he mooie meubeltjes sabrina, echt heel gaaf! Mijn werkdag zit er weer op. Lars is erg knuffelig, lekkerrrrrrrrrrrrr. Ik heb hem wel om 16 uur nog eens op bed gelegd want hij slaapt tegenwoordig nog maar 1uur in de middag en dan is het weer gedaan. Nu ligt hij toch al weer even te pitten. Verder niet veel te melden. Moet vanavond nog veel nakijken en zichtzendingen aanvragen voor school dus heb nog genoeg te doen. Hoe is het met de snotterkindjes?
Astrid is nu echt ziek... Ik krijg er alleen danoon in en meer niet. Veel huilen, koorts, auw keeltje en groene jongens... Dat was het eigenlijk verder wel..
haha ik heb hetzelfde met Lisa alleen eet ze wel gewoon.. ja een echte diehard net als haar vader.. die eet ook gewoon als hij ziek is. Verder heeft ze vandaag nogmaals haar haren ingesmeerd met Luuf... erg leuk hoor.. kon ze weer in de douche...pfff deze keer heb ik het wel voor papa bewaard. zelf zit ik nu ook goed in de lappenmand. Heb een onwijs zere keel maar gelukkig geen koorts. Loop met een keukenrol onder mijn neus (nouja.. als het kon dan deed ik het) en heb het helemaal gehad vandaag! Ow Gups: Ik heb kleren uitgezocht van lisa en daar zaten nog 2 spijkerjurkjes tussen 1 mt 80 en 1 mt 86.. iets voor As? er moet nog een shirtje onder een een malliotje en klaar is klara.
Nou, dat komt dan wel goed uit, hihi. Pas over n jaar ofzo gaan we de gok weer es wagen (staat nu op t program tenminste). Maar t lijkt me heerlijk zitten! Misschien dat nu Mischa weet dat het iig geen MS is, dat die bloeddruk ook zakt. Moet toch veel schelen, lijkt me. Hier is Giul definitief ook ziek gemeld. Morgen dus geen vrije dag, helaas. Maar waars een hangend, huilend en spugend kindje die veel vermaak nodig heeft. Sneu hoor.
nee was echt hier in dit stukje, maar ik ga wel heel erg aan mezelf twijfelen nu.... hihih maargoed.. wij hebben deze week onze eerste aankoop gedaan.... een kinderwagen. een hele gave knal oranje! (wel superwagens hoor tegenwoordig..hihihi dat was "vroeger" niet. hij wordt half feb geleverd. en hebben in de zelfde kleur combi er ook een maxi-cosi bij gekocht (in de kleuren rood/oranje) dat wilde ik jullie even vertellen ook.. en ik vroeg aan gupsie hoe het met de verbouwing staat en aan sabrien vertelde ik dat ik de meubels super vind! en tegen suus zei ik zoiets van, ja okee maar een verstopte neus heeft ze nu niet meer.hihi wat ik verder nog te vertellen had... geen idee meer.
Leuke reacties zeg van iedereen over mijn terrasmeubeltjes...Het bakje is ook leuk, maar er zit geen rugleuning aan en dat is vermoeiend zitten vind ik. Dus die wordt er ff aangemaakt en dan kan het richting Curacao komen!. De kast is voor het speelgoed....ruimt 't een beetje op buiten... Die Nancy....da's echt balen joh...heel verhaal uit je vingers getypt en dan is het pleite! Leuk....een oranje kinderwagen. In zo'n kleur zoek ik een buggy... Minni: ag gossie! Hoop dat hij niet te lang ziek is en dat hij verder niemand van het gezin aansteekt...Sterkte meid! Susanne: Lisa heeft nu een luufkuif? Gooi jij nu al mt 86 de deur uit? Daphne heeft net mt 86! Lauraatje gaat nu naar 92. Gupsie: ...volgens mij staan die spijkerjurkjes haar geweldig! Lijkt me echt een type voor! Nu eerst ff beter worden en snotvrij...ag gossie Inky: geniet maar van je knuffeldier...lekker warmpjes! Hier niks nieuws onder de zon. As. vrijdag komt mijn schoonfamilie aan! Ouders en zwager met schoonzus met hun 2ling (zij hebben 2 jongetjes die net 1 jr. ouder zijn dan onze 2-ling) dat wordt lekker druk!
