Eigenlijk hoor ik hard aan het werk te zijn maar vind dat ik stiekum wel even hier mag schrijven Zondagochtend is Roeland eerst gaan golfen en 's middags zijn we lekker de stad in gegaan om te shoppen. Eerst zijn we schoentjes voor Lotte gaan kopen (Top Secret van Ziengs) en daarna op een terrasje gaan zitten waar we poffertjes wilden eten. Het is er alleen niet van gekomen, we hebben ruim een half uur zitten wachten en toen waren ze er nog niet, intussen begon het erg hard te regenen en onweren en toen zijn we uit nijd maar vertrokken. Geld op tafel gelegd voor de drankjes en de groeten. Daarna bij H&M nog een hele berg kleertjes voor Lotte gekocht en toen naar huis. Verder niet veel gedaan meer die dag/avond. Gisteren naar het CB geweest, ik had verwacht dat Lotte toch behoorlijk zou zijn aangekomen maar dit was niet het geval. Ze weegt nu 8350 gram bij 73 cm. Toen we op Curacao waren is ze gewogen en de weegschaal daar gaf 8340 aan. Zou betekenen dat ze maar 10 gram is gegroeid, zal wel verschil in weegschaal zijn. Volgens het CB is er niets aan de hand, Lotte's gewicht is precies in verhouding met haar lengte en hoofdomtrek dus vooral zo doorgaan. Vorige week heeft ze een antibiotica kuur gehad en daar kreeg ze vreslijke luieruitslag van, wij dachten dat het kwam door de diarree maar het blijkt een schimmelinfectie te zijn waar we nu een zalfje voor hebben. Verder deed ze het perfect, ze heeft haar losstap kunsten vertoond aan de wijkverpleegkundige en heelrijk zitten lachen, totdat ze haar prik kreeg, toen was het ff brullen. We moeten nu 4 december terug voor de BMR prik en dat schijnt een heftige te zijn. Inky, agos Lars met zijn kiesje..dan zou ik ook niet willen slapen! Mijn neefje deed ook altijd zelf zijn slaapzak open, mijn schoonzus lostte dat op door hem achterstevoren aan te doen zodat de rits op zijn rug zat. Misschien ook een idee voor jou? Deboor, spannend! Ik denk dat je een meid gaat krijgen...haha ik ga natuurlijk volledig af op Inky haar pendel! Semmie, vervelend dat je ook zo'n rotnacht hebt gehad..hoop dat het snel beter gaat. Minni, hoe staat het ervoor met je plee? Heerlijk he shoppen, zeker met zo'n goed excuus als een kapotte joggingbroek Sabrina, jahoe je beugel eruit! Is het een blijvend resultaat of heb je nog een risico dat je tanden weer naar voren komen? Suus, ik ga vanavond ff stemmen op Tim! Nancy, dat zal even wennen zijn geweest zo'n schooldag, is volgens mij veel intensiever dan een dag werken en dan ook nog die reistijd erbij! Hoeveel dagen heb je nog in totaal voordat je je diploma hebt?
Vanmorgen ben ik met Lisa en Tim op kraamvisite geweest bij een collega van me. Haar dochtertje Phaidra is 6 sept. geboren. Deze foto wilde ik even met jullie delen: Tim was wat moe, zoals je aan de stand van zijn oogjes ziet..hihi. Normaal staan ze gewoon recht!
@ wen ik moet nog 4x naar school totaal en nog heeeeeeel veel thuis studie doen! TIP TIP als kids tandjes krijgen zijn er zetpilletjes die de onrust bij een kindje wegnemen na bij het krijgen van tandjes en na vacctinatie. oh ik leer nog wat ook joh daar..hihi ik dacht jee dat moet ik onthouden. zijn dus homeopatische zetpillen. ze zijn er van V.S.M. en van HEEL... daarvan heten ze VIBRUCOL mag ze vanaf de eerste levensdag gebruiken.
heee dat is een goeie tip ik kan alleen niets vinden van vsm op hun site. Ze geven alleen chamodent druppels en tabletten aan bij tandjespijn en de ztepillen zijn voor bij hoge koorts. Ff naar die andere zoeken
je kunt ze bij de betere drogist kopen.. meisje van gisteren noemde ook de naam van die van vsm, maar die weet ik zo ff niet meer.
