inky, nog van harte gefeliciteerd met lars!! klinkt als een leuke 1e verjaardag die hij heeft gehad!! misschien eens kijken naar een renault espace? ook zo groot en kids in stoeltjes passen perfect!! (hihi, we hebben er zelf dus eentje...) minni, van harte beterschap! ik hoop dat je snel opknapt!
haha, ik moet echt lachen om Lars z'n "ballentent"!! wat 'n komisch ding zeg, en ik zie al helemaal voor me dat ie door de kamer heen rolt! balen van de chrysler, maar de passat klinkt ook heel mooi en ruim!! suc6 met uitkiezen!
@ inky: ja idd ik weet hoe dat gaat met die tent.. hihi .. Leuk joh dat hij zich er ook zo mee kan amuseren! Wbt de auto. .dat is idd jammer...Onze ford Mondeo is ook best lastig. Zolang ik achter het stuur zit, gaat het wel , maar Mischa is groter en moet de stoel ook helemaal naar achteren.. Lisa zit dan ook met de beentjes tegen de bestuurdersstoel aan.
had t ook niet specifiek voor Lars geplaatst, hoor. Ik was het echt per ongeluk tegen gekomen en verrast. Ik ga er ook wel vanuit, dat wanneer je kind alle fasen doorlopen heeft en dan zo'n walker gebruikt, dat t geen grote problemen meer mag geven.
Ohh Suus wat goed dat je dat nog ff meld. We waren in het begin op zoek naar een ford mondeo. Maar die is dus helemaal van de baan. Nou om 9:30 racen we die kant op voor de passat. We nemen het stoeltje en de buggy mee. Je weet maar nooit. Mijn broer en schoonzus komen hier naar toe zodat Lars gewoon lekker kan slapen en spelen voordat het feest los barst. Ik hou mijn hart vast voor vandaag. Hij is erg eenkennig en de familie uit Dordrecht kennende willen die hem allemaal vasthouden en allemaal samen kadootjes uitpakken. Ik hoop maar zo dat ze zich een beetje in het ventje kunnen verplaatsen en hem lekker zijn gang laten gaan. Deboor komt ook vanmiddag ik zal haar de groeten doen van jullie. Wen en Suus kunnen helaas niet. Maar die zien we snel weer! Nou ik ga nog wat lezen en rommelen en dan ben ik er voorlopig niet. Duim voor me dat ze Lars enigszins met rust laten haha. Doei, jullie allemaal een fijn weekeind.
Graag gedaan hoor Inky.. ik weet alleen niet of dat ook voor de nieuwere modellen van de Mondeo geldt.. Onze Mondeo station is van '93 en als we het enigzins financieel kunnen, gaan we ook voor een andere auto kijken. (al zal dat wel weer een auto worden van 8/9 jaar denk ik..Is zoiezo beter met mijn rijstijl ...) Het word hier zoiezo een station omdat je daar meer in kwijt kan dan in een mpv zeg maar. (tenzij je de banken neer klapt natuurlijk!) Fijn weekend Inky.. jammer dat ik er idd niet bij kan zijn.. ik ga me zo omkleden en werken.. bleh... Maar ik zie jullie toch binnekort weer!!
hoi suzanne ik kan me herinneren dat lisa in een groot bed slaapt ging dit meteen goed en hoe oud was ze toen ze er de eerste keer in sliep wij willen binnekort voor een kamertje voor Noah gaan kijken en ik twijfel of ik een gewoon bed of toch nog een ledikantje zal kopen de een zegt ohh dat gaat goed als hij 1,5 is en de ander vind hem nog te klein. we willen zijn kamertje in kot klaar hebben dan is hij 1 jaar en 3 maanden graag jullie mening hierover
Isabel ging pas naar een groot bed toen ze 2 en een half 5. En met Emeyne gaat het ook die leeftijd worden, denk ik. Eerder zeer zeker niet, hoor.
Jeetje Inky, dat had ik toch echt niet verwacht van een Voyager! Idioot zeg. Goed dat je het hebt geprobeerd trouwens. Ik zou er namelijk thuis achterkomen dat het niet gaat werken! Hoe was de Passat? Past wel prima zeker. Bij m'n zus zitten er daar 3 op rij in. Hopelijk hebben jullie een leuke dag vandaag en hebben ze je ventje een beetje lekker gelaten. Toontje (hihi, hoe kom je erbij) ik vind het erg vroeg klinken 1 1/2. Weet het zelf natuurlijk nog niet maar dan lijken ze me nog zo klein. Gaat Giul de boel verkopen Minni?
Giul wilde gewoon ff showen met zn speelgoed, hihi. Ja Toontje, hoe kom je aan die naam? Ik zou Noah ook nog niet in een groot bed doen. Ik heb stiekumpjes wel mn wenkbrauwen iets omhoog getrokken, toen ik van Susanne hoorde dat Lisa al in een echt bed slaapt. Maar dat gaat goed, dus ach... Maar ik wil Giulian tot zn 3e ongeveer wel in dat ledikantje houden. Voor mijn gevoel is dat beter en veiliger. Op MP is een 2e hands ledikantje ook zo gekocht, om het geld hoef je het iig niet te laten, bedoel ik daarmee. Zo, vanochtend boodschappen gedaan. Echt n stomme zet, want ik ben doodziek geweest, continue tegen flauwvallen aan. Bij de koffiehoek heb ik orders uitgedeeld en Elmar verteld waar ie alles vinden kan, terwijl ik d8 dat ik doodging. Terwijl hij ging afrekenen, ben ik bij een ijssalon gaan zitten (en niks kopen, he, hahaha!). Morgen is mn moeder jarig en die heb ik afgebeld. Mijn moeder was ook echt kwaad toen ik vertelde dat ik boodschappen had gedaan vandaag en dan weet ze niet eens hoe. Die ha gaat nog gelijk krijgen: voor maandag hoef ik nog niets te merken van herstel. Balen zeg. Ik heb nog 100.000 dingen te doen voor Giulians verjaardag.
