Maak me nog even banger Ik mag van mijn man niet aan de pil, hormonen zijn in mijn lichaam niet leuk. We gebruiken meestal condooms. We zouden eigen in ieder geval wachten totdat Hanna 1 is en dan wel weer zien, maar ja als ik zwanger ben is het ook goed hoor. Niet super praktisch, maar goed. Hier is de box ook niet favoriet op het moment, maar ze moet er 2 keer per dag in en ik laat haar gewoon huilen. Slechte moeder haha. Snap het bij Charlotte wel. Bij Hanna gaan haar ogen ook glimmen als ze mijn nichtjes ziet dus bij jou is dat dagelijks zo.
Haha oh joh, ik maak je niet bang hoor! Dat was althans niet m'n bedoeling!! Maar oke, je gebruikt wel iets nou dan zou ik niet testen. Tenzij je echt iets gaat vermoeden. Zund van je geld zeggen wij hier dan Pf stond net zowat mee te huilen met m'n zoontje.. die heeft dus weer diarree sinds gisteren en bleh, gaat weer helemaal kapot natuurlijk. Krijsen, spartelen, gillen.. durf er zowat niet aan te komen.
Ach wat sneu zeg. Daar moet toch wat aan te doen zijn zou je denken... Hoe is het met Charlotte? Heeft die weer hele billetjes? Nou maak me niet erg druk. Inderdaad als ik zwanger ben wordt ik vanzelf misselijk
Haha nuchtere.. ja je wordt vanzelf wel misselijk idd! Zou leuk zijn voor Hanna! Charlotte d'r billetjes zijn wel heel, maar hebben paarse onderhuidse plekjes? Whaha en we slaan haar ECHT NIET!! Dus ik denk dat het komt dat het nog maar net dicht is en het gewoon nog moet helen.
Hmmm een pak voor de pamper... Nee zonder gekheid, kunnen ook littekentjes zijn.. Die kleuren ook eerst paars. Zou zeker leuk zijn voor Hanna, maar als ze een jaar of 2 is is het ook nog leuk. Merk wel dat het kriebelt hoor.
Dat had ik dus ook na de 1e.. had echt wel zoiets van: als ik zwanger zou zijn, ist neit erg.. Alleen kwam het zo snel en onverwacht, dat ik wel even moest slikken. Maar het is wel onwijs leuk voor ze hoor, als ze zo dicht op elkaar zitten.. Littekentjes?? Is niet te hopen, als je dit blijft zien.......
Hopen maar dat het langzaam wegtrekt. Nee lijkt mij ook onwijs hoor 2 dicht op elkaar. Op Hanna hebben we 14 maanden gewacht dus ja zou ook wel een grote verrassing zijn als het nu super snel zou gaan. Heeft je oudste het nog steeds zo goed naar haar zin op school? Of heeft ze vakantie nu?
Oei weer diaree! Sterkte! Saar, ja dat zou wat zijn, bij mij kriebelt het ook al maar we hadden eigenlijk afgesproken 2 jaar ertussen. Nouja we zullen zien! Ben ook niet aan de pil ivm hormonen, net als jij. Nou afwachten maar he haha
Fieuw ik ben niet de enige. Ik wilde eigenlijk gaan temperaturen maar zonder menstruatie heeft dat geen zin. Stoppen met de bv vind ik een beetje jammer.
Waarvoor gaan temperaturen dan? Ooow of je zwanger bent? Of niet? hahah mijn gedachten zijn nogaltijd wat wazig! Maar goed, over iets minder dan een maand ben ik officieel ontzwangerd Nou ik ben benieuwd of het doorzet hoor Ego, Dean is een beetje ziekjes. Heel vrolijk, maar het snot stroomt eruit en hij heeft verhoging. Op zich niet zo eerg, maar zn eetlust verdwijnt als sneeuw voor de zon zddra hij zich wat minder voelt dus hij heeft vandaag en gisteren bijna niks op.. moet niet te lang duren!
