mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ab: hoe gaat het met Lars? Wordt het al wat beter? Ik hoop het voor je! Jammer dat hij niet mee kon met carnaval maar ja, als hij ziek moet hij lekker uitzieken toch!
    Volgende keer beter. Hoe is het met jezelf?

Bailey en Proud: mag ik jullie honden een keer lenen, dan hoef ik niet te dweilen hahaha!
    Bailey: 4 tanden?! Wow, net als Saar ben ik jaloers. Ik zit telkens te voelen of er al wat komt, maar nee hoor. Tis een traag slakje, m'n andere kids waren veel sneller.

Proud: Oh nou beter dat ze overdag niet slaapt, als 's nachts toch! :D
    nou gisteravond maar eens contact gehad met een voedingsdeskundige maar mevrouwtje is dan nog niet toe aan brood? Door de structuur blijkbaar. Want een lange vinger oid hoeft ze ook echt niet. Ze smijt 'm gewoon de box uit!

Vandaag weer druk dagje, wil al m'n gordijnen wassen (die beneden hangen hoor) de ramen zemen + alle roedes eens goed schoonmaken en de bijkeukenkast uitmesten. Pff nou eens kijken wat er terecht komt van al die plannen haha.

2. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: ja hier worden ze ook nooit alleen gelaten met elkaar. Hoewel moet wel zeggen als Hailey in de box ligt dan wel. Maar ze ligt nog hoog straks als ie omlaag gaat dan moeten de honden ook de kamer mee uit als ik de kamer uitga.
    Moest vanochtend nog aan je denken, dat je zei dat de honden Dean omver kegelen. Hier was het vanochtend Hailey die een hond omkegelde haha.

@Saar: groot gelijk dat je dan alleen maar water geeft. Lijkt me een erg leuk gezicht haha. Hailey krijgt hier ook thee. Laatst ging er een hoop over haar maillot (had de beker niet goed dichtgedaan;)). Nou dat ging er niet zonder slag of stoot uit.

@Cocko: nou met al die lange vingers op de grond komen de honden graag hoor. Verspreid de vingers wel anders heb je maar een plek die ze schoon likken;)
    Misschien moet ze nog gewoon wennen aan brood zou kunnen natuurlijk. Eet ze wel pap?
    En ja liever overdag minder slapen dan 's avonds/'s nachts daar heb je gelijk in.
    Nou jij hebt je wel een uitdaging gegeven vandaag. Succes!:D

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zoooo, cocko.. jij bent heel wat van plan vandaag.. Heb je al wat weg kunnen strepen van je lijstje? Nou geen lange vinger... das toch lekker zoet. Lust ze wel een rijstwafeltje of zoiets?

Proud: theevlekken zijn inderdaad niet echt heerlijk. Net zoals appelstroop... brrr.

Hier vanmorgen lekker gezwommen. Mevrouw vond het alweer leuker, behalve het onderwater zwemmen. Maar helaas volgende week is het hier vakantie en dan is er dus geen zwemmen. Misschien moet ik maar even vrij gaan zwemmen dan.

4. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Saar: oh dat is wel fijn dat Hanna het al fijner vond. Ik zou lekker gaan vrij zwemmen. Hier is het deze week geen zwemmen en wij gaan lekker met zijn drietjes zondag. Wij hebben een tien strippen kaart en gaan zo een keer in de maand, twee maanden zo met het gezin zwemmen. We willen wel vaker, maar ik vind het niet goedkoop.

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jeeh we zijn weer beter! Tenminste op wat snot na.....

Lars was erg vrolijk gisteren en vandaag. Eten is nog niet echt z'n hobby.

We zijn gisteren naar het bureau geweest en hij weegt nu 8810 gr. en is 71 cm. Hij is maar 100 gr. gegroeid in een maand, maar ja het groeien houd een keer op rond deze leeftijd.

Hij is wel ondeugend aan het worden, echt leuk.

Gisteren was m'n schoonmoeder jarig en heeft hij een paar sliertjes bami gegeten. Hij zat het naar binnen te slurpen alsof het spaghetti was, geweldig om te zien.

Zwemmen, is inderdaad duur, voor dat uurtje dat je binnen bent, maar zooo leuk.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: nou de badjuf zei wel dat het erg druk is in de vakantie. Dus ik twijfel een beetje. Je hebt dan weinig ruimte om te spelen e.d. Of dat nou zo'n goed idee is.. ach ja. Kost ook nog weer een hoop.

Ab: Jippie!!! Nou gewicht is goed toch. Klopt helemaal met de bv denk ik. Vul je zijn gewicht ook in op borstvoeding.com? Grote grijns op zijn gezicht? Lekker bami jum. Ik snap het wel. Ik was vandaag patatjes aan het eten en Hanna keek ze zo ongeveer uit mijn mond. Dus gaf haar een ministukje en smullen dat ze deed... Maak er maar geen gewoonte van, maar ach een keertje kan vast geen kwaad.

