Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Je kunt Lars wit brood geven, dat stopt ook. Ik heb altijd wat zakjes met een paar boterhammen witbrood in de vrieser liggen voor dit soort gevallen.

De bloemkool staat al in t zout en de keuken is aan kant. Ik ga zo ff de bijkeuken soppen. Daar is geen warm water en Elmar heeft olie gemorst. Dus vieze plakbende. En nu ook met die voegbende die hij daar heeft gemaakt. Is alles nog stoffig ook. Ff clean, clean, clean!

Giulian loopt hier met een rieten prullenmand op zn hoofd rond. Mafketel.

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zo jullie hebben weer veel geschreven zeg!

We hebben hier best een leuk weekend gehad. Zaterdag kwam mijn zusje met haar nieuwe vriend oppassen (vriendje is overigens goedgekeurd!) Daarna zijn we naar het cafe gegaan waar de buurman zijn supriseparty had.
    Om 21.00 uur waren we daar. We hebben bij de rest van de mensen uit de straat gezeten en wat gekletst.. Toen begon er een bandje te spelen (vrienden van onze buurman) en dat ging zo hard.. dat Mischa al na 2 uur naar huis wilde. Achja.. was ook niet zo erg.... Konden we nog evn met mijn zusje en vriend kletsen voor ze terugreden naar Uden.

Gisteren hadden we de afspraak bij de vader van Mischa.. Tim weer even laten zien en even bijkletsen hoe het in het ziekenhuis bij hem is. Gelukkig weten ze nu waarom hij het nu steeds zo benauwt heeft en krijgt er nu medicijnen voor. Hij moet nog 2 wkn blijven zodat ze hem goed kunnen begeleiden met de medicatie.
    Nog even aan hem gevraagt hoever ze nu zijn met de onderzoeken naar erfelijkheid van MS. Hij weet alleen dat hij toendertijd bloed moest prikken en dat ze nog steeds niets weten.

@Sabrina: ja niet morgen maar volgende week dinsdag moeten we naar de neuroloog.
    Ik wilde eerst niet meegaan omdat het van Mischa niet hoefde.. maar ik ken mezelf..als hij me verteld wat de neurologg weer tegen hem heeft gezegt ,dan "geloof" ik dat allemaal weer niet.. ik wil het graag van de man zelf horen! en 2 horen meer dan 1 alleen..

We zijn inmiddels gewend aan ons hardere matras.. (met dank aan Tim) We mochten nl 9 uur achter elkaar slapen.. al 3 nachten !
    Ow.. we hebben het bed nu trouwens ook getest.. het KRAAKT NIET ! hahahaha

Verder gaat alles hier zijn gangetje.. ik moet zo nog even wat boodshappen doen (luiers, voeding ed)

Pfff over een paar wkn alweer werken.. 6 nov. is mijn eerste werkdag.. en dan is het weer over met de pret!

Baal er zo van.. en ik zie er ontzettend tegenop om te gaan werken.. ik denk ook niet dat het overgaat.. wil nl heel graag stoppen .. maar dat zit er financieel niet in!

@Semmie: Gelukkig is met jullie beebje alles goed...

@Gupsie: Spannend... het duurt nu niet lang meer voor jullie weten wat voor nieuw wondertje jullie in elkaar geklust hebben.....

@Inky: Hoe is het nu met Lars?

@Wen: Die fase waar Lotte nu in zit , heeft Lisa ook gehad... soms errug irritant!

Ow..ik heb laatst op een site gelezen over overleden kindjes... (met dank aan Minni!) (vlindersite.nl)
    Als je het even niet meer ziet zitten met je eigen kids.. dan is dit echt een eye-opener! pff heb daarna uren met Tim zitten knuffelen....

@Minni: Zohee.. jullie blijven aan de klus zeg!

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    @Suus, ja goed he?
    Ik zie klussen in huis ook wel n beetje als klussen aan je relatie. Gelukkig pakt het hier voor ons ook wel goed uit als we samen aan het klussen zijn.

Je bed kraakt dus niet ;). Jullie hebben m wel tot t uiterste getest? :) :confused: :D

Ik heb de bijkeuken weer tiptop! Echt goed gelukt.
    K3 brult door de huiskamer en Giul heeft zn brood op. Hij zit nu een boekje in snippers te scheuren, dus die mag zo naar bed en ga ik nog even ruimen.
    Soets had n plasje gedaan op ons kleed en die heb ik net ook staan schrobben. Al met al kan ik zeggen dat ik n lekker doe-dagje heb zo.

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou Lars ligt hier al weer ene uur in bed. Hij was moe van het buitenspelen denk ik.