ja hee, geef mij ff de schuld . Vanochtend wezen shoppen met de vrouw van de vriend van Elmar. En haar 2 zonen (2,5jaar en 16 maanden) Ik heb een heleboel geleerd (vooral op mijn tong bijten en vervolgens om afstand te nemen van andermans ellende) en gezien hoe je je kinderen vreselijk dwars kan maken. Alleen al over een paar uurtjes stadten vanochtend kan ik al een hel boek schrijven en ik kan in het kort zeggen, dat ik ontzettend verwonderd ben. Verwondert dat je zo makkelijk 2 lieve kindertjes vreselijk tegen kan maken en dat je zo onoplettend kan zijn dat ze allebei meerdere malen aan een akelig ongeluk zijn ontkomen. Ik ben niet iemand die een ander met de vinger zal nawijzen, dat ie t verkeerd doet, maar wat ik vanochtend heb meegemaakt, slaat alles. Toen zij klaar was met shoppen, gingen we nog boodschappen doen. Giulian die als een engetje heeft gedragen (hij had trouwens net als ik genoeg vermaak aan die vrouw en haar kinderen), viel net optijd in slaap. Dat hoopte ik al, zodat ik zonder me te schamen kon zeggen: ik ga nog ff n blokkie om, want ik vind het sneu om hem nu wakker te maken (na zo'n lange ochtend). Zodoende heb ik nog even lekker gewinkeld met mn slapende mannetje. Leuk shirt gekocht voor mezelf en wat make-up. Lekker nog wat drinken gekocht en toen Giul wakker was hebben we samen in het zonnetje zitten drinken. Zo gezellig! Dit moeten we beslist vaker gaan doen! De sportbroek is ook helemaal goed gekomen en ik heb m nu aan, zit lekker zeg en ik loop er nog leuk bij ook! Beetje sexy vind ik, hihi. Al met al een heerlijk geslaagd dagje.
O enne Wen, Giulian heeft dus helemaal geen last gehad van zn BMR en inmiddels hoor ik meer verhalen van kids die niks gemerkt hebben. Dus fear not! En Nancy, das n handige tip!
Nou ik ben toch maar chamodent gaan halen. Dat smeren we er vanavond op. Ik heb ook ene lekker dagje gehad. 's Morgens naar Prenatal geweest en een stoere jas voor Lars gekocht en een trui en natuurlijk een pakje van Nijntje voor de beeb. Ben erg blij met de jas want het leek erop dat de nieuwe mode van die bomberjacks zou worden. Ik kon nergens ene leuke jas vinden. Nu heeft hij een donker blauwe, beetje vilten look met houtje touwtje en 2 embleempjes op zijn mouw. Staat hem erg stoer. Daarna heeft hij lekker geslapen thuis. Van 13 uur tot 15 uur en toen hebben we de grote boodschappen in huis gesleept. Samen pizza gegeten en druifjes na en nu mag hij nog ff dvd van sesamstraat kijken. Remon werkt nu lange dagen tot 19 uur zodat hij de rest van de avond thuis is. Wel ff balen want dan moet ik Lars steeds in bad doen en op bed leggen. @suus, wat een leuke foto is het, en tim kijkt toch niet scheel? Morgen gaan we nog ff naar de slager en verder doe ik niet veel.
Hij weet ook niet of ie nou naar jou moet kijken of de camera...hihi. Het lijkt alleen maar zo.. Inky, Ik hoop dat de chamodenkt werkt. Ik heb van de week ook wat gelezen over die tandjes dingen, dat zou heten gengigel (www.gengigel.nl) En is verkrijgbaar bij apotheek. Ach minni, ik sta me toch soms ook te verbazen hoor over wat ik zie. Tsja.. ik zie wel hoe ik het straks. Sommigen kunnen nou eenmaal weinig hebben van hun kinderen. Wen, Wat een lekker wijffie i shet toch ook met haar bodywarmertje.. heerlijk Pff.. hebben jullie de tijd van deze post gezien? IK KAN NIET SLAPEN! Ik geloof dat we nu toch echt concrete plannen moeten gaan maken mbt van de keuken, want het kost mijn nachtrust! En aangezien mijn hub alle contacten heeft... argh.. ik kan hier niet tegen en dat zal ie morgen weten ook!
