Beterschap Suus.. Ook hier is het snottie.. Althans, Astrid snottie en heeft ook haar ochtend slaap niet gehad alleen gejammerd. Nou we gaan straks toch lekker op stap, dan kan ze vergeten dat ze zich niet zo lekker voelt!
pfff hier was het ook een drein ochtend, Sem heeft de hele ochtend lopen jengelen...gats. Ligt nu in bed en nu begint Luc met dreinen, het wordt tijd dat dat ventje naar school kan, hij is uitgekeken en wil wat doen....maar helaas hier regent het pijpenstelen......dat wordt een dagje binnen zitten....bleh....
hgahaha.. ik lees overal over verkouden, dreinende kinderen, het zal ook wel een beetje met het weer te maken hebben denk ik hihi.. Wij gaan even lunchen en dan op stap..
Zo... nou... Astrid is nu dus echt echt verkouden. Uit haar neus en oogjes loopt het ... lekker dreinen.. haha. Maar het was erg leuk bij Ballorig..
Nou gelukkig heeft ze even haar zinnen verzet, hoop dat het een goede nacht wordt voor jullie! Hier is het ook de hele middag storm geweest, (dreinen, huilen, zeuren, jengelen) het heeft ook de hele dag geregent bah. En in huis heerste hier een ware el Ninho....fpppffff Straks even lekker douchen en dan naar bed......rust........
Lisa heeft nu ook weer koorts en Tim is aan de diarree. Ik ben dus niet mee naar de Neuroloog gegaan. Omdat ik mijn schoonmoeder niet met 2 zieke kinderen wilde opzadelen. Gelukkig was alles goed bij de Neuroloog (op een hoge bloeddruk na 150/90!) Hij had wat kleine testjes gedaan en de arts kon niks vinden. Hij zou het terugkoppelen naar de HA en ik hoop wel dat de HA dat dan op gaat pakken (en anders bellen we zelf)
ach gos susanne beterschap met de kids, en fijn dat alles goed was, zou zelf ook idd alert zijn wat de huisarts betreft!
Fijn suus, dat het bij de neuroloog goed ging en geen bijzonderheden zijn opgedoken. Enne.. beterschap met de kids.. Astrid heeft nu ook verhoging (38.7) en produceert echte gele jongens. Ze ligt nu te jammeren in haar bedje, maar ik ga straks pas weer kijken. Ze heeft een panadol gehad en luuf.. dus hopelijk slaapt ze vlot!
Ziekenboeg? Lekker dan zeg! Beterschap voor allen die t nodig hebben. Goed Suus, dat de neuroloog niks gevonden heeft. Giul heeft vanochtend over me heen gespuugd (bleegh in mn haar enzo) en de hele dag niks gegeten eigenlijk. Hij was lekker rustig en t liefste kindje ter wereld. Ben met mn moeder naar Den Helder geweest om te shoppen en aan Giul (en Zoë ook trouwens) hadden we geen kind. Ik heb n krijtstreeppak voor Giul gekocht, zal binnenkort foto's maken. Ik ben nu wel gesloopt, maar voldaan. Lekker daggie hoor. Morgen doen we niks met zn allen. Zometeen Grey en ik ben er al helemaal klaar voor: mn nieuwe badjas aan en bijpassende sloffen (aqua) aan en de thee klaar.
ohw dat klinkt goed, ik ga zo even eten met Sjoerd en dan lekker gtst kijken enne ene filmpie ofzo....En ik denk dat ik vanavond maar eens vroeg in mijn bedje duik.....mmmmjammmmie!