Vanavond eten we hutspot en hamlappen in rodewijnsaus. Alles staat startklaar. Om 17 ur ga ik eraan beginnen en we gaan vanaf vandaag weer met zijn 3e aan tafel eten. Eerder kreeg Lars om 17 uur eten en aten wij later. Nu gana we alle drie om 17:30 eten en aan tafel. Ik ben weer gesterkt om het weigeren van eten vol te houden, heb weer ene boek gelezen. Dus we gaan weer afwachten wat Lars vanavond voor capriolen gaat uithalen om niet te hoeven eten.

Na het eten wordt alles afgestuuct boven, incl. plafond en Remon gaat de kasten afmaken. Zodra alles goed droog is komt de schilder erin.

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Oh, wat lekker Inky.
    Wat voor stuckwerk laten jullie doen? Strak of met n werkje?
    (Als ik bulkte van t geld, liet ik hier alles strak maken. De vorige bewoners hebben overal heel lelijke structuurverf tegenaan gesmeerd, bah!)

Vanavond gaan we toilet-dingen kopen zoals wc rolhouder, bril en wc borstelhouder.

Het eten is bijna klaar en ik zet zo de rijst op. Dan komt Elmar met n half uur thuis en gaan wij lekker simpel eten. Rijst, kip, bloemkool en kerrie.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Zo Inky.. dat klinkt goed zeg! Nog even in de puinzooi!

Wij eten vandaag Chili con Carne.. mjammie!

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nou voor zover de goede voornemens.
    Ik zet netjes om 17 uur de kookplaat aan, valt de stroom uit. In de hele straat! We hebben dus anderhalf uur zonder stroom gezeten.

Ik heb Remon gebeld (wat ben ik blij met mijn mobiel!) om maar friet mee te nemen. Dus hebben net frietjes op. Lars heeft goed gegeten en is aan tafel blijven zitten maar ja dat was niet de planning.

Nu heb ik het alsnog opstaan en maak ik het alvast maar klaar voor morgen. Dan eten we het als magnetronmaaltijd. Jammer maar helaas.

Het stucen gaat nu ook niet door. De stucadoor had ene volle avond nodig vanaf 17:30 om het af te krijgen. Dus dat schuift door naar morgen.

Het wordt allemaal strak Minni, ik ben van het strakke. We hebben beneden ook alles strak laten doen incl. plafonds en dat doen we boven ook zo.

Remon moet vanavond aan de computer dus ik ga er maar een tv avondje van maken.

8. Niet meer actief

Is ie niet lekker....haha

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Schandalig met 18 weken!

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Inky: Jammer dat t vanavond niet kan worden afgemaakt. Je hebt iig het eten voor morgen klaar. Schrale troost.

Wij hebben ook belachelijk lekker gegeten. Daarna ontzettend veel geld uitgegeven aan een wcborstel, toiletrolhouder en wcbril. Echt niet normaal!

Ook vannacht nog niet piesen... (boven dan he)

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    WOWIE Gupsie!

Zo hee Lotte krijgt geen bruine bonen meer, schijnbaar stonk ze vandaag een uur in de wind omdat ze alleen maar scheten aan het laten was en heeft 3 diarre luiers gehad, arm kind en arme oppas :(

Brrr ik heb het echt berekoud en ga zo na mijn kop thee lekker naar bed. Heb vandaag gewerkt ipv morgen en ik werk vrijdag ipv donderdag. Komt goed uit want Roeland vliegt donderdag naar Zurich voor een sollicitatie gesprek en dan kan ik hem mooi naar Schiphol brengen en 's avonds weer ophalen.

Heb verder weinig bijzonders te melden en te koude vingers om hier verder te typen dus ik reageer morgen even uitgebreid op iedereen..

12. Niet meer actief

ja hey.. en nog maar 1 kg aangekomen van de 3 die ik was afgevallen.. Ben best trots..

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    sow gups das een mooi buikkie, en nog maar een kilo, netjes hoor.

ik ga nu naar bed, maar schrijf morgen uitgebreider heb net even bijgelezen, sjees wat tikken jullie wat weg in een paar dagen. Bij ons in het dorp is het Kermis, Luc is er helemaal weg van, er stond zelfs een mini achtbaan voor 3+ echt lief, met allemaal bugs en bees....aaaahhhh

Nou met mij gaat het wel redelijk als ik me extreem rustig houd, mijn huisarts denkt aan een darmonsteking omdat ik ook koorts heb en ik maar denken dat ik verkouden was en gewoon wat warm was....nou als het zo blijft dan doen ze verder niets....moet het gewoon rustig aan doen.....

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Oei Semmie.. dat klinkt ook niet zo lekker een darmontseking..

