Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    nee dat kan bij die van ons niet.
    Ik heb een x-adventure, makkelijke te sturen en om eigen as te draaien. Mijn moeder is er zeer over te spreken.

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    euhm als je het allebei wil, oma stand en euhm na ja niet oma stand, kan dat volgens mij alleen met de bugaboo.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    en mutsy, die heb ik namelijk zelf.
    Welke bugaboo?

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht

moet je zien hoe lief!

5. Niet meer actief

hahaha..wat een schatje!

@ minni, ik gebruik de kinderwagen al heel lang niet meer, maar voor zover ik weet kon het bij mij niet!

6. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo de dag is weer begonnen!
    Vannacht heb ik op ene matras op de grond geslapen, was te bang om van de bank af te rollen. Eigenlijk best lekker geslapen.

Tussen 12 en 14 komen ze het bed brengen. Ben erg benieuwd.

Dadelijk komt een zwangere vriendin van me lekker theeleuten. En ze neemt haar kappersschaar en tondeuse mee. We zullen eens zien wat we bij Lars gaan aanrichten haha.

Verder is het hier pokkeweer. Het regent, blegh. Ik wilde graag nog wat in het dorp winkelen maar dat ga ik nu niet doen.

Ik denk dat ik de badkamer maar eens onder handen ga nemen. ALs het goed is is nu als het sloop, stof en breekwerk klaar dus blijft het ffies schoon.

Wat gaan jullie vandaag doen?

@Wen, succes met je examens en je geprek!

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik ga vandaag weer een poging wagen om een winterjas voor Lisa te vinden.. ga vandaag naar H&M... ook ga ik vast kadootjes kopen voor Lisa haar verjaardag en voor sinterklaas en kerst.
    Tim en Lisa krijgen samen de V~smile baby van Vtech.. is van 9 mnd tot 3 jr. (een computertje)

@Inky....ahhhh wat lief joh! Heb je hem uitgelegt dat zijn brusje daar in zit?

Verder ga ik vandaag niet veel doen..wat poetsen en wat puinruimen.

Ow.. mijn vader heeft een luierdispencer voor Lisa en tim gemaakt.. ik ben er zo blij mee... Ik moet er nog een foto van maken.. maar zodra ik dat gedaan heb, plaats ik hem hier wel even.

Wat gaat de rest doen?

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik kom ff snel tussendoor, heb net al 2 van mijn 3 examens gehaald en ga zometeen de 3e doen waarvan ik zeker weet dat ik hem ook haal. Dat maakt mij dan tot Gold gecertificeerd, hoogste status in het wereldje waar ik in zit :)

Ik meld me later weer..

Owh Minni, alle Bugaboo's hebben een oma stand. Ik gebruik hem nog steeds eigenlijk

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    PSIES ALLEMAAL, DE EEN IS WAT DUURDER DAN DE ANDER, OP MP STAAN ER PLENTY!

hEY WEN GEFELICITEERD JOH, GOED MAN, EN ZET HEM OP VOOR DE LAATSTE TOI TOI TOI!

10. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw en vandaag gaan we lekker relaxen, zo eerst even een poepbroek verschonen...ghihihi

Luc is aan het logeren en wij gaan zo lekker lunchen en daarna wandelen en boodschappen doen wellicht daarna nog even slapen en vanaaf om 20:50 naar de vk, ik zal eens gaan beginnen over de 20 weken echo daar is de vk zelf nog niet over begonnen.....vreemd hoor.

hebben jullie het verhaal van Mirretje zenz gehoord, bij haar 20 wkn echo is eruit gekomen dat haar beeb niet levensvatbaar is ivm geen botontwikkeling, vreselijk zeg, het tweede kindje in zo'n korte tijd...bah!

11. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He gats,zo ff lezen en steun betuigen op zenz dan. Sneu hoor.

Babyzwemmen was heel erg leuk, Giul vond er geen zak aan; was moe.
    We zijn ietsie eerder weggegaan, maar niet zonder te zeggen dat ik t n hele leuke les vind.

