Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

whaha.. ja semmie.. dat doe ik dus ook wel ja!

Het is mijn schoonpa en mijn man's bridgepartner. Ze gaan gezellig over bridge kletsen. En daar snap of versta ik geen bal van, dus ik kan ook niet meedoen! Die lui zijn prima welkom hoor, maar het gaat erom dat ze vrijdag de keuken gaan slopen! Ik moet in die tijd dan nog 1 bijkeuken aan kant krijgen (had ik dus gepland voor ons om dit samen te doen vanavond) en dan de oude keuken inpakken.

Aangezien mijn man morgenavond moet bridgen, sta ik er morgen dus weer alleen voor omdat allemaal te doen!

2. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Sjee Gups, jij hebt het wel heel erg te stellen met Lars zeg.
    Elmar weet hier gelukkig wel dat ie zo niet met me om kan gaan. Ik zou t trouwens nooit op de gasten afreageren. Dan zou ik me wel heel erg laten kennen, maar ik zou me heel duidelijk uitlaten tegen Elmar als we weer "onder ons" zijn. Nouja, wat zeg ik: het gebeurt hier gewoon niet eens!
    En dan bovenop alles, gaat ie ook zomaar weer zn eigen lolletje achterna, schandalig hoor! Hij geeft je op die manier toch het gevoel, dat je niks waard bent en niks betekent voor hem?

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ahh ik ken het Gupsie.... Mischa wil ook wel eens om 17 uur bellen dat een collega van hem mee-eet.
    Maar hij doet dit alleen op woensdag omdat hij weet dat we dan friet eten... (het is overigens ook steeds dezelfde collega die mee-eet)
    Ik moet dan ook nog als een gek door het huis om het wat presentabel te maken!
    pfff mannen!

@Inky.. zohee.. idd koop maar snel een staatslot.. dit gaat jullie geluksmaand worden!...hahahaha

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    helaas is de trekking van deze maand al geweest, toch?

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he das balen dan maar geen lot deze maand!

Ik ga Lars maar eens op bed leggen die ligt half te slapen bij Bumba. En daarna meteen ons nieuwe bed opmaken.

6. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Goedemorgen allemaal,

Minni wc klaar?

Gupsie hoe was je avond met visite?

Inky hoe sliep je bedje?

Susanne alles o.k?

Wen met jou ook?

Met mij wel alles prima, Luc is logeren en Sem heeft vanmorgen tot 8:30 geslapen, ohw ohw wat een genot zeg, om 5:00 werd hij wakker beetje drinken en speentje en toen weer verder snurken tot half negen jummie!

Gisteravond naar de vk geweest alles was goed, ook mijn bloeddruk, wat heerlijk zeg.
    21 nov. heb ik mijn 20 weken echo....spannend!

7. Niet meer actief

@ semmie, geen idee.. ik ben vrijwel direct naar bed gegaan! Ze gingen om 1.15 weg..

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou het is niet druk hier!
    Het bed sliep heerlijk, ik heb in 1 ruk doorgeslapen.

Ik ben vandaag lekker bezig geweest. Eerst met Lars samen naar bed gegaan om lekker te lezen. Hij heeft niet geslapen maar 30 min in bed gespeeld haha.
    Daarna zijn we naar de bakker gegaan en marskramer, zeeman en supermarkt. Lekker wat dingetjes gekocht.

Lars was ondertussen stik moe. Die heb ik toen in de kinderstoel voor de tv gezet en ondertussen heb ik de tondeuse over zijn koppie gehaald. Nu is het erg kort maar dan kan het wat dikker terugkomen.

Na de knipbeurt meteen in bad gedaan zodat de kriebelhaartjes goed weg waren en na zijn bad in bed.
    Daar heeft hij nu 30 min. geslapen om schreeuwend wakker te worden. Ik heb hem even getroost maar hij moet echt nog wat meer slapen anders is ie de rest van de middag niet te genieten. Moet zeggen dat het nu nog stil is, ben benieuwd voor hoe lang.

