Nou is toch prima Saar! Gaat goed met Hanna. Ja idd, een bv curve zou wel handig zijn! Ach ja, moeten ze nog ontwerpen denk ik.. er zijn uiteindelijk genoeg moeders die best lang bv geven!
Nou de WHO (world health organisation) heeft een bv-curve. Maar ach kind heeft kakwangen en dikke benen, dus die doet het prima daar hoeven ze niet voor te wegen Hoe gaat het met jou zelf? Kom je wel een beetje aan je rust toe zodat je zelf ook weer opknapt?
Hahaha kakwangen?? Wat zijn dat voor dingen?? Nooit van gehoord Als het is wat ik denk dat het is, dan hoeft ze daar niet voor gewogen te worden idd! Uhm, met mij? Ik kwakkel nog steeds. Gisteren hele dag op bed gelegen (ow en de wc veel te veel gezien helaas). Pff liep zowat tegen de muur op van de buikpijn. Rillen, koud, gewoon niet lekker. Maar net wat je zegt: heb geen tijd om uit te zieken dus het blijft zo doorgaan. Vannacht maar twee uurtjes geslapen door Charlotte. Ik doe het allemaal wel hoor, maar pfjoe, ik zou er bij wijze van spreken 1000 euro voor geven om een weekendje alleen te zijn
Kakwangen? hahaha Saar wat moet ik me daar nou bij voorstellen Mooi dat alles zo goed gaat met Hanna! Cocko, fijn dat het beter gaat met je zoontje, maar wat een helse nacht weer! Je hebt inderdaad geen keus, maar ook geen kans om zo zelf op te knappen! poeh dat moet heel zwaar zijn! Ab, haha wat een uitslovertje, schattig hoor Ego, hier alles goed. Dino sliep twee nachten door en nu weer niet vanavond ga ik met mijn vader naar soldaat van Oranje, meteen vannuit mn werk door. Denk dat ik pas om 1 uur thuis ben, en dan morgen weer werken. Ik heb er wel zin in, maar vind het helemaal niet leuk om mn mannetje pas morgenvroeg weer te zien en dan ook niet echt lang. Dit had ik beter moeten plannen.. Maar ja wel gezellig vader dochter uitje. wat een luxe probleem he?!
Bailey: idd, een luxeprobleem!! Maar ach, morgen geniet je gewoon nog meer van je manneke zodra je 'm ziet! Jammer dat hij nog niet door slaapt zeg! Komt hij nog vaak dan?? Laat je hem weleens een uurtje huilen? Ik doe dat weleens bij Charlotte hoor, na elke 5 minuten ga ik er even heen, troosten en speentje en wel in bed laten liggen. Het is erg hard en je moet het kunnen maar ik merk wel dat ik dat een nachtje doe (in t weekend vaak) dat ze dan toch weer beter gaat slapen! Succes hoor! En fijne avond met je vader! Ego: nou zoontje klaagt weer over buikpijn en huilt en eet niet veel. Hij heeft vanmorgen wel z'n pap gedeeltelijk op maar gisteravond helemaal niks. Niet grappig.. afwachten maar. En charlotte.. heeft wel aardig geslapen vannacht. Had 'r in bad gedaan gisteravond voor ze ging slapen, 2x gepuft, neusspray gedaan en ui op de kamer gezet. Maar vanmorgen afschuwelijk.. hoesten hoesten, tot stikkens toe gewoon! Eng hoor.
Owmee he, dat is echt balen dat hij weer last heeft! Kan het niet van de antibiotica komen? Ik krijg daar zelf altijd enorme buikpijn van. Wat eng ook als je je meisje zo hoort hoesten, hopelijk trekt het binnenkort bij. Helpt de puf wel een beetje? Over het slapen, ja we laten hem wel eens huilen, maar hij lijkt wel een soort paniekaanvallen te hebben in zn slaap en dan kan ik het echt niet over mn hart verkrijgen. Dan ga ik of mn vriend er naar toe en moet je hem echt heel stevig tegen je aan drukken of wakker maken voor het ophoudt. Uiteindelijk ben je dan een uur of 2/3 verder voor hij weer normaal slaapt.
