He wat balen Gupsy, maar zit jezelf er niet mee in de weg als je er toch boos om wordt. Boos zijn is ook maar een emotie. Wij gaan dit weekend (natuurlijk) aan de klus. We hebben genoeg te doen. Voor degenen die t leuk vinden: http://1000wensen.punt.nl/ Ik weet zelf nog niet of ik het wel een leuk weblog vind.
Haha dat is nou ook precies wat ik ook altijd voel al hij weeeer moet overwerken. @Inky, Ik weet nog niet of we echt spannende dingen gaan doen. Mijn schoonmoeder belde net of we zondag rond 16 uur hun hond even eten wil geven. (heeft suikerziekte en moet op tijd eten) Ze zijn nl zelf het broertje van Mischa (voor de zoveelste keer) overhuizen! Achja.. geen probleem , is een kleine moeite om te doen. Mijn stiefschoonmoeder vroeg gisteren waarom we nog geen contact met de vader van Mischa opgenomen hadden (hij ligt al 2 wkn VRIJWILLIG in het ziekenhuis) Hij was toch ook opa van de kinderen en wilde ze graag zien. Ik heb dus vriendelijk maar ook duidelijk uitgelegd dat we niet op visite gaan omdat ik niet wil dat Tim in een ziekenhuis komt met allerlei bacterien. Zeker niet voordat hij zijn prikjes heeft gehad. Dit snapte ze weeeer eens niet! Dom mens! In de weekenden is hij thuis en waarschijnlijk gaan we zondag even langs.. dan is mijn stiefschoonmoeder ook weer tevreden! (aargghhhh ik word zo dood en doodmoe van dat mens!) Zodra ze gaat klagen stappen we weer op.. ik heb daar geen zin in ! Dus al met al weer een slap weekend..hahaha Hopelijk hoeft Mischa morgen niet meer te werken... dat scheelt dan weer!
pff idd wat een raar mens dat ze dat niet begrijpt. Ik zou het ook niet doen hoor! Nou Remon was optijd thuis maar is weer weg. Voor ene goed doel. Want als hij dit vanavond afmaakt kan hij morgen de hele dag hier thuis aan de slag. Ik duik vroeg mijn bed in. Ga dadelijk lekker douchen, piama aan en dan will & grace kijken en dan lekker in bed wat lezen. Lars ligt ook alweer nock out.
haha nou mijn echte schoonmoeder is een lief mens hoor.. maar mijn stiefschoonmoeder....jak.. daar kan ik nu al (na 5 jaar samen te zijn met Mischa) een hele boekenreeks over schrijven! Ow, ik had trouwens bij Etos het nieuwe mamaboekje meegenomen (krijg je altijd gratis) en daar stonden ook die homeoatische zetpilletjes in die Nancy al noemde.. van "van Heel" dan wel.
hahah suus, leuk zo'n stiefschoonmoeder... ik had het ook over de homeopatische zetpilletjes van Heel.... is een duits merk.. had de link van de site hier ook neergezet toch? appeltaart staat in de oven.... mmjummie
Ik heb de cd van candoo.3 liedjes, daar hoef je t niet voor te doen hoor. Onbekende liedjes, wel grappige muziek.
shit.. mischa was pas om 24 uur thuis en nog moet hij vandaag werken! baal baal... We hebben vanmorgen boodschappen gedaan en hij is nu al weer 2 uur aan het werk. Ook was hij erg chagi vanmorgen.. nouja ik trouwens ook.. dus het was hier erg gezellig...
