Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hihi kan natuurlijk niet achterblijven bij Aman.

    Er zijn vast wel meerdere moeders die vorig jaar mei-juni-juli mama zijn geworden en die gezellig willen kletsen en tips uitwisselen.

    Mijn knullie wordt 1 op 26 mei.
     
  2. Niet meer actief

    Jajaja. hier een meisje.. 03 mei 2005 Mijn schatje AStrid!
     
  3. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Gezellig dat zijn er al 2.
     
  4. childangel

    12 apr 2006
    23
    0
    0
    Hahaha en myriam is 24 juni geboren...

    liefs Marian
     
  5. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ow gezellig, dus Myriam is nu lekker bezig met ontdekken?
     
  6. Aman

    Aman Actief lid

    13 mei 2006
    335
    0
    0
    Nou, ik loop dan een paar maanden achter maar kom zo af en toe wel even spieken naar wat mijn meisje straks allemaal te wachten staat hoor......
     
  7. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars is sinds een week echt bezig met los staan.
    Hij staat nu heel ruig aan 1 hand in de box of aan tafel.
    Maar aan 1 hand lopen doet hij niet. Zodra ik 1 handje loslaat gaat hij zitten.
     
  8. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nog een mei-mama (op de valreep, Giulian is van 30 mei 2005)!

    Giulian staat wel eens los, maar zodra ie t doorheeft schrikt ie zich rot en pakt ie snel iets vast of gaat ie zitten, haha. Wat een held, he.

    Hebben jullie al schoentjes gekocht voor jullie ukkies? Ik heb vandaag gekeken naar sandaaltjes (maat 19 is nog te groot), maar ik heb t toch maar niet gedaan...
     
  9. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    lars heeft schoentjes maat 4 1/2. Die heeft hij van oma gehad. Hele stoere stappers.

    Ik wil ook nog sandaaltjes kopen maar wil ff wachten tot hij kan lopen, anders kruipt hij buiten zijn tenen open. Binnen is hij eigenlijk altijd op blote voeten.
     
  10. Niet meer actief

    Met as is het al een maand of 2 wachten op losse stapjes. Heeft dit een maand geleden dan ook wel gedaan, maar dat was 2 malig. Sinds gisteren lijkt ze er wel bewuster mee bezig te zijn.

    Vanavond had ze weer wat nieuws.. Het is een vreselijke klimgeit. Ze heeft de trap al meer dan eens gedeeltelijk beklommen en verzon vandaag dus dat als ze het laatje van de salontafel half uitschuift, ze hier haar voet in kan zetten om zo op de salontafel te klimmen... KATONK.. En hier kunnen die beveiligingen dus echt niet op.. pff.. Ze probeerde vandaag ook haar been op de bank te krijgen???? Kind is af en toe niet wijs hoor..
     
  11. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    whaha die astrid.. wie weet word ze nog eens een goede bergbeklimster en beklimt ze de kilimanjaro (of hoe je dat ook schrijft)

    Zohee inky heeft lars ookal mt 4,5 van schoentje.. hihi Lisa ook!

    (sorry hoor hier niet thuis maar er is geen topic voor okt nov dec 2004 mama's!)
     
  12. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee een illegaal, hihi.
    Wat is maat 4,5? Ik heb vandaag mt 19 geprobeerd, te groot.
     
  13. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lisa heeft "clarks" die gaan in breedte maten .. niet in lengte maten. dus oa. mt 4,5 en wijdte E
     
  14. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars heef took clarks ik geloof dat 4,5 maat 20 is maar kan er ook helemaal naast zitten hoor.
     
  15. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja 20,5 was het bij lisa dacht ik
     
  16. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    nou...daphne en laura zijn dan wel wat ouder....maar gezien het onderwerp zijn ze hier helemaal thuis!! Ik heb echt 2 helden op sokken (hoewel ze sokken echt niet kennen hier...)

    Lauraatje leeft op grote voet. Ze heeft mt. 22 maar dat helpt weinig....ze doet nu ong. een stap of 6 los....maar dan alleen richting mama. Staan kan ze wel los...maar niet te lang hoor...dat vindt ze eng!

    Daphne wil zoooooo graag...maar heeft wat moeite met 't vinden van haar evenwicht...toch heeft ze gisteren op bed wel 3 stappen richting mama gezet...ook los staan vindt ze nog lastig...ze is niet bang...maar moet nog ff oefenen denk ik.
    Daffie heeft hele kleine voetjes...mt. 20 ofzo...heel smal...zo schattig...

    @Gupsie....je houdt je hart vast he met zo'n klimgeit! Af en toe vraag je je zelf af: hoe verzinnen ze die ongein?
     
  17. Niet meer actief

    :) :) :evil: soms hè..hahaha.. Ze is een ondernemend ding hoor!
     
  18. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Vandaag werd ik wakker en was ik niet t ontbijt op bed (hihi).Elmar kwam Giulian brengen én een flesje. Hij wilde uiteindelijk maar een half flesje en de rest mama (gelukkig).

    Hier n heerlijk zonnetje. Ik zou vandaag niks gaan doen, maar t brood is op.Ik weet niet of ik dat wel kan negeren... Zou ik er toch uit moeten? Heb eeecht geen zin.
     
  19. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    zo een enerverende dag gehad vandaag.
    Ik was vastbesloten om vandaag mijn dieet aan de kant te schuiven, had hhet heeeelemaal gehad. Geukkig is hubbie thuis gana werken en heeft hij me door de dag heengesleept.
    We zijn lekker gaan fietsen. En ik heb nog gesport vanavond. De kabeljauwfilet die op het menu stond heb ik heerlijk gemaakt met champignons, tomaten en wijn en dan in de oven.
    Al met al werd mijn dag steeds wat beter. Heb ook nog met Lars ene tukkie gedaan zodat ik weer wat opknapte.
    Morgen en overmorgen werken en dan een week vrij!!!
     
  20. monique71

    monique71 Fanatiek lid

    18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hoi Meiden.......alles goed met jullie? Ik ben dus een juni mamma en Isa wordt vandaag over 3 weken 1 jaar!!!!!

    Ik ben blij dat ik jullie weer gevonden heb!
     

Deel Deze Pagina