Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Pfff jullie met je bedden! Ik heb bijna het gevoel dat ik buiten de boot val.
    We hebben t er wel n paar weken geleden over gehad en we hadden zelfs al n bed uitgezocht, maar ik weet niet meer waar (hoezo suf?) en of mijn waterbed erin kan. Dat laatste is toch wel belangrijk. Anders blijven we iig nog tot de volgende grote lek in dit bed liggen. (laatst was t lekje een kattennageltje)

Morgen die corsodyl halen.

Wat n verbouwingen bij jullie allemaal zeg.

Mn water kookt, ik ga Elmar n koppie watjeswater brengen. Hij is weer aan t tegelen.

2. Niet meer actief

@ inky.. wauw.. goeie locatieleider man! Dus.. jij hebt echt reteveel verlof straks hahaha!

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    JAAA daar ben ik weer en ook gelijk een stuk vrolijker :)

Zo hee Inky jij hebt het getroffen met je locatiemanager! Daar mogen er meer van rondlopen!

Minni, vervelend die kiespijn! Roeland heeft er ook een hele tijd last van gehad en die moest toen waterstofperoxide 3% (dacht ik) bij de apotheek halen, dat op een watje doen en tussen de kiezen klemmen. Het heeft hem erg goed geholpen!

Suus, wat is Tim mooi op gewicht zeg! Gelukkig dat hij niet te veel last heeft gehad van zijn prikjes, wat schattig ook dat Lisa gelijk maar bij oma wilde blijven!

Gupsie, da's idd een verassing. Wel lekker hoor dat je dan iig voor het grootste gedeelte de boel klaar hebt! Hoe gaat het met As?

Semmie, krijg gewoon de kriebels als ik lees over die ontsteking, jeeh wat zal jij een pijn hebben gehad! Heb je intussen al wat bij kunnen slapen? Haha mijn vader zei vroeger altijd " 's avonds een grote meid dan ook 's ochtends een grote meid" :p

Vergeet ik iemand? Dan iig sorry!

Woensdag had ik het echt ff helemaal gehad! Ik had eindelijk een leuk project gekregen en mijn agenda zat tot eind van het jaar volgeboekt, nu is dat project weer bij me weggehaald omdat klant onverwachts eerder wilde beginnen met implementeren en ik dan niet beschikbaar ben. GRRRR. Zit me verder gruwelijk te irriteren aan mijn manager, hij betrekt me bij een meeting om mijn mening te vragen en vervolgens doet hij er niets mee. "**$#$%@ haal me er dan ook niet bij, heb wel wat beters te doen! Vervolgens liet ik tussen neus en lippen door ontglippen dat ik overweeg om 4 dagen te gaan werken en daar werd niet eens normaal op gereageerd. Dat ben ik nu dus weer in heroverweging aan het nemen. Roeland is bezig met een aantal serieuze gesprekken en als dat iets wordt zou ik financieel gezien niet meer hoeven werken. Ik wil wel onafhankelijk blijven en zit er dan over te denken om bijvoorbeeld 2 avonden per week te gaan werken als docent om computercursussen te geven. Zo kan Lotte ook lekker thuis blijven en zijn we met zijn allen gelukkig..

Lotte heeft ons van woensdag op donderdag een paar keer wakker weten te houden. Om 02.00 uur begon ze te huilen en wilde alleen door mij getroost worden. Heeft ongeveer een uur geduurd voordat ze weer terug in bed lag. Om 04.00 uur werd ze weer huilend wakker en na het zelfde riedeltje lag ze om 04.30 u weer in bed. Toen had ik nog maar een uurtje slaap voordat de wekker ging en ben er ook grandioos door heen geslapen. Ben gisteren dan ook lekker thuis gebleven en heb Lotte ook thuis gehouden, die kon ook wel wat extra rust gebruiken. Moet zeggen dat het een heerlijke dag was! Lekker een beetje getut met zijn 2-en, boodschappies gedaan, heb lekkere boerenkoolstampot gemaakt en mijn huis eindelijk eens op kunnen ruimen!

Haha en dan komt nu mijn mega blunder...

