Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    OHHHHHHHHHHHH 27......... ik ben de oudste doos hier dan.... wordt al bijna 32!

wat goed dat zwemmen van astrid!
    heb met die van ons ook altijd op puppyzwemmen gezeten, wel leuk hoor..

dan heb je geluk gehad Inky. wel lekker een dagje dierentuin.

ik heb vandaag de hele dag gewerkt en ben nu aardig op moet ik zeggen.
    herken dat pijn in mijn buik niet moet ik zeggen, wel naar zeg.
    zou het bandenpijn zijn?

pff de 16 weken gepasseerd en sta amper stil bij het feit dat ik zwanger ben.
    misschien als ik straks de beeb voel dat je er meer aan herinnerd wordt.

ik ga nu even een bakkie thee drinken

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    jajajajaja ik OOOOOK! hihi

ow wat goed Astrid heeft haar berendiploma!
    Ik wilde dat toendertijd met lisa ook graag, maar bij ons zwembad deden ze dat niet :(

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Even een snel berichtje tussendoor want ik val om van de slaap en ga lekker naar bed :)

Heb de hele avond zitten klussen aan de nieuwe look van Lotte's weblog en ben er al redelijk tevreden mee...nieuwsgierig?

http://charlottegoosen.web-log.nl

Slaap lekker allemaal!

4. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    de oudste? hahaha...ik win het van iedereeen. Deze dame is al 35! (dat zie je niet hoor...hihi)

Wendy: ik ga dadelijk ff kijken naar je weblog! Voel je je al wat beter?

Gupsie: Astrid...gefeliciteerd! Zo jong en dan nu al een heus diploma...talentje hoor!

Miinni: hihi...ja als je eenmaal mooie tegels ziet, dan ga je sneller overstag. Goed idee om het plafond lager te maken! Ga je dan ook van die inbouwspotjes in plafond zetten?

Inky, hopelijk wordt het wat met die sollicitant. Dan kun jij je richten op andere zaken.

Ik zit nu nog ff op mijn werk. Moet dadelijk de CEO van het NL bedrijf van het vliegtuig halen. Dan zullen er besprekingen volgen die volgens mij tot zaterdag gaan duren. Onze General manger hier is ontslagen en nu zullen besprekingen een resultaat moeten bieden mbt tot de toekomst.

Even geen tijd voor de kinderen dus. Hubbie haalt ze dadelijk van de creche op en morgen zullen ze een extra dag naar de creche gaan. Mama zit voor 2 dagen in bespreking.....

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ja wrijf t er maar in! Ik kom er gisteren achter dat ik al 28 ben ipv 27. :evil:

Elmar heeft het inbouwspotje al klaar en aangesloten, maar het plafond zit er nog niet in, hihi. Mooi lampie ook hoor. Super de luxe!

Ik moet die deurtjes maar es gaan schilderen, dan kunnen die er ook snel in. (geen makkelijke klus, vrees ik)
    Ik heb louvre deurtjes, vandaar dat ik marmer wilde hebben. Dat hoort er n beetje bij, vind ik.

Jee Sabrien, een marathon-klus op je werk, begrijp ik. Dan hoop ik dat t snel geregeld is, heb jij t ook minder druk op je werk en weer meer tijd voor je schatjes.

Hier heb ik weer een hele boze beeb. Misschien moet je jou maar komen bijstaan Sabrina, want dit monstertje is niet te houden. Kom ik wel de baas spelen over jou op je werk ;) (CEO)

Leuk dat je uitje met de kids zo leuk was, Inky.

Hier doen ze niet aan diploma's erg jammer, want dat vinden de mama's nog leuker dan de kinderen. Vooral deze mama. Helaas.

6. Niet meer actief

Haha.. sabrien..35 alweer, dat is dan toch alweer meer kijkend naar de 40 hè..

Giul doet ook wel vaak boos hè.. maar hij is toch niet boos? Hij doet het toch alleen maar hihi..

Bij ons doen ze wel aan diploma's, maar ons zwembad is ook volledig gericht op zwemles en diploma's... Dit bad is niet voor vrijzwemmen of zo.. Daar is ie echt veel te klein voor!

