Nou pierenbadje vond ze heerlijk, maar in het grote bad was weer vastklampen en brullen. Zolang ze maar gezellig bij mama was en we geen gekke dingen deden was het goed. Gek monstertje. Hoe is het met de zieken?
Ow en m'n dochter is nu nog thuis maar wil graag naar school. Ze eet alleen niet dus heb gezegd dat als ze straks een boterham eet, ze vanmiddag naar school mag.. ben benieuwd! Heeft al 2 dagen niet gegeten, ziet zo wit als een doek! En snurken 's nachts!
Ik heb echt geen flauw idee. Zou handig zijn als ze het zei.. Ik hoop maar dat het overgaat... Maar ze is wel voor meer dingen bang. Harde geluiden, stofzuiger of een toren die omvalt. Echt raar kind af en toe
Oh brrrr. Sneu voor haar. Hopelijk kan ze een beetje eten! Hmm heb je geen last van een snurkende man, heb je last van je dochter hihi
En cocko? Je dochter nog naar school geweest? Sneu dat ze zo ziek is, maar wel fijn dat e het zo naar haar zin heeft op school dat ze toch wilt gaan. Heeft ze er al veel vriendinnetjes en vriendjes gemaakt? Saar, wat gek dat ze voor die dingen bang is. Maar alss je haar rustig laat wennen aan het grote bad krijgt ze er vast vanzelf plezier in toch? Hoe iis het met de rest dames?
Ja ze is 's middags geweest hoor! Ging goed gelukkig. Heb zo de balen, ben onwijs druk en moet straks naar utrecht naar t ziekenhuis met m'n zoontje. Daarvoor moet ik een kado ophalen voor hem, dat krijgt hi voor z'n verjaardag. Ik kom daar langs dus wil het perse op de rit meenemen. Haha maar goed, echt handig ist niet als je druk bent he! Hoe ist met de anderen??
Zo ik ben klaar met de was @Cocko: fijn dat je dochter wat heeft gegeten. Wat school al niet kan doen Succes vanmiddag met je zoontje. En wat goed van je dochter de ene dag geen poppetje kunnen de tekenen en de andere dag meteen een heel goed poppetje, met ogen, neus mond en al. Knap hoor, snap dat je trots bent. @Bailey: Wauw wat gaaf! Nu kun je er achteraan haha. Kruipt ie veel naar de honden toe of valt dat wel mee? @Saar: Zo het eerste traphekje is binnen. Lijkt me een geruststellende gedachte. Hier weten we altijd nog niet hoe we het met het stuk moeten doen die van boven naar beneden gaat. De zoldertrap is een stukje teruggeplaatst waardoor we dus geen rekje kunnen plaatsen aan het begin van de trap. Zo je hebt wel grote maat broekjes gehad. Hier was maatje 62 ver uit het meest favoriet om te geven. Helaas waren de meeste zomerkleertjes en tegen de tijd dat ze erin zat was het al weer herfst. Raar dat Hanna in het grote bad bang is en in het pierebadje niet. Maar ja het zal wel een fase zijn. Over een paar weken vindt ze het misschien wel weer helemaal geweldig. @Bandietje: Leuk dat Tessa ook zo geniet van het zwemmen. Moeilijk vast houden he als ze wild gaan doen. Ik ga niet veel bijzonders doen deze week. Paar keer de optocht en lekker rustig aan doen de rest van de week. Ego: Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk. Gisteren de wasmachine geleverd. Ging perfect. Mijn vriend had vrij genomen. We kregen 's ochtends een sms dat ze er rond half elf zouden zijn. Nou ze waren er eerder, dus terwijl de mannen boven de wasmachine aan het sluiten waren gaf ik Hailey een fruithap en kon ze daarna meteen naar bed. En nadat de eerste spoelbeurt was gedaan kon ik beginnen. We zitten nu gewoon weer op schema. Vandaag met zwemmen ging ook goed. Ze moesten door een gat heen. Dit was wel wat dieper dan wat ze normaal onder water gaan, maar Hailey hing weer de stoere meid uit. En sinds vandaag doet ze klappen in de handjes helemaal goed. Eerst was het maar halve bak haha.
