Wat n gave kleding van Lotte!Mag ik van Elmar niet kopen (voor hem niet en voor Giulian niet), die heeft er uit zn eigen jeugd een trauma aan over gehouden hihihi. Er is een einde gekomen aan mijn jaaaaren lange idolisme van Schumi. Hij had gewoon moeten winnen natuurlijk, wat n pech, wat n pech. Mn hele jeugd flitst nu aan me voorbij. (F1 kijk sinds ik 15 ofzo was en destijds nog in mn uppie, want ik kende niemand die ook graag keek) Wat goed van Lars, als Giul n varken nadoet, dan klinkt het meer als de mop van de 1000spetters.
Hallo, Hier ben ik weer een keer. Het is lang geleden mar elke keer kon ik om een of andere reden niet op het forum komen. Daarnaast gaat het met Jasper niet zo heel goed en zijn we daar veel tijd mee kwijt. Ik dacht toch nog maar eens porberen en nu lukte het wel om op het forum te komen. Hoop weer gezellig met jullie mee te kletsen. Liefs Jenny
Ah wat een lieve foto's! We zijn bij mijn ouders geweest het weekend.. (moesten er echt even tussenuit) Was heerlijk om even niet alleen naar T en L te hoeven kijken.. Ow.. Tim had vandaag hardop gelachen..hih erg leuk.. een schaterlachje wat erg aanstekelijk is.
leuke foto's wen! Enne.. ik ben benieuwd wat de hub van inky zegt over de maxicosi ahahahaha..Agos! Wat goed ink, dat lars een varken nadoet haha.. Astrid begint ineens met wat woordjes. Dit deed ze al, maar dan laat ze een hele tijd niets horen. Maar nu is het poesje, bal, auto (bal en auto zijn denk ik de invloeden van Lars van inky hihi). Als ik de deur opendoe van de auto zeg ik altijd, Hallo Schat en nu zegt ze steeds (nou ja, steeds...) haaoo saa hahaha. En dan hebben we nog de woordjes zoals mama, papa, poets, en eten.. De verbouwing is hier lekker opgeschoten. Mijn nieuwe plafond in de bijkeuken zit er voor de helft in. We laten de schilder ook de bijkeukens, deuren enz.. schilderen. Hij doet dat toch sneller dan wij en ik heb er geen zin in.
O wat heerlijk zo'n klein ventje met n schaterlach. Hoi Jenny, hoe ist met de kids? (je hebt er toch 2?) Ik wil niemand de ogen uisteken, maar ik moet wat kwijt: gisteren 5x! Zo was mijn weekend dus, hihihi. Ik ben de boodschappen aan t opruimen, om 8 uur vanochtend mn boodschappies al gedaan, daarna n half uurtje geslapen en vervolgens kreeg ik visite. Tijdens t opruimen besloot ik de bieflap alvast in stukken te snijden (gebruik ik als hacheevlees, want ik lust geen vette stukkies). Ik had die bieflap voor me liggen en voor ik t wist had ik mn koekenpan al op t vuur met boter erin. Ik heb m net per ongeluk op brood gegeten (met t grobbekuiken naast me te zeuren voor nog n happie). Was echt n groot stuk en t was belachelijk mals. Mjammie! Nu moet ik weer boodschappen doen voor de hachee. (of we eten t deze week maar niet)
Haha vreetzak! Ik heb net lekker bloedworst op mijn brood gedaan. Heerlijk vet gebakken. De boodschappen zijn al gedaan en opgeruimd en Lars ligt nu te slapen. Straks gana we naar de mega-praxis. Even orienteren op gordijnen voor boven en een plafoniere (goh hoe schrijf je dat?) En ik wil zon bloemdouche voor Lars en anti-slip vor in de douchebak. Hij haat water over zijn hoofd en nu ga ik hem dwingen hahah. En en en.... Als je ana Lars vraagt "hoe doet de poes? dan zegt ie "miauw" en als je vraagt "hoe doet het varken" dan knort ie! Zo gaaf. Ik ga nu alle andere dieren met hem oefenen.
Giul doet ook miauwen, maar die katten klinken van hem zo zielig, hihi: miiiiiiiaaaaauw! (zou bijna naar buiten rennen met n katten EHBO-doos) Leuk hoor, heb je al boe geleerd? Is t makkelijkst. En broem natuurlijk, dat doet Giul al eeuwen achterin de auto. Zit ik nu op te scheppen? Oeps, sorry, maar ben ook zo trots, dat ik mezelf wel es laat gaan. Ik heb net van brise n luchtje uitgeprobeerd, terwijl ik mn hele leven al n hekel heb aan luchtjes en terwijl ik zo aan t spuiten was, ben ik me daarmee ook te buiten gegaan. Sjee wat n stank nu zeg. Soft linnen heet het, geen verkeerd luchtje. Ik ga zo de logeerkamer ook ff doen, die staat nu te luchten, morgen komt mn moeder met de dochter van mn zus voor n nachtje. Ben lekker opgeschoten met opruimen!