Druk, maar gezellig (hoop ik voor jullie). Wat geinig nog n 2ling in de fam. En n beetje de leeftijd van jouw meiden! Giul heeft voor de 2e dag tot 8uur uitgeslapen en ziet er frommelig uit. Ik ga m uit zn box halen, want hij roept me me dreigt te gaan huilen: mám, mám, mám, mammaaa!
@ nancy... De verbouwing loopt lekker! Nu zijn we weer in de opbouwende fase. De stucadoor/schilder is bezig, de loodgieters komen nog terug en de elektricien komt vandaag! De bijkeuken wordt van het weekend verder gedaan! De machines gaan naar de 2de bijkeuken en lars ontwerpt een garderobewand en daarvoor laten we dan de planken zagen.. @ Sabrien, ja spijkerjurkjes staan as echt super! Maar ook broekje smet die wijd uitlopende pijpjes. Daar heb ik er gisteren nog 2 van gekocht! Eergisteren was ik aan het douchen met astrid (doen wel elke dag), en ineens zie ik haar verdacht zitten.. ja hoor. Vette keutels gelegd! Gisteren weer douchen, zegt mevrouw ineens POEPEN en kijkt achterom... en ja hoor. Vette keutels, maar dit keer was ik echt superrrr trots hahahaha. Ze is gisteren meteen gaan slapen en niet wakker geworden, of ik heb haar niet gehoord, dat kan natuurlijk ook! De vledders veranderen van kleur (groen) en loopt constant uit haar neusje hihi.. Vandaag doen we een huispakkendag! Ik ga vanmiddag de admin doen en ik hoop dat AS deze ochtend nog lekker wil slapen..
@sabrina: Ja deze spijkerjurkjes vallen wat kleiner uit.. of Lisa is wat groter.. zelf heeft ze nl ook nog 86. Maar deze past ze niet meer. Dus die zijn voor As. @gupsie: jee als As dat al zegt is ze klaar voor het potje.. leuk zeg! Hier werd net een bos bloemen bezorgt. Maar goed dat Mischa vanmorgen zei dat er iets bezorgt zou worden, anders had ik niet geweten dat het van hem was. zit nl geen kaartje bij. Lief van hem joh! Gisterenavond heeft hij ook alles van me overgenomen en kon ik lekker in bed tv kijken. Voelde me echt belabberd, nu nog steeds trouwens maar die bos bloemen maakt het een stuk draaglijker..hihi. Nu nog even een vaas zoeken!
Oh, wat leuk die bloemen! Wat ik vergat te zeggen, is dat Giul gisteren helemaal onder de vlekjes zat. Nu al n stuk minder, geloof ik. Ze zijn er nog wel, maar minder duidelijk te zien. Zal wel n nummer-ziekte zijn. Koorts, vlekkies... Hij ziet er trouwens onwijs drollig uit, hihi. Slome oogjes en in zn gezicht zijn de vlekkies nog wel vurig. Rooie konen en rooie randen om zn oogjes. Hij is nu weer aan t hikken, hoop niet dat ie zo weer over zn nieuwe kleren heen spuugt. Ik zal trouwens es snel n wassie draaien!
Ow wat ik vergat: wat goed van Astrid. Snel n pot onder dat kind, vind het wel n beetje vies, dat ze t onder de douche doet, hoor. Maar volgens mij is dit t begin van zindelijkheid!
Geloof me.. haha.. ik vind het ook niet echt lekker dat ze het onder de douche doet, maar goed, kan er moeilijk een kurk in duwen. Zodra de verbouwing klaar is, ga ik beginnen met op de pot zetten.
hihih spannend zeg! Wie weet is ze al zindelijk als de andere geboren is. Of duurt de verbouwing lang?
De verbouwing duurt tot einde november suus... Enne die bos bloemen, wat leuk van hem! Of verwachtte hij ze van iemand anders hihi