Ik ging gisteravond brownies maken, is zo'n kant en klaar pakket waar je alleen nog zelf boter en water bij hoeft te doen. Ik eerst de boter met het mixertje glad gemaakt en vervolgens moest de browniemix (cacaopoeder) erbij en daarna het water. Dat laatste heb ik omgedraaid, eerst het water erin en toen de poeder erbij. Vervolgens mixertje weer aangezet en mijn halve keuken was bedolven onder een laag cacaopoeder :) Ze waren wel erg lekker overigens!

Vanochtend geen wekker gezet en samen met Lotte om 07.30 u wakker geworden, extra slaap doet een mens goed! Heb daarna met Lotte ontbeten en intussen wat in huis gerommeld. Lotte ligt nu in bed en ik ga zo eerst mijn vriezer opschonen, daarna douchen en als Lotte wakker is eerst lunchen en dan de eendjes voeren op weg naar de supermarkt.

Heb me voorgenomen dat ik vanmiddag koekjes ga bakken en verder helemaal niets ga doen. Vanavond ook het huis voor mezelf want Roeland gaat naar een Whiskey proeverij dus eindelijk een keer geen autoprogramma's op vrijdagavond :p

4. Niet meer actief

haha.. wen. Jij begint een heus huisvrouwtje te worden met dat koekjes bakken hahaha.. Lekker! heb je volgende week ook nog voor ons?

Fijn dat het zo goed gaat weer. (he je roeland nog gesproken over mijn voorstel? nou ja voorstel..)

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0

Ehmm ik denk niet dat er nog koekjes over zullen zijn, maar ik bak natuurlijk gewoon nieuwe voor jullie!

Heb het er idd met Roeland over gehad, hij reageerde zoals ik had verwacht :) Zal er vanavond nog eens naar vragen..

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    **nieuwsgierig**

He goh zeg, vandaag niet zo'n kiespijn en hoofdpijn en kaakpijn. Die kies ligt nog steeds onder bloed en tandvlees. Nu ben ik verkouden!
    Ik denk dat ik zo niet lekker was van keelpijn, hihi.
    Kiespijn schijnt ook niet uit te stralen naar de keel en dat voelde ik juist (ook) wel. haha, mazzel denk ik. (ben ik te volgen?)
    Ik had ook zo'n dikke knikker in mn nek en onder mn kaak en ik dacht dat die klieren opgezet waren vanwege die kies. Ik d8 daarom dus dat ie ontstoken was.

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hier is alles goed.. Tim heeft geen last van zijn prikjes gehad en verwelkomde me vanmorgen met een big smile!
    Lisa is inmiddels ook weer terug van oma en is super vrolijk! bijna op het enge af..hihi.. Ben benieuwt wat de catch is...hahaha.
    Ik ga zo even de winterjas van Lisa ruilen.. wil toch een maatje groter.
    Daarna even wat opruimen en boven nog stofzuigen en dweilen , dan ben ik daar ook klaar!

Mischa heeft nu zijn examen.. ben benieuwt of hij geslaagt is! Hij zal vast wel even bellen al hij klaar is.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jaaaaaaa Mischa is werderom geslaagd! Jippieeee nog 1 examen en dan heeft hij zijn MCSE in zijn zak! Goed joh!
    Nadat hij MCSE heeft afgerond gaat hij beginnen met een HBO opleiding.

Ow.. dat jasje van Lisa hadden ze niet meer in een maat groter.. Heb nu dus mijn moeder op pad gestuurd om een jasje te halen bij haar in brabant...hopelijk hebben ze het daar nog wel!

9. Niet meer actief

wat goed dat hij geslaagd is Suus... Op naar de volgende fase!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Gefeliciteerd Mischa (en Susanne).

Heb t idee dat ik n rustdag heb genomen. Giul loopt ook in zn slaapzak rond en ik in mn sportkleding (zit zo lekker), maar heb toch nog wel n boel gedaan. Was gevouwen en opgeruimd. De laatste was zit inmiddels in de machine en er wacht nog n klein beetje in de droger op de laatste was. Kan vanavond aan, kan ik die morgen vouwen. Is dat werk iig gedaan.
    Mn slaapkamer opgeruimd, badkamer onder handen genomen, Giul in bad gezet en ik heb in de badkamer malletjes gemaakt voor t tegelwerk. (2 vliegen in 1 klap) Ik heb n speeltje schoongemaakt die er rabbig uitzag van t sabbelen. Had t eerder al es geprobeerd, maar dat mislukte. Nu geloof ik dat t gelukt is (zwitsal babyshampoo gebruikt). Kan ie m weer rabbig maken.

