Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    pfff...nou dat valt dan nog mee......ja ik verwacht nu van alles....!

Hee. Monique....fijne tijd toegewenst!!

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Fijne vakantie Monique!

Pfff, ik heb hele vette spijt dat ik gisteren niet naar de hap ben geweest. Dat bloedplassen is over, maar ik barst nu van de pijn in mn buik, zij en rug. Ik ben er misselijk van en ik heb de hele nacht wel 100x gepist. Tussen die vele plasjes door heb ik geslapen, wat ik niet begrijp, want er zat vaak niet meer dan een kwartier tussen. Tot ik op n gegeven moment bed8: nu is t wel goed, ik neem 2 paracetamolletjes. Toen heb ik nog ruim een half uur liggen rillen en mn bed nog n paar x uit geweest en toen ben ik in slaap gevallen voor toch 2 uur.Joepie. Ik barst nu al 4 dgn van de kou, klappertanden en ellende. Net nu ik besloten heb naar de ha te gaan, ben ik niet meer aan t klappertanden, maar met die oplopende pijn heb ik besloten niet nog zo'n nacht tegemoed te willen gaan. Bah, bah en bah!

Dit was ff n portie gezeik van mij, maar als ik zoveel piesen moet, mogen jullie ook wel mee lijden.Ik ben niet de persoon om in stilte te creperen trouwens, hihi.
    Dan gaat deze zeikerd nog maar n keer naar de wc...

3. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Hiep hiep hoera.........Lars is vandaag 1 jaar geworden.

Van harte gefeliciteerd en veel plezier vandaag en morgen........

Dikke kus van Kim en Isa

4. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Oh ok Monique, ik had dit forum verwacht.

Veel plezier in CP.

En Lars..........VAN HARTE!!

5. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    hiep hoera voor lars
    smul maar lekker van je taartje
    en inky probeer in alle drukte ook te genieten

6. toontje

toontje Lid

24 mei 2006
    45
    0
    0
    ziekenverzorgster
    Swolgen (limburg)
    minni
    ik zou toch niet meer wachten met naar de huisarts gaan even een plasje wegbrengen dalijk heb je nierbekkenonsteking dan ben je nog verder van huis. beterschap

7. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Zo klinkt het idd wel Minni!
    Ga je vandaag naar de HA?

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Zo klinkt het idd ook. Daarom kreeg ik niet meteen mn kuurtje mee, maar mag ik m vanmiddag ophalen. Potverdikkie. :( Ze moeten eerst overleggen??? Dat werd me verteld ten minste.

9. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Sterkte Mandy! Ik hoop dat je snel van die pij en dat gepies af bent. Je kunt zo ookd e deur niet uit als je elke keer naar de wc moet!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lars.. Gefeliciteeeeeeerd!!!!

Ik heb Rannie ook in mijn MSN lijstje staan, dus zodra ze online komt geef ik haar hier het forum door.
    Maar heb haar al en tijdje niet online gezien!

11. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    """"Geplaatst: Do Mei 25, 2006 7:12 pm Onderwerp: ook even voorstellen

hallo allemaal

ik ben hier ook maar naar toe gekomen met dank aan minni. ik ben miranda of beter bekend als rannie en ik ben trotse moeder van ons zoontje scott die nu al weer bijna 7 maanden is."""

Rannie is er dus ook!!!

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja rannie is er ook!!

Nou Lars ligt al lekker weer op bed nu. Hij heeft van ons ene boogie-bal gekregen en de dvd van Bumba en teletubbies dansen. Maar dat deed hem allemaal niks hoor. De versiering van het huis is veel leuker. Hij zegt de hele tijd "bal bal" tja ballon is nog wat moeilijk haha. De boogie-bal vint hij wel leuk hoor. Op zijn web-log staat een foto waar hij hem uitpakt. Zijn gezicht zegt genoeg. Verder hebben we gewoon lekker zijn ritme aangehouden. Hij heeft gewoon zijn eigen eten op enzo. Vanmiddag krijgt hij wel knakworstje op zijn brood. Helaas is het weer erg slecht hier. Dus gene kinderboerderij. Misschien dat we gaan zwemmen maar dat zien we vanmiddag wel.

De testrit in de auto hebben we gisteren niet gemaakt. De mensen waren vergeten dat het een zondag was en dan is het terrein waar de auto's die rijklaar gemaakt worden afgesloten. Dus voor jan l*l 3 kwartier gereden. Remon was helemaal over de zeik en dreigde meteen de koop af te blazen. Nu komen ze hem vanmiddag brengen en mogen we vandaag heel de dag proefrijden (met volle tank) en komen ze hem vanavond weer halen. Nou dat is ook wel lekker.

Remon is nu nog wat laatste boodschapjes aan het doen en dan gaat hij de taarten nog ophalen. Verder klust ie nog wat hier in huis, wat dingetjes ophangen enzo. (altijd fijn als zijn familie langskomt, dan wordt er ineens vanalles gemaakt wat ik heeeeel lang roep dat gedaan moet worden)

Minni meid ik hoop dat het kuurtje snel gaat werken anders ben je straks op Giul zijn verjaardag ziek en dan kannie he.