Goh Inky...dat die Christler te klein is....dat verwcht je toch niet? Kan mij voorstellen dat je dan ff flink baalt. Wij hebben de nieuwe Mishibisi Grandis. Daar heb je ZEKER genoeg ruimte in!!!!. Mijn man is 1.94 m we hebben een giga 2-ling urban jungle wagen en 2 kids waarvan 1ntje met lange benen. Dan is er nog een zee van ruimte over! Goede tip van minni om de kinderwagen ook mee te nemen! Succes! Mini: slaan die pillen aan??? Er moet binnen 24 uur echt een verbetering op treden hoor...anders direct terug gaan!! Toontje: ook ik ben eraan te denken hoor! Zeker Laura is behoorlijk aan de grote kant en begint er aan toe te geraken. Ik ga als we in aug. in nederland zijn, bij IKEA zeker 2 bedjes kopen. Het duurt dan zeker 2 maanden voordat die bedjes in Curacao zijn. Dus zullen ze rond hun 2de verjaardag hun nieuwe bedjes krijgen!
@Sabrina, ik heb toch n nierbekkenontsteking en de ha vertelde me dat ik pas maandag verbetering zou merken, zo niet, dan moest ik wel ff aan de bel trekken. Ik moest er waakzaam op zijn, dat de klachten niet verergerden, anders moest ik direct alarmslaan. Zolang ik lig gaat t wel, maar lopen doet al serieus pijn en zitten is maar even oké. Maar ik overleef het zo wel. Thank God, heb ik mn laptop!
pfff..ik weet hoe het voelt!! NOOIT MEER zo lang wachten he?!!! (klink ik nu als je moeder???) Hoop dat de scherpe pij snel minder wordt!
nee, mam. (hihi) Zo: ik heb Giulian zn kamer opgeruimd. Ik wil nog kleren uitzoeken, maar ik heb nu spullen weggegooid die ik eerst nog niet kon weggooien (zoals de zwangerschapsdozen, behalve die 2 van felicitas, want die vind ik leuk) en kinder dingen neergezet. Giulian is nu bijna baby-af, dus op naar de kinderkamer! Kan ie nu lekker veilig spelen in zn kamertje. Hoe doen jullie t eigenlijk met lades van de commode? Ik heb m al 1x los moeten maken, omdat ie met 1 hand aan het leunen was op het laadje waar ie met zn andere hand (zn vingers) tussen zat. Doen jullie daar ook kindvriendelijke haakjes op?
Lisa slaapt al vanaf februari in een goot bed. Het gaat prima met een uitschuifbaar rekje ervoor! (dus met 15 maanden) Ze is er nog niet uitgevallen! Een collega van me heeft 2 zoontjes .. de oudste slaapt in een half hoogslaper (is 3 jr) en de jongste word binnekort 1 jaar en slaapt ookal in een groot bed. Hij wilde niet meer slapen in een ledikantje en in een groot bed heb je geen kind aan hem! Je uk moet er gewoon aan toe zijn denk ik!
Nou dag zit erop. Ik ga ff met mijn hub voetbal kijken. We hebben trouwens een Passat gekocht!! Laten jullie een berichtje achter als je op zijn web-log kijkt? Morgen typ ik hier meer. Ow Toontje komt van de achternaam vandaan haha. Die zal ik hier maar niet typen.
hihi, bang dat je op je kl*ten krijgt? gefeliciteerd! Wat voor type, kleur enz? Ga ik nu ff lezen! Ben benieuwd. Ik lach me helemaal suf met ons ventje. Hij is nu echt dingen aan het ontdekken. En dan bedoel ik niet zn vingertjes en zn teentjes, maar andere dingen zoals: Gisteren was ie lief in de hk met zn loopauto aan het spelen. Hij legt dat ding dan op zn kant en gaat alles bestuderen. Blijkbaar weet ie nu hoe alles werkt, want toen ik opkeek, had ie bij alle wielen een houten blokje gelegd en was ie om en om met de wielen aan het draaien. Hij gaf zo'n wiel dan een paar draaien en je zag hem er echt naar kijken, bestuderen. En vervolgens zie ik hem er nog een blokje bijleggen, blijkbaar erg belangrijk in zijn studie om te weten of er dingen veranderen met 2 blokjes. Echt zooo grappig. Ik zie nu die auto weer op zn wielen staan en op het suur ligt nu een blokje.
Oooh heerlijk Minni, ik kan ook uren kijken hoe Lars aan het spelen is. Hij is nu ipv alle ringen van zijn toren af te smijten ze er nu ook aan het op doen. Zo gaaf om te zien hoe dat ineens andresom gaat. Het blijft nog wel bij 1 ring die er op en af gaat maar goed eerst ging alles er alleen maar af. Ook met speeltjes is hij nu aandachtiger bezig. Het is niet alleen meer schudden of draaien nee hij pakt ht met 1 hand vast en gaat met zijn vingertjes alles betasten en bewegen. heel rustig en bedacht. Ik kan daar uuuuuuuuuuuuren naar kijken. En Giul is natuurlijk zijn vader al aan het immiteren met de auto op zijn kop leggen en bekijken! Het is een zwart metallic Volkswagen Passat station. Met zilveren dingetjes aan de buitenkant hahaha. Weet ik veel hoe je dat noemt. 1.9 TDI comfort, 1900 cc motorinhoud. Diesel. En verder alles elictrisch verstelbaar en verwarmd, veel airbags en nog wat dingen waar ik niks van snap. Hij is uit 2002.