Haha, geinig die foto! Welkom terug Bandietje! Fijn dat het goed gaat. Hier valt het inderdaad ook niet altijd mee om iets voor mezelf te doen. Vooral sporten schiet er meestal bij in, terwijl ik dat voor m'n rug wel zou moeten doen. Maar ik ben vaak te moe of het andere belangrijke dingen te doen. We zijn gelukkig weer aan het opknappen hier. Lars zal toch wel ergens last van gehad hebben de laatste week, want gisteren sliep hij ineens binnen 5 minuten zonder te huilen en overdag geeft hij er ook beter aan toe, hoewel dat wel goed ging. 's nachts is hij wel 1 keer wakker, maar de paniek is weg. Ik probeer ook kiekeboespelletjes te doen als hij op bed ligt, misschien is het toch verlatingsangst geweest. Zelf voel ik me ook weer wat beter gelukkig. Vanmiddag is een goede vriendin jarig, dus dan zijn we voorlopig wel onder te pannen, gezellig!
Bailey: Wat een gave foto!! En wat een grote jongen is Dino alweer zeg!! Ab: Wat fijn dat het wat beter met jullie gaat.Fijn dat de paniek 's nachts weg is. Lijkt me zo sneu.. Was de verjaardag nog gezellig? Leg je Lars daar dan gewoon in bed? Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? Tessa slaapt soms maar 1 uur tot 1,5 uur overdag. Ik probeer haar steeds op dezelfde momenten in bed te leggen, zo pakt ze wel haar rust. Nu ligt ze er ook alweer een uur in maar ik hoor haar nog steeds geluiden maken. Ze draait ook steeds opo haar buik en ligt dan gewoon te spelen... Hebben jullie nog tips?
@Bailey: wat een stoere foto Van Hailey heb ik die niet, want ze kantelde onder water en was daarna van slag (denk geschrokken omdat ze in een keer los werd gelaten) en ik wilde haar een tweede keer niet aan doen. Ze zullen over een tijdje vast weer langskomen. Aparte vraag van die leerling, maar ja ben bang dat dat de jeugd van tegenwoordig is of valt het nog mee? @Ab: fijn dat bij jullie alles weer wat beter gaat. Hopelijk is de griepperiode een beetje op zijn aan eind aan het raken. @Cocko: wat erg dat zo'n moeder zo moet opscheppen. Iedere moeder praat en verteld graag over zijn kind. Jullie blijven toch maar sukkelen. Hoop dat het snel allemaal beter gaat en dan goed blijft gaan. @Saar: goede tip van je zus. Ga ook eens kijken. @Bandietje: welkom terug Tessa groeit goed! Wanneer is zij geboren? Hailey gaat hier 's ochtends rond half elf naar bed tot twaalf/half een. Vaak is ze al eerder wakker en ben ik blij als ze een uurtje slaapt. En 's middags leg ik haar om half vier op bed tot half zes. Soms is ze eerder wakker, maar doordat ze 's ochtends vaak niet veel slaapt maakt ze dan wel vaak 2 uurtjes. Ego: vrijdag voor het eerst naar de nieuwe zwemgroep gegaan. Het is allemaal een beetje hetzelfde met het verschil dat hier al kindjes bijzitten die al kunnen lopen. Was wat vroeger, dus in het kikkerbadje Hailey in het water gezet met een speeltje en ze vond het geweldig tussen de kindjes. Ze mochten deze keer op een flexibel matje zitten en liggen. Hailey vond het liggen helemaal geweldig. Ik moest moeite doen om haar vast te houden haha. Helaas ging vrijdag ook ons wasmachine kapot, dus wij zaterdag op pad om een nieuwe (repareren was helaas te duur in verhouding). Bij de saturn gekeken, maar na een half uur wachten nog niet geholpen en na personeel aangesproken te hebben ging het nog niet vlot, dus we hebben op internet gezocht en goedkoper gevonden haha. Donderdag komt ie, dus ik heb wat te doen dan. We hebben bij V&D nog een broodje gegeten en Hailey werd helemaal wild. Er liep telkens een klein kindje langs en ze wilde erachter aan. Ook vriendelijk naar iedereen zwaaien die voorbij kwam lopen. Zo schattig dat handje als ze zwaait en dat glunderend gezichtje erbij haha. Verder nog even bij name it geweest voor een spijkerbroekje. Ze heeft er nu een van en die is zo fijn en heeft ze ook zo vaak aan dat er eentje bij moest in een maatje groter. Maar ja we gingen voor een broekje en kwamen met nog 4 extra shirtjes naar buiten Nog uit de sale met 60% korting ja dan worden papa en mama wild haha. Nog een weekje werken en dan heb ik lekker een weekje vrij. Heb er zin in. En over drie weken naar de negenmaandenbeurs, heb al een lijstje wat ik moet hebben. Zijn er nog meer die toevallig gaan?
