Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja Semmie.. lekker luchtje he?! Ik wil hem ook voor mijn verjaardag.. moet alleen nog wachten tot januari.. en dat duurt me eigenlijk veeeel te lang!
    Hij heet idd Noa perle.

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Jan. ja das idd wel erg lang, ik ben gelukkig volgende maand jarig, mmmmjummie......maar ja dan moet mijn ventje hem nog wel even kopen....ghihihihihi

Wij hebben een prima nacht gehad, ondanks al het gesnuif en gesnotter. Luc gaat zo meteen naar de pz en dan even wat boodschappen doen en dan aan de poets....maaaaaar wel rustig aan...mijn buikpijn is gelukkig weg en ik hoop dat hij weg blijft.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He getsie Semmie, word jij alweer 28? Ouwe vrouw.

Die Noa heb ik afgelopen dinsdag ook gesnuffeld. Ik vond hem te kruidig voor mij. Veel later rook ik m nog n beetje en dat heb ik met de "gewone" noa niet. Daarom heb ik daar eau de parfum van, ruikt ff langer.

Sukkel-Elmar heeft altijd stress als ie naar de tandarts gaat. Hij heeft nu n afspraak en zou daarvoor Giulian brengen naar zn ouders. Ik hoop dat ie zich en mijn kochie niet te barsten rijdt, want hij was weer gezellig bezig vanochtend. Wat n stresskanon kan t zijn joh.
    Giul was vanochtend weer zn gezellige zelf, jammer dat ie dan n dagje opa en oma doet. (hihi)

Ik geloof dat ik Elmar om heb voor de marmer-tegels. (joehoeeeee!)

4. Niet meer actief

haha.. semmie.. goh, dan komt de 30 wel dichtbij hè..

(gatver.. ik word alweer 31)

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Shit! Ik zie nu dat ik ook al 28 ben. Oeps. Dan word ik dus alweer 29!

Ff als n wervelwind door het huis gegaan, want als Elmar zo thuis komt van de tandarts is ie echt nog even onmogelijk en als ie denkt dat alles opgeruimd is kan ie goed ontspannen. (ja ik weet het: heel gek)
    Ik heb mn mega verzameling kleding die door t huis verspreid lag uitgezocht op schoon en vies en de ene bende de asmand in gegooid en de andere in mn kast gefrommeld, hihi. Echt opruimen komt nog wel binnenkort...
    De keuken is op t oog aan kant, hihi. Wat n huisvrouw he? ;)
    Gordijnen overal open en ramen open, dan is Elmar relaxed als ik thuis kom van Tai chi.

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi wat een watje die Elmar van jou, ghihihihi

Jaja de 30 komt idd dicht bij, pfffff weer een mijlpaal of was dat 25 ach leeftijd boeit me niet zoveel....

Luc is naar de pz en Sem zit lekker in de box te spelen, af en toe moppert meneertje wat maar een stuk soepstok of een beetje sap doet wonderen. Zo nu even als de vliegende hollander door mijn huissie en dan kan ik Luc alweer ophalen denk ik!

moet nog kattengrit halen maar die zakken zijn zo verdomd zwaar, heb altijd 30 liter en neem 2 zakken tegelijk anders blijf ik sjouwen....naja strakkies maar doen!

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Jeetje, ik word hier wel met mijn neus op de feiten gedrukt, volgende maand ben ik aan de beurt om 30 te worden :)

Heb gisteren mijn halve koelkast inhoud weg kunnen knikkeren, Roeland heeft zaterdag boodschappen gedaan om met het Sonja Bakker dieet te kunnen starten, zegt ie zondag doodleuk "owh maandag ben ik golfen, dinsdag ben ik uit eten en donderdag hebben we een afdelingsuitje" :confused: daar gaan dan je bloemkool, tartaar, aardappeltjes en rauwkost! Het enige SB ding waar we ons aan hebben gehouden is 's avonds een speculaasje bij de the..gaat lekker dus.

