whaaa spannend Deboor.. wat denk je zelf? heb je een voorgevoel? Ik vond het ook altijd zonde van mijn tijd.. gelukkig was ik altijd als eerste aan de beurt en dan zit je gelukkig iets langer in de spreekkamer dan dat je moet wachten..hihi.. Ik ben blij dat ik daar weer vanaf ben.. ik kan nu weer aansluiten bij het cb elke maand.. bleh! He bedankt al voor de stemmen...! Ik heb vandaag nog helemaal niks gedaan.. behalve de vaatwasser in en uitgeruimd.. pff ben best moe.. en wil het liefst slapen maarja.. lisa komt er zo al weer uit dus dat zit er helaas niet in. Ow.. ik heb een afspraak voor Mischa gemaakt, hij kan 24 okt. terecht. EN... ik ben superblij.. want er is alweer een nieuw NOA van Cacharel uit! jippieeeee~!
haha.. en wat is Noa dan? Ja suus.. erg spannend. IK WIL EEN KNUL! En ik heb ook wel het idee dat het een knul is, maar dat zegt niks.. dat dacht ik van as ook!
een "eau de toilette " is dat.... haha je wil een knul.. zou idd leuk zijn! Ik duim voor je dat het een knul is...(en anders gewoon dat het gezond is natuurlijk!)
psies gezondheid bovenal, maar ik duim ook voor je dat het een knul is.......anders moet Lars toch maar eens bij Sjoerd in de leer over hoe je knullen maken moet.......hahahahah want ik denk dat dit ook weer een ventje is....ghihihi
Gupsie....toch heb ik het gevoel dat het een meisje wordt....misschien komt dat omdat ik niet beter weet dat er altijd meisjes uitkomen...hihi Suus...heb je ook de oude NOA? en lijkt die nieuwe erop? Anders ruikt mama niet meer helemaal naar mama.....'t schijnt dat kindjes erg aan 1 bepaalde geur gehecht raken. Inky: de alcohol is nu echt mijn lijf wel uit hihihi. Wendy: ben je nog geslaagd met schoentjes voor Lotte? En heeft R. net zo goed gegolft als hier? Vandaag een rustig opruim dagje. Vanmorgen heb ik de kledingkast van de meiden uitgezocht. Er kwam een vuilniszak te kleine kleertjes uit. Goed voor een fancyfair. Vanmiddag eens op rolgordijnenjacht. Ook heb ik nacontrole bij de tandarts, want vorige week is mijn beugeltje eruit gegaan. Ik kan weer lachen en kauwen.
He wat fijn dat je beugel eruit is sabrina! Zal wel weer veel prettiger zijn dan met beugel lijkt me. Ja hij lijkt er wel iets op.. maar ook weer niet..hihi Ik zal de nieuwe Noa dan voor een avondje uit bewaren zodat ik de oude noa's (ja heb de andere ook!) gewoon overdag/door de week kan dragen. ow.. een leuk detail.. mijn poezebeest is naar NOA genoemd..hihi en mijn Kater naar Tommy..(Hilfiger)
oeh lekker ene nieuw geurtje, ik heb nog een bon van ici paris liggen van mijn verjaardag zal ook eens gaan. Nu ben ik nog Flower van Kenzo ana het opmaken en GucciIII ook erg lekker. Zo ik heb er ene heftige dag opzitten. Rond 10e naar mijn moeders huis gegaan omdat er hier gesloopt werd en Lars op bed gelegd. Na 5 keer naar boven te zijn gegana om zijn slaapzak weer aan te doen (ritst ie zelf dus open en doet hem uit!) en 2 uur later had meneer nog geen oog dichtgedaan. Ik pissed want met mijn snotkop wilde ik ook wel ff slapen maar dat feest ging dus niet door. Om 12 uur naar huis, eieren met spek bakken voor de mannen. Daarna moest Remon nog ff helpen boven om er ene balk in te gooien en om 14 uur naar de woonboulevard voor vinyl en kasten. Lars had nog steeds niet geslapen. Rond 16 uur terug bij mijn moeder, Lars weer op bed maar slapen, hooooooooooo maar. We hebben maar shoarma laten komen daar en zijn rond 19 uur naar huis gegaan. Daar heb ik hem meteen in bed gejopt en hij sliep al voordat ik de deur dicht had. Ik kon natuurlijk boven nog lekker stofzuigen, stoffne en dweilen. Niet nodig volgens Remon maar ik wil vanavond toch wel zuivere lucht inademen. Nou ja stof zal er voorlopig wel blijven hangen. Ik heb Remon nu verboden om morgenvroeg te werken boven. Poeh dat vond ik wel knap van mezelf want ik bne het nu al weer beu! Maar morgen wordt er hier geslapen! En nu lees ik ff alles bij en dan ga ik eens op Tim stemmen. Daarna duik ik lekker mijn bed in! Wen wanneer spreken we nu af? Die ene dinsdag dat je vrij bent maar doen? @lekker hoor dabrina dat je beugel eruit is hoef je niet meer de etensresten eruit te pulken.