Ja je kunt temperaturen wanneer je je eisprong hebt. Maar goed zonder menstruatie schiet dat niet op. Hihi ik heb nog tot zondag... oeps. wat vervelend voor Dean. Bah dat gesnotter! Hopelijk gaat; ie snel weer lekker eten.
Bailey: ach beterschap met Dean! Zodra ze zich niet lekker voelen gaan ze vaak weinig tot niet eten. Als hij maar blijft drinken, dat is het belangrijkst! Eten is minder belangrijk als ze ziek zijn hoor.. Saar: idd temperaturen schiet niet op als je nog niet ongesteld bent geweest.. haha vind zoiets een heel gedoe hoor, knap als je dat kunt volhouden.. Zou er geen geduld voor hebben
Ff update: Vandaag naar cb geweest met zoonlief. Cb-arts maakte zich zorgen want hij was echt afgevallen (streepje ging recht naar beneden) en hij heeft dus gigantische diarree na buikpijn.. Ze zei: overleg met huisarts wie er gaat bellen om zsm overleg te hebben bij kinderarts. Want ze zei dat het echt niet goed was, vooral niet met die diarree nu. Ik moest weten wat ik nu met hem aan moet.. Belt zij zelf vanmiddag (ze had overleg gehad met huisarts) dat ik zelf ziekenhuis moest bellen. Gedaan, zegt die assistente: is niet volgens protocol dus ga maar terug naar cb (zo zeg ik het nu, ze zei het reuze vriendelijk en was vol begrip). Ik weer cb gebeld, heeft arts naar ziekenhuis gebeld en moet ik volg wk dinsdag naar ziekenhuis komen. Nou jaaaa.... eerst is het zsm overleggen want o o o, het is niet goed.. En nou ineens wordt het dinsdag. (Kinderarts heeft deze week vrij maar er zijn er toch wel meer zou ik zeggen???) Het is geen spoedgeval, dat realiseer ik me echt wel. Maar zij zit zo te stressen en vervolgens moet ik een week wachten. Durf 'm amper eten/drinken te geven..
Ach jakkes cocko. Wat een gedoe. Maken ze je ook eerst helemaal onzeker, is lekker handig. Plast'ie nog wel voldoende(zul je zelf ook wel bedenken)? Anders gewoon naar de HAP toe of de EHBO...? En kleine beetjes drinken. Dat hoor je bij baby's altijd: elke 10-15 minuten een klein beetje drinken. Eten is dan niet het belangrijkste.. Sterkte!
He bah cocko, daar word je toch super onzeker en bezorgd van!! Alleen maar verstoppend voedsel geven werkt zeker ook niet? Zoals beschuit en banaan? Hebben ze niet iets tegen de diaree? Nou echt naar joh! sterkte en beterschap!!
Hallo Allemaal! Hoe gaat het met iedereen? Bailey: hoe is het nu met Dean? Cocko: wat een narigheid met je zoontje zeg.. Hoe gaat het nu met hem? En met jou? Saar: Nog niet ongesteld geweest? Idd dat is iets wat je niet mist al die tijd he.. Ik heb helaas ook flink buikgriep gehad... Gelukkig was ik net op tijd opgeknapt voor ons weekendje. Heerlijk ontspannen op Texel.... En Tessa heeft het leuk gehad bij oma. En.... Na bijna negen maanden heeft ze nu haar 1e tandje door! Na een middag verhoging en hangerig en huilerig, 's nachts moest ik er heel vaak uit, is ws het tandje daar de reden van geweest! Nu is ze weer topfit en vrolijk! Begint het hier vanmorgen weer te sneeuwen! Dacht dat het nou wel eens tijd werd voor voorjaar.