Ben in een niet zo'n gezellige bui vrees ik, zwaar gefrustreerd, over alles piekerend en heb behoefte aan heel veel gezelligheid en chocolade!

8. Niet meer actief

hey meid... pak een bak met chocolade ijs! JAMMIE

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaha,zo is het vast niet bedoeld :) .

Goh die tai chi is echt super! Kom elke week iets minder stijf thuis en helemaal in extase.

(Elmar is idd weer mak, ja he n watje is ie, hihi)

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Hee Semmie **spreekt even streng toe, met zware rustige stem** vraag even of iemand die zakken voor je in de auto wil sjouwen. Anders heb je vandaag weer zo'n buikpijn.

ps hoe is t met je buik eigenlijk?

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Is hij zo bang voor de tandarts Minni?

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sorry, slecht gelezen,Semmy. Je buikpijn is dus weg.

Nee, Susanne. Maar hij is wel groot gebracht met een heleboel angst. Wanneer zij vroeger naar de tandarts gingen, was het makkelijk te onthouden voor zijn moeder als het op Elmar zn verjaardag gepland stond.
    En daarbij was zijn moeder helemaal van de rel. Die stond voor dag en dauw zakdoeken te strijken, dan had iedereen n schone zakdoek en was ze nauwelijks aanspreekbaar, pure zenuwen, maar waarvoor? Misschien was ze bang erop aangesproken te worden als 1 van de kinderen niet goed gepoetst had?
    Iig heeft Elmar dat dus mee gekregen en een beetje over genomen.
    Het is al minder erg sinds ie geen verstandskiezen meer heeft. We hebben nog wel es n heel stom ongelukje gehad met de auto vanwege zijn zenuwen. (ik kan t niet eens uitleggen. zo'n stom ongelukje, hahaha)

De achterwand helemaal klaar, alle gaten erin enz. En nu blijkt er een aansluiting te lekken, dus .. Schiet weer niet op.

13. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Elmar heeft trouwens ook n vreselijke hekel aan zn verjaardag en barst dan ook van de spanningen. Hoe zou dat toch komen?

14. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    Verstandig Minni.
    Hier is Jill gisteren van de trap afgevallen :cry:
    Gelukkig wel goed gekomen maar alleen omdat wij dat klotenhekje nog niet hebben opgehangen en ik dacht wel even snel mijn tanden te kunnen poetsen.

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He gatsie Aman, boordevol spijt en schuldgevoel zeker? Balen is dat hoor. Jill heeft er geen blauwe plekken (of erger) aan over gehouden?
    Laat je niet gekmaken door schuldgevoel hoor, want je schrijft dat ze goed is terecht gekomen en dat soort dingen gebeuren hoor.

De oudtante van Elmar is overleden, dus zo weer kind ophalen bij opa en oma. (He bah, zo schiet het ook niet op met mn wc.)
    Lek is inmiddels gefixt, kan Elmar nu eindelijk de achterwand erin knutselen.

Hebben jullie even n live-verslag van mn dag ;). Mazzelaars!

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou deze poets miep is klaar, mijn bovenhuissie stofvrij, mijn badkamer blinkt als een spiegel en mijn kamer keuken en bijkeuken zijn tip top.
    Nu alleen nog een bergje strijk wegwerken maar eerst even relaxen met een bakkie thee en een stukkie choco.....tja jullie maken me zo lekker met de choco ijs en speculaas....ghihihi

17. Niet meer actief

joepiee..... astrid is geslaagd voor haar berendiploma Brons! haha.. mama is lekker trots!

18. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    blauwe bulten en schaafplekken (waar ik trouwens Arniflor van VSM op het gesmeerd waardoor het verdween als sneeuw voor de zon) maar verder wonder boven wonder niets. Ze is op haar buik terecht gekomen en niet op haar hoofd gelukkig want het is een tegelvloer.
    Boordevol ja, ik stroom echt over van het schuldgevoel en dat zal voorlopig ook wel niet weg gaan.