Kost je keuken je je nachtrust, of je zwangerschap? Ik heb toen ook 9 maanden geen knappe nacht gemaakt .
de keuken kost me mijn nachtrust! Ik heb dus echt HELEMAAL NIET geslapen! Vanmorgen vroeg lars waarom ik wakker was.. En ik riep dat ik stress had van de keuken. Die moet namelijk deze maand gesloopt worden, maar afgezien van de levering van de keuken, is er verder nog NADA afgesproken. Geen elektricien, geen loodgieter, de vloerkleur en datum nog niet, de stukadoor (mijn oom) nog niet, we hebben nog geen tegeltjes voor de muren boven de blokken! Gisteren kwamen ze de ramen opnieuw opmeten, en die moeten nog voordat de keuken geplaatst wordt erin... Lars heeft beloofd alles vanavond te gaan plannen en bellen! Ik hoef er NADA voor te doen, niets regelen, niets bellen.. wat een lieffie hè. Ik moet alleen zorgen voor zijn meisjes...
Oh lekker is dat ik kan dan ook niet lekker slapen hoor als er nog van alles moet gebeuren. Gelukkig zit er nu schot in de zaak. Boven is er nu een mannetje de vloer aan het uitbikken. Lars vindt het een geweldig geluid.. Helaas is ons manneke ook verkouden geworden. Vannacht 3 keer wakker geworden en vanochtend zat het snot zelfs in zijn haar. Ben meteen met Luuf, zoutoplossing en plantabiotica aan de slag gegaan. Zijn brood hoefde hij niet helmaal maar gelukkig wel melk. Het is zo'n lekker ding he dat manneke van mij! Nu zit hij met zijn nieuwe auto's in de box. Bij dirk lagen die grotere autos voor 2 euro. Ik heb er 4 meegenomen en hij vindt ze geweldig. Ze zijn zeg maar 4 keer zo groot als een klein ijzeren autootje. Eigenlijk zijn ze vanaf 3 jaar vanwege kleine onderdelen. Maar dat zijn alleen de deurtjes die open en dicht kunnen. Die laat hij wel heel. Vanochtend rommelen we maar wat aan. Ik haal mss de stofzuiger nog door het huis beneden maar mss ook niet haha. Nog ff naar de slager en naar mijn neefje en nichtje, dat vind Lars altijd wel leuk. Hoe staat het met de wc minni? en je verfprobleem, ben je er al aan uit?
hihihi Leuk he die grote auto's, Sem eet alleen de bandjes eraf....hihi donder. Nou Sem loopt nu als een kievit, gister op opa's verjaardag heeft ie even een showtje gegeven...hihihi heb gister mijn broers van de zwangerschap verteld dmv de foto van Luc en Sem, hihihi niemand had het verwacht en ze kregen allemaal ogen als schoteltjes...whahahah nouja....alsof zoiets schokkend is.......kijk wat Max kan kan ik ook hoor! Grappig waren meteen de gissingen over het geslacht, dat wordt een meid, nee hoor weer een jongen....pfffff wat mensen bezig houdt! Susanne leuke foto van tim en phaidra!
Dat krijg je idd. (jongen meisje?) Praat me niet over de verf, ben nog niet over t fiasco heen. Heb wel t plafond wat we maandag vavond op maat hebben laten zagen (we haddeb dus ook nog geen plafond) alvast 1x in de latex gezet. Dekt trouwens goed. Had nog n anders tuk plafond dat in de latex moest en die staat er nu 2x in. Goed gelukt! De trap laten we nog n paar weken drogen. Vandaag doe ik niks, want ik heb gisteren weer teveel gedaan. Zo irritant, ben ik weer gesloopt. Over slopen gesproken. Ik had zo'n luxe groene, glazen bureaulamp, die heeft Giul net gesloopt. Vanavond gaat Elmar een stuk electriciteit aanleggen voor een lamp.Moet ook gebeuren. De lamp hebben we gekocht, erg mooi, luxe lamp. Ben gisteren bij een tegelwinkel geweest en ik wil nog steeds (getrommeld) marmer. Moet Elmar nog zover zien te krijgen.
he wat goed semmie, knap hoor dat sem nu ook loopt. Ik ben echt wel een week trots geweest op lars, en nu vind ik het nog steeds erg kna pvan hem haha. Ik denk dat je weer een jongen krijgt, gewoon ene voorgevoel. Oh minni, getrommeld marmer is erg mooi, maar echt marmer? Dat kost een boel centjes! Lars had de lamp bij mijn moeder gemold en die is nu niet meer te krijgen, daar gaat de no claim van de verzekering haha