Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha je Dutroux kelder

2. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    of mag ik dat hier niet zeggen?

3. Niet meer actief

hahaha.. nou ja dat zeg ik eigenlijk ook altijd, maar op een zwangerschapsforum cq babyforum is het misschien enigszins ongepast hihi..

4. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    achja..het is toch grappig bedoelt? Als we overal zo zwaar aan gaan tillen dan hadden we wat te doen op een dag.

Hier gaat alles zijn gangetje. Wilde vanmorgen even nieuwe haarverf bij de kappersgroothandel gaan halen. Zit ik onderweg in de auto.. voel ik me toch een partij moe worden..pff
    Als klap op de vuurpijl kreeg ik daardoor nog tot 3x toe een angstaanval in de auto..pffff.. nouja.. rustig ademen dan gaat het wel weer, maar ipv naar de kappersgroothandel ben ik maar meteen bij mijn schoonmoeder gestopt om een kop thee met suiker te drinken.. even weer bijkomen..

Pff vind het best eng zo'n angstaanval met Lisa en Tim in de auto. Ik voel me dan zo;n slechte moeder...

Gelukkig was er op de terugweg naar huis niets meer aan de hand en ben ik tegelijk met Lisa en Tim gaan slapen.. dat had ik echt nodig.

Het was overigens meer dan een jaar geleden dat ik zo even een angstaanval gekregen heb.. en ben inmiddels toch al weer dik 3 jaar er vanaf...
    ach ... de ene krijgt migraine door vermoeidheid/stress.. en ik krijg dit...

@Minni,... Zo joh.. dat is nog eens sjiek piesen joh! Leuk zo met die louvre deurtjes!

Ik ga zo in bad en lekker vroeg mijn bed in...

5. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    El zit nog ff na te drijven, maar ik ben net uit bad gestapt. Echt gezellie samen, ondanks ons bad er eigenlijk te klein voor is.

Hee Suus, je moet je niet schuldig voelen over dat soort dingen hoor. Iedereen zn zwakke plek. Als ik meer vermoeid ben heb ik meer last van mn nek. JIj dus dit. Wist ik trouwens niet.
    Maar evengoed, je kunt er niks tegen doen, alleen even doorstaan en dan weer verder. Dikke kus van mij hoor.

Semmie gefeliciteerd met Thijs.

Heb je zo'n grote kelder, dat je er niet in durft, Deboor? Das apart. Nouja, ik ga niet graag de schuur hier achterin de tuin in. Die wordt namelijk bewaakt door tientallen van de dikste spinnen uit de gemeente, hahaha.

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik heb dit..hahaha..nouja.. HAD dit.
    Toen ik net in Limburg woonde kreeg ik daar last van. (achteraf al wel wat langer)
    Ik heb toen via de HA medicatie gekregen om even wat tot rust te komen en heb daarna gedragstherapie gehad . Dit heeft mij erg goed geholpen. Normaal ben je er wel 6 maanden of zo mee zoet, maar ik kon na 4 mnd al met de therapie stoppen.

Sindsdien heb ik het heeeel af en toe nog als ik erg moe ben.. en tja.. vandaag was weer zo'n dag!

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Neem dan maar lekker je badje, om goed tot rust te komen, meis.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ja ga ik zo doen...

9. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    mensen lief wat heb ik het druk, veel te druk eigenlijk....pffff
    24 werken en een vol gezin en zwanger zijn is soms best wel heftig, heb weinig tijd om leuke andere dingen te doen op het moment..

gaaf die wc minni, ik vind alleen die louvre deurtjes wel gedurfd,hihihi

inky fijn je bed zo fijn slaapt, heerlijk weer na die verbouwing.

deboor, sjee ik verbaas me wel over alle energie die jij toch hebt hoor, ik moet er niet aan denken, pff.
    maar wordt vast en zeker mooi.

suus, ik kan me voorstellen dat het schrikken is, maar je moet je er geen slecht moeder door voelen hoor, je bent ook maar een mens en toevallig moeder...

zal verder nog vast wel vergeten ergens op te reageren, ik ben zoooo verschrikkelijk vergeetachtig op het moment!

*schaam* zette gisteren matthijs in bad en ging beneden aardappels schillen.
    komt joelle naar beneden 'mam, matthijs roept je'
    ik reageerde 'ja nou dan moet hij even naar beneden komen'
    zegt ze weer 'hoe kan dat nou? je zet hem net in bad'
    ships gewoon vergeten............. gelukkig is ie al 8 haha (anders was ik ook niet naar benden gegaan)

en ik maakte vandaag iets mee is te erg om hier te vertellen schaam me rot.

10. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi, Nancy, waar heb je t wel verteld dan? Dan ga ik ff lezen, want nu ben ik wel nieuwsgierig gemaakt.

Vanochtend naar de ha. Joepie. Bleeh.

11. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    @minni, ik hoop dat he HA wat voor je kan doen. Want zo vaak niet goed zijn is natuurlijk niet de bedoeling.

@Suus, voel je niet rot hoor. Ik lig de laatste tijd in bed zooooooo veel te piekeren. Ik ben "de weduwenaar" van Kluun aan het lezen en dan denk ik bij ieder hoofdstuk weer. Waarom zou ik kinderen op deze wereld zetten? En dan ga ik doordenken zo van, wat als ie nou gene vrienden krijgt, wat als ie nou erg gepest gaat worden, wat als er toch een grote oorlog uitbreekt ezn enz. Ik was van dat gepieker ook al jaaaaren af en nu onder invloed van hormonen komt het weer terug.
    Jij heb het hardstikke druk met je ukkies en bent nog niet ontzwangerd dus dat komt vast wel weer goed hoor.

@nancy ik vergeet ook alles, het is dat mijn kont vast zit anders zou ik die nog vergeten. Ik maak overal briefjes van en dan vergeet ik die briefjes weer.

Op Lars zijn web-log
    http://larskardienaal2005.web-log.nl
    staan foto's van zijn knipbeurt door mama.

En het lekkere aan Lars is, hij heeft gisteren heel de dag niet geslapen maar vanochtend werd hij pas om 8"30 wakker. Dat is dan ook wel weer lekker. We hebben net samen ontbeten en hij zit nu in de box te spelen.

Eigenlijk ging hij al een paar weken niet meer in de box, maar dan stond hij steeds aan me te sjorren en te trekken als ik achter de computer ging. Nu is het dus samen ontbijten en mama even achter de computer en lars in de box. En hij vindt het tot nu toe allemaal prima.

Verder ga ik vandaag een klein strijkje doen, als lars wil slapen. Ik doe dat liever niet als Lars wakker is. En verder niks. Misschien als ik zin heb om ons aan te kleden dat ik dan nog wat ga fietsen. Maar de speeltuin gaat niet door daar heb ik niet zoveel zin in.

12. Niet meer actief

@ minni, nou ja.. ik weet niet wat jouw definitie van groot is. Maar het gaat mij niet om de grootte, maar gewoon ..hij is creepy jhaha

@ suus, niet teveel hooi op de vork nemen hè, met dat rijden..

@nancy, ik doe er zelf helemaal niets aan verder hoor. Ik ben vanaf vandaag opzichter hahaha

@ inky, ik vind het haar echt gaaf.

Astrid heeft de box ook weer ontdekt, althans..ik dan!

Ik ga nu ff naar de gamma, 2 steekbreekdingen halen hahaha..

13. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    haha koevoet?

14. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    breekijzers?

Je creepy cave, is die niet te ontcreepen met n paar felle lampen?Misschien 1 achterin?

Ik kom net bij de ha vandaan en verdomd ik ga weer aan de pil. Nouja dan maar. t Is voor 3 maanden. Es ff kijken of de hormoontjes gereguleerd kunnen worden..?
    Ik slik liever geen pil, hormonale bezwaren, hihihi.

Die foto's van Lars, wat n ukkie is ie nu weer. Scheet hoor, hij heeft trouwens t haar van zn moeder, mooi dik, of niet?

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    @inky: ahhh wat staat hem dat weer lief.. die korte haren... leuk joh!

@Gupsie: Nee, ik doe het ook rustig aan hoor..

@Nancy: kan me voorstellen dat het zwaar is.. 3 kids en nog werken en zwanger zijn.. dat had ik al met 1 kind enwerken en zwanger zijn.

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    pff kreeg vanmorgen een mailtje van Mischa dat een vriendin van ons een knobbeltje in haar borst gevonden had.
    Dus ik had haar even een mailtje gestuurd om haar een hart onder de riem te steken.
    Mailde ze me terug dat ze even langs wilde komen.. even met de kids.. wat bijkletsen..
    Blijkt dat ze a.s woensdag al naar de chirurg moet en een mamografie krijgt. Ze weten al dat het een tumor is.. nu is het maar de vraag of het goed of kwaadaardig is.
    pfff erg joh!
    Hoop dat blijkt dat het loos alarm is.. maar toch.. Ze vertelde me net dat veel familieleden gestorven zijn aan kanker.. waaronder ook borstkanker...
    De kans is dus wel aanwezig dat het bij haar ook kwaadaardig is..
    We hopen er maar het beste van!