Bandietje, ja dat doet dean ook! En dan kan hij niet slapen en begint hij na een tijd te huilen. Geen tips voor je dus helaas Proud, nou kids van tegrnwoordig verschillen volgens mij weinig met die van vroeger..alleen iers mondiger misschien snap dat he dan niet nog een keer de foto deed, ach komt nog wel een keer toch! leuk dat jr naar de beurs gaat , ik ga dit jaar niet, maar vorig jaar was erg leuk!
Proud: Dankjewel! Tessa is 26 Mei geboren. Leuk dat Hailey haar nieuwe zwemgroep leuk vind! Leuk dat ze zo enthousiast is! Tessa rolde vrijdag ook al bijna van het matje af! Zo leuk vond ze het! Wat balen van je wasmachine zeg.Wat raar he zon slechte service bij de saturn. Idd dan beter via internet! Heb je zeker wat te doen als hij er is. Zal er wel een bergje was liggen! Wat leuk die kleertjes van de name-it. Kan me voorstellen dat je hebberig word van de sale! Lekker een weekje vrij! Ga je nog wat speciaals doen? Ik ben vorig jaar naar de 9 maanden beurs geweest. Ga dit jaar niet. Bailey: Oke dus dean doet dat ook.. Lastig he want je kan aan ze zien dat ze moe zijn... Tessa zit echt in zo'n sprongetje volgens mij. Ze wil het liefst steeds vermaakt worden, terwijl ze zo lief zelf kon spelen. Ik daag haar maar veel uit met ander speelgoed om toch ook zelf te spelen, maar als ze echt verdrietig is pak ik haar maar. Ik heb meteen je idee opgevolgd Saar en ook een bakje met speeltjes in de box gezet. Ze is nu het bakje aan het besabbelen en heeft alle speeltjes eruit gegooid! hihi!
Bandietje: Nou ook al is het maar 2uur, heerlijk toch die luxe. Hier bijt Hanna al sinds 3 maanden en geen tand te zien. Hier speelt Hanna ook wel in bed. Om 10 uur en dan om 1 uur weer. Om 10 uur ligt ze meestal wel even te spelen. Hier ook herkenbaar. Hanna klampt zich aan me vast en volgt me als ik door de kamer heen loop en zet het af en toe op een brullen. Niet zoals wij haar kennen. Bailey: Wat een heerlijke foto. Hier worden ze niet losgelaten in het water, maar dit ziet er wel heel gaaf uit. Stoer ventje! Ab: nou klinkt goed met Lars. Proud: Die matjes ken ik. hanna vond het vorig jaar nog niet echt iets, maar wie weet nu wel. Wat balen van de wasmachine. Gaan altijd op een rotmoment kapot. Wel fijn als je weer wat nieuws hebt. Leuk kleertjes shoppen. Ik heb een heleboel kleertjes gehad, maar de broekjes is allemaal 80/86 dus ben benieuwd of het wel past. Hanna heeft nu nog 62.... Oh lekker een weekje vrij, daar kun je echt van genieten. Ik ga niet naar de negenmaandenbeurs. Veel te druk! Cocko: hoe is het met jou? En je kids? Hier een druk weekend gehad. Wel lekker. Ik merk eindelijk dat ik meer energie heb jippie! Waar het door komt weet ik niet, maar goed maakt ook niet uit. Zaterdag een traphekje gekocht. Dan kan ik tenminste boven werken terwijl Hanna er ook is. Gewoon de goedkoopste gedaan. Voor beneden moeten we nog even kijken.
Zo wow, dat gaat hard hier! Ben erg druk geweest, en ben nu eigenlijk ook druk maar ga toch proberen ff te reageren op iedereen. Bandietje: heerlijk een weekendje weg.. ben jaloers hoor! En tuurlijk mis je je meisje, maar als het goed is zie je haar snel weer toch! Geniet er maar van hoor. En met dat slapen: dat gebeurt hier ook. Zeker de leeftijd Ik laat ze maar gewoon liggen, tenzij ze echt gaat gillen zoals net.. dan gaat ze gewoon de box in. Bailey: wat een gave foto van Dean! Ik liet 'm aan m'n man zien die zei gelijk: whaa dat zou ik nooit durven met m'n kind Mooi manneke, en zo groot al! Ab: fijn dat jullie opknappen. nog last van je rug, of blijft dat zo? Lekker dat Lars weer slaapt.. Proud: haha leuk dat zwaaien he, staat zo heerlijk eigenwijs! En je wasmachine kapot?! Wow, dat is geen leuk grapje. Die dingen zijn duur he! Nou donderdag kan je je boeltje weer wassen dus. Saar: fijn dat je meer energie krijgt. Super toch. En traphekjes zijn onmisbaar! Vind het hartstikke eng als ze eenmaal kunnen bewegen op de grond, ze vallen zo van de trap af.. Hier gaat het redelijk. Zelf al ruim een week elke dag hoofdpijn, heb het bere druk met van alles, werkt ook niet echt mee. Vanmorgen naar de huisarts geweest met m'n zoontje. Vrijdagmiddag moeten we naar de kinderarts. Gaan ze hem onderzoeken en misschien bloed prikken. Maar het kan ook zijn dat dat op een later tijdstip gebeurt, ik heb dat niet helemaal goed begrepen. Keel is wel minder bij hem maar de amandelen zijn nog steeds opgezet en er zitten nog een paar kleine plekjes. Charlotte gaat goed, het kraken is weg gelukkig! Alleen moet ze weer leren slapen. Vannacht ging het overigens wel goed, half 6 fles gehad en toen heeft ze geslapen tot 8 uur.
