Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Jezus wat is dat toch met jullie poetsgedrag! Ik ben niet echt praktisch ingesteld en zou eerlijkwaar niet weten hoe ik ramen moet zemen :oops:doe dan ook echt het hoognodige aan stoffen, stofzuigen, wassen, strijken etc.

We hebben een druk weekend achter de rug, vrijdagavond naar de verjaardag van de dochter van mijn schoonzus (dus mijn nichtje) geweest die werd 18 en had zowat haar hele hockeyclub in huis zitten. Gisteren zijn we gezellig gaan eten bij vrienden en Lotte heeft daar weer eens bewezen een echte kliko te zijn, hoe gekruider hoe beter lijkt wel. Ze heeft gekruidde stickies op, aardappeltjes waar knoflook overheen zat, stukje lamsvlees, en waar ze het laat?

Vandaag Lotte's peetom + vriendin op bezoek gehad, nog ivm Lotte's verjaardag. Ze heeft weer ontzettend leuke kadootjes gehad en wij hebben hen nog blij kunnen maken met een kolf, boxkleed, magnetron sterilisator want ze verwachten eind november hun 1e kindje. Is overigens om jaloers op te worden hoe slank zij is gebleven, die kan echt na haar bevalling zo weer in haar oude kleding.

Gupsie, niet ziek worden hoor! Wat gaat As ook snel met haar tandjes, hopelijk heeft ze er op af en toe een snotneus na niet te veel last van.

Semmie, dat je het nog voor elkaar krijgt zeg om te koken terwijl je zo loopt te spugen, hoe gaat het nu met je?

Suus, haha de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft! Wat fijn dat jullie chagi buien over zijn. Nu je menstruatie nog en dan jij ook weer blij :)

Minni, volgens mij heb je ook echt geen rust in je donder! Pas je op dat jouw batterijen ook niet een keer opraken?

Sabrina, mijn CV is onderweg :) Ben blij voor je dat het allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen. Dikke kus voor Lauraatje

Inky, lekker geshopt zo te lezen. Tuniekjes vind ik echt mooi, vooral bij zwangere vrouwen. En sjeezus cup E al! Heb je je nieuwe bh wel kunnen passen dan als ze hem niet op voorraad hadden? Haha Lars voortaan maar bij de boekhandel parkeren?

GRRR mijn laptop staat op crashen, gisteren kreeg ik ineens een system disk error en raakte lichtelijk in paniek, had namelijk honderden foto's op schijf staan die nog niet gebrand waren. Gelukkig kreeg ik hem weer aan de praat en ben vandaag als een gek alle foto's op cd gaan branden. Krijg om de haverklap errors en ook mijn interne wireless ding klapt er telkens uit. Hoop dat ze het op kantoor nog kunnen fixen anders gaat het me erg veel avonduren kosten om nieuwe laptop helemaal in te richten :evil:

Enne mijn moppie heeft de smaak helemaal te pakken, het is alleen nog maar stappen, stappen en nog eens stappen. Een beetje houterig nog, ik schat in dat ze over 2 weken vloeiend los loopt!

http://www.dropshots.com/day.php?userid ... ime=171740

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    En dan hebben we natuurlijk ook nog de schoentjes!

Dit zijn d'r nette schoentjes

En d'r doordeweekse schoentjes staan in mijn album, blijkbaar mag je hier niet meer dan 2 foto's plaatsen :cry:

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben het bewijs dat het daarna nog gruwelijk mis kan gaan. :confused: :cry: ;)
    Tot n maand voor mn bevalling was ik slanker dan ooit met n fantastische toeter voorop. In die laatste weken en met name de laatste dagen is t heel erg anders geworden.

Het spekrandje waar ik mn hele zwangerschap niet bewust van ben geweest dat t gegroeid is, heb ik nog steeds. (alhoewel miss wel iets minder inmiddels) en ik loop nog steeds rond met kilo's aan vocht. Maar daar ben ik al jaren gevoelig voor (en toch n lage bloeddruk).