We hebben de hele middag appeltjes gegeten, zo gezellig. Keuken opgeruimd, eten gaat zo de oven in en nu staat alles klaar zodat Elmar weer verder kan gaan tegelen.

Morgen komt er 's middags visite. Hopelijk is Elmar dan helemaal klaar met de wc, maar vrees van niet. 's Avonds gaan we uiteten (chica chica weer) met mn zussen en mannen (Elmar, de nieuwe vlam van mn zus, ja t is weer aan, is er dan ook). Die blijven daar in n hotel slapen en wij gaan gewoon naar huis. Giul slaapt bij opa en oma.

Mn kiespijn is onderbaarlijk gezakt vandaag. Voel t nog wel, maar niet zoals t was. Ben nu wel echt stront verkouden. t Loopt gewoon mn kop uit.

11. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat gaan jullie eigenlijk doen dit weekend?
    Susanne gaat vast dr bedje goed uitproberen en tegelijkertijd het slagen van Mischa vieren. (of zit ik er heel ver naast?)

12. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Hoi Suus: gefeliciteerd! Dat wordt dubbel genieten in daat mooie bedje! Ben je al een beetje gewend aan het harde matras?

Minni: je gaat van het ene in het andere....heb jij dat ook dat sinds de kleine er is je veel vaker ziek (lees: snotverkouden) ben? Ik was vorige week weer eens mijn stem kwijt.....en heb hele volksstammen aangestoken...die kunnen nu niet praten...hihi. Uiteraaard was ik aangestoken door 1 van de hoestende meiden...

Wendy: ja je was zeker iemand vergeten..hihihi....moie boel!.....Lekker idee he...dat waarschijnlijk de druk (financiele) wegvalt om te blijven werken....en wat zijn bedrijven vandaag de dag nog inflexibel! Het heeft geen zin om een moeder op het werk te houden die het gevoel heeft te kort te schieten bij het gezinnetje thuis. De productiviteit zal enorm aafnemen.....wanneer werknemers meer de vrijheid krijgen om thuis ook een leven te hebben, geeft dat juist meer energie! Ik heb daardoor weleens het idee dat ik eigenlijk fulltime produceer in partime tijd! Goedkoper voor de zaak en pretiiger voor mij. Een win win situatie dus. (zo lang het maar niet te gek wordt!) Ik hoop dat je manger nog zal bijdraaien...

Inky: waaow....geweldige vent die locatiebegeleider....zo zouden er meer moeten zijn....

Gupsie: leuk leuk al die projecten! Heerlijk al die bijkeukens....daar heb ik ook wel behoefte aan....je moet ergens al je zooi laten nietwaar? ...Chalet? toe maar.....

Wij hebben deze week iets grappigs gedaaan: zonder overleg met Nederland hebben we tickets geboekt. We gaan 30 dec. weg en komen 9 jan weer terug. We gaan iedereen verrassen.....(dus wen...als je zin hebt...huis staat weer leeg hahaha) Moet nog wel veel regelen. Kleding voor de meiden eehh...slaapplaats (zal wel Ardennen worden) huurauto....weer wat te doen dus! Ben benieuwd hoe de reacties zullen zijn. Alleen mijn vader is op de hoogte. Daar vieren we oud en nieuw. Voor hem heel leuk, want zijn vrouw is in juli overleden en kan wel wat afleiding op zo'n avond gebruiken!

Vanavond gaan we weer eens een avondje weg zonder kids....maar ik zal niet te veel margarita's drinken....dan heb ik morgen weer zo'n spijt.......

13. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Morgen is t mijn margarita-avond! Zooo lekker!

Ik ben wel vaker verkouden, maar dat kan makkelijk, want ik was nooit verkouden. Werd het toen ik net aan zwanger was en vervolgens pas weer toen Giulian 7 mndn was. Toen een tijdje aan t kwakkelen geweest en sinds april niks gehad. Dus ik mag niet echt klagen wat dat betreft.