@Gupsie... WOW... mooie buik joh!
    en 1 kilo..... nog beter!

@Inky: Ik hoop dat het vanavond dan wel allemaal afgemaakt kan worden... Hoe was je tv avondje?

@Minni... jaja doe maar duur!

@Wen: Naar zurich? jeeeee..... ook echt om daar te werken? wat ga jij dan doen?

15. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    en terecht :)

Semmie, doe je wel heel voorzichtig? Sjee een darmontsteking is ook niet zo best hoor. Auwie auwie ook.

16. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Haha nee niet om daar te werken, het is een functie op EMEA niveau en zijn wellicht toekomstige manager vond het praktischer het gesprek daar te houden. Als die baan door gaat zal hij hooguit 3 keer in 2 weken moeten reizen maar zijn allemaal dagtochtjes.

Ben vanochtend weer eens met Lotte naar de huisarts geweest ivm haar verkoudheid en nu blijkt er weer behoorlijk wat spanning te staan op het trommelvlies van haar rechteroor. Heb nu op 27 oktober een afspraak gemaakt bij de KNO arts. Hier zijn we in mei ook geweest en hij wilde toen eerst de zomer even afwachten, misschien dat hij nu alsnog buisjes adviseert. We zullen zien.

Zometeen komen Gupsie en Inky, wat eerder dan verwacht en uiteindelijk ook wat later ivm file. Heb net alvast sandwiches gemaakt, wit brood met sla en zelfgemaakte tonijn salade en bruin brood met sla, bacon en zelfgemaakte eiersalade. Mochten ze het niet lusten dan heb ik ook nog worstebroodjes en gewoon brood en appeltaart :)

Heb morgen 3 examens en moet daar eigenlijk ook nog voor leren maar het is zo'n lekker weer dat ik liever met Lotte een stuk ga fietsen..

Tot later!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee en dan komen ze zeker om 1 uur om om 2 uur een afspraak in A'dam na te moeten komen? Bekend verhaal Wendy, hihi.

Veel plezier met de meiden en de jongen.

Ik ben op mp aan t struinen voor nog n Mutsy. (voor oma op donderdag) Daar kom ik zoveel leuk spul tegen, dat ik stiekum weer n beetje afdwaal met mn gedachten naar: zullen we weer n kind maken?
    Nouja die ged8en heb ik elke dag wel n keer. Dus ik weet dat t zo weer afzakt :D.

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo ffies tijd voor mezelf.
    Lars ligt nu in bed te babbelen terwijl boven alles afgestuuct wordt. Vanacht slapen we op de banken. Ik in de woonkamer en Remon in de serre.
    We breken nl vanavond het bed al af zodat ik morgen niet om 6:30 mee hoef op te stana met Remon om dan pas het bed af te breken.

Het was erg gezellig bij Wen en Lotte. Lotte is al zoveel wijzer weer. Ze kan echt al goed lopen en bellen met haar telefoon. He3t was wel ff aftasten wat die 2 dreumessen allemaal met haar speelgoed deden.
    Lars is ook helemaal klaar voor een brusje. Hij heeft met de Maxi cosi en poppenwagen van Lotte lopen sjouwen en had er zichtbaar lol in. Ook het kattenluikje was in trek want daar kon je vanalles doorhene gooien.
    De sandwiches en appeltaart waren verukkelijk. En we hebben lekker bij gekletst.
    Op de terugweg heeft Lars heerlijk anderhalf uur geslapen. Astrid was wat minder blij en heeft ene poosje gehuild. Maar dat was toegestaan want Lars heeft op de heenweg ene half uur gehuild.

Kortom een heerlijk dagje. Alleen die kl*te files zeg. Pff ben blij dat ik daar niet dagelijks in sta!

Morgen maar een lekker thuisdagje doen want Lars is wel een beetje van de rel. Ffies lekker piamahangen en nieuwe bed testen.

19. Niet meer actief

haha, niets aan toe te voegen. Het was zeker gezellig..

Eenmaal thuis was ik misselijk (wagenziek) en besloot mijn meisje een enorme romperstrontluier te produceren ala zwitserland. De combi misselijk+zwitserse luier was dan ook niet goed en nadat ik as onder de douche had gezet, ben ik een potje wezen kotsen haha.. en kroop er daarna vlot bij!

20. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    O gezellige afsluiter, Deboor.

Ff vraag aan jullie: kunnen jullie de kinderwagen in oma-stand zetten? (oma stand is dat het zit gedeelte naar je toe gericht is, als je loopt) En welke kinderwagen hebben jullie? Ik ben opzoek naar n kinderwagen voor Giulians oma. Moet ook makkelijk te sturen zijn.

Share This Page