Leuke schoentjes Wen.
    Als Giulian schoentjes aan heeft, dan loopt ie ook houterig trouwens. Maar hij loopt nog het meest op blote voeten of sokjes met antislip en dan loopt ie als n kiviet. (tip)
    Leuke film trouwens.

Wat voor laptop heb je?Ik hoor steeds storingen van Acer. Heb ik ook en ik heb ook steeds last van storingen. Nu ik m op tafel laat staan is het minder. Maargoed, het heet toch laptop?!

Ik krijg zo mn buuv op visite met de drukke kinders. Ff het speelgoed waar ik waarde aan hecht opruimen ;).

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo daar ben ik ook weer.
    Ik MOET ook aan de poest, alleen heb ik er totaal gene zin in. Maar alles is bijna wit hier van het hakken en breken.

Gisteren een dagje schoonfamilie gedaan dus daar zijn we ook weer voor ene tijdje van verlost. Lars vermaakt zich nu veel beter nu hij kan lopen. Eigenlijk heb ik er gene omkijken naar.

@wauw wen, dat is echt wel loslopen hoor! Goed man. En wat een keilieve schoentjes. Lars loopt ook thuis op blote voeten en als we gaan op zijn schoenen. Ik moet alleen al weer nieuwe kopen deze zijn nu te klein geworden.

Ik ben nu 6 kg al aangekomen pff. Ach ja Remon zegt dat ik me niet druk moet maken en beter kan gaan proberen te gaan genieten en dan zien we na de bevalling wel weer. Schatje he~`

Ik heb trouwens de bh die besteld is niet gepast nee haha dat gaat niet. Ik heb er een zonder beugels gepast en met beugels besteld.

nou verder niet veel nieuws hier.

5. Niet meer actief

laat ik me hier ook weer eens melden..

@ wen.. klote van je laptop! Ik hoop dat het meevalt en dat het niets bijzonders is. Enne.. de schoentjes zijn nog steeds leuk.

@ Inky.. Zijn er meegroeibh's met beugel dan? Wauw, dat wist ik niet

Ik krijg zo de VK op bezoek, ik voel al een aantal dagen geen leven. Astrid is van de week ook lomp op mijn buik geklommen en mijn buik voelt beurs.
    Verder hebben we hier in ons dorp een heuse babyboom! haha.. wel gezellig!

Verder heb ik weinig te melden. Ik schrijf nu wat meer bij de maart 2007 mama's. Daar was ik eerst gestopt, maar nu schrijf ik er weer vaker en het is toch wel grappig!

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hallo allemaal,

ohw voel me echt vreselijk beroerd, heb Luc vanmorgen naar de pz gebracht en kwam terug met ongelooflijke buikpijn. Weer die steken en harde buiken gewoon, weet niet eens hoe is staan, zitten moet wil alleen maar liggen, maar dat gaat helaas niet met een krummel die rondloopt en een peuter van 3,5....pffff

Hey gupsie de vk thuis, netjes hoor hoop dat alles o.k is.

Hey Inky 6 kilo dat gaat ineens hard, ik zit nu op 1,5 kilo.

Wen gave schoentjes voor Lotte, echt super leuk!

minni veel plezier met je buuv en kids!

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    De buuv en de kids zijn weer weg en Giul ligt op bed, hoop dat ie er geen nachtmerries aan over houdt ;). Drukke kindjes hoor,maar hij moet er maar aan wennen.

Hee Deboor, dat is spannend, hoop echt dat alles goed is met je kleinste. Laat je t snel weten?

Hee Inky, wil wel weer n nieuwe buikfoto zien hoor. Van jullie allemaal natuurlijk.
    Wat n lieverd die Remon, t is toch t belangrijkst dat je man je zo nu en dan gerust stelt, he. Elmar zegt nog steeds als ik ergens over klaag: we hebben gespaard hoor, als je t wilt laten we t wel recht trekken. (de eerste keer was ik trouwens pissed toen ie t zei)
    En die gave groene schoentjes past Lars niet meer? Ik ken er nog wel n liefhebber voor.

