hihih 1 pot en er zit nu nog een beetje in wat ik lekker op ga eten. Het is met caramel en choclolade die had ik nog nooit op, neem altijd cookie dough maar die was op.
Zo.. pff, ik ga ff niet alles bijlezen hoor. Ik ben helemaal gesloopt. As en ik zijn de hele middag op stap geweest en toen we thuiskwamen bleek dat de inbouw koelkast die we uit de keuken gesloopt hadden, echt te goor voor woorden was. Dus vanavond op stap naar een tafelmodel voor erbij.. Hahaha.. We hebben een luxe gekocht haha, A+ van bosch, RVS kleur en elke plank is een lade, dus ook achterin pak je nu veel makkelijker.. Veel te luxe voor erbij, maar deze konden we ook meteen meenemen! Lars had op de terugweg van de 1ste verdieping naar de begane grond van die toko ook maar meteeen een beertender meegenomen en zo zijn al met al de eerste 1500 euries aan de verbouwing en extra's uitgegeven.. Morgen gaat As naar Inky, en dan ga ik met mijn ouders de bijkeukens leegmaken (plafond eruit en puinzooi weg) en klaar maken voor de machines .. pff.. Nou ja..pff.. ergens ben ik zoooo blij dat het nu eindelijk gaat gebeuren. Alleen is de woonkamer echt niet veilig voor As nu haha, dus die zal komende tijd veel boven met mij zijn en in de box. Ook riep lars dat ik actief op zoek mocht naar iemand voor 2x 2uur poets. Want hij vond het oneerlijk naar mij dat hij zo weinig deed, maar hij kan/WIL er ook geen verandering in brengen, dus ..... Nu was ik al op zoek, dus tsja.. Verder nog wat? nee, ik ga zo naar bed, ik heb echt pijnen die ik nog niet kende (van het lange en vele lopen denk ik)
Ik heb vaak Monkey Chunky! Mmmmjammie! Cookie Dough is nr 2 voor mij. En de olijven? Stevige, groene knoflook olijven? Maak me gek!
zo, net ff heerlijk open gesprek gehad met mijn man! We weten weer waar we staan in dit huwelijk en kunnen er weer voor een maandje tegenaan hahaha.. Ook gaan we binnenkort de tante bellen van Lars, om te vragen of die voogd wil worden van onze kindjes.. ben benieuwd! Gisteren was ik weer eens ouderwets genomen hahaha.. Goh, wat was ik daaraan toe zeg. Ik denk wel meer dan eens per dag aan sex nu! Sex, verleiden, ga zo maar door. Pff.. dat scheelt ook een stuk frustratie hoor, want het maar steeds zelf doen is ook geen fun meer hè. Maar hub voelde het goed aan letterlijk en figuurlijk hahaha.
hahaha gupsie....ghihihi sorry hoor, muts! Maar snap je gevoel heeeeeeeeeeeeeeeel goed! Hey Inky leuk dat haar van Lars, echt weer een lekker lief snoetje! Suus doe je wel rustig aan meis! Voor ieder die ik vergeet, hoe is het ermee? hey oh ja Nancy je maakt me nieuwschierig? Hier alles o.k, lekker weekend en weinig doen alleen een mega stapel was weg wassen, maar daar hoef ik gelukkig zelf niet veel voor te doen...
Hier ook een rustig weekeind, lekker is dat he! Nou Astrid en Lars vermaken zich prima. Ik heb ze om 11:30 met een worstebroodje en ene beker melk voor de teletubbies gezet en dat ging prima. ONdertussen ligt Astrid te slapen en moet Lars even wakker blijven tot ze weer wakker wordt. Ik heb nu met de verbouwing gene plek voor een campingbedje en gasten gaan voor! Dus nu zit Lars met zijn tut in voor de tv en kan ik even computeren. En straks wissel ik de kids om. Eitje hoor 2 kinderen haha. Ik moet ook een zooi was wegwerken maar dat kan morgen ook wel en het strijken ook. Als Astrid straks wordt opgehaald nog even wat boodschappen doen en dna kan de zaterdagavond beginnen. Gisteren zijn we niet meer aan het snacken toegekomen. Om half 10 waren we alletwee bek af en zijn we naar bed gegaan. Toen zaten we nog vol van het avondeten. @minni, ik weet nog dat de HA mij ook aan de pil wilde hebben. Dat was toen Lars 9 maanden was. Ik zat niet lekker in mijn vel en had rare klachten. De pil zou de oplossing zijn voor mij. Maar die slikte ik al 5 jaar niet meer. Omdat we toch snel een 2e wilden heb ik het niet gedaan maar na deze ga ik ook weer aan de pil. DIe hormonen doen toch iets met je.