Astrid is haar speeltjes aan het herontdekken haha.. kan ik ook op de zijkant vanmijn loopkar zitten, kan ik ook op de rugleuning van mijn stoel zitten? Ze wil ook heel graag tillen. Zo loopt ze dus geregeld met haar speelgoedmand rond (en die is best zwaar), of met haar stoel of speelboom. Eergisteren probeerde ze zelfs mij op te tillen hahahaha... die vlieger ging dus mooi even niet op en dat frustreerde haar behoorlijk!

Hey wen! Leuk zo, je weblog! Ik vind je kop echt leuk!

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Gaap, goedemorgen!

Haha Sabrina, heb je al een rollator beteld?

Wat is Astrid toch ook een moppie he! Haha probeerde ze niet gewoon de baby op te tillen en vergat dat mama er ook nog omheen zit? :p

Het klussen vordert goed he Minni, kan Elmar ook niet hier aan de gang? Zou blij zijn als die puinhoop bij ons ook eens op orde is :)

Inky, wat hebben jullie het getroffen met het schooluitje! Hier heeft het echt alleen maar geplenst. Succes met je gesprek vandaag op school, ben ook wel benieuwd of het wat wordt met die sollicitant!

Suus, hoe gaat het met jouw moppies?

Nancy, voor je het weet heb je weer een uk in je armen, kan me voorstellen dat de tijd nu stukken sneller gaat met al een draaiend gezinnetje..

Jeetje Aman wat zal jij geschrokken zijn! Al let je nog zo goed op, het kan de beste overkomen! Dikke kus voor Jill!

Semmie, heb je genoten van je chocolade en speculaas? Mag ook wel na zo'n dag hard poetsen, als ik lees wat jij en anderen allemaal doen op een dag zou ik me diep moeten schamen.

Gisteren stond er zoveel file dat ik veel later dan gepland thuis was. Normaal halen we Lotte tegen 19.00 uur op om haar vervolgens in bad te doen en de fles te geven. Ik was helaas pas om 19.15 u bij de oppas en heb vantevoren haar fles al warmgemaakt zodat die er gelijk in kon, badje heb ik maar overgeslagen, meissie was doodmoe.

Vanochtend lekker samen ontbeten, net in bad gedaan en ze ligt nu lekker te slapen. Ik moet zo ook maar eens douchen en aankleden en vanmiddag nog even een kadootje kopen voor mijn nichtje die vanavond haar feest geeft. Blegh moet ik door het bagger weer heen, heb er weinig zin in.

Heb net ook wat offertes opgevraagd voor het opstellen van een samenlevingscontract, testament en voogdijbenoeming. Als ik het aan Roeland moet overlaten hebben we pas de boel geregeld als we in het bejaardentehuis zitten..

Ik voel me weer een wat beter, ben me nog wel aan het sufpiekeren over van alles en nog wat en dat zijn geen leuke dingen..heb behoefte aan wat rust in mijn kop en daar zal ik toch zelf voor moeten zorgen.

Dus ik ga een lekker hete douche nemen nu Lotte nog slaapt en meld me later vandaag wel weer..

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Waarom ga je niet gewoon trouwen? Veel goedkoper en wettelijk is dan alles gelijk geregeld.

Pffff, ben ik het zat zeg. Zo zat! (is maar ff vaak hoor) De vorige eigenaar van dit huis was geen handigerd in huis, maar heeft evengoed nog behoorlijk wat ge-doe-het-zelft. Ben een hele tijd bezig geweest met deurtjes uit het kozijn halen. Die hebben ze met geluf-schoefjes vast gezet. Echt minischroefjes, die wel vrij lang zijn, maar vreselijk zacht. Ze lijken wel van lood ofzo.
    Je moet heel veel kracht zetten om je platte schroevendraaier erin te houden en dan schiet je er nog uit en is bijna die hele gleuf gelijk naar de klote. De gleuf is trouwens zowiezo bijna overal al naar de klote (waars van het indraaien).
    We hebben 4 deurtjes en alles moet geverfd. Ik heb er nu 1 aan 1 kant geverfd. Misschien vanmiddag nog 1 schuren en aan 1 kant verven.
    Hondenwerk vind ik het!

Giul is gelukkig lekker opgeknapt na zn slaapje. Na een hele boze dag eergisteren, zag ik de bui al wel n beetje hangen. Maar meestal is ie bere makkelijk, hoor. Ik merk nu dat er dingen hem gaan dwars zitten. Hij wil meer, maar ik weet nog niet wat.

9. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    hmm ja Inky, totdat hij z'n handen er echt op legt en dan had je wel 1000 euro voor zo'n rekje willen betalen.

Zit jullie fornuis zo laag dat Lars er makkelijk bij kan dan?

Mooi Wendy je weblog, lekker meissie heb je toch!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ons aanrecht is errug hoog. Maar de volgende keer dat we langs n ikea komen gaan we daar ook zo'n rek halen. Better safe than sorry. Maargoed.

Ik ga weer n stukkie schuren.
    Heb rust gevende muziek, die ik geleend heb van mn tai chi lerares, opgezet. Lekker hoor. Ik sta versteld van mezelf.

11. Niet meer actief

astrid kan, als we het hekje dichtdoen niet in de keuken.

Ik had gisteren de gashaard aan overdag. En die staat echt op lage "hoogte". Daar staat ook geen rekje ofzo voor. Astrid loopt er steeds langs en zegt dan O, Ooooo (dat is wel lief)

Wij hebben net even lekker geslapen....heerlijk! Vandaag doen we niet veel. Vanmorgen al even naar de warme bakker geweest. Leuk joh, as had haar regenjasje aan.. dat is gewoon te cute!

12. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Met mijn moppies is het goed hoor Wen.

Lisa is nu weer een vervelende fase voorbij.. ze luisterd nu weer goed en wil vaak knuffels aan Tim en mij geven. Hoef haar nu bijna niet meer op de trap te zetten..
    Pff soms dacht ik even dat ik de NANNY nodig zou hebben, maar het is gelukkig weer over!

Tim is al een hele knul aan het worden. Hij heeft misschien maar de eerste 2 wken van die zachte pakjes aangehad (van de velours) en daarna gewone kleertjes. Hij lijkt dan meteen een stuk groter. Vandaag heeft hij een stoer poloshirtje aan en als we naar buiten gaan een spijkerjasje erover.. stoer joh!
    Hihi hij heeft ook eindelijk een goed ritme gevonden. Van 23 tot 6.30/7.00 uur slaapt hij nu.. hij geeft dan zelfs geen kik! Heerlijk.. Kan nu ook heerlijk zelf bijkomen s'nachts.

Ow.. zo'n rekje voor het fornuis hebben we ook niet. Lisa wil wel eens bij mij bij het aanrecht komen staan, maar ze weet dat het heet is. Ze vraag het ook meestal zelf : "Heet?" hihi gekke meid..
    Ze heeft zoveel woordjes bijgeleerd sinds ik thuis ben. Zelfs al 2 zinnetjes van 3 woordjes. Knap he!
    Maar ja.. het gaat ook zo snel met haar.. over 2 maanden wordt ze alweer 2.. sjeeeee ik weet nog als de dag van gisteren dat ze geboren werd!

ow.. we zitten hier voortaan "gezellig" tegen een betonnen muur aan te loeren achter ons huis.
    Zoals Gupsie misschien nog wel weet, loopt de trein achter ons huis door. Daar was eerst een geluidswal en die hebbe ze afgegraven. Daarna hebben ze tussen het spoor van de trein en ons huis nog even een ringweg gelegt, zodat het in het centrum niet meer zo druk is met groot verkeer.
    Dus.... Er is nu een nieuwe (les: oerlelijke) betonnen geluidswal van 3,5 mtr hoog geplaatst. We kunnen nu als we op de bank zitten, nog maar een klein stukje blauwe lucht zien!
    Ik ben bang dat we er als straat zijnde ook niet veel meer tegen kunnen doen... hij staat er nu al!
    (gemeente heeft niet laten weten wat er voor soort geluidswering kwam, anders hadden we metteen wel geprotesteerd denk ik)

Vanmorgen ben ik met Tim en Lisa even naar kruitvat geweest, om weer wat foto's op te halen.
    Kom ik thuis.. en kijk ik op de envelop.. moet ik 2 enveloppen hebben..pff kan ik morgen weer die andere gaan halen! sjeeeee dom mens dat ik ook ben..helemaal vergeten!