hier net klaar met de besprekingen....Ik heb keelpijn van het lullen....pfff..Lauraatje had een goede actie gisteren....terwijl mama een hele belangrijke dag had, besluit zij om ziek te worden....papa moest haar begin van de middag van de creche halen. Ze had 40,6 graden koorts..... Na dit bericht heb ik alles op alles gezet om zo snel mogelijk naar huis te gaan. Ik was 17.30 uur thuis. Trof daar een gloeiend heet jammerend wurmpje. Ik heb direct alle kleertjes uitgedaan, airco 2 graden kouder gezet en een zetpil in d't kontje.....15 min. later vraagt de dame of ze weer teletubbies mag kijken en loopt lachend de huiskamer binnen.......de nanny viel om van verbazing... Vandaag is ze zo goed als weer beter. Ongelofelijk hoe snel dat kan gaan. Besprekingen zijn dus afgerond. ik zal tezamen mat andere manager (logistiek) deel uit maken van een managementteam. Wij moeten met z'n 2 en de tent draaiende houden. Uiteraard krijg ik personeel erbij te ondersteuning. Wie zoekt een baantje (partime mogelijkhededn!) op sales/marketing gebied op Curacao? Malil je cv! hahaha... Ik vind het toch wel bijzonder ....je hoort niet vaak dat op dat niveau mensen partime werken (ik werk 2,5 dag) ik hoop dat de praktijk zal uitwijzen dat het mogelijk is!
agossie.. Laura wat ziekjes.. en idd net nu je een belangrijke dag had. Gelukkig voeld ze zich alweer beter.. Veel succes met je "nieuwe" functie.. als er iemand is die kan laten zien dat je ook prima met die functie partime kan werken, dan ben jij het wel!hihih
he wat een goede uitkomst Sabrina! Lekker hoor en buiten extra personeel neem ik aan dat je salaris ook wordt aangevuld haha. Fijn dat Laura alweer opgeknapt is, lijkt mer erg rot in die hitte hoge koorts hebben. Hopelijk blijft ze beter. Nou ik ben ene beetje geslaagd vandaag. Lars was niet te genieten dus die blijft de volgende keer mooi thuis het kleine kreng. Ik heb 2 broeken en een lang tuniek gekocht. Nieuwe mascara en een boek voor Lars (rupsje nooit genoeg). Omdat het kinderboekenweek is krijgt hij zomaar ene boek. Dat wil ik ieder jaar gaan doen. Leuke en leerzame traditie. Verder heb ik bh's gepast maar er was te weinig stof voor ene bh voor mij hahah. Nee hoor, maar mijn cup C is NU AL veranderd in cup E. Pff ze hadden hem niet op voorraad maar kan hem in Oosterhout ophalen. Remon is flink opgeschoten thuis. Er hoeft alleen nog maar egaline over de vloer, muren stucen en een plafondplaat erin en dan is het afwerken. Als ht sloop en breekwerk is gedaan en overal zitten nu stopcontacten en schakelaars, althans de leidingen liggen er. Hebben jullie ene leuk dagje gehad? Is Micha al minder chago Suus?
Hee, ik heb ff met Elmar besproken of hij interesse heeft in een baan op Curacao. Helaas, zeg. Mij lijkt het wel wat elke dag lekker weer. Volgens mij scheelt het me veel spierpijn. Hier n lekker daggie gehad. Eigenlijk de hele dag de hort op geweest. Ook bij n collega op bezoek geweest: vrijgezel die binnenkort in zn nieuwe huis gaat wonen. Nou, wat heeft die man een goeie smaak. Helemaal mijn inrichting. Sterker nog: zijn huis lijkt enorm op de onze (de inrichting) en de kleur die ik eigenlijk in gedachten had voor de muren langs de trappen, die heeft hij wel kunnen vinden. Helemaal supergaaf! Hier ook n aanvaring gehad en ik ben ff tekeer gegaan tegen Elmar vanochtend. Toen ik m later opzocht, zei hij dat ik gelijk had (!) en ik was al van plan om te zeggen dat ik niet zo tegen hem had moeten doen. Heb dat evengoed nog gedaan, maar ik zit nog met grote ogen van verbazing. Mischa inmiddels al thuis en de ruzie bijgelegd?
Mischa heeft gewerkt vanaf 12 uur en om 15.30 was hij weer thuis... ondertussen was bij ons allebei de chagi-bui alweer gezakt! Ow... en Minni.. we hadden geen ruzie hoor.. maar reageerden nogal kortaf t/o elkaar. De reden van Mischa van zijn chagi bui was dat hij dus moest werken terwijl hij geen zin had.. en mijn chagi bui kwam omdat ik weer ongi moet worden! Mijn hormonen zijn dan weer vollop aanwezig zeg maar. Pfeww.. het bezoekje aan mijn stiefschoonmoeder en schoonvader gaat niet door.. ze zijn gelukkig niet thuis! Hebben nu maar een afspraak gemaakt voor volgende week zondag (jak...uitstel van executie) Het is vandaag erg mooi weer, ben helemaal happy! Tim heeft vandaag al verschillende keren een hele mooie glimlach laten zien... en Lisa is ook weer super lief! Straks gaan we lekker even wandelen!
