Jees wat n tieten Ink! (hihi) Beste buik al met 16 weken. Grappig van jullie bedden en n mooi bed, Suus. Het opladen van die V3 moet je maar als een feestje gaan ervaren, want die v3 heeft dat heel veel nodig. Minstens 2x per week. Ik had mn zusje aan de telefoon die heeft de V3 Gold (ik de Silvr) Dolce en Gabanna e die vroeg me vanavond of ik erg happy ben met mn V3. Mn enige bezwaar is dus dat opladen, ook haar bezwaar. Ik heb net foto's gemaakt en zal ze ff verkleinen en dan plaats ik ze op http://1000wensen.punt.nl/ Wen ik ben benieuwd naar je verhaal. Suus, veel succes morgen met de prikjes van Tim. En dames: voor de goede orde, Isa gaat nooit meer helemaal beter worden. Ze blijft altijd die verstopte nierfilters houden en dus altijd heel erg goed in de gaten gehouden moeten worden met haar gezondheid. Oja, dat jasje van Lisa is heel schattig (en stoer). Ik verga van de kiespijn en ga na t plaatsen van mn foto's op de bank liggen.
Zohee Inky.. al een mooie buik joh! @Minni..ja leuk jasje he?! Ik ga mijn bedje eens opzoeken..ow wat zal ik heerlijk in mijn nieuwe bedje slapen!
pfff ben net thuis van de verjaardag, tikkeltje later dan gepland, maar was dan ook errug gezellie! Hey Inky mooie buik hoor! Enne weltrusten iedereen, ga poosie slapen!
dan sluit ik de avond maar af...hihi dat gebeurt me vaker....! Monique: graag gedaan. Ik hoop gauw weer eens een mailtje te mogen ontvangen!. Kus van de meiden aan de meiden! Susanne: tjee wat een luxe bed! Daar moet het vast lekker op dromen zijn! Geniet ervan! Ga zo even de jas van Lisa bekijken.... Inky: mooi buikkie...da's er eentje om nu al trots op te zijn! Minni: ik zal eens gaan spieken bij zenz...dat lukt me nog wel..hihi Hier alles goed, alleen Laura had een natinale mamahangdag vandaag. Blijkbaar is ze mama's overwerk meer dan zat...nou dat gevoel deelt mama! Ben gesloopt...vandaag hebben we het kantoor heringericht. Iedereen weer een andere werkplek. Ik heb een bureau gekregen in de directiekamer.....dat wordt dus wel minder gezellig....ik heb wel een eigen koelkast en koffieapparaat...hihi da's ook wat waard!
Hmmm idd dat klinkt goed, een eigen koelkast en koffiezetapparaat! Ohw trouwens goedemorgen allemaal, nou ja goed hihihi vannacht zo'n 7x mijn bed uit geweest en al met al twee hele uren geslapen, euhm niet aan een stuk hihihi maar ja dan had ik het niet zo laat moeten maken...muts die ik ben! S'avonds een hele piet, smorgens een wrak!
Toemaar, doe maar luxe Sabrina. Mooi uitzicht en luxe directiestoel in begrepen? En Suus, hoe slaapt zo'n bed nou? Foei Semmie, zo laat thuis komen. Ik barst van de kiespijn. Mn verstandskies komt door en ik ben bang dat ie nu ook ontstoken is, maar weet het niet zeker. Ik ga mezelf zo trakteren op 2 paracetamolletjes.
VERSCHRIKKELIJK! haha nee hoor.. ik ben wel vaak wakker geweest omdat ik weer aan dit nieuwe matras moet wennen. Dit is weer een lekker stevig matras en dat was ik niet meer gewend. Al met al heb ik heerlijk geslapen. Vandaag met Tim naar het CB. Hij krijgt de DKTP-Hib en Pneu. vaccinaties... ben benieuwt of hij er last van gaat krijgen. Ik heb de paracetamolletjes al klaar liggen!
Hee Suus, zag t gisteren op je msn dat Tim vandaag prikjes krijgt, had je al sterkte gewenst. Hoop dat de kleine man er helemaal niks van merkt. De eerste prikken deden Giulian ook niets. Ik neem ook wat druppels chamodent en t verzacht toch echt wel iets en ik slik me suf aan de paracetamol. Had afgebeld voor tai chi, want ik ben er t ene moment echt ziek van, maar t volgende moment weinig last, dus na t afbellen toch gegaan. Beetje suf, maar wil het niet zomaar missen. Daar zei de lerares dat als je n ontsteking hebt, je n ei op je wang hebt en ik heb dat nioet dus geen ontsteking. Goh, ik heb jaren geleden een onwijze ontsteking gehad (met vette koorts en mn mond kon niet meer open) en had daar niet eens n rooie wang van. Dus wat n nonsens en wat moet ik met zulke info denk ik dan. Ik zei: oh. En ben naar mn matje gelopen. (moet op mn tong bijten om haar dan niet te zeggen dat ze geen gelijk heeft en mn tong doet al pijn van mn kies, maar toch mn mond maar gehouden) Semmie, hoe is dat met jouw kies afgelopen toen?
Ik had toen ik 13 wkn zwanger van Tim was ook een ontstoken verstandskies.. en alleen met paramolletje kreeg ik de pijn niet weg. Ben uiteindleijk ook naar het ziekenhuis gegaan om hem eruit te laten halen.. Hoop dt het bij jou meevalt Minni.
ùhnm minni dat wil je denk ik niet weten....het werd een dubbele ontsteking en de pijn was niet te harden, mijn verstandskies is er door twee kaakchirurgen uitgehaald en ik heb zelfs morfine tegen de pijn gehad....pfffff drie weken later 8 kilo lichter en de pijn was redelijk over, maar het gat dat er zat heeft er drie kwart jaar gezeten, mochten ze niet dicht hechten ivm de ontsteking van het bot en van het kaakbeen......was echt vreselijk! Ik was zooooooo blij dat dat mijn laatste verstandskiesje was....pfff als dat de eerste was dan weet ik het zo net nog nie!