Ik heb thee gemaakt, koek en glazen op n dienblad. De beestjes zijn voorzien, de keuken al aan kant en ik ga lekker naar boven op mn bedje liggen terwijl Elmar aan het tegelen is. ;)
    "Zit ik er gezellig bij", vindt hij, hahaha! *snuuurk!*

14. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    hihi...ik zie je al liggen op bed en dan ondertussen aangeven wat en hoe Elmar moet tegelen...

15. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo daar ben ik ook weer. Nou laat ik maar beginnen met IK HEB LEKKER EEN WEEK VAKANTIE. Zo dat is er uit.
    Maar ik ben er wel aan toe hoor.
    Vanmorgen zijn ze nieuwe kozijnen en ramen komen plaatsen boven en vanmiddag is het glas erin gegaan. Nu hangen er overal dekbedden voor de ramen tot we nieuwe rolgordijnen e.d. hebben.

Maar zoals gewoonlijk was het een grote puinzooi. Door heel het huis lag (oud) stucspul, hout en schaafkrullen. Ik kwam dus om half 7 thuis met Lars en kon meteen gaan stofzuigen en soppen. Heb eerst maar zijn kamertje gedaan en ben toen de rest gana doen. ONdertussen heeft Remon Lars op bed gelegd en de boel opgeruimd.
    Nu is het weer redelijk schoon in huis. Morgen even alles grondig nasoppen en beneden nog ene keer erdoor heen.

Ook ligt er weer een berg met was te wachten. Vanavond gaat de eerste erin en dan een weekeind lang wassen vrees ik.

Veel bijzonders gaan we niet echt doen. Morgen overdag ga ik poetsen en boodschappen doen. 's avonds uiteten met Remon en naar een verjaardag.
    Zondag gaan we naar mijn ouders, dan ziet Lars opa weer eens die is dan thuis en misschien lekker naar het bos als het droog blijft.

Verder niet veel nieuws te melden hier. Ik moet ff alles gaan bijlezen.

@minni, ik zag dat er op zenz weer heerlijk ene slotje op je topic is gegooid. Bijna als vanouds hihi.

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ohh vakantie, ben jaloers op je Inky! Geniet er van, ga je nog wat leuks doen? Je hebt het maar te stellen met de verbouwing, ben erg benieuwd naar het resultaat.

Sabrina, hahaha ja ik kan me niet meer verschuilen achter zwangerschapsdementie :oops: ik zal je nooit meer vergeten! Wat zal je familie blij verrast zijn dat jullie naar NL komen! Ik zag je oproep al staan voor kleertjes voor de meiden, ik zal ook eens om me heen kijken. Zijn jullie nog in het bezit van Lotte haar tuttel? Wellicht kunnen we in NL zorgen voor een overdracht..

Hihi Minni jij ook aan de thee met koek, vast niet zo lekker als mijn versgebakken koekjes van vanmiddag :) Volgens mij kan je je rust na al dat harde werken wel gebruiken, zeker nu je ook verkouden bent. Hoop dat je snel opknapt

Mischa gefeliciteerd! MSCE is vrij pittig dus bravo! Dat vraagt om een feestje Suus, kan wel raden wat jullie in dat mooie nieuwe bed gaan doen.

Zie op msn dat je vloeren hebt besteld Gupsie, wat heb je genomen?

Heeft Semmie zich nog gemeld vandaag?

Door al dat gepieker heb ik de afgelopen weken weer zo slecht geslapen! wanneer ik erg gestrest ben, ben ik 's nachts ook heel druk en dat uit zich in veel praten en semi-slaapwandelen. Om gek van te worden en ben daardoor eigenlijk altijd wel moe. Vanochtend had ik weer enigszins het idee goed geslapen te hebben en had weer volop energie vandaag. Heb lekker koekjes gebakken, eten voorbereid en gekookt, veel met Lotte gespeeld en huis is aan kant!

