaan werken.

Bah wat een gekwakkel bij jullie zeg! Sterkte hoor. Ik ben blij dat wij het achter de rug hebben.

Lars heeft vannacht weer doorgeslapen! Joehoe! Hopen dat hij het blijft doen.

Hij schuift sinds gisteren achteruit, daar begint het kruipen mee toch?

Bailey: Krijgt Dean tussendoor geen flessen meer?

Cocko: Lars eet al een maand broodkorstjes en stukjes brood gaat ook prima. Ik geef zacht fruit in stukjes en kokhalzen doet hij maar zelden.
    Prakjes pureer ik soms, als er bijvoorbeeld vlees of harde stukjes in zitten.

Gisteren heb ik voor het eerst een tuitbeker met water gegeven, zo een vanaf 6 maanden. Hij vond het fantastisch om op de bijten en mee te spelen, dus dat komt vast een keer goed ;)

Beterschap allemaal!

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ab, ja hij krijgt met zn boterham nog een fles. Dean drinkt ook een tuitbeker, leuk vinden ze dat hé?!echt grappig :D

Cocko, poeh das wel zware koorts! Wat sneu, hopelijk helpt een paracetamol. beterschap!

Ego, :( mew zo'n keelpijn, hopelijk steek ik Dino niet aan!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Even snel: cocko hoe was het?

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Moet met m'n zoon naar het ziekenhuis om bloed te prikken. Hele heisa want heb geen auto en de oudste zit op school en zit ook met charlotte. heel wat te regelen dus.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#1515 Saar22, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2013
    Oh nou bah sterkte! Als ik in de buurt woonde mocht je de auto komen halen, maar ja dat schiet niet op. Hopelijk valt het mee!

Nu ga ik nog even rustig op jullie allemaal reageren..

Proud: wat een gedoe op je werk. Wel fijn dat het is opgelost, maar ik snap dat je er slecht van hebt geslapen. Fijn dat je vader nog werk heeft en 40 km is nog wel te doen inderdaad. Vind maar eens ander werk in deze tijd.. Van het weekend maar eens rijstwafels halen voor Hanna.

Bailey: Hier doen we een klein beetje yoghurt na het eten. Ook lekker.

Cocko: Hier eet Hanna al een heel broodje. Al vanaf 6,5 maand geloof ik. Ze eet zich in de rondte met brood.

Ab: Wauw wat heerlijk zeg! Nu volhouden Lars! Achteruit dan begint hij inderdaad. Tenminste was bij Hanna wel zo. Op een gegeven moment tilde die haar rechterhand veel op en na een tijdje kroop ze. Met zacht fruit zou Hanna het ook wel kunnen, maar appels pureer ik nog wel. Doe je een combi met rapley? Oh leuk, Hanna wil geen tuitbeker. Nu hebben we een oefenbeker van Difrax (eentje waar de neus uit is) en dat doet ze heel goed. We moeten alleen zelf schenken.

Hier heeft Hanna nog steeds verhoging. Mag morgen half 10 naar de huisarts! Vandaag is'ie vrij en ze had liever dat hij gelijk nog weer naar de longen luistert. En ik vind het niet directe spoed. Mijn hoofd staat nu even op ontploffen, maar heb ook al boerenkool en stamppot rauw andijvie gemaakt voor in de vriezer. Dus beetje te druk geweest. plus een jengelend kind om je benen. Dus ik ga lekker koffie drinken!

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar beterschapp! En wat eet ze al goed dan zeg! Dean doet wel met tuit maar wij moeten ook schenken hoor, ander houd hij hem nniet hoog genoeg.

Cocko, oei, klinkt ook een beetje eng! Sterkte en suces met alles regelen, als je in de buurt had gewoond had ik je gebracht! Sterkte!

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bedankt. Zit best beetje in spanning want heb eens even zitten kijken waar er allemaal op geprikt is en dat is wel erg heftig. Het is om de ergste ziektes uit te sluiten, pff..

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

He jakkie cocko. Waar is er allemaal op geprikt dan? Wanneer krijg je de uitslag?

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Van alles met bloedplaatjes e.d. Leukemie, dat soort dingen. Morgen hopen ze de uitslag te hebben, tussen half 12 en 12 uur bellen.

Sorry dat ik neit reageer op de anderen.. hoop het binnenkort te doen.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heel veel sterkte de komende uren. Hopelijk is het snel half 12 en valt de uitslag mee!

Deel Deze Pagina