Ik ben vanmiddag naar het CB geweest met Tim. Hij weegt nu 5390 gram. De lengte hebben ze niet gemeten , dat doen ze pas bij 3 maanden weer. (maar ik ben veels te nieuwsgierig, dus ik ga hem straks zelf even opmeten) Hij heeft ook zijn 2 prikjes gehad. Gelukkig viel dat mee en heeft hij maar heel even gehuild.. daarna lachtte hij al weer naar de verpleegkundige.. Ook heeft Addy (de arts) even naar zijn heupjes gekeken omdat hij tot 34 wkn in stuit heeft gelegen. Dat zag er ook allemaal netjes uit. Lisa had ondertussen lekker met oma gewandeld en toen oma naar huis wilde gaan, begon ze te huilen. Ze wilde met oma mee. Dus dat was zo geregeld.. jas aan, koffertje snel gepakt en hup de auto in.... ze komt morgenochtend weer terug.
Hee is het dé Addy? Wat grappig. Gute berichte van Tim. Mooi zo! Eten staat hier al een half uur koud te worden, geen Giul of El. Nouja, ik heb nog weinig honger. Die 8 kilo lichter staat me wel aan, maar de rest van t verhaal niet, Semmie. Op dit moment vooral stampende koppijn, die trekt zo van mn kies, door naar mn kaak, via de kaakspier naar mn voorhoofd. Baal! Maar zoals het vandaag is, vind ik het nog geen verhaal om de tandarts met spoed aan het werk te zetten. Ik vind het wel klote, want als ik ergens last van heb, dan speelt mn nek ook weer hevig op.
@ sabrien, gaat het al wat beter met de hangdame? @ Suus, leuk bed! Wij gaan ook kijken, waarschijnlijk doen we gewoon de hopen van ikea, dan is dat in lijn met de garderobekast. Ik heb er wel zin in hoor, in wat nieuws. @ minni, Dat is wel K. zeg, kiespijn. Ik hoop dat je snel terecht kan en dat hij er wat aan kan doen. @ Inky, lekker gewerkt haha.. @ Semmie.. moest jij ook zoveel eruit om te plassen? Ik wel, pies me helemaal suf op dit moment.. Zo.. lars had nog een verrassing voor mij! We gaan meteen de bijkeukens zo brengen als dat ik wil! WAUW, tsja.. eigenlijk wel logisch, want die lui lopen er toch rond. Dus de machines gaan uit de 1ste bijkeuken en worden verhuist naar de 2de. In de eerste laten we een kast op maat bouwen voor de jassen en motorkleding en kinderwagen! Nieuwe plafonnetjes erin.. de muurtjes verven en misschien ook de vloer of ik doe daar zeil. .hmm, ik kijk nog wel ff.. dan alleen nog as haar kamertje en die van ons en dan ben ik super tevreden voor een jaartje. En dan volgens jaar die K. schuren eruit en een chalet whahaha, nou ja, tuinschuur ervoor terug laten komen!
Deboor, dat is bijna hetzelfde bed als dat wij nu hebben zag ik net... leuk joh! Ook een mooi bed Alleen hebben wij 1.60 bij 2.10 en electrisch verstelbare lattenbodem. Heeeerlijk! @Minni: Ja in het eggie is ze ook erg leuk... Heeft ook een leuk gevoel voor humor. Volgende keer hebben we de controle bij haar. Dan mogen Tim en Lisa allebei tegelijk... makkelijk joh!
Zo dan, jullie lullen de blz wel vol hier! Ik heb idd lekker gewerkt haha, geniet er echt van. En de locatieleider kwam nog met ene leuk idee. Ik moet na mijn verlof nog 2 weken werken voordat de zomervakantie begint. En nu vertelde hij dat ik dan gewoon thuis mag blijven. Hij zei dat ik mezelf maar ziek moest melden en lekker thuis zitten. De laatste weken zijn veel te druk in het onderwijs om dan nog even 2 weken te werken vond hij. Nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen! Hierboven wordt weer gestuuct, gelukkig want als dat klaar is dan komt er echt schot in de zaak. Morgenmiddag kan ik eindelijk dan de kamer waar we nu liggen stofvrij maken. Nu is de inbouwkast helemaal af tot plafond en komt er bij ons gene stof meer. Dus ff weer alles goed soppen. Lars is nog steeds aan de dunne, maar vooralsnog heeft hij er geen last van. Oma heeft vandaag al 2 wasje moeten draaien haha. @sabrina, lekker joh je eigen koelkast, wel fijn als je ook tijd hebt om er wat uit te pakken he. Let ene beetje op jezelf dat je jezelf niet voorbij werkt! @minni, ik spoelde altijd met Corsodyl. Dit hielp bij mij echt heel goed. Het is ontstekingsremmend en maakt schoon. En bijkomd voordeel is dat je je tanden dan niet hoeft te poetsen. Je kan het gewoon bij de drogist halen. Bij mij verdoofde het ook de pijn. @semmie, tjees 2 uurtjes geslapen, dan kan je me opvegen hoor! @wen, ik heb je niet meer gesproken, ik hoor het snel hoe het met je gaat. Igg dinsdag! @Gupseblubs je gaat lekker he met de verbouwing. Ik ohop dat je tegen zooi kan, ik ben nu al die troep al weer zoooooooooooooooooo beu, en dat is alleen nog maar boven. Nou ik lees nog even bij en dan duik ik lekker in bad. Dat is het enigste wat boven nog heel is haha.