Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahaha ene jongen, das grappig want dat denk ik zelluf ook!
    Maar dat baseer ik alleen op het feit dat mijn moeder ook eerst drie jongens kreeg!

Want denk je dat je zelf krijgt Inky?

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb werkelijkwaar geen idee semmie, ook geen gevoel ofzo.

3. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi komt vast nog wel!

4. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat ik me al 16 maanden afvraag:
    Als je striae hebt op je buik (of zo) en je wordt weer zwanger, barst je dan helemaal open? Of hoeft het niet erger te worden?

Getrommeld marmer is ook veel waard. Het ziet er mooi uit en blijft mooi. En het is tijdloos. Als je ooit je huis verkoopt, zullen ze de prijs niet kunnen drukken vanwege dat soort geneuzel (daar doe ik het trouwens niet voor). En ik wil tzt de badkamer en de wc beneden ook met dezelfde steen willen betegelen. Vind ik zo sjiek!
    Het raakt ook niet uit de mode bij de tegelhandelaars. Alleen maar voordelen, vind ik.

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee, zeg. Giulian is vandaag vreselijk sjacherijnig. Bijna niet handelbaar. Ik negeer zn neidige buien maar, want hij lijkt zelf ook niet echt door te hebben dat ik er ben en heb wilde troosten (eerder vandaag).

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hihi.. Tim heeft zijn duimpje gevonden! Hij troost zichzelf nu er steeds mee.. gelukkig maar .. want zijn speentje wil hij niet.

Oei mooi Minni, dat marmer en idd kost erg veel. Maar wat je al zegt... je hebt dan ook wat!

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Aaah, wat schattig!

Ik heb net n filmpje gemaakt van Giul zn boze buien. Echt grappig. Zo gaat het elke 5 minuten wel een keer (soms nog sneller). Heb t al opgezocht: een sprongetje!
    Ik heb tiktak nu aangezet en hij kijkt (das al heel wat,) dus mammie ff rust.

Vandaag niet gaan zwemmen. Giul had n glazen lamp gemold en ik was al niet helemaal oke. Toen ik gezogen had was de koek voor mij op, na mn slaapje leek t beter te gaan,maar met n onwillig kind is het geen doen. Dus volgende week maar weer!

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hihi zo klein en al zo eigenwijs.... Minni.
    zooo enne marmer? pff trek je knip maar open..hihi

wow wat goed semmie!
    wat zal je trots zijn op je mannetje!

ik moet zeggen dat ik ook erg nieuwsgierig ben of we een knul of meid krijgen!
    een meid zou wel heeeeel leuk zijn natuurlijk voor joelle en dan kun je weer lekker tutten met haartjes en kleertjes.
    maar ach het maakt ook helemaal niks uit
    alleeen ben ik nieuwsgierig!

ga zo de kids even naar de hobbyclub brengen en ondertussen even boodschappen doen

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik heb de traphekjes en spijlen maar weer opgehangen, gezien we voorlopig de trap niet meer over doen. Eerst moet die ellende goed uitharden en in de tussentijd wil ik n veilige overloop voor mn ukkie. Heb ik weer alle ruimte om mn tanden te poetsen en te douchen zoals ik het gewend was.

Giul is nog steeds n drama. Jee zeg. Hoezo met t verkeerde been uit bed stappen? Pfff, we hebben n hele flinke wandeling gedaan, maar vlakbij huis was het weer bal. Vandaag niet geslapen, vanwege Giul zn buien. Sneu hoor, hij zit zich zelf flink in de weg.
    OP ons weblog heb ik n filmpje van een woede aanval geplaatst, hihi. (zo heeft mama er ook lol van)

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Lekker zeg, net als eerder vergeet ik door t gejammer hier te reageren:
    Nancy kan me voorstellen dat je ook nieuwsgierig bent. Wat n mazzel heb je eigenlijk al ;) van beide sexen heb je. Wauwie,mn buuv zou dr graag n meid bij hebben,maar de kans dat ze weer n jongen krijgt is haar te groot. (ze heeft er 3)

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
  12. Niet meer actief

whahaha... suus, ik draaide dat filmpje af en astrid naast me stond ook terug te kletsen hahahaha. Enne, ik vind lisa echt zoooo op jou lijken`!

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha ja vind je? Ik vind haar nl meer op de kant van de moeder van Misha lijken..

14. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ach goss wat is het toch een moppie die Lisa van jullie!

minni wat de striae betreft, het hoeft niet erger te worden, bij werd het gelukkig niet meer, wat mijn buik nu doet weet ik niet.....dussss....

had vandaag zo'n pijn in mijn buik, ter hoogte van mijn navel......pffff ik klapte dubbel op de bank en kon echt helemaal niets meer, dat heb ik echt nog nooit gehad....zo raar....na een uurjte gelijk met de boys naar bed werd het minder maar over is het niet....als ik het morgen nog heb bel ik de vk maar eens even!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ahaha wat lief Lisa kan wel kletsen zeg, jeetje wat knap. En zo lekker eigenwijs. Vooralsnog belt Lars met zijn schouder haha.

@semmie, wat rottig. Zijn het steken of zeurderige pijn? Ik heb nu ook veeeeel meer buikpijn dna ik ooit bij lars heb gehad. Echt pijn, steken, zeurderig gehevoel. Af en toe denk ik ........................

Lars ligt nu in bed na een heerlijk eucalyptus bad. Er staat ook een ui naast zijn bed. Hij heeft zelf de luuf uitgesmeerd op zijn borst haha. (ja ik heb zijn handje goed gepoetst daarna) Remon had intussen de boel beneden helemaal opgeruimd. Nu rest mij alleen nog het stofzuigen. Dat ga ik doen zodra Lars in dromenland ligt. Vooralsnog ligt hij nog te babbelen.

Morgen schoolreisje, we gaan naar blijdorp. Ik hoop alleen dat het weer wat beter is dan vandaag. Zal mijn paraplu maar niet vergeten.

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Het waten idd steken en mijn navel deed zoooo verschrikkelijk zeer, ik herken het niet van mijn vorige zwangerschappen.....ik dacht vandaag waarschijnlijk hetzelfde als wat jij bedoelt...dit gaat mis...... Ik weet ook niet waar het van komt, teveel tillen, het is in ieder geval geen banden pijn en het zijn ook niet mijn bekken maar de pijn was echt ondraaglijk ik moest echt gaan liggen pffff...........

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    pff ik herken het. Ik heb het ook regelmatig. Zal ook wel spannend zijn als ik weer naar de vk moet. Ik merk dat ik het wel erger heb als ik veel doe. Tillen, werken, bukken, lang staan enz. Zelfs als ik lang op 1 zij lig!
    Ik ga ervan uit dat het erbij hoort en dat het komt omdat ik veel met Lars bezig ben. Ik zou niet weten wat het anders is.

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ow, wat n droppie die Lisa, Giul telefoneert ook, maar vooral met de afstandsbediening en dan zegt ie: ja hahaha... (onverstaanbaar gebrabbel) hahaha... (van het zelfde) ja hahaha etc. Zo grappig. Met de telefoon doet ie t ook, maar als ik iemand ga bellen, dan houdt ie zn mond.

Elmar is de bedrading voor een lamp aan het regelen. Misschien dat het er morgen van komt dat ie het plafond en de achterwand erin kan zetten. Dan kan de lamp ook snel worden aangesloten.

19. Niet meer actief

sjee... zijn jullie zwanger ofzo whahaha... ?

Oh, ik heb zo'n zin om lekker te gaan pitten. Ik heb as wat langer opgehouden, want haar paps ziet ze anders pas vrijdag weer.. Die 2 hebben nog ff lekker geravot en ze ligt nu op bed.

Zometeen met een bak ijs op mijn buik naar TV kijken.. nu echt rust!

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi ik ben benieuwd minni hoe lang dat nog duurt, zijn mond houden als jij belt.....pfff Luc heeft een periode gehad kon ik echt niet meer bellen....als de telefoon ging en het duurde hem te lang dan werd ie een klein tirannetje...ghihihihi

nou lekker pitten dat gaat er bij mij ook in...heb net een bakkie thee gezet met stukje gevulde speculaas en als dat op is even relaxen en bijkletsen met mijn ventje en dan heerlijk mijn bedje in......zalig! En dan hoop ik dat ik me morgen weer kiplekker voel....ben verdorie ook zo snotterig.....en dan slaap je zooo slecht met zo'n snotkop! Maar goed genoeg geklaagt.

Heb vandaag even de nieuwe Noa geruikt...mmmmm Noa Perle heet ie geloof ik....zalig.......wil ik OOOOOOOKKKKK!
    Whoehaaa ben bijna jarig!

Share This Page