Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Semmie - Beterschap meis, ik hoop dat het niets engs is...

Wendy - Ik heb wederom een grindvloer besteld, grijs en dan met een extra laagje zodat ik daar wel kan dweilen hahaha..

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    jeetje Semmie, wat rot zeg. Kan je de vk niet nog een paar keer bellen? Ze moeten verdorie toch ook te bereiken zijn als je gaat bevallen? Blijven bellen hoor en veel liggen, dat kan zeker geen kwaad.
    Heel veel beterschap ik hoop dat het niks ernstigs is. DIkke knuffel van ons!

Lekker Deboor, een vloer die je kan dweilen is wel makkelijk in de keuken haha. Ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Ik heb net het boekje besteld om kinderharen zelf te knippen. Spannend hoor. Ach als ik het niet durf mag mijn vriendin het doen, daarvan weet ik zeker dat ze het zo uit dat boekje na kan doen.
    Heb maar meteen nog 2 boeken erbij besteld. En bij Wehkamp nog 2 leuke tunieken voor mezelf.

Vanmiddag komt er weer een sollicitant voor op de baan. Die ene voor de administratie is aangenomen en begint per 1 novmeber. Even kijken wat dit is en dan hebben we voorlopig genoeg man in dienst om Remon wat te ontslasten.

@Suus, ik ben helemaal vergeten om jou te feleiciteren met Micha. Goed man! Feliciteer hem maar en vier het gezellig.

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hahahaha jullie denken allemaal dat wij het gevierd hebben..in ons nieuwe bed...hihihi NEE dus!
    Het bed is nieuw.. ik ga het niet meteen vies maken..hihihihi
    Nog 1 examen voor hij zijn MCSE echt compleet heeft.. en dan word er wel wat gevierd hoor! (en van te voren oefenen we gewoon zodat we het straks goed kunnen vieren!)

Jee.. Semmie...hoop dat je je vk nog kan bereiken en dat er niets aan de hand is.. ik denk aan je!

Vanavond hebben we een verjaardag van de buurman in een cafe. Hij wordt 40 jaar .
    Als kado heb ik zo'n opblaasbaar getal 40 gekocht en daar het geld in gestopt en weer dichtgeplakt met een sticker waar je normaal een lek zwembadje mee plakt! (waar die dingen al niet goed voor zijn..hihi)

Ow. ja Tim heeft van 24.00u tot 09.00 uur geslapen...heeerlijk!
    Ook wij hebben nu al veel beter geslapen op onze nieuwe matrassen, dus we beginnen er aan te wennen!

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hallo hier even een update, ben zojuist naar de plaatsvervangende vk geweest, sjees wat een heisa voordat je iemand te pakken hebt zeg...BAH!

Mijn beeb is het gelukkig niet, daar zat de pijn volgens haar te hoog voor, mijn beeb zwom goed en was lekker eigenwijs.....

maar wat het wel is...tja dat was een lastig verhaal, ze vermoedt dat het mijn maag of darmen zijn....naja het zal. Als de pijn echt te ondraaglijk wordt moet ik contact met de ha post opnemen!

Maar ik ben zooooooooooooooo blij dat het ons mupke niet is....phuh wat een opluchting!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ohh gelukkig is het niet de kleine! Wel ff langs de HApost gaan hoor. Als het je darmen zijn dan kunnen ze er mss al snel iets aan doen.

Ik zit helemaal klaar om uiteten te gaan haha en we gaan pas om 18 uur weg hier. Heb lekker gedouched en gesmeerd en lekker opgetut. Ben er helemaal klaar voor en heb er ook zin in. Sinds mijn misselijkheid weg is en de vermoeidheid, heb ik weer zin in vanalles.
    We gana lekker in Belgie eten en daarna door naar een verjaardag. Daar blijven we niet lang hoop ik, zijn nl niet mijn favoriete mensen.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Jeetje Semmie dat is schrikken! Gelukkig gaat het met ukkie helemaal goed, nu jij nog. Kan je wel goed poepen? Wanneer dat niet lukt kan het ook gruwelijk veel stekende pijn geven.. Sterkte!

Ohh Inky dat belooft een gezellige avond te worden! Wat fijn dat je niet meer misselijk bent, scheelt weer in de eetlust :) Het lijkt me ook doodeng om kinderhaartjes zelf te knippen. Ik heb ooit mijn zusje pony finaal verknipt dus Lotte laat ik maar aan de kapper over, zeker nu ze krullen begint te krijgen..

Maarre Gupsie hoe maak je de vloer in je woonkamer nu dan schoon? Er zit toch wel een laagje oid op zodat er geen kruimels tussen het grint kunnen komen?