Ohw sjeemp ik weet niet wat ik heb vandaag, ben op de ene of andere manier niet vooruit te branden, ben zoooo moe ik wil zooo graag slapen, en het is pas 13:08 oefffff dat wordt een zware middag......Sjoerd moet zo gaan werken en is dan pas laat thuis, daar heb ik dus ook niks aan ghihihihi Luc is weer thuis van zijn logeerpartij en is helemaal hyper met verhalen van wat hij allemaal gedaan heeft, leuk is dat....en Sem is de hele ochtend al aan de jengel en ligt nu ene half uur op bed! Nou al het geen wat ik me voor genomen had om te doen komt dus niets van terecht...naja dan morgen maar....pfffff gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap!
Je lichaam geeft wel iets aan hoor, Semmie. Denk je er goed om? Desnoods je ouders vragen om n handje hulp hoor. Ik ben net terug van de boodschappen en lach me rot. 3 truitjes bij de zeeman (voor Giul) voor samen nog geen 10. En echt leuke truien ook, hoor. Aan het idee van de pil moet ik ff wennen maar ach.. So what. We zouden deze winter toch nog niet aan n kindje beginnen. Hoop wel dat t werkt. Weer n weekend vol visite. Nu snel ff eten. Doei
Ohw maar daar kun je leuk kopen bij de zeeman, niet altijd maar soms hebben ze echt leuke truitjes of broekjes. Sjoerd is toch eerder thuis dan verwacht hij is nu lekker met de jongens aan het showeren en over een klein uurtje kunnen ze allebei heerlijk hun nestje in....en dan toch nog een gezellige avond saampies..... Wij hebben een heerlijk rustig weekend, niets moet alle tijd voor onszelf heerlijk vind ik dat!
hier een saaie dag....het zeikregent......'t lijkt NL wel....! Boottochtje was leuk, gelukkig bleef het droog...
ja zeeman heeft af en toe echt leuke dingen hoor, en 10 euro daar kan je niet over struikelen. Pff regen, das balen sabrina dan zit je meteen zo aan huis gekluisterd. Is het regenseizoen nu daar of zeg ik nu iets stoms haha. Het oppassen is erg goed gegaan. Astrid ging van 12 tot 14 naar bed en Lars daarna. Dus ze hebben eerst heelrijk samen gespeeld, toen apart en daarna nog even samen. Ondertussen heb ik zelfs ene heerlijke ovenschotel gemaakt. Ha piece of cake 2 kids. Nee hoor. Heb wel last vna mijn rug nu, maar dat had ik anders ook wel gehad. Op Lars zijn web-log staan erg leuke foto's van de 2 kids. www.larskardienaal2005.web-log.nl
Hey leuke foto's van As en Lars, echt heel schetig, wat een verschil in lengte tussen die twee, of is dat verbeelding?
Dus slecht weer kan ook in verweggiestan? Das balen hihi. Wat ik vergeten was:ik heb ook n hele gave pyjama gekocht voor Giul bij Zeeman. Heb vanochtend foto's gemaakt, ik plaats ze direct op mn weblog. http://giulian.web-log.nl
Oja Sabrina, je had nog n foto van me te goed. Kijk maar op t weblog, zo loopt meneer dagelijks rond. Het is nu dus wel steeds moeilijker kiezen: vormenstoof, emmer of prullenmand.
@minni, wat een gave piama! Die moet ik ook voor Lars hebben. Leuk leuk leuk. Hier hebben we er een heerlijke dag op zitten. Lars verraste ons met wakker worden om 9.00. Dus we hebben lekker uitgeslapen. Daarna zijn we samen gaan ontbijten en heeft hij lekker met papa gespeeld. Rond 12 uur zijn we richting kinderboerderij vertrokken. We zijn in Breda geweest en die is echt groot en erg leuk! Lars heeft heel wat kilometers afgelegd daar. We zijn begonnen met een lekkere tosti en wat drinken. Ook mocht hij op een speelgoeddolfijnding. Die ging nog op kwartjes en die kreeg je zo van de kantineman. Hij vond het evne leuk en wilde er toen snel af. Daarna hebben we alle diertjes gezien. Hij kan nu ook een varken nadoen, zo leuk! Maar het allerleukste vond hij toch wel de tractor (ene echte) waar je op mocht zitten. Op de terugweg viel hij al snel in slaap en thuis sliep hij nog een uurtje door. In dat uur heb ik beneden gesopt en gestofzuigd en heeft Remon offertes gemaakt. Toen hij wakker werd hebben we de speelgoedkist onderhanden genomen. Al het babyspeelgoed eruit en in de boxzak en alleen nog grote jongensspeelgoed in de kist. 's Avonds lekker frietjes en ijs gegeten en meneer vroeg in bed gedaan. Zelf hebben we lekker uitgebreid gedouched. Ik heb mezelf een gezichts- en haarmaskertje gegeven en een goede scrubbeurt. En dadelijk begint de F-1 dus kan ik nu lekker op de computer. En hoe was jullie weekeind?
Ff 2 foto's plaatsen en dan type ik morgen wel weer bij Lars al druk aan het oefenen voor als zijn brusje er is