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    He jasses!

18. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    jeetje suus...die onzekerheid....ik hoop dat het allemaal goed zal uitpakken, Fijn dat je een goede steun voor haar kan zijn.

Gisteren had ik een heel verhaal opgeschreven toen weer eens de stroom uitviel...grrr...daar kan een mens sjaga van worden! Iederaan had me verlaten. Man zat op Aruba voor zaken, kinderen waren naar dromenland en 1 van onze labradors was er al 1 dag vandoor. Het onweerde buiten (dat is mijn fobie) en toen nog eens de stroom.....

Gelukkig is het nu weer een dag verder en is alles op zijn pootjes gekomen: hond is weer terug (eten hier is toch lekkerder) manlief belde dat hij alweer met onverrichte zaken op het vliegveld Aruba stond, want alle wegen waren onbereikbaar vanwege wateroverlast, en de kleintjes hebben lekker gespeeld vanmorgen.

Heb er trouwens een verslaving bij: Marktplaats.
    Daar koop ik kleertjes voor Laura en Daphne voor onze vak. in NL. as januari. erg leuk! Geef bakken vol euro's uit (dag vakantiebudget...hihi)
    maar de meiden hebben toch warme kleren en laarsjes nodig..dus ik heb een goed excuus. Gaat dat versturen altijd goed? Wie heeft daar ervaring mee?

Minni: je wc'tje is echt een plaatje! super mooie tegels! Op de foto zie je ook dat het geheel heel netjes is afgewekt. Echt vakwerk! Complimenten hoor!

Susanne: nou meid, kan me voorstellen dat je wel even schrikt. Ik ken dat soort buien. Begon bij mij lang geleden (13 jr) en weet hoe je je op zo'n moment voelt. Dat is niet uit te leggen aan anderen. Gelukkig weet je de reden/achtergrond en kun je ff gas terug nemen. Ook bij mij werkt dat zo, soms heb ik nog wel ff dat "onrusitge gevoel in buik" dan moet ik oppassen. Maar, 't maakt je geen mindere moeder hoor! Kom nou!

Inky: da's lekker zeg! hij in box en jij achter de compu...daar kan ik echt naar fluiten. ....dat is een klein nadeel als je 2 van die "monsters" hebt .....(gelukkig zijn er ook veel voordelen hoor)

Gupsie: hoe gaat het met de opzichter? Alles onder controle? Moet wel, want volgens mij heb je heel wat voorwerk geleverd!

Nancy: hihi...ik zie je mannetje zo ziiten in het bad, wat een verhaal.....mama heeft het veel te druk!

Vandaag (eind van middag) hebben we een boottochtje met al het personeel van mansbedrijf op het programma staan...maar ik ben bang dat het tochtje enigszins in het water dreigt te vallen....het is zelfs hier K*t weer....ik hoop op een kleine opklaring..

19. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Goh rotweer op Curacao? En je zou zo in een thriller kunnen met de stroomuitval en man weg en dan ook de "waak"hond. Gedver zou me ook erg ongemakkelijk voelen.

Hier zit ons buikje weer vol. Lars heeft niks op alleen zijn toetje. Wij hebben heerlijk gegeten met lekker Ben&jerry ijs na. Voor vanavond heb ik daarstraks nog snel lekker kaasjes en olijven en chipies gehaald. Mss dat ik lang genoeg wakker blijf en dan straks weer trek heb.

Lars ligt al lekker te pitten en Remon hangt op de bank. Straks ga ik er lekker bijhangen.

Morgen gezellig op Astrid passen. Heb er zin in. DIe 2 spelen zo leuk met elkaar. "s avonds komen onze vrienden kunnen we lekker bijkletsen over de zwangerschap. Mijn vriendin is nu 25 weken vna d eeerste zwanger. Heb er zin in.

Gaan jullie nog leuke dingen doen?

20. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Ben & Jerry ijs...mmm...ik krijg trek van al dat lekkers wat je opnoemt!

Leuk dat As komt...

Manlief belde zojuist dat hij geland is. Regen is nu ook opgehouden. Ik hoor een kind schaterlachen vanuit haar bedje (duidelijk het lachje van Dpahne) ga maar eens eten op tafel zetten...

Vanmiddag dus een boottochtje en morgenavond hebben de eters....verders niks (volgens mij...)

Share This Page