Sabrina, als het nou een mooie fiets was geweest hadden we natuurlijk gelijk actie ondernomen maar dit was zo'n oud barrel die eigenlijk het jatten niet eens waard was. Moet wel een grote sukkel zijn geweest die dat heeft gedaan..en ik geloof natuurlijk meteen dat jij het niet was! Voor de zekerheid ga ik de komende periode wel even alle containers richting Curacao controleren :p

Whahahah Suus je bed zal altijd nieuw blijven als er nooit eens goede actie op plaats vindt!

En Minni, wat heb jij uitgespookt vandaag?

Ik ben een beetje doorgedraaid in mijn efficientie slag, Roeland zou haast het debielenbusje bellen omdat hij me zo helemaal niet kent :) Na mijn koekjes bak taferelen en gezonde maaltijden op tafel ben ik vandaag de vriezer gaan opschonen. Alle oude shit er uit (en dat was een hoop) en vervolgens ben ik met ons labeltjes ding alle vriesladen gaan labelen. Heb ze onderverdeeld in brood, snacks, groenten, ijs, zelf gemaakte maaltijden en dan nog een lade met het etiket 'overig'. Vervolgens ben ik op de websites van de Plus, AH en C1000 gaan kijken voor wie de leukste aanbiedingen had en kwam bij de AH uit. Op basis daarvan ben ik een boodschappenlijstje gaan samenstellen en heb ook gelijk maar een weekmenu voor komende week in elkaar gedraaid. Daarbij rekening gehouden met snel te bereiden maaltijden op de dagen dat ik werk en wat meer uitgebreide maaltijden op de dagen dat ik thuis ben. Resultaat is dat ik nu per dag weet wat we gaan eten, dat mijn vriezer op orde blijft en we niet meer onnodig veel geld weggooien aan etenswaren die we weg moeten gooien. Heb gelijk meer innerlijke rust!

Ben ook mijn kledingkast weer gaan ordenen en heb de was helemaal bijgewerkt en de rest komt later wel.

Volgens mij heeft Lotte een behoorlijke ontwikkelingssprong te pakken, ze hangt gigantisch aan me en wil vaak van papa niets weten. Zodra Roeland haar bij me weg haalt is het brullen. Ook is het nu de afgelopen dagen al 2 keer voorgekomen dat ze 's nachts huilend wakker wordt en alleen door mij getroost wil worden. Verder is het een lief ding hoor! Heb vandaag weer 2 leuke filmpjes geplaatst bij 'baby en dreumes' alleen lijken ze niet zo interessant te zijn want niemand reageert er op :(

Vanmiddag zijn we even gaan rondkijken voor vouwgordijnen voor de woonkamer. We hebben een paar ramen met afwijkende maten (88 cm) en daar zijn niet standaard gordijntjes voor en de meesten zijn ook niet eens in de breedte in te korten..niet handig dus!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    hahah Wen kan ik je ff inlenen voor hier.
    Ik ben ook zo'n organistatie talent. MOet ook altijd alles op orde hebben. En onze vriezer is ook ingedeeld in brood, vlees, groente en overig haha. Moet hem alleen weer een keer ontdooien.

Lars had ook zon hangperiode toen hij 13 maanden was. Dat is na een maandje ongeveer weggegaan. Soms vond ik het heerlijk dat lijfje tegen me aan maar contineu was echt een ramp. Ik gaf er maar ana toe, want als ie dan bij remon was dan werd het alleen maar erger.

Het eten was heerlijk! We hebben het niet over Lars of de uk gehad maar alleen over elkaar. Over het werk en de verbouwing enz. Dat was echt even nodig zeg. En die tent gaan we zeker onthouden, het vlees was zo super mals en heerlijk dat we zeker nog eens terug gaan. Misschien met mijn ouders want gamba's en vis hadden ze er ook veel.
    De verjaardag was niet zo erg. Het was niet zo druk en met de oppas achter de hand gingen we al om 23 uur naar huis haha.

Lars werd vanmorgen weer heerlijk onder de stront wakker. Tot zijn keel toe! Dus maar eerst weer in bad gedaan en toen samen ontbeten. Na 3 maanden van uitslapen vond ik dat Remon wel weer eens mocht uitslapen op zondag. Dus die ligt nu nog lekker te slapen.

Lars zegt altijd als ik zeg dat we gaan eten, "hmmm"en dan zwaait hij met zijn handje naast zijn oor. Nu zij ik vanmorgen, "we gaan lekker eten" zegt hij "hmmm lekkerrrr" Zo gaaf. En hij zegt nu "aut" dat is auto natuurlijk en "bawauw" dat is ballon. En hij snapt als ik zeg, "pak de auto's maar" Ik vind mijn knullie zo knap he hihi.

@Deboor, zullen we weer een speeltuintje of dierentuin pakken deze week?