Ondertussen heb ik zijn autogarage goed schoongemaakt, ding hebben we gekregen en een zooi auto's erbij gezet die ik bij zeeman voor 2 euro gekocht had.

Kan ie straks lekker spelen.

@semmie wat goed joh dat je bloeddruk oké is. Hoe gaat het verder met je darmen?

@minni ik las dat de wc af is! Ik wil foto's haha. Piest ie lekker?

9. Niet meer actief

Zo dan ink.. dat klinkt goed!

Ja minni, piest ie goed het toilet!

Semmie, ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen, maar super dat je bloeddruk goed is!

Wij hebben net gezwommen. Leuk hoor er zaten weer nieuwe kindjes bij! En wat anderen zijn gestopt. Astrid sprong met beide benen zo in het water haha. Normaal stapt ze erin.. zo'n wijs gezicht!

Ik ben de keuken aan het uitruimen. Alles wat handig is gaat voorlopig in de woonkamer in de nog leegstaande boekenkast! De rest wat ik nooit gebruik, mieter is gewoon weg en wat ik soms gebruik gaat in een doos.

Hmm Koken. Vanavond niet, patat met frikandel is het voor Astrid en voor mij ook zoiets. Morgen opstap voor een elektrische koelbox (tsja.. de inhoud van de koelkast moet natuurlijk ook opgeborgen worden. Helemaal niet over nagedacht! Ook moet ik morgen een 2 pits elektrisch kookgevalletje halen! Dan ook nog naar de keukenboer, ikea en roosendaal..

Druk druk druk..

10. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier eten we kipfilet ingepakt in ham besmeerd met tomatentapenade, gebakken aardappeltjes en spinazie met tomaat erdoor.
    Ben benieuwd, gisteren heeft Lars niet gegeten, mss vandaag wel?

Morgen ga ik met Lars ergens naar toe. Weet nog niet waar naar toe maar even eruit.

Ik heb hem net weer op bed gelegd omdat hij stik rode ogen heeft maar hij slaapt dus niet. Dan is het stil en dan gilt hij weer.

Nou ik ga snel de kipfilet maken dan is dat gedaan en dan zal ik hem wel uit bed moeten vissen.

@sabrina hoe ist daar?

11. Niet meer actief

shit hey.. het lijkt wel alsof er een bom ontploft is in de keuken. ...haha..

ACh ja, de kastjes zijn leeg, de voorraad kast bijna. Gelukkig helpt het daarbij ook dat ik veel over datum heb.. dus hoppa... in de vuilniszak!

haha.. Ik heb straks echt een veel te grote keuken tov het aantal spullentjes die ik heb!

12. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    http://1000wensen.punt.nl/

hehe mn WC is klaar en piest hemels!
    Ik heb er nog n plaatje van de accessoires bij gezet, want die hebben genoeg gekost, hihi.

Vandaag niet naar tai chi gegaan, want t gaat slecht met me. Ik heb wel n afspraak kunnen an hoef ik ten minste nu nog niet op te zeggen.
    Vanavond mn cursus mediteren ook afgezegd. Baal er goed van, maar ik ben echt naar de klote. Hoop snel mezelf weer te kunnen opgeven voor n nieuwe cursus.

Morgen naar de ha met mn klachten, vooral mn borsten. t Is nogal lastig.

Ik heb n afspraak met n nieuwe behandelaar gemaakt voor volgende week donderdag voor mn nek. Een bekende van me heeft er veel baat bij gehad, dus ik wil t graag proberen.

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wauw Minni, mooi hoor. Je tegels vind ik erg gaaf. Het lijkt erg op onze wc haha. Wij hebben precies zon baan met die kleine tegeltjes boven onze wc pot (en boven de wasbak) en ook van die grote tegels voor de rest.
    knap gedaan hoor!

Ik hoop dat die nieuwe behandelaar je kan helpen met de pijn!