Bailey: ja volhouden nu met het grote bad. Het zal wel wennen! Cocko: Hoe was het in het ziekenhuis? Oh altijd handig dat combineren, maar dan wordt het inderdaad vaak zo jagen! Hopelijk is het gelukt! Proud: Oh heerlijk een nieuwe wasmachine. Zal wel opgestapeld zijn de was of valt het mee? Wat knap dat ze door het gat gaat. Ik merk dat Hanna dan toch weer behoorlijk ontwent is met dat soort dingen. Die verkrampt helemaal. En in haar handen klappen leuk zeg! Zie ze dan ook trots kijken he?! Is het nu trouwens carnaval of nog niet? Mag ze bijna het koetje uithangen! Ja die broekjes is niet handig. Maar gehad van een kindje die van april is dus dat is denk ik gewoon een heel groot kindje. De dochter van mijn zus past er ook in en die is ruim 2 jaar (van november). Nou ja ik krijg ze wel weer terug en dan kan Hanna ze alsnog aan. Vandaag dagje weggeweest. Nu beetje moe. Dus lekker relaxen vanavond. Goed weekend iedereen!
Zo even geleden, maar het blijft hier rommelen met de griep. Sinds woensdag is Lars weer aan de beurt, terwijl m'n man en ik ons net weer beter voelde en hij net weer een paar nachten door sliep. Woensdag op donderdag was het 's nachts een drama. Hij hoest heel naar en dat doet pijn. Vervolgens gaat hij huilen en stopt niet. Drinken wilde hij niet en dus zijn we uren bezig geweest hem in slaap te krijgen. Hij had koorts, dus paracetamol erin, maar die mag maar 3 keer per dag..... Gisteren voor de zekerheid naar de ha. Dus ik ben thuis gebleven tot we daar geweest zijn. M'n man had vrij, dus daarna ben ik weer gaan werken. Het valt mee volgens de ha, maar de griep is niet mis. Eten en drinken deed ook ook niet best, maar dat gaat vandaag wel weer beter. Ik heb een beetje geprobeerd vanuit thuis te werken, maar het valt niet mee. Vanmorgen had ik een zere borst, dus straks heb ik ook nog borstontsteking....poeh het valt niet mee werken met een kind dat ziek is en bv, maar we slaan ons er wel door. Gelukkig kwam m'n moeder vanmiddag om even te helpen, want het was een bende in huis uiteraard. Vanavond wilde ik weer eens gaan sporten, was de juf ziek Bleeeh ik ben klaar met die griep en die kou, op naar de lente! Morgen misschien naar de carnavalsoptocht, die hebben we hier op de grens net boven de rivieren blijkbaar. Leuk voor Lars als hij tenminste geen koorts meer heeft. En ik wil gaan kijken voor een moederfiets. Lars kan al best een poosje zelf zitten en hij gaat al een klein beetje vooruit met schuiven. Als hij weer beter is zal hij wel weer hard gaan met z'n ontwikkeling. Tis echt een boefje aan het worden, zo leuk.
ff snel: bloed geprikt, 4 buisjes afgenomen. ook ontlasting ingeleverd. volgende week vrijdag word ik gebeld met uitslag. Hele mddag in ziekenhuis gezeten, pff
@Cocko: ja ziekenhuisbezoekjes zijn meestal niet de snelste Maar spannend over een weekje weten jullie waarschijnlijk meer. @Ab: he het zit bij jullie ook niet mee dan. Vermoeiend hoor! Leuk dat jullie ook een optocht hebben. @Saar: ja trots kijken kan ze wel. Dat doet ze namelijk bij alles haha. Niet raar dat Hanna wat ontwend is toch. Voor zo'n kind is een aantal weken niet zwemmen al heel lang. Hier is carnaval losgebarsten. Gisteren is Hailey al in haar koepak op pad geweest haha. Niet om te carnavallen maar om de familie haar outfit te showen Morgen gaan we naar de optocht en als ze dat leuk vind. Doen we dinsdag ook nog de kinderoptocht met haar. Voor dit jaar is dat genoeg voor haar. Volgend jaar loopt ze al rond, dus dan gaan we ook eens echt los haha. Ego: hier vandaag voor het eerst uit een gewone beker gedronken (Hailey dan he). Tuitbeker gaat al een hele tijd goed, dus dacht zal het eens proberen. Ze vindt het geweldig. Ik hou alleen wel de beker vast haha. Eerst maar eens zo en dan over een hele tijd zien we wel. Voor nu zie ik me al constant poetsen. Laten jullie je kinderen al zelf eten? Ik wil binnenkort gaan proberen met een boterham. Nou ja ze krijgt dan een paar stukjes en de rest krijgt ze van mij, want anders hebben de honden volle magen en Hailey niet haha.