@minni, hoe was jouw avondje? Veel margaritha's op?

Nou tot later vandaag, kom zeker nog voorbij want we houden tot lekker laat een piamadag en dan gaan we nog even weg.

8. Niet meer actief

@wen.. Nee dat laagje zit er niet! Het is dus echt een open vloer wat ik 2 keer per jaar met een schrobmachine en waterstofzuiger mag behandelen en voor de rest stofzuigen.

@ink.. ff kijken of dat lukt, ik heb het een beetje druk deze week ivm de keuken.

9. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    oh tuurlijk ja jij zit nu ook met een verbouwing. Kijk maar of je tijd hebt. In de vakantie hebben mijn andere vriendinnen ook vrij dus die kunnen ook mee als 2e keus haha.

10. Niet meer actief

11. Niet meer actief

Zo, ik heb de vloer toch nogh 2 weken vooruit gezet, want de planning zou te strak zijn voor de stucadoor! Meteen heb ik ook een andere kleur besteld, want ik heb de keuken gisteren nog eens gezien en ik had echt een hele andere kleur in gedachte. Wat wel fijn is, is dat ik nu de vloer besteld heb, die ik meteen al tof vond maar waarvan ik dacht dat die niet stond bij de keuken hahahaha..

Met mij is verder alles ok, Uk beweegt weer lekker veel. Ik heb nog een normale broek aan, maar dat zal ook wel zo langzamerhand voor het laatst zijn.. alweer 18 weken. Ik heb zin in de 20 wkn echo op de 30 ste..

12. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    klinkt goed Gupsie! Eerste gevoel zegt altijd zo veel! Welke kleur wordt de keuken en vloer nu?

Je gaat alweer je 19 de week in.....super snel lijkt het wel...

Inky: ik wil ook wel mee naar de dierentuin! Kom je ons halen? ...hihi...veel plezier iig!

Wen...hihi..ja hang periode's zo rond 1,5 jaar...die zijn hier heel bekend...ik zal je weer eens voorzien van een (wellicht zeer nutteloze) tip:

Lauraatje heeft soms het hangen aan mama uitgevonden. Wanneer ik daar zonder veel ellende van af wil, doe ik het volgende: ik pak de babylego (of andere bouwblokjes.) Ik zet laura op de gond naast mij neer en ik zit er dus naast. Dat wil ze in eerste instantie niet, ze begint te huilen. Ik negeer dit, zeg daar niks over, maar begin te bouwen. Uiteindelijk trekken de blokjes en de toren zoveel aandacht. (ik blijf haar gejammer negeren) dat ze mee gaat doen en vergeet te huilen. Wanneer ze dan lekker bezig is, kan ik weer mijn eigen gang gaaan. Deze afleidingsmanoevre werkt nog steeds!

Hier alles rustig. Manlief klaagt over vermoeidheid en ziet er ook dufjes uit. Slaapgebrek? Teveel stress...of een virus? Darom is het nu heerlijk rustig in huis. Allles en iedereen slaapt....mama kan ff forummen!

Suus...heeft mischa nog last van die duizelingen? Hij heeft toch volgende week een afspraak?

Minni:...zeg ...eeh...ben je verdronken in die vissekommen vol met margaritha? Of zijn jullie aan het tegelen?

13. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Ik vergeet ff Semmie.....ow gelukkig dat het niet iets met je uk is.....maar wel vervelend! Spastische darm? Kijk ff of warme melk helpt...(en ontspanning op de bank) Sterkte meid!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    zo ook hier weer terug van een middagje weg.
    Wij zijn met dit heerlijke weer een boswandeling gaan maken. Tjees wat kan Lars lopen zeg. Hij heeft de heenweg gelopen en toen wilde hij alleen nog maar met eikels smijten en in het zand graven. Na een kwartier waren wij dat beu en hebben hem in de buggy gedaan. Na enig protest bleef hij zitten en zijn we terug gelopen. Aan het begin van bos zit een speeltuintje met eetcafe. Daar hebben we pannenkoeken met spek op en heeft Lars nog een uur gespeeld.
    Daarna bij mijn ouders eten en een fijne vakantie gewenst. Ze gaan nl een week naar mijn broer in Noorwegen.

Dadelijk lekker samen CSI kijken en vroeg naar bed.

@Deboor we hebben je snoertje denk ik gevonden. Er lag ene snoer onder de bijrijders stoel en die is niet van ons. Ds ik hoop dat ie van jou is.