Cocko: morgen de uitslag...?

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hey allemaal,

Ik lees wel mee maar had/heb weinig puf om te reageren, ben zo onwijs moe :( Sorry het komt wel weer. Beetje slopende week achter de rug.

Saar: als het druk was met vrij zwemmen zou ik ook niet gaan, pff zit je met zo'n kleintje daar.. en idd duur!

Ab: grote kerel hoor, wat een gewicht. Goede bv heb je! Bami sliertjes?! Knap van hem..
    Laat maar lekker snoepen toch.

Morgen idd uitslag, ben benieuwd. Hoop dat ze vroeg belt zodat ik niet de hele dag moet gaan zitten wachten.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: ben je nog steeds grieperig? En je kids? Hebben jullie de uitslag gehad?

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Uitslag gehad, bloedarmoede en de witte bloedlichaampjes wijzen richting virale infectie. Waar infectie zit, is onduidelijk. Volg wk vrijdag naar KNO arts, kijken wat die beste man er van zegt.. Ze is een heel traject ingeslagen maar weet de helft al niet meer ;) ALleen dat ik volg wk naar kno arts moet en dat ze dan de 12e maart belt.

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Cocko, poeh dat was spannend zeker, wachten op de uitslag? Maar goed, ze zijn in ieder geval er mee bezig en zij houden het traject wel voor je bij :) Moet hij ook een ijzerdrankje of tabletten nemen tegen de bloedarmoede? Weet je zeker dat jij niet ook bloedarmoede hebt, met je moeheid?

Saar, ja als het druk is is er weinig aan he. Hier valt de prijs wel mee vind ik voor zwemmen, dus daar ben ik wel blij om. Geniet er zelf ook zo van, en Dino gelukkig ook. Haha frietjes, dat zal ze wel heel lekker hebben gevonden!

Ab, mooi dat jullie weer (bijna) helemaal beter zijn! Gatsie bami! Maar fijn dat Lars het wel lekker vindt, ik moet er niet aan denken haha. Wel goed dat hij zo lekker op gewicht is!

Proud, we hebben de box vandaag naar beneden gezet dus helaas, nu kan ik Dean er niet meer in alleen laten met de honden. Ach ja, het moment moest een keer komen!Haha Hailey die de honden om ver kegelt, ik zie het zo voor me in haar koeien pakje ;) Zal ze vast niet aan hebben gehad, maar toch haha.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou 't is in ieder geval iets duidelijker --> er is iets aan de hand. Doen ze nu ook wat met de bloedarmoede dan? Hopelijk knapt je ventje snel op!

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ze doen nog niets aan de bloedarmoede, ze willen kijken of het zichzelf herstelt.. En met advies van kno arts doen ze ook niet altijd iets zei ze.. lekker handig, heb je echt het idee dat je voor piet snot naar de kno gaat ;)

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja das wel een beetje raar, maar misschien weet de KNO toch nog wel wat nuttigs te zeggen!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: nou zeg, das ook wel een beetje flauw. Maar goed wie weet zegt die kno-arts meer als dat je verwacht. Je weet niet. Hoe gaat het nu met jullie allemaal? Ben je zelf een beetje opgeknapt?

Ego: even zeuren hoor. ik ben zoooo chagrijnig. Heb al 1,5 week het gevoel ongesteld te gaan worden, maar nog steeds niets. Ben de buikpijn zat. Zit nu steeds aan te hikken tegen de eerste keer ongesteld worden en dan zet het maar niet door. Nou klagen is weer over ;) Nu even een loftrompet: Hanna gaat zelf staan in de box. En ze doet het konijntje en visje na. Super schattig. Visje kon ze al even, maar nu ook het konijntje. Heb gisteren haar haartjes geknipt. Was zo piekerig.

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: ben je nu nog chago? Hoop het niet hoor!
    Zo die Hanna gaat snel hoor! Erg leuk!! Wat grappig, zo'n verschil. het ene kind gaat al staan, het andere kind is gefrustreerd omdat ze niet eens kruipt :D
    Hihi haartjes geknipt?? Ging dat joh! Lachen hoor!
    Hier heb ik ook van die stijle piekhaartjes, geen gezicht. Maar durf t niet te knippen want volgens mij belandt die schaar niet op de juiste plaatsen..

Bailey: hoe vindt Dino het in de box beneden? Gaan de honder erin dan, als jij er niet bij bent? Wow wat eng zeg.. Hoe gaan de honden verder om met Dean? Ging toch wel goed?