Ik heb voor vrijdag eindelijk een afspraak bij de ha voor mn borsten. Ik word er nog steeds dagelijks knetter gek van, dus er moet maar es naar gekeken worden. Heb al last sinds augustus.

Vanaf donderdag doe ik ook 7 wkn mediteren. Lijkt me wel wat.

Wat n scheet die Lars! Giul vindt het ook, die heeft met open mond mee staan kijken, hihi. (hoezo nieuwsgierig?)

Gaaf zo'n kinder pc, Suus.

@Gupsy: gebruik jij je kinderwagen niet meer? Als ik een eind ga lopen, dan vind ik n buggy net niks hoor. En we hebben al geen goedkope gekocht.
    Mijn schoonvader loopt op donderdag stukken van 2 a 3 uur en soms 2x op een donderdag. Dus die wil ik ook niet met n buggy op stap sturen. (donderdag is Giul van 7 tot half 8 's avonds bij opa en oma)

12. Niet meer actief

@semmie - Ik kom niet meer op zenz, dus ook niet gelezen.

@ inky - Ik loop ook geen afstanden van 2 á 3 uur. Als ik ga wandelen, dan zal dat hooguit een uur á anderhalf zijn en daarvan loopt astrid veel stukken zelf.

Zo, ik heb net na mijn slaapje een brief ontvangen in de naam der koningin! Nou deze mogen ze houden hoor, DWANGBEVEL.. Pff. Het kan ook nooit eens goed gaan bij de belastingdienst hè! Nou ja, de accountant zit erop (het bedrag is namelijk eind juli al betaald)

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihih Lang leve de belastingdienst...pfff praat me er niet van, vanaf dat Sjoerd voor zichzelf is begonnen regent het dat soort brieven, de eerste keer schrik je je te pletter nu bel ik niet eens meer....pfffff....sukkels daarzo!

14. Niet meer actief

Nou ik bel liever wel, want ik heb geen zin om nog eens 22 duizend euries te moeten betalen omdat ze de vorige misplaatst hebben. Maar sukkels zijn het zeker..

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @deboor, oke haha

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hihihi nou ik bel niet meer omdat ik knatergek wordt van die guppen, dus nu belt sjoerd gewoon...ghihihi

17. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw ons bed ligt lekker! Dit gaat ene heerlijke nacht worden. Het hoofdeinde een beetje omhoog en voeteneinde straks als ik olifantenpoten kijg ook omhoog. Ben echt heeeeeeeel blij.
    Nog een meevallertje gehad ook. OMdat het een electrische bodem is moest er een aparte potenset bij. Wij hadden die niet besteld omdat dit ook niet geadviseerd is. Nu kregen we hem gratis haha. Dat hebben wij nooit zoiets.
    Gaat wel lekker deze week, gratis port, gratis potenset. Ik denk dat ik maar een staatslot ga halen.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihihi nou wie weet, een miljoentje of wat klinkt idd niet verkeerd!

19. Niet meer actief

argh... ik krijg net te horen dat mijn man een aantal mensen heeft uitgenodigd vanavond! Gloeiende gloeiende. Het is hier een pestbende en nu moet ik ineens flink aan de slag om de boel aan kant te krijgen..

Ik heb hier echt zo verschrikkelijke T*fushekel aan hè.. (om het ff uit de grond van mijn hart te laten klinken)

20. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ohw daar heb ik ook een vreselijke hekel aan, ohw ik voel je woede en herken hem heel goed, sjoerd heeft daar ook een handje van......grrrrr nou suczes met puinruimen enne irriteer je niet teveel denk aan je mupke! Sterkte vanavond, ....euhm ben jij net zo erg als ik en laat je het ook blijken aan de gasten? dat doe ik vaak wel, voelen zich dan niet erg welkom...ghihihi tenzij het vrienden zijn die zijn altijd welkom ghihihihi

Share This Page