Monique veel plezier incp, ga maar lekker veel in de plaza zitten dan waan je je nog een beetje in warme sferen.

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Klinkt allemaal leuk, vooral je testritje vanmiddag, hihi. Dat ze m komen brengen. KLote natuurlijk dat jullie gisteren dat kolere eind voor (bijna) nix gereden hebben.

Ik heb dus toch n flinke infectie en daartegen moet ik n zware kuur slikken.

Geen wonder, dat ik zo misselijk ben en koppijn heb.Om maar te zwijgen van mn rug. Dat zijn mn nieren die er de brui aan geven, zo ongeveer.
    Ben flink ziek.
    Toen ik vanochtend bij de ha vandaan kwam werd ik met de seconde zieker en heb ik uiteindelijk de ha weer gebeld. Die hoorde t aan en liet me direct komen.

Ik moet maandag al n eind zijn opgeknapt anders moet ik weer heen. Ik mag iig niet zieker worden, anders direct naar de hap.

Jullie zijn weer op de hoogte.

14. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Hiep hiep hoera!!! Lars jarig vandaag! Fijn feest gewenst ventje!!

Minni; beterschap meid, is niet nix zo te horen!

Monique; veel plezier in cp, wij komen er net vanaf (alleen gaan zwemmen daar!)

15. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte met de pijn, Mandy. Ik hoop dat je kuur heel snel aanslaat en je snel weer van al die ellende af bent.

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Hier loop ik net per ongeluk tegenaan. Ff naar beneden scrollen, daar staat iets over babywalkers.

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    pfff chrijsler gaat niet door. De testrit was super, heerlijk auto en helemaal niet moeilijk te rijden. Lekker comfortabel. Maar ik wilde het autozitje erin zien. Nou.... geen plek dus voor de benen van Lars!!! Wat zeg ik je.... een spacewagon, dus echt een gezinsauto en dan geen plek voor die beentjes. Manneke zit met zijn benen krom tegen de voorstoel. Niet normaal, de verkoper stond er ook van te kijken. Tja we nemen niet voor niks ene grote auto dus helaas niet de chrysler, boehoe we balen stevig.
    Morgen vroeg voordat het feest losbarst gaan we naar de dealer en kijken we voor een andere. We hebben ene mooie volkswagen passat gezien. Zwart metalic met zilver echt heel mooi. Dus morgen kijken en dan weer een afspraak voor een testrit maken. Pf nog 2 weken en dan zit ik zonder auto omdat de onze al verkocht is. Nou ja kan altijd nog een auto van de zaak pakken maar een eigen auto is toch fijner.

Nou Lars heeft een ballentent gehad, hij is er echt WILD mee. Letterlijk en figuurlijk. Helemaal uit zijn dak gaat ie. Hij gaat zelf tegen de zijkant hangen zodat ie omkiept en zo rolt ie door de kamer heen. Nou Suus Lisa heeft hem ook, je kan je er mss wel iets bij voorstellen hahaha. Nu zit ie uitgeput een dvd-tje te kijken.
    Tot nu toe een heerlijke dag!! Morgen dus een drukke dag, zal proberen morgenavond foto's op zijn web-log te zetten.

18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wahaahahaa, wat n spook ook he, zn ballentent omgooien. Echt leuk!
    Ben benieuwd wat Giulian ermee doet, hihihi.

Nou, hoe ist mogelijk dat de mc niet in die auto past. Want eerlijk is eerlijk: hij is GROOT he?!

Een passat, daarvan weet ik dat ie wel gaat passen. Mn ouders hebben vorige week n passat gekocht en jawel past fantastisch! In de oude passat (ze reden er al 1) zat ook genoeg beenruimte. Ook voor Lars, hoor, weet ik zeker.

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Echt zo schattig:

Giulian heeft het touw van zn blokkendoos om zn schouders gedaan en kruipt met dat ding achter m aan door de kamer en al het mooiste speelgoed gaat in die kar, ahhahaa!

20. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Heb net de site bekeken Minni. Voor LArs gaat dit iig niet op.
    Hij kon nl al voordat hij met die walker ging wandelen, kruipen, alleen staan en alleen zitten.
    Heb het ook aan mijn broer laten lezen (is fysio.) en die vond het onzin. Je moet ze natuurlijk nooit iets laten doen als ze het zelf niet aangeven maar als ze alle andere fasen gewoon doorlopen dan heeft dat loopkarretje geen gevaren meer.

Lars is om 18 uur lekker samen met mij in bad gegaan. Hij heeft als avondeten poffertjes op (wel 3) en een paar schepjes ijs. Na het bad lag hij uitgeteld in bed en sliep meteen.

Heb net samen met Remon het huis ff gedaan en dadelijk gaan we lekker bankhangen. Ik ga nog ff ene filmpje van Lars die in de ballentent speelt en omkiept op zijn log zetten.

Deel Deze Pagina