Ow ja als hij echt paniekaanvallen heeft, is het anders.. ik weet niet hoe Dean reageert als je hem een kwartiertje bij je in bed neemt en daarna terug legt in z'n bedje? Dat deden wij met ons zoontje, want die had dat ook. Bij hem hielp (en helpt) het. Maar goed, het kan ook zijn dat een kind dat door krijgt en er misbruik van gaat maken. Dat heb je snel genoeg door hoor Weet ook niet of het van de ab komt. Hij gebruikt de ab al sinds vrijdag en zou hij er dan nu pas een reactie van krijgen? Heb geen idee! Ik wacht het maar even af. Er kwam bij C net wat slijm mee na het hoesten.. bedje eronder dus die zit heerlijk in de was.
Ja zodra we hem in bed liggen bij ons gaat het beter, maar heb hem niet terug durven leggen...Vanavond eens proberen Hmm ja de reactie zou dan toch eerder moeten zijn zou je denken.. ik weet niet. Bah zeg, slijm erbij. Maar hopelijk komt het dan een beetje los en wordt het hoesten minder.
Cocko: pfff vervelend dat je zelf ook ziek bent en niet kunt uitzieken. Je wilt natuurlijk ook zelf voor de zieke kids zorgen. Bah da's ook niet leuk voor je zoontje. Als hij niet eet zal hij zich echt wel niet lekker voelen. Je moet vrijdag toch weer naar de huisarts? Heeft hij ook nog steeds diarree? Wat sneu voor Charlotte dat ze zo hoest. Hopelijk knapt het wat op in de loop van de dag. Ik vond dat ook eng dat hoesten inderdaad totdat ze geen adem meer over hebben brrr. Als ze slijm ophoest lijkt het toch ook wel wat weg te hebben van de bronchitis die Hanna had. Maar ja 't komt los zouden we zeggen dan he?! Bailey: oh ik hoor daar hele goede verhalen over. Mijn zus en zwager en mijn ouders zijn geweest. Mijn ouders vinden de lion king toch nog steeds de topper maar goed dit schijnt een heel spektakel te zijn! Veel plezier. Wel balen inderdaad dat je Dino dan zo moet missen, maar dat haal je wel weer in! Hier gaat het weer een stuk beter. Ik knap zelf ook mooi op nu, maar goed ik kan mijn rust ook nemen. Hanna trekt zich constant op in de box dus die moeten we lager gaan zetten. Die kakwangen --> bolle toet --> dikke wangen haha. Dat is net zoals kukeluusje geloof ik, dat kennen heel veel mensen ook niet. Morgen gaan we eindelijk weer zwemmen, ik heb er echt zo'n zin in.
whaha dat had ik nooit gedacht dus! schattig woord dan in ieder geval! fijn trouwens dat je weer opknapt! heerlijk hoor, geniet er maar van. en morgen lekker zwemmen, is lang geleden he!
Is idd een poosje geleden dan. Lekker joh, en goed dat je er zin in hebt. De energie keert weer een beetje terug dus!
Ja inderdaad. Ik slik weer extra b12 en ik lig elke middag min. een uurtje dat helpt ook goed. Kan nu nog he met 1 kindje dus ik neem het ervan.
b12?? ga eens kijken of dat in m'n supplement zit Men, ik word helemaal gek van die moeheid en dat half ziek zijn. Vanmorgen ben ik weggeweest in de hoop dat m'n hoofdpijn over ging en dat ik me gewoon wat beter ging voelen. Niet dus en kom nu net uit een warme douche. Ga zo de kids achter de film zetten en zelf even plat.
Nou inderdaad kindjes rustig jij oogjes dicht! Er zit wel b12 in mijn supplement, maar door je lage hb kun je ook te laag b12 gehalte hebben. Extra slikken is niet erg, je plast het wel weer uit. Nog even een foto hoe ik Hanna net in bed aantrof...
Wat een wijsneusje zeg!!En dan staat er in jouw handtekening: onze BABY! Nou haha ik vind het geen baby hoor! En charlotte blijft gewoon nog netjes liggen in bed, hooguit dat ze een keer dwars ligt
Ik zal eens kijken wat ik daaraan kan doen. Officieel zijn ze tot 1 jaar baby Nou lekker toch dat ze blijft liggen. Hanna gaat 's nachts liggen draaien naar haar buik en kruipt vervolgens haar hele bed door. Da's toch ook niet handig hoor..
Nee zeker niet handig !! Bijdehandje he! Je handtekening aangepast ?? Morgenochtend weer met lotje naar de huisarts. Ze kraakt weer, je voelt het gewoon tekeer gaan in d'r rugje. Puf veel maar het lijkt niet echt te helpen