Hee Semmie, heb je niemand die es n dagje kan oppassen? Zodat jouw buik weer tot rust komt, want met het spugen van gisteren krijgt je baarmoeder ook steeds n opdonder volgens mij hoor. Je hele buik beweegt ervan mee. En het hoesten is ook niet lekker rustig.
    Je moet echt wel heel goed voor jezelf zorgen hoor, je hebt 3 kindjes die afhankelijk zijn van jou.

Hier: nog 1,5 louvre deur schilderen en (erger nog) schuren. Rotwerk, maar het betaalt wel uit.
    Hopen dat ik niet al te veel lagen moet doen. Sommige kanten dekken al in 1 keer en met die kutverf wil ik niet te vaak en te veel klooien.
    Die troep droogt ook niet goed op, na n week te hebben liggen drogen, gaat t nog rullen als je gaat schuren. Volgens de pot moet t binnen 16 uur overschilderbaar zijn. Ja ammehoela! Dan trek je wel zeker de eerste laag er weer af.

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @semmie, tjees dan voel ik me helemaal ene koe nu haha. Nee hoor er zit denk ik wel 3 kg tiet aan hihi.

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Je borstpartij maakt dat je je toch geen koe voelt. Over ironie gesproken. Vraag een koe maar es wat die koe een koe maakt, hihihihi.
    :)

Niet gemeend of gemeen bedoeld hoor, n grappie. ;)

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou maar euhm die borspartij van mij liegt er ook niet om hoor, ik ging ook van een mager c cupje naar een dubbele D maar dat heet nu E geloof ik.....ghihihii

Hey Gupsie hoe was het met de vk? ben errug benieuwd!

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Voor de flinke memmen is Anita wel n hele fijne bh. Daar heb je trouwens ook beugel bh's van, maar ik vond die niet fijn, omdat t pijn gaat doen tegen je ribben. http://www.anita.nl/

Ik heb mn meegroeibh nog wel es aan. Ze zitten heel comfi.

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hahaa, Giulian gaat morgen n dagje naar oma. Kan ik het deurkozijn van zijn kamer schilderen en meer en lekker rusten tussen door.

13. Niet meer actief

Ja het was goed. De vk heeft even geluisterd en de beeb zit gewoon lekker diep verborgen waardoor hij heel zachtjes klinkt en ik hem niet voel! Ze kreeg de tonen ook niet luider met de doptone.

Ik ben daarna lekker gaan slapen met mijn meissie! Heerlijk, maar ik kon de slaap niet meteen vatten. Nou ja.. vanavond op tijd naar bed.

En ik ga deze week op zoek naar een poets voor 1 of 2 keer in de week. Wat moet dat kosten eigenlijk?

14. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Wat fijn Gupsie dat alles in orde is met ukkie! Wij betaalden onze schoonmaakster (inmiddels 2 jaar geleden dat we er een hadden) 25 euro per weel voor 3 uurtjes. Veel te veel geld achteraf gezien en ze leverde daarvoor niet eens echt goed werk. Hoop dat je snel iemand vindt, heb je tenminste weer wat tijd voor jezelf over.

Jeetje Semmie, je blijft kwakkelen zo te lezen. Buikgriepje of zwangerschapskwaaltje? Volgens mij wordt het tijd dat je weer lekker met een kop thee en doos chocolade op de bank gaat hangen!

Haha Inky, bespeur ik hier wat schoonfamilie perikelen? Het zijn ook niet mijn favorieten hoor op 1 schoonzus na. Lekker joh dat Lars zo goed loopt, ik zal dinsdag een atletiekbaantje opzetten :)

Hey Minni, ik lees nu al een paar keer iets over louvre deurtjes maar heb geen flauw idee wat het zijn :oops: neem aan geen deurtjes die je moet beschilderen met wij/wei? water toch? Lotte loopt doorgaans ook op blote voetjes, behalve als ik het te koud vind dan krijgt ze antislip sokjes aan en dan loopt ze idd stukken beter!

Vrienden van ons komen regelmatig weer stukken speelgoed tegen waar hun kinders (3 en 8 jr) niet meer mee spelen dus geregeld komt er weer een lading onze kant op. Afgelopen zaterdag heeft Lotte een heel schattig poppenwagentje en maxicositje gekregen (jaja erg rolbevestigend) en nu heeft ze bedacht dat haar pop ook maar in dat karretje moet, zo aandoenlijk! Zo bedenkt ze ook dat pop op haar loopfiets moet maar pop snapt dat natuurlijk niet, laat staan dat die zelfstandig kan zitten, haha.