Roeland wilde net op zijn oude barrel (fiets) vertrekken naar de whiskey proeverij, is barrel weg! Dat ding paste niet meer in de garage en stond daarom naast de garage verstopt met een toch wel zwaar slot eraan, is ie gewoon gejat!

En nu zit ik lekker met een kop thee en een berg koekjes achter mijn laptop, intussen met Inky op MSN :) Moet zeggen dat ze weer heerlijk zijn! Heb ze ook even laten proeven door de overbuuf en die vond ze ook wel geslaagd. Dus Gupsie en Inky dinsdag niet te veel eten als jullie hierheen komen!

Geen echte plannen voor dit weekend, iig boodschappen doen en Roeland gaat zondag naar Brabant om een bank op te halen bij mijn zusje, ik heb geen zin om mee te gaan. Als het mooi weer is wil ik nog even naar de kinderboerderij en wil ook weer eens een boek gaan lezen.

Er komt geen ruk op tv vanavond :evil:

17. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik zit hier lekker gezapig met Elmar Dansen op t Ijs te kijken, haha.
    Heb geslapen van 7 tot half 9. Nou, het is dat Elmar nog naar beneden wilde, anders was ik gewoon verder gaan slapen.

Sabrina: Ik heb er eerder blijkbaar overheen gelezen, maar je komt weer naar NL. Leuk!
    Je kan hier wel logeren ;), maar t ligt wat uit de buurt van de ardennen, hihi.

18. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    dank voor het aanbod minni.....hihi...maar ik wil niet beneden piesen! hihihi...OK flauw...dat komt niet door de margarita's, maar wel door de baco's.....nu maar een groot glas water drinken om morgen weer een beetje fit te zijn......was wel weer gezelllig!

Wendy: Ik zweer je dat ik de Antilliaanse gemeeschap in Hillegom niets verteld heb over een mooie fiets......ik ben onschuldig....ik zal ook op zoek gaan naar dat andere waardevolle item. Ik heb 'm ooit de was in gedaan......komt goed....

Inky (en mInni) dat spieken op ZenZ had ik ook gedaan. hihi...moest ook weer lachen om het slotje en om bepaalde reacties. Sommige zaken (en mensen) veranderen nooit! Vooral die taalfout....erg leuk!

en nu ga ik met gals water mijn mandje in....lokale tijd: 1.00 UUR (nl TIJD: 7.00 UUR...GOEDEMORGEN!)

19. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ja wel geestig, maar ook ontzettend kinderachtig. :oops:
    Ze haalt echt t bloed onder mn nagels vandaan met die felle reakties. Nu achteraf vind ik dit niet de felste van haar, maar zo offtopic. Ik vraag er toch niet naar of ik mijn kat wel of niet buiten moet laten? Ik had n voerprobleem.
    Nouja...
    Ik verwachtte al niet anders als dat ie op slot ging. Heel beheer in de bres voor die persoon die altijd te fel reageert, maar blijkbaar hulp nodig heeft als ze n gelijke reaktie terug krijg. UItdelen kan ze dus wel, incasseren niet.

Rond oud en nieuw hoop ik toch echt boven te kunnen piesen ;), Sabrina.

Dus geen overvloed aan margarita's op? Jammer zeg. Baco is lang zo lekker niet (helemaal niet als je t mij vraagt: lust geen bacardi en geen cola)

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallo allemaal even een kort berichtje van mij. Het gaat hier niet goed.....heb vreselijk buikpijn en kan niet meer goed zitten of lopen, liggen gaat het beste. Gister zijn mijn ouders de hele dag hier geweest zodat ik kon liggen en vooral kon janken....sjees wat voelde ik me klote zeg....de vk was niet te bereiken en de huisarts wist niet wat het kon zijn .... duh...die zullen het wel eens weten....sorry hoor....ik kan pas woensdag terecht bij de vk maar weet niet of ik dat ga trekken....als ik lig gaat het goed maar sta ik op dan heb ik binnen 5 minuten weer vreselijke stekende buikpijn zo erg dat ik het echt heeeeeeeeeeel eng vind...sorry dat ik niet op jullie verhalen ga reageren nu, in ieder geval een fijn weekend en klus ze allemaal en tot snel.....hoop echt dat dit goed gaat!

Deel Deze Pagina