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    vergeet ik helemaal te vertellen dat Lars zo goed heeft gegeten.
    Hij heeft 1 hele tomaat op een stuk kipfilet en 2 aardappelschijfjes. Die aardappelschijfjes is niet veel maar hij eet goed brood. Vooral het vlees en de groenten vind ik belangrijk. Hij heeft zelf gegeten (vandaar tomaat en geen spinazie) en is wel een half uur aan tafel gebleven. Echt goed van hem.

Morgen eten we spaghetti dat kan ie niet met zijn handen eten dus dan zal ie wel niet zo goed eten.

15. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey dat ziet er picobello uit minni, mooi ctje!

Gupsie: dat lijkt mij nou zo heerlijk, een keuken zonder volgepropte keukenkastjes, mijn kleine keukentje staat volgestouwt met echt noodzakelijke dingen ..... je zult zien je kan straks je geluk niet op!

Een kennis van ons is gister bevallen van haar eerste kindje, hij heet Thijs! mmmmm heb nu al zin in een beschuitje met muissies!

pfff heb vandaag niet veel gedaan, maar heb een barstende koppijn en ben pies kapot...gek he...
    Sjoerd kwam net thuis met het verhaal, zo ik ga even eten en dan ga ik weer ohja en morgen moet ik om half zes gaan pffffffffffffffffffff.....gezellig, zit de hele week al alleen en had me verheugd op een gezellig avondje samen, had zelfs appelflapjes gebakken....naja die komen gelukkig wel op....en dan maar lekker vroeg naar bed vanaaf.

16. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    hahaha dat met zijn handen eten klinkt heel herkenbaar, Sem eet ook niet van een vork of lepel maar met zijn knuistjes propt ie alles naar binnen kleine eigenheimer!

17. Niet meer actief

Mooi minni.. gaaf toilet hoor!

Hey ink.. haha. Pasta krijg ik er hier dus met geen mogelijkheid in hè. Overigens heeft as op dit moment haar matige eten fase.

Enne, ik ben benieuwd naar dat koppie van onze hunk hoor.

Semmie - ja, dat bedacht ik me eigenlijk ook ineens. 1 kant van de keuken zijn alleen maar kastjes (geen bovenkastjes) en koelkast en magnetron met wasgedeelte.
    De andere kant is koken en alleen maar lades (en een klein stukje zitten). Wat ik echt luxe vind is dat ik 2 bestek lades heb! Daar verlang ik nog het meeste naar. haha..

18. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik vind het ook helemaal niet erg hoor als hij maar eet. Maar hij eet dus alleen dingen die hij goed kan pakken. Spinazie en nasi en spaghetti enz. eet hij niet zo snel. Alleen uit ene potje. Maar dat zijn we nu weer aan het afbouwen.

Maandag had hij zon olvarit bordje. Hij heeft er lustig op los geschept maar mooi niet dat ie die lepel in zijn mond doet dan. Hij komt niet eens in de buurt van zijn mond. En als ik er met een ander lepeltje bij komt blijft zijn mond gewoon dicht.

Het beste eet hij als hij voor de tv rondhuppelt. Dan gaat er zo een potje in. maar dat gana we niet meer doen nu ik weer energie heb en niet meer misselijk ben.

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Remon is trouwens iedere avond weg op vrijdagavond na. Ik moet zeggen dat ik er van baal als hij 's avonds thuis is zonder dat ik het weet hahah.
    Ik plan altijd lekker mijn avond zelf in en als hij er is dan vind ik dat we samen iets moeten doen en dan is mijn avondje weg.

Wij eten wel samen en meestal legt Remon Lars ook nog op bed. Dus dat is dan wel even weer genoeg..

Ow en geloog mij, die kastjes zitten zo vol! Wij hebben met onze nieuwe keuken toen ook de helft meer kastjes gekregen en alles zit nu tjok vol. We hebben zelfs dingen in de kelder moeten zetten,

20. Niet meer actief

kelder.. hmm... ja die heb ik ook nog. Brr.. ding is helemaal betegelt en toegankelijk vanuit de keuken, maar brr. En ik kan daar echt zoveel in kwijt hè, maar ik durf dat kreng niet in.

Share This Page