Ben alweer druk bezig geweest vandaag, vanochtend na Lotte's fles eerst naar het gezondheidscentrum gereden om bloed te laten prikken, toen meteen door naar de supermarkt om lekkers in te slaan. Een vriendin zou vanmiddag komen lunchen en ik had de tafel gedekt, broodjes en krentebrood leuk in een mandje gedaan, eitjes gekookt, zelf tonijnsalade gemaakt etc zag er erg gezellig uit. Ze zou er om 12.30 zijn. Sms't ze eerst dat ze om 12.00 uur is vertrokken uit Rotterdam en wat later zou zijn, uiteindelijk was ze er tegen 13.15 uur en vroeg vervolgens meteen hoe lang het rijden is van mijn huis naar Amsterdam want daar had ze om 14.00 uur een bespreking. Uiteindelijk hebben we dus maar een kwartiertje geluncht en is ze met een 'sorry verkeerd ingeschat' weer vertrokken. Zat ik daar met mijn goede (huisvrouwen) gedrag met een tafel vol lekkers. Bijkomend voordeel is dat ik nu weet dat Lotte tonijnsalade ook lekker vindt en ben toen de tafel maar af gaan ruimen..

Dezelfde vriendin zegt ineens...goh wat kan Lotte toch geconcentreerd kijken. Ik zei, haha ja muts ze zit te poepen :)

Hmm wilde eigenlijk nog stuk gaan fietsen vanmiddag maar het trekt hier nu wel heel erg dicht! Heb Lotte maar weer op bed gelegd en heb Oprah nu opstaan terwijl ik zit te tikken. Vanavond is Roeland weer golfen dus volledige controle over de afstandbediening voor mij!

GRRRR mijn laptop (een HP) voelt zich echt niet lekker, mijn hele interne wireless gebeuren is van slag af waardoor mijn verbinding telkens wegvalt en mijn eventlog zit vol met errors. Morgen ben ik gelukkig even op kantoor zodat een collega hem kan nakijken en in het ergste geval moet het ding helemaal opnieuw geinstalleerd worden. Met gevolg dat ik hem daarna nog eens opnieuw kan gaan inrichten!

Wat gaan jullie eten? Wij hebben gisteren chinees gehaald en ik mag vanavond weer lekker aan de nasi met babi pangang :)

15. Niet meer actief

nou ik was van plan om kip siam te gaan maken, maar daar ik nu net hoor dat mijn man weer niet thuis eet, wordt het gewoon brood!

16. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo dan, ik ben klaar met de boodschappen en heb net 1 muur van behangrand ontdaan en in de voorstrijk gezet. Dan wordt vanavond de 1e muur gestuuct.

Die bh die voor mij klaarligt is ene anita met beugels. Prijzig maar wel comfi.

Ik ga tagiatelli met kalkoen en peperroomsaus maken. Ben beniewd.

Nu ga ik ff met Lars ana de gang, die heeft zich zo lief vermaakt de hele dag.

@minni, die schoentjes gaan gewoon door naar de 2e hoor. Hij heeft ze amper aangehad.

17. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Oh gelukkig is alles goed Deboor! Jeetje.. schrikken hoor!

Jullie hebben allemaal een poetsfiemel geloof ik..hihi ik moet ook hoognodig weer eens aan de poets.
    Deboor.. onze poets (die moeten we nog vragen maar ze had al intresse) vraagt 10 euro per uur.
    Ze poetst bij de buren en daar heeft ze het hele huis gedaan in 3 uur tijd! Wij hebben precies hetzelde huis, dus dat moet hier dan ook wel lukken.
    Alleen de buuf doet daarna thuis niets meer, alleen zelf de was wassen en strijken.
    Helaas zal dat hier niet gaan.. met 2 katten en 1 hond ontkom ik er niet aan om zelf nog te stofzuigen en dweilen! Achja..