Ab: he bah wat naar die griep. Hoe is het nu met jullie en je kleine ventje? Geen borstontsteking gekregen? Ja als hij straks beter is, staat hij op en loopt'ie weg joh! Cocko: hoe is het bij jullie? Allemaal weer een beetje opgeknapt? Spannend voor jullie. Hebben ze al een idee dan of helemaal niet? Proud: ooh vonden ze het een lief koetje? Hanna drinkt niet uit een tuitbeker, dus die drinkt sowieso uit een gewoon bekertje. Heb die van difrax en ik moet zeggen dat ze als ze haar geduld kan opbrengen het al heel goed doet. Lastig met honden dan he?! Wij hebben geen huisdieren dus alles wat op de grond komt eet Hanna gewoon weer op. Hier gaat het wel goed. Weinig te melden eigenlijk. Saai
Nou eindelijke ven 5 minuutjes tijd.. Ab: hoe gaat het nu met je? Geen borstontsteking gekregen hoop ik? Of toch wel.. En hoe gaat het nu met Lars? Ja de lente mag wel komen, 100% met je eens hoor!! Proud: haha een koepakje! Schattig zeg! Zal d'r vast leuk staan! En wat vond de familie ervan? Mbt eten: ik laat Charlotte nog niet zelf eten. Het brood spuugt ze nl gewoon uit!! Wat ik er ook op doe, ze prut alles weer naar buiten. En bij de volgende hap blijft d'r mondje stijf dicht Het lukt gewoon niet en ben toch al weken lang bezig. Dus ben benieuwd hoe het Hailey vergaat als ze het zelf gaat doen haha! Saar: nou zeg, wat ben jij saai! Haha grapje hoor! Heb je nog iets leuks gedaan van t weekend? Ego: zoonlief heeft sinds gisteren weer een zere nek/keel en is snotverkouden. Gisteravond ineens een vreselijke zeehondenhoest, en denk dat t pseudokroep is. Maar daar is niks voor, gewoon uitzieken. Ben alleen wel bang voor charlotte dat ze besmet wordt maar ja, daar is ook al niks aan te doen dan! mbt onderzoek van m'n zoontje: ze testen nu z'n ontlasting op oa parasiet, bacterie en virussen. Allerlei namen, vraag ze me niet want ik het weet het niet En bloedonderzoek oa op schildklier, witte bloedplaatjes (verdeling daarvan) zoutgehalte en nog een paar moeilijke dingen.. sorry onthoud echt niet alles helaas. Charlotte heeft weer kapotte billen, heb vanmiddag een andere zalf gehaald bij de huisarts omdat ze niet tegen die miconazol kon. Hopelijk gaat dit beter en gaan de plekken weer dicht. Zo zielig!! Ik ga nu eten kopen voor d'r, morgen hele dag weg (als m'n zoontje niet ziek is tenminste) dus wil dan niet nog twee uur lang in de keuken hoeven te staan
Hier gaat het weer iets beter, maar we zijn er nog niet. Lars is dit weekend erg ziek geweest, 's nachts had hij hoge koorts. Maar hij zit sinds zaterdag helemaal vol met snot. Daardoor spuugt hij nogal eens slijm en snot. Maar de koorts is sinds vandaag wel weg. Vanmorgen was hij nog erg hangerig, maar vanmiddag na z'n slaapje ging het beter. Ik heb zo goed en zo kwaad als het ging, thuis gewerkt. Dat lukte aardig. Eten doet hij nog niet best, maar drinken gelukkig wel aardig. @ Cocko, klinkt bekend wat je zoontje nu heeft, dat hebben wij hier allemaal gehad. Dus misschien is het wel gewoon de griep die zo heerst. Ik heb gelukkig geen borstontsteking gekregen gelukkig. Ik weet niet wat het geweest is. Verder weinig nieuws, ik ben zelf nog even naar de carnavalsoptocht geweest met m'n zusje. Was leuk. Ik vond het jammer dat Lars niet mee kon, want hij is gek op muziek en danst op zijn manier elke dag, ook als hij ziek is. @ Proud, leuk hoor een kalfje Lars drinkt uit een antilekbeker redelijk, ik heb er twee. Een met een harde tuit en een zachte tuit. Hij kauwt er het liefst op.....maar dat is met alles.