Nou idd een hele opluchting als zo'n beugel eruit gaat...fijn fijn. Pffff Inky, we kunnen elkaar de hand schudden, ik voel me ook brak en zou ook wel de hele dag kunnen slapen.....maar die boevenkoppen van me die deden vandaag niet helemaal wat mama in petto had....Luc helemaal niet geslapen, en Sem een klein uurtje....om 18:30 lag meneertje dus op 1 oor en Luc ligt er ook in...Kijk even gtst en duik dan ook mijn bedje in....Sjoerd moet toch werken dus er knaagt ook geen schuldgevoel dat ik al weer voor negenen in bed lig hahahahaha
sorry sorry ik heb niet alles bijgelezen...] vanmorgen om 6 uur opgestaan, werd om 7 uur opgehaald om richting EDE te rijden. hadden daar vandaag onze eerste schooldag (collega en ik, assistent drogist diploma) pfffff wat een drukte op de weg! hebben er 2.45 minuten over gedaan! en is 95 km... terug weg was ook erg druk zeg, was om 19 uur thuis. zware dag achter de rug.... deboor las wel dat we mogen weten of je een knul of meid krijgt.....LEUK! ben nu al nieuwsgierig hahaha ik heb 2 nov. mijn 20 weken echo ga zo lekker mijn mandje in
nou ik ga ook mijn nest in, heb net csi gekeken, kon het niet laten, wou eigenlijk om 20:30 na gtst al naar bed, maar ai, zag een voorstukje en was verkocht...nou toedels en tot morgen!
Haha, Deboor, als je een gyn krijgt die ik had met de 20 wkn echo, dan kan je wel fluiten naar t weten van t geslacht van je kind. Die gyn van mij was n gemene rotzak en vond het belachelijk dat wij t wilde weten en vond ook nog es dat het een soepele bevalling in de weg zou zitten. Nou, uiteindelijk hebben we die pretecho gehad en wisten we t toch en n makkelijker bevalling kan ik me niet voorstellen. Noa, heb ik ook.Ik heb voor de bevalling ook speciaal de deo (roller) gekocht, omdat ie zo zacht is en niet te sterk ruikt. Dan heeft je baby er ook het minste last van. Ik heb eau de parfum Noa. (de eerste zeg maar) Heerlijk luchie! Lekker je beugeltje pleite, Sabrien. Doe je n beetje voorzichtig aan, Inky? Vanavond hadden wij n geintje van Giulian: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=20680 Mijn arme jochie. Het liefste had ik m uit bed gehaald en geknuffeld, maar hij lag al te slapen en Elmar vond het echt onzin (ik diep in me ook wel). Geen tegels gevonden, helaas.
Susanne: Ik heb natuurlijk gestemd....Ik ruik dagelijks naar Tommy Girl. Nacontrole bijtandarts is goed verlopen. Binnen 5 min. stond ik weer buiten. ....... ik ga eens naar mijn bedje.....
@ minni, die echo wordt niet gedaan door een Gyn bij ons. En de vorige keer deden ze ook niet moeilijk! Dus ik verwacht daar helemaal geen problemen.. @ nancy, leuk zo'n opleiding! @ semmie, irritant is dat hè.. Ik weet nog wel een beetje hoe ik moet navigeren zonder muis, maar het blijft wel lastig! @ Sabrina, Wauw.. wat goed dat je beugel eruit is. Die is er vorig jaar toch in gegaan? @ Ink... kunnen die gasten niet zelf hun eitje bakken?
Ik ga zo ff shoppen, eindelijk weer es. Leuk shoppen, niet de gewone boodschappen. Ik ben met klussen achter n spijker blijven hangen met mn goeie sportbroek, dus ik moet n nieuwe hebben. Weet niet of ik daar aantoe kom. Prettige dag allemaal!
oeh lekker shoppen ik ga denk ik ook maar shoppen vanmiddag. Lekker de prenatal plunderen. Lars heeft het vandaag al goed gemaakt door tot 9 uur te slapen. Ben dus heeeerlijk uitgerust! ENENENENEN ik zag zijn 1e kiesje eindelijk door zijn tandvlees blinken. Links onders, arm kind heeft gisteren natuurlijk pijn gehad. Nou ik ga verder niet veel doen vandaag. Dadelijk zooi ruimen en samen met Lars tukken, als ie dat nog wil. Dan gaan we samen badderen en naar de prenatal. En einde van de middag ga ik boodschappen doen. Vandaag je 20 weken echo Deboor, is dat niet wat vroeg. Of heeft Minni dat verkeerd gelezen? Ik zal eens ff terug gaan zoeken.