Pff ik ben vandaag naar babyplanet geweest voor een nieuw matras voor Tim. Hij sliep op een 2de hands matras en was aan vervanging toe.
    Ik dus naar babyplanet. Je had matrasjes vanaf 49,50 en duurder.
    Ik wilde die van 49,50 wel eens zien, maar de verkoopster vond dat geen goed matras.. was alleen voor logeerbedjes zei ze.. neeee die van 99,- euro ... die was veeeel beter.
    Omdat ik toch volhield en dat goedkopere matras wilden zien, liep ze nors het magazijn in. Ja sorry hoor.. klant is koning toch?
    Maar ze ging toen weer verder.. het was een logeermatrasje zei ze, en ze konden daar drukplekken van krijgen.
    Nu snap ik niet waar ze die onzin vandaan haalt, want waarom verkoop je anders zo;n matras?!
    Ze wilde me duidelijk het duurdere matras aansmeren!
    Hahah is niet gelukt hoor! En toen ik thuis kwam keek op op het label van het matras en daar stond op, dat je het om de 14 dgn moet draaien voor het lang stevig te houden. Dat staat staat toch niet op een matras voor alleen op te logeren..

Achja .. het ging me niet om de prijs hoor.. maar je moet me geen onzin gaan verkopen over dat iets niet goed is , terwijl het wel is! Vandaar dat ik toch expres de goedkopere heb genomen.. en Tim.... Tim slaapt nu heerlijk op zijn nieuwe matras!

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    kijk dat moet je hebben. 50 euro is wel goedkoop ja maar als hij goed ligt dan is dat prima.

Ik heb lars maar weer even op bed gelegd. Hij begon om iedere scheet te huilen. Hopelijk pakt ie nog wat slaap voordat we gaan eten.

@wen, joh lekker is dat dan. Zit je daar met ene mooi gedekte tafel is ze na ene kwartier al weer weg.

Ik ga om 17 uur aan het eten beginnen en dan doe ik lekker niksmeer vanavond. Hopelijk slaapt lars door het stucen heen. De muur die gedaan wordt zit tegen zijn kamertje. Tja het zal echt moeten gebeuren het nieuwe bed komt eraan.

Lars had net weer romperstront. Heel zijn kontje was geel hihi. Volgens mij is iedere dag ene mandarijn niet goed voor hem. Ik heb hem net maar aardbeien en druiven gegeven.

Ik zal snel weer eens een foto van mijn buik maken. Maar zo groot is ie niet hoor. Ik zal het morgen doen als ik een goeie bh aanheb, dat slankt nog wat af hahah

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Toch ook die anita bh. Gaaf hoor.
    En helaas van die schoentjes ;), had natuurlijk niet anders verwacht, haha.

Ik zou ontzettend balen als ik mezelf zo uitgesloofd zou hebben voor n vriendin en t loopt zo af.

Louvre deurtjes zijn houten deurtjes met houten lamellen (horizontaal), je ziet ze in frankrijk wel es als balkon deuren (bijv op t Louvre).

20. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ben benieuwd hoor naar die buik....(met of zonder goede BH)

Wendy: wat een geweldige schoentjes....die stapt vrolijk door het leven in het weekend!

Suus: aan een logeer matrasje denk ik als ik het matrasje zie van een campingbedje! Volgens mij werkt de dame op provisie en werkt ze nu wat commerciele om zodoende de aankomende feestdagen door te komen..hihi.

Gupsie: Die As.....het is een hele tandjesprinses! Volkgens mij heb je gelijke met die 8 kiezen. Daphne heeft ze allemaal, Laura nog niet, maar die had dus ook flinke koorts afgelopen vrijdag middag. Zaterdag zat de dame echter al op het terras in Willemstad aan de bitterballen.....

Zo grappig: Soms ga ik 's avonds met de kinderen papa halen van kantoor. Dit kantoor ligt aan 1 van de grote wegen hier, dus ook vaker passeren we dat gebouw. Sinds gisteren herkent Lauraatje dit en roept ze PAPAAAA...en wijst met haar vinger richting kantoorpand als we langs het pand razen. Vanaf beide kanten! Slim wijffie!

Share This Page