COcko, Ahh meis ik leef zo met je mee! Al die onderzoeken met je zoontje en weer kapotte billen bij je meisje. Gossie gossie. Krijg je af en toe wel een helpende hand? Want het lijkt me erg zwaar! Ab, hoe is het met jou? Hoe gaat het thuis werken? Best pittig af en toe he? Ik weet er alles van. Hoe is het met de zieken? Wel sneu zeg voor Lars, zo snotverkouden! Saar, nou niet saai hoor, mooi dat het gewoon allemaal goed gaat! Proud, ja dat ken ik met de honden, die hangen als aasgieren om Dean heen als hij eet haha. Broodkorst en rijstewafel eet hij zelf, de rest geef ik. Hij drinkt uit een tuitbeker en laatst een keer een echte beker geprobeerd, ging ook aardig. De honden lopen dean inderdaad af en toe om ver, maar hij vindt het prachtig! Hij gaat ze ook steeds "aaien". Kei lief! Leuk dat jullie gecarnavalt hebben, zal als moeder zijnde ineens wel heel anders zijn dan vorig jaar ofniet? Ego, hier gaat alles prima. Eigenlijk ook weinig te melden. Bij dean komen zn twee snijtanden aan de bovenkant door, dus hij heeft er nu vier om een beetje mee te knabbelen en dat doet hij dan ook op alles haha.
@Cocko: He wat balen. Je zoontje weer ziek en Charlotte weer kapotte billetjes. Hopelijk helpt het nieuwe zalfje. Wat kook jij dat je twee uur in de keuken moet staan? De familie vond het erg schattig Misschien houdt Charlotte niet van brood? Wil ze ook niet als je er niets op doet? @Saar: nou lastig wil ik het niet noemen. Mijn vloer wordt in ieder geval meteen schoongelikt Doen het de honden niet dan doet Hailey het wel haha. Niet dat er dan eten ligt, maar blijkbaar is het laminaat toch iets wat met de tong ontdekt moet worden. Ik geloof niet dat Hailey het geduld op kan brengen om zelf uit de beker te drinken voorlopig haha. Als ik zie wat ze met haar tuitbeker doet als ze klaar is met drinken @Ab: he jammer dat Lars niet meekon. Maar ja hij kan beter thuis uitzieken. Wel fijn dat de koorts weg is. En hier wordt ook nog overal op gekauwd hoor. Denk dat haar boven snijtanden door gaan komen. @Bailey: Zo'n stoere vent vind het dan ook niet erg om omver te worden gelopen. Die kan wel tegen een stootje 'Aaien' vind Hailey hier ook leuk alleen mag ze dat alleen onder begeleiding. Ze weet heel goed dat ze zachtjes moet doen, maar ja wild is natuurlijk veel leuker Moet zeggen dat alles anders is als moeder haha. Je moet er toch rekening mee houden dat je de volgende dag vroeg op moet. Ego: hier verder weinig nieuws. Ik hoor Hailey ook alweer. Madam slaapt de laatste tijd 's ochtends heel weinig. Ze is om half elf naar boven gegaan en ik hoor haar nu weer. Dus nog geen uur! Ik vermoed dat ze bij haar speeltjes probeert te komen. Nu baal ik dat we geen babyfoon met camera hebben haha.
Proud, jaa dat herken ik, zacht s leuk maar lomp is leuker! OOk hier wordt de vloer trouwens afgelikt door hond en baby lekker schoon huis dus We laten de honden ook nooit alleen met Dean, en aaien inderdaad alleen onder begeleiding. Je weet maar nooit hé!
Cocko: pffff je blijft bezig. Wel fijn dat ze hem even zo goed nakijken. En Charlotte d'r billetjes ook weer dus. Hoog tijd dat het zomer wordt! Leuk dagje weg? Ab: oh wat een ziekenboeg! Knapt Lars al wat op? Wel fijn dat; ie nog danst! Hoop dat alle snot ons huisje voorbij gaat brrrr. Bailey: 4 tanden al: ik ben helemaal jaloers Proud: oh zitten er knoesten in je laminaat? Hier eet Hanna de parketvloer ook op. En trouwens die tegels ook! Hanna vergeet alleen met haar beker dat ze hem eerst naar beneden moet doen en daarna weg van haar mond! Maar mevrouwtje krijgt toch alleen maar water dus dat droogt wel weer. Wij stonden zaterdag om half 10 op de hei.. dus we hebben wel wat gedaan. Heerlijk.