Nouja.. vanmiddag nog even wat poetsen en de bedden verschonen, dan kan ik vanavond heerlijk een avondje voor mezelf plannen.
    Mischa moet overwerken, kids vroeg het bed in en dan lekker ontspannen een boek in bad lezen met waxine lichtjes aan....heerlijk!

13. Niet meer actief

hey suus, dan vraag je als straat toch aan de gemeente of ze een paar van die schilders laten komen die echt goed kunnen tekenen. Dan kijk je tenminste nog naar kunst ipv beton!

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    haha ja dat zou ik opzich een goed idee vinden, maar ik denk niet dat onze buren daar echt blij mee zullen zijn..hihi maar ik zal het eens voorstellen!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @aman, Ons aanrecht is niet laag maar Lars is zo grot. Als hij zijn handen omhoog doet legt hij ze zo op de plaat. We hebben keramisch dus lekker warm. Dat rekje moeten we echt gaan halen.

@suus ook niet netjes dat ze dat bij het kruidvat niet zeggen. Bij ons melden ze het altijd bij de kassa als je meerdere enveloppen moet hebben.

@sabrina, jeetje klinkt erg druk 2 dagen in bespreking, zou er koppijn van krijgen! Succes en ik hoop dat de beslissingen snel genomen kunnen worden.

@wen, zet alles lekker voor jezelf op een rijtje en denk daarbij ook aan jezelf!

Hier is het weekeind weer begonnen. Lekker hoor. Morgenochtend wordt mijn haar geverfd en ga ik 's middags met mijn zwangere vriendin shoppen voor kleren.
    Zondag een dagje schoonfamilie maar dan wel de leuke.

Mijn planningsgesprek is goed verlopen ik ben goedgekeurd haha. Nee hoor mijn locatieleider was erg tevreden over mij en had geen op of aanmerkeningen.

Dadelijk Lars in bed gooien, kijken of ie wil. Hij is erg verkouden weer en 1 oogje zit ene beetje dicht. Zelf lijkt hij nergens last van te hebben. Daarna even vlug naar de winkel om wat vlees te halen. Dat moet ik al 3 dagen.

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Mischa belde net.. het kan echt een hele late avond worden..Een collega stelde voor om langer door te werken vanavond zodat alles afgemaakt kon worden. Lukt dat niet, dan moeten ze nl morgen weer verder.
    Nou..dan mag hij van mij zolang wegblijven dat nodig is.. hihi ik vermaak me wel in een lekker warm bad!
    Heb er nu al zin in!

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey WEndy gaaf joh je weblog, heel mooi.

pffff..............hier regent het al de hele dag, heb onderhand koppijn van het binnenzitten bah!

mmm hier kan Sem ook al bij de pannen als die op de ceramische kookplaat staan, het is dan net croma....je moet er even bij blijven...ghihihi Meestal als ik aan het koken ben is hij in de box of zit hij in de kinderstoel.....
    zo zie je maar weer dat het ene kind ondernemende is dan de ander. Luc keek naar de kookplaat, oven, kachel en dergelijke niet om en Sem lijkt er door te worden aangetrokken als een magneet!

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    mmm Suus das nooit echt fijn, Sjoerd is vanaaf ook laat thuis ivm met een spoedklus, mensen hebben de hele woonkamer 9 cm blank staan. De vloerkleden drijven in huis...nou lekker baantje......
    sop sop sop en drijfnat, die zal morgen flink verkouden zijn ghihihihi

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    tot dusver komt Remon optijd naar huis. Maar goed het is nog geen tijd.

Lars ligt te slapen, die was toch wel moe en als je zo verkouden ben dan heb je ook minder energie natuurlijk.
    Als ie wakker wordt gaan we tv kijken en bankhangen tot het etenstijd is.

Ik heb net de verwarming aangezet, vond het toch wat frisjes. Lars vanavond ook maar ene piama aan in zijn slaapzak.

gaan jullie nog spannende dingen doen in het weekeind?

20. Niet meer actief

Nou ook de mijne is laat thuis! Ik heb er eigenlijk knap de balen van, want vannacht was ie ook al niet thuis!

Ik vind mezelf dan zo egoistisch op dat moment dat ik er dan boos om wordt. Zeker omdat ik weet waar hij mee bezig is, maar toch.. ik ben zo langzamerhand wel op! Ik wil al weken bijtanken..

Deel Deze Pagina