Goed zo Astrid! Wat lief dat ze daar al een diploma voor krijgen.

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Berendiploma? Zwemmen?
    Evengoed gefeliciteerd, hoor!

Ik kan het me wel invoelen, dat je overstroomt van schuldgevoel, maar eerlijk is eerlijk daar heb je niks aan en Jill ook niet. Ik hoop echt dat je morgen wakker wordt en weet dat het gewoon een ongelukje was en een verkeerde inschatting. Dat overkomt iedereen (regelmatig). Ik vind het echt heel sneu voor je.

We hebben tegels besteld en alles bij elkaar was het dus duurder dan de marmer tegels die ik wilde hebben. Echt schoftig gewoon. :confused: :confused: :(

Ik had bij deze winkel een hele leuke combi gezien en ik heb vannacht op Elmar zitten inlullen, dat ie eerst ff mee moest kijken naar deze zaak. Notabene had ik m eindelijk om voor het marmer. Maar hij wil persé tot aan het plafond tegelen en ik had tot halverwege marmer gewild en daarboven stückwerk. Helemaal naar boven marmer vond ik eigenlijk niet zo mooi. (vanwege de houten achterwand, kan t stückwerk gaan scheuren)
    Dus eindelijk Elmar om, is ie op mijn dreinen (kan t niet eens maar aandringen noemen) mee gegaan naar deze zaak en toen ie dit zag was hij verkocht. Dat had ik al psies verwacht.
    Blijkt dat de achterwand (hele geinige tegeltjes) ruim 100€ per m2 is. :pale:
    En dan toch kopen he? :rolleyes:
    Zo hebben we wel besloten het plafond nog 20cm lager te hangen, hihi. Dat scheelde serieus geld! :)

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jaaa gefeliciteerd Astrid, nou kan je samen met Lars zwemmen die heeft ook zijn brons haha.

Nou het weer heeft ons super meegezeten. Toen we om 15:30 in de bus stapten begon het te gieten. Verder een hele droge dag gehad. Ik ben wel kapot! En ik denk dat ik vanacht nog alle kinderen loop te tellen. Maar ze hebben genoten hoor en daar doe je het voor. Natuurlijk gingen we ons in de bus verstoppen toen we aankwamen. Hilariteit allom natuurlijk. Hopelijk slapen ze vannacht goed want morgen is er nog een halve dag les voor ze.

Remon heeft vandaag een leuke dag met Lars gehad. Hij is met hem naar de groothandel geweest, gaan fietsen en naar de markt en groentenboer geweest. Lars is erg gezellig geweest en lekker kroelerig. Remon straalde weer helemaal en zei echt genoten te hebben van de hele dag.

Morgen heb ik op mijn werk mijn planningsgesprek. Ben erg benieuwd wat het inhoud, het is de eerste keer dat we dit doen.

Ook is er vandaag een sollicitant geweest. Deze gaat heel de admin overnemen. Dat is erg fijn. Dan heb ik alleen mijn werk en de kinderen nog en de beste man doet verder alle administratie en gaat ook de calculaties doen. Dus meer tijd voor Remon en mij,........... JIPPIE. Het was allemaal erg positief dus ben benieuwd.

@aman, tjeeemp van de trap gekukeld. Ja er moet eerst altijd iets gebeuren voordat je beseft dat het te laat is. Dat zal mij ook nog wel overkomen. Tot nu toe ben ik alles voorgeweest maar ik vrees ook voor de dag dat Lars zijn handen op de kookplaat legt. Ik vind die rekjes zo achterlijk duur, maar Lars zonder handen is ook zo wat.

@minni, ben wel erg benieuwd hoe die met goud ingelegde tegeltjes eruitzien hoor.

ENNE ik ben pas 27 nanana!

Share This Page