Ja daarom ben ik nu ook niet boven aan het werk als Hanna wakker is. En we laten haar er ook niet kruipen. Maar goed vanaf zaterdag kan het Wat spannend met je zoontje! Maar wel goed dat er even goed naar gekeken wordt. Vervelend dat hij nog last van zijn keel heeft. De Ab-kuur is toch afgelopen? Doen ze daar dan nog iets mee? Logisch dat je zelf nog niet topfit bent, als je ziek doorloopt.. Hopelijk helpt dit heerlijke zonnetje van vanmiddag! Fijn dat Charlotte niet meer kraakt. Hopelijk knappen jullie nu met z'n allen op!
EN straks heb je zo'n hek en dan gaat ze klimmen... om vervolgens weer te vallen. Bereid je maar voor. M"n dochtertje is 1 x gevallen, die leert snel. M'n zoontje daarentegen is hardleers Die is ik weet niet hoe vaak van boven naar beneden gevallen. Brrr.. misselijkmakend soms hoor. Ab kuur was vrijdag afgelopen ja, en ze doen verder niks aan z'n keel. Vond dat ook wel vreemd maar goed, hij dacht dat het vanzelf over ging ofzo? Geen idee. We wachten het maar af.
Anders vrijdag aan de kinderarts vragen toch? Nou van bovenaf op de trap zijn het eerst 2 treden en dan een tussenstuk van 1 bij 1 ofzo. Daarna pas de rest. Dus ze valt niet helemaal direct naar beneden. Maar lijkt me we eng hoor. 't Zal iedereen wel eens overkomen.
O dat scheelt nog wel, bij zo'n trap. hier is het een rechte trap naar beneden om uit te komen op een houten vloer.. au au au En heel trots eventjes (hihi en het is geen opscheppen hoor meiden!! ) De oudste kon gisteren nog geen poppetje tekenen, was echt alleen maar krassen. En net zat ze thuis aan d'r tafeltje te tekenen en whoppa, een poppetje! Zie onder het resultaat. Nou dan mag je wel trots wezen toch?
Poeh cocko, het bljft wel een gekwakkel zeg! Echt heel vervelend voor jullie! Nou die foto is heel snel genomen hoor, hij hoefde niet minuten lang onderwater ofzo hihi Maar het is een dapper ventje Saar, fijn een traphekje! Echt onmisbaar, voor ons ook om de honden beneden te houden als Dean boven speelt en ik bijvoorbeeld boven de was doe.. Wat heerlijk dat je weer wat meer puf hebt, volhouden!
Wat goed van haar! Mag je echt wel trots op zijn! Alles komt vanzelf! Maar met een rechte trap en een houten vloer gaat dat hard ja! Wij hebben plavuizen onder aan de trap en ook in de keuken. Hanna trekt zich nu steeds op maar dat vind ik ook niet zo prettig eigenlijk. Maar ja. Ze hangt nu letterlijk aan mijn broek haha.
Bailey: het is geen opscheppen hahaha Oke ja zal wel snel genomen worden, zo'n foto maar toch, griezels zeg. Je laat 'm toch even los. Zou niks voor mij wezen in ieder geval! Angsthaas dat ik ben.
Hahah das waar, het is niet opscheppen maar een trots moment delen! En ik heb er ook 1: dino kruipt!!!!
Hoe is het met jullie allemaal? Is de wereld bij jullie ook weer wit? Hie rwel al heb ik het idee dat het smelt... Wie heeft er vandaag niets te doen? Die is van harte uitgenodigd om hier alle virussen het huis uit te jagen!! Haha! Gistermiddag is m'n dochter ziek geworden.
Hier is niet zo heel veel gevallen. De auto is wit. Wat vervelend, weer je oudste dochter? Die zal ook wel een hoop oppakken op school of niet? Wij gaan zwemmen ben benieuwd of hanna het nu fijner vind.