haha ja Brrrrrroem doet Lars ook, maar met zijn speelgoedauto's. Ik heb nu in zijn speelhoek muurstickers van dieren geplakt. Keileuk! Ik zag ze bij de Praxis en heb ze meteen meegenomen. Ben benieuwd naar zijn koppie morgenvroeg als hij de versiering ziet. Ik zal er morgen ook een foto van maken. De bloemdouche heb ik niet gevonden. Het is ene bloem met een slang eraan die je ana je thermostaat draait. Op die bloem zit een zuignap en die kan je dan aan de muur plakken. Zo kan je de douchekop lager hangen en kan Lars er zelf onder gana staan. Bij de hoge wordt hij altijd nat, waar hij ook in de douchecel staat. Maar goed niet gevonden dus. Mss bij de Gamma, ik zal internet eens gaan afstruinen. Ik heb wel visjes en zeesterren antislipdingen gekocht voor op de vloer van de douche en vissen die Lars op de muur kan plakken. Dus dat zit vast wel goed. Verder heb ik alle vloeren goed gedweild en de was gedaan. Morgen nog een strijkje en dan zijn we weer klaar. Boven is het sucwerk zover droog dat de schilder er eind van de week inkomt. Lekker hoor dan schiet het echt op. Morgen komt een vriendin nog even theeleuten met haar ukkie en 's middags gaan we naar Balorig in Roosendaal. Overdekte speeltuin. Verder heb ik niet veel te melden. @Wen, hoe is de soll. van Roeland gegaan? Die was toch afgelopen donderdag?
Ik weet dat ie hier in n winkel te koop is geweest, die bloemdouche. Ik zal morgen es kijken of ze m ook buiten t seizoen verkopen (heb m vorige jaar zomer aan mn nichtje gegeven en dit jaar volgens mij weer, omdat ie kapot was gegaan). Dan stuur ik m wel op, want voor t geld hoef je t niet te laten. Maar houd er wel rekening mee dat alles nat wordt he. (incl plafond) Kan je geen stop kopen voor je afvoer (je hebt alleen douche he?), zodat je n laagje water in de douche hebt? Zo deed mn zus het, haar dochter is nu echt mesjokke van water, die krijg je niet onder de douche vandaan inmiddels. Lars met zn kont in t laagje water en lekker poedelen. Lege flessen erbij, of een balletje: gegarandeerd feest!
Hey leuk Ink.. zo'n douche.. ! Ik ben benieuwd of je er 1 kan vinden. Hier weer eens niets te vertellen eigenlijk. Het huis is puin, maar dat blijft nog wel even zo! In ieder geval tot medio november. Astrid wilde vanavond niet meteen gaan slapen en krijstte het uit. Op zich logisch want er werd zwaar materieel gebruikt. Morgen lekker op stap en dan woensdag weer wasdag en de kledingkamer uitmesten..
Hoi hoi Ja Inky...het regenseizoen is hier net begonnen en duurt meestal tot februari. Enen jaar is alleen veel erger dan het andere jaar... Het onweert dus nu veel: de dames roepen nu in koor: boem boem" wanneer je vraagt: " wat doet onweer? Daarnaast doet een auto: tuut tuut. zegt een boot: bobobobobob en doet een trein tjukketjukke. .....het zijn knappe meiden...hihi. Sinds kort begrijpt Lauraatje het woord: MOOI...en dit zegt ze als ze idd iets mooi vind. Zo kreeg Daphne nieuwe slippers en zei Laura: moooi! totdat ze merkte dat zij haar oude slippers aan moest trekken...toen zag de dame groen van jaloezie! Gupsie: pfff geduld is een schone zaak....hou vol! Minni: ga zo ff je weblog bekijken... Wendy: lekker ding heb je toch! Oh ja...ik kreeg bericht uit NL, we hebben een opdracht gegeven tot het maken van een grove eettafel met bankje en kast voor op de porche (terras overdekt) en die zijn klaar! Ziet er op de verzonden foto's mooi uit. Is gemaakt van dat grove steigerhout. Kan niet kapot, zelfs niet met een Laura en een Daphne!
Wat een mooie meiden zijn het toch sabrina! Hier alles rustig, rustig weekend en gister een dagje naar kids playground, heerlijk!
ahh wat een schatjes! @minni, dat is dan toch een andere douche denk ik. Linda van zez heeft hem ook voor Tim en op de foto valt het water gewoon naar beneden. Verder is Lars niet bang voor water hoor, hij vindt het in bad mega-leuk alleen water over zijn hoofd niet. Zodra ik de douche aanzet gaat ie steigeren. En ik vind het ook wel makkelijk als hij zelf in de douche kan scheelt straks een hoop tilwerk. Maar als het wel die douche is dna mag je hem van mij opsturen hoor! Mss dat die winkel ook bij ons in de buurt zit?
@ sabrien - Wat een mooie meiden heb je toch. Het zijn nu echte peutermeisjes hè, zit geen spatje baby/dreumes meer aan hahaha..Ik ben benieuwd naar je tafel eigenlijk. Ik hou daar wel van namelijk.. Gisteravond en vannacht was astrid erg huilerig. We hebben haar zelfs even bij ons in bed genomen, maar dan gaat ze aan me gezicht zitten/liggen peuteren, dus ze mocht snel weer terug. Ik heb toen een zetpil in gedaan en ik heb haar niet meer gehoord. Vanmorgen om 8.00 werd ze pas wakker en ik hoop dat ze zometeen nog ff terug wil hahahaha
hoi hoi Het is hier een ziekenboeg.. Lisa had gisteren koorts en Tim was ook erg huilerig.. Zelf ben ik ook niet helemaal lekker en heb een zere keel. Hoop wel dat ik me beter ga voelen vandaag, want vandaag is de afspraak bij de neuroloog. Ik duik zo weer even mijn bed in tegelijk met Lisa en Tim... Jakkie..ik ben op van de zenuwen voor de neuroloog terwijl we alleen maar een orieterend gesprek hebben. @Sabrina: ahhh wat een mooie meiden zijn het toch!