Hee mazzel, niet je hele weekend naar de gallemiezen, hihi. Giul is Elmo aan het vermoeien. Die batterijen raken vandaag misschien nog wel op ook. Elmar heeft de achterwand en de zijwand in elkaar gezet en is nu t plafond in de wc aan het schroeven. Giulian is de huiskamer aan het verbouwen en als Elmo ophoudt met lachen krijgt hij dus weer n duw. We hebben de ballenbak tijdelijk opgeruimd, sjee wat is mn huiskamer dan groot zeg. De tuinstoellenkussens zijn opgeruimd en ik ga zo nog n stukkie verven. De zon schijnt hier ook heerlijk. Is Semmie nog steeds ziek?
jaaaaaaa bah heb vandaag de hele dag moeten spugen, ga zo even eten koken voor de mannen want dat doen ze niet zelf hihihi en dan vanaaf de jongens vroeg naar bed en dan zelf ook weer lekker slapen. Sem is ook erg verkouden en hoest zichzelf s'nachts wakker dus van nachtrust hier ook geen sprake...ohw ga weer rennen toedels.....
Hey Sabrien, dat is zeker mazzel hebben om een dergelijke functie parttime te doen! Lekker van genieten hoor, het is alleen te hopen dat je geen fulltime stress in een parttime job moet steken. Fijn te horen dat je meisje weer beter is. Inky.. Sjees.. wat een memmen joh haha. Ik moet ook niet T-houwers hebben, maar ik heb steeds geen zin, of een kind bij me..duh! Minni.. al enig idee wat het volgende project gaat worden? Semmie, beterschap..gatver lijkt me helemaal niks om ziek te zijn! Hier denken we steeds dat we verkouden worden, maar zowel as als ik zijn dan een dag of 2 snottie en dan is het over. Astrid heeft in 2 wkn tijd 3 hoektanden gekregen. Nr 4 ligt ook op de loer. Volgens mij moet ze dan nog 4 kiesjes (ze hebben toch 8 kiesjes in totaal?) en dan zijn we er doorheen. Astrid wordt steeds vroeger wakker, nu al ruim voor 7.00. Maar ik ga er maar vanuit dat het een fase is.. (ik hoop het). Met mij is alles ok, ik heb vandaag flink de boen gedaan! Dat was behoorlijk nodig, want ik heb het flink laten versloffen. Ook zijn de traphekjes geplaatst waar ze moesten komen. En heeft astrid vandaag een flinke tik gehad wegens niet luisteren en gevaarlijk spel! Dat heeft goed indruk gemaakt en ik hoop dat er nu geen drang meer is om dat soort geintjes uit te halen.
Haha, ik heb natuurlijk geen idee wat voor rotgeintje Astrid heeft uitgehaald, maar ik geloof er helemaal niks van dat ze t niet meer zal herhalen vanwege de tik. Want die tik is ze allang weer vergeten en oorzaak en gevolg-besef is er totaal nog niet. Ik heb mn volgende project wel in gedachten: een jungle book kamer voor Giulian. Maar pas in 2007 ga ik daar op zn vroegst aan beginnen (zeg ik nu). En de keuken roept me ook: Hier die tegels weg en jou gave idee uitvoeren, dan past je keuken mooier bij de kamer! Ben blij dat mn keuken mn idee heeft goed gekeurd . Vandaag weer wat geverfd. Kut verf! De louvre deurtjes schieten volgens mij toch wel op. Mn aquarium weer es super schoongemaakt. Wat is dat toch n lekker werkje, maar ik kan mezelf er niet zo vaak meer toe zetten. Gewoon geen zin, geen puf of geen tijd. Jij hebt jezelf ook lekker nuttig gemaakt Deboor. Lekker he? En Semmie, dat is ff balen! Beterschap meis!