15. Niet meer actief

@ inky, jajajajajaja.... Vast! Pff... ik hoop het zo! Ik had al bijna een nieuwe besteld. Nu nog de lader van mijn fotocamera vinden en dan ben ik geloof ik niets meer kwijt haha (maar die bestel ik wel gewoon hoor)

@ sabrien, de keuken wordt titanium met rvs toestellen (denk aan magnetron/oven), vette afzuigert haha.. van wel een meter man! Dat vind ik echt cool! Maar goed en de vloer wordt licht van kleur met een blauwe korrel erin! Mijn man vind hem ook errug gaaf.. haha. Ik maak wel een foto (als ik een lader heb) als het klaar is.

16. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Allereerst:
    Semmie, wat is dat schrikken zeg. Maar dat het darmen kunnen zijn, dat herkennen we. Wij hebben destijds ook een paar nachten wakker gelegen. Ik doodziek en Elmar die lag te waken over mij.
    Ik wist niet mere hoe ik t had, kan t me nog goed herinneren. De vk uit bed gebeld meerdere malen en ook nog es tijdens n bevalling, hihi.
    UIteindelijk heb ik t onder controle kunnen houden met heel veel fruit en fibre eten (dan ook heel veel drinken) en veel jus d'orange drinken (barst namelijk ook van de vezels).
    Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal. Beterschap!

Ik ben niet verdronken in mn margerita's, maar t had goed gekund. Mjammie zeg! Heb er wel koppijn van. Etentje was heerlijk en gezellig.
    En het verbouwen is zeer nuttig. Elmar en ik komen steeds meer tot elkaar. En ik was alweer sinds de vakantie zo blij met onze relatie.

We hebben veel visite gehad t hele weekend. Heel gezellig, maar de werkzaamheden schieten dan niet erg op. Het tegelwerk en het voegen is nu klaar. Ik zat net al klaar om de eerste plas op t toilet te gaan filmen, toen Elmar zei dat ie voetbal gaat kijken en daarna naar bed.
    Het toilet hangt nog niet en miss dat het morgen zover is, maar ik maak me maar geen illusies meer.

Klinkt heel mooi, Gupsie, die keuken!

Wen ik ga zo je filmpies kijken.

Hier mega romperstront, tot aan zn voetjes toe! Bah! kan je al niet meer romperstront noemen eigenlijk. Ik dnek dat Giul eindelijk weer es wat tanden krijgt (totaal nu 6 tanden).
    Dat zwaaien met eten, dat doet Giul ook, schattig he. Knap dat Lars nu ook lekkerrr zegt. Echt goed!

Hier zit Giul ook n beetje in n hangperiode. Al n week, denk ik. Lastig hoor, maar hij is wel makkelijk af te leiden.En verder negeer ik m maar, want het is soms gewoon niet te harden en je kan er toch niks mee. Hij wil juist niet getroost worden.
    Als ie zich pijn gedaan heeft wel (en dat doet ie ook meer als ie zo is).

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh, enne, ik heb van Elmar de opdracht gekregen om naar n serre te gaan zoeken. Joehoeeeee! Hij wil een serre gaan plaatsen!

18. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    minimaal 3x5m!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Mn voornemen vandaag:

Om 8 uur in de suoermarkt te staan.
    Om 9 uur bij de tegelwinkel tegels terug te brengen. Om kwart over 9 in bed te liggen.
    Krap schema.

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    En Minni, lukt het met je schema?

Wij hebben net ook alle boodschappen gedaan. Lars heeft zich keurig gedragen! Op bieslook na heb ik alles nu in huis. Heerlijk, hoef ik daar niet meer voor weg. Ik had nog ene meevallertje. Toen we het karretje op de parkeerplaats terug gingen zetten lag er in de kar van de rij ene fles witte port.
    Geen mensen te bekennen dus die is van mij haha. Nou ja is maar 5 euro zo'n fles en ik ken niemand die het lust, maar goed ik maak nooit zoiets mee.

Verder heb ik Wen haar idee overgenomen. Ik heb voor 5 dagen lekkere recepten uitgeprint en heb alle ingredienten gehaald. Ga dadelijk meteen beginnen met voorbereiden zodat we lekker optijd kunnen eten vanavond.

In de winkel kwam ik ook Sappa tegen. Van Zonnatura. Dat is fruit- en groentensap in 1 fles. Aangezien Lars zijn avondeten weer niet wil heb ik hier wel een goed gevoel bij. En hij vindt het nog lekker ook. Ook maar meteen een fles roosvice stop meegenomen, kijken of dat gaat werken.

Strakjes nog de stofzuiger door het huis en dan hebben we weer genoeg gedaan. Dan ga ik lekker met Lars buiten spelen denk ik. Lekker in de zandbak keuvelen dat vindt hij nog steeds geweldig.

Morgen gezellig naar Wen toe. Heb er zin in. Lars slaapt toch niet meer overdag dus kunnen er een gezellige middag van maken. Lars zal met 2 meiden zeker niks tekort komen hihi.

En wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

Share This Page