wow minni als je niet had gezegd dat grey kwam was ik het glad vergeten! Hier gelukkig geen zieke lars, wel enorm vermoeid. Ballorig was een succes zeg. De kids hebben zich super vermaakt en doordat wij zo heftig op het springkussen hebben meegedaan hebben onze babys nu al het shaken baby syndroom. Nee hoor flauw grapje, maar voor moeders is het hard werken hoor zo'n speelparadijs. Ik moest zelfs streng een paar kids wegsturen die te oud waren voor het peutergedeelte, moest echt onderhandelen. En daarna gingen ze me met ballen bekogelen. pfff de jeugd van tegenwoordig (en de ouders haha) Het leukste vond Lars de paardjes op de draiamolen. Zodra hij dat liedje hoorde wilde hij erop. Verder hebben ze lekker geravot en gelachen. Daarna een douchesessie geprobeerd. Hmm geen succes. Gillen en aan mij blijven hangen. Dus maar weer even in bad gedaan en de hele tijd de sproeikop van het bad erin laten hangen en af en toe over he mheen gegaan met dat ding. Op het laatst over zijn bolletje. Steeds met 1,2, 3 en op 3 over zijn koppie. De eerste keer ging hij weer gillend staan, daarna bleef hij netjes zitten op 3. Dus we boeken wel enigszins vooruitgang. Morgen weer aan het werk. remon is dan ene dagje bij Lars omdat mijn ouders nog op vakantie zijn. Lars zal dus wel weer een heerlijke dag hebben. Die geniet ervan om met de grote bus van papa mee te mogen en ene bouwzaak ik geweldig speelterrein voor die kleintjes. @suus wat fijn dat de testjes goed waren dat zegt toch al wel veel hoor. Hopelijk vind de HA iets waardoor je weet wat het dan wel is. Kan het niet stress zijn i.v.m de bloeddruk? Beterschap aan alle snottebellies! (en kotsers)
Ja ik denk ook dat het gewoon de drukte/stress is. Ik heb vandaag een foto van Tim gemaakt in de tricot-slen. en natuurlijk even bewerkt. Alles is zoals je ziet, zwart/wit, behalve de tricot-slen zelf.. die heeft zijn orginele kleur (lime) ow ow ow... ik zit nu 1 kg onder het gewicht waar ik de zwangerschap van Tim mee in ging.. goed he?! Nu nog 4 kg en dan pas ik weer in mt 38/40 denk ik..jippieeee!
wat een leuk ding die tricot sleng! Lekker frisse kleur! Nog 4 kilo.......dat lukt je vast...zeker weten! ga zo door! (met die bagage voorop zo...2 x zo snel) Tim, Lisa, spugende Giul, snotterende Astrid, jengelende Sem en dreindende Luc: BETERSCHAP! Normaal zou ik wel wat zon sturen, maar die laat zich ook weinig zien hier..... Suus: toch wel goed nieuws denk ik......Alhoewel het probleem niet verholpen is, zijn er wel veel enge dingen uitgesloten....Ben benieuwd naar de volgende stap van de HA Gupsie: zal ff kijken of ik de foto's van steigermeubels via telefoon uit NL hier kan plaatsen...
Super gaaf Sabrina! Hou ik wel van. Hee Suus, dat is nog iets, wat je voor me mag bewaren als je m zelf niet meer gebruikt. Gaaf die die tricotslen! Leuk gedaan ook: je foto zo bewerken. En wauw: maat 38-40, gaat lekker zeg! Giulian eet op dit moment weer n broodje hagelslag, met lange tanden, hahaha. We hebben oma en ZoË net wakker gemaakt, hihi.
zo hey.. Sabrien... haha.. ik zit hier te kwijlen aan mijn scherm man! Wat ontzettend mooi allemaal. Vooral die tafel is helemaal het einde zeg.. WAUW!
Ja Sabrina.. ik vind het ook errug mooi! Helaas zullen wij zoiets niet in huis zetten.. is niet Mischa zijn smaak. Ja er zijn idd een hoop enge dingen uitgesloten. Ben benieuwt of de HA zelf verdere actie onderneemt. De hoge bloedruk moet ergens vandaan komen. En persoonlijk denk ik nog steeds dat het allemaal teveel aan het worden is voor Mischa..maar dat zal hij nooit toegeven. @Minni..Ik kan deze doek tot 2 jaar gebruiken dus dat gaat dan nog even duren! Tim vind het wel super in dat ding. Hij schaterlacht gewoon als hij in dat ding hangt... Lisa is momenteel haar stem kwijt.. nouja niet helemaal maar wel grotendeels. Toen ik haar vanmorgen uit bed haalde was haar haar helemaal vettig. Ze had de babyLUUF die mischa gisteren op haar rugje en buik had gesmeerd gevonden en in haar haren gesmeerd. Ook haar pyama was vies. Bah ruik nu het spul door het hele huis. Maar lisa heeft iig geen verstopte neus meer.