Ego: ben erg moe, weet niet of ik bloedarmoede heb Bailey. Ben aan floradix en vitaminecomplex gegaan ;) Misschien dat het beter wordt.
    Komt ook omdat ik me vanlieverlee meer zorgen ga maken om m'n zoontje. Maar ja, ook daar is verder niks aan te doen dan afwachten. Maar op sommige momenten zit het me wel erg hoog helaas.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#1676 Saar22, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2013
    Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt, bah ;t is ook niet leuk zo'n ventje dat zich niet lekker voelt. Ik ben niet chago meer, maar ben er wel een beetje klaar mee ik wil ongesteld worden! Ja wat een verschil he tussen kinderen. Gelukkig maar toch?! Is ook wel leuk. Sinds ik weer b12 (losse tabletten) ben gaan slikken, ben ik me beter gaan voelen. Het hoeft er niets mee te maken te hebben, maar goed niet geschoten altijd mis.

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, kan me voorstellen dat je je erg zorgen maakt en dat heeft natuurlijk ook zn weerslag op jouw gezondheid. Hoop maar dat jullie snel wat meer uitsluitsel hebben!
    Nee de honden komen de box niet in hoor :D Maar lopen wel langs en Dean vindt ze zo prachtig dat hij altijd probeert te aaien. Maar als dat een keer mis gaat en bijvoorbeeld in hun oog prikt dan weet je nooit hoe honden reageren. Bovendien ook zielig voor die beestjes! Verder zijn ze echt beste vrienden, zo schattig om te zien! Moeten alleen wel uitkijken met Dean iets verbieden wanneer de honden erbij zijn. Anders denken ze mee te moeten helpen omdat ze nog niet snappen dat Dean boven hen staat in het "roedel". Maar goed, dat komt allemaal wel, voor nu vinden de honden en Dean het alvast heerlijk om elkaar op te zoeken en te aaien :)

Saar, poeh, nu de eerste keer? Die duurde bij mij ook lang voor hij doorzette terwijl je je wel ongi voelt, echt irritant! Dat heb ik dus echt niet gemist tijdens de zwangerschap haha. Wat knap van Hanna! Ze is zo'n snelle jelle hé?! Leuk!

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: f je hebt dus eigenlijk gewoon meerdere kinderen op te voeden daar! :D Haha hele uitdaging dus! Vooral met verbieden en de honden zijn erbij.. leer ze dat maar eens!

Saar: eerste keer ongi trouwens? En dat duurt dan lang zeg.. Ben direct met de pil gestart na de bevalling, en nu op andere pil omdat ik geen bv meer geef. Gaat prima nu. Alleen wel erg veel bloedverlies helaas, maar goed, dat nemen we voor lief. En haha Bailey: dat heb ik ook echt NIET gemist tijdens de zw.schap.
    Die b-12 zit ook in dit complex idd, maar merk nog niet echt een uitwerking eerlijk gezegd. Slik het al paar weken maar weet niet hoe lang zoiets zou duren hoor.. Komt ook wel doordat ik niet goed slaap en de stress die erbij komt hier.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Wat heerlijk dat Dean niet bang is voor de honden, maar inderdaad het blijft wel opletten. Ze kunnen natuurlijk altijd bijten al is het maar uit speelsheid. Worden de honden ook heel enthousiast van Dean? Hanna is wel snel ja, maar ook een echte deugniet nu. Kan er de hele dag achteraan hollen als ik haar niet in de box heb. Ze hangt bijna in de gordijnen. En als je dan nee zegt begint ze te schaterlachen *zucht* ik kan dan echt mijn lachen niet inhouden. Ik zei al tegen mijn man: het opvoeden begint nu echt. Hanna is wel echt een meisje die dingen pas doet als ze zeker weet dat ze het kan. Dus dan staat ze ineens zonder het al te veel te oefenen.

Cocko: Ik slik b12 nog naast mijn vit.supplement. Maar als je zelf zo moe blijft laat je toch ook even je HB checken en evt. je schildklierwaardes?

Hier moet het mijn eerste ongi worden na 9 maanden. Maar ja 't kan dus nog wel even duren?! Ik begin het nu wel te missen, want dan heb je voor je gevoel weer wat meer controle op je lichaam. Nu krijg ik steeds het idee: zal ik een test moeten doen ofzo.. Kijk er niet naar uit, maar goed t zou ook wel weer oke zijn!

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    En je gebruikt/slikt niks?? Dus al die tijd zit je te wachten (of lees/begrijp ik het verkeerd)...
    Hmm als je misselijk wordt enzo, zou ik een test doen :p Ik heb dat dus gehad toen m'n oudste 7 mnd was.. toen dacht ik: huh, word niet ongi en voel me raar.. En ja hoor, zwanger van de 2e..
    Maar je zou het niet erg vinden als je weer zwanger zou zijn?

Haha dus jij kan echt politieagentje spelen! Gezellig! Charlotte doet gelukkig niks, ze kan ook niks ;) Maar ze wil niet meer in de box! Bahbah.. allemaal jengelen en brullen en grommen (letterlijk hoor). En zet ik ze op de grond, dan ist goed. Ze wil met de anderen meespelen, dat snap ik wel maar toch..

Deel Deze Pagina