Cocko: hoe is het? Bandietje: Wat heerlijk dat jullie er zo van hebben genoten. Fijn dat Tessa het leuk heeft gehad bij oma, dan kun je zelf ook volop genieten lijkt me. Hoera een tandje! Hier nog steeds niet. Gaat het goed op je werk? En al een beetje ontzwangert? Hier nog niet ongesteld inderdaad, zal door de borstvoeding komen he?! En ik slik natuurlijk ook geen pil. Zie er wel tegenop, maar kijk er tegelijkertijd ook wel naar uit. Dan heb je weer wat meer controle over je lichaam. Ben vanmorgen naar de markt geweest. Normaal loop ik altijd, maar vond het zo koud(vooral de wind) en je bent toch snel een uur of langer weg. Dus de auto gepakt. Uber lui, maar toen ik thuis kwam had Hanna echt steenkoude voetjes ondanks sloffen en voetenzak dus was wel blij.
Saar: Voor jou misschien wel fijn dat Hanna nog geen tandjes heeft ivm borstvoeding? Idd voordeel van de bv dat je zolang niet ongesteld bent. Ik slik ook geen pil, heb nu de nuvaring maar wil daar ook mee stoppen. Vind dat ik echt teveel last heb van hormonen. Dan maar aan de condooms.. Idd controle over je lijf is ook wel fijn. En vooral als je kriebels hebt voor een 2e.. Dan is het fijn te weten hoe je cyclus is. Oh is het zo koud ja? Arme Hanna. Slim dat je de auto hebt gepakt! Wij hebben vanmorgen ook de boodschappen gedaan. Ook met de auto, want de boodschappen voor de hele week passen niet aan of onder de wagen. Zodra Tessa kan zitten lijkt het me ook heerlijk om weer te kunnen fietsen. Nu is het idd altijd lopen of de auto. Hoe doe jij dat eigenlijk Cocko, met 3 kids? Dan zul je helemaal wel afhankelijk zijn van de auto?
Bandietje: fijn dat de buikgriep weer over is, kun je flnk beroerd van zijn he! En heerlijk een weekendje weg, was dat afgelopen weekend? Tijd gaat hard! En wat fijn dat Tessa zo genoten heeft bij oma. Dan kan je ook met een gerust hart weg he! De supermarkt zit bij ons in de straat, dus dat kan ik lopend af. Ook de slager, die zit aan de overkant, kan ik dus ff snel doen. De grote boodschappen doen we 1 x in de 2 weken bij de Jumbo, die doet mijn man altijd 's avonds. Tenzij we het te druk hebben, dan doe ik het zelf overdag met 2 kids (dus als de oudste op school zit). Maar vanmorgen ben ik bv in de stad geweest met alle 3, gaat prima hoor. Je bent heus wel een poosje bezig voordat je echt in de stad bent, maar als je het plant, gaat het altijd. Saar: met de auto is echt niet lui hoor, vooral niet met deze koude wind! Brr.. ik had ook echt last van de wind. Had charlotte d'r skipakje aan gedaan, en dan in de voetenzak, dus die had het niet koud. En m'n zoontje een thermomaillot aan, met gevoerde broek erover dus die had het ook niet koud Zie je er tegenop dat je weer ongesteld wordt? bedoel je dat? Of lees ik verkeerd.. Mijlpaal: charlotte krijgt ook d'r eerste tandje net als Tessa! Is Tessa alweer helemaal blij?! Wow, knap meisje dan! Hier heeft ze al dagenlang last. Ik ga weer verder, drukdruk.
Cocko: Oh lekker even shoppen. Gaat het een beetje met je zoontje? Ja brrr 't was ijzig. Nou de eerste keer weer ongesteld lijkt me nog niet echt een feestje, zeker niet met zo'n aanloop. 't Zal wel wat heftiger zijn dan normaal. Maar ach, het is nog niet gelukt. Ook het eerste tandje, leuk hoor. Hier nog geen tand te zien, nou ja wel te zien maar niet echt door.