Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ben net nog naar de hap geweest. t Is n kinderziekte. Hij heeft m nagekeken en ging daarna zn longen nog luisteren, daarna mochten we naar huis, zei ie.
    Shirt omhoog en toen zag ik m schrikken: mevrouw, heeft u dit ook al gezien?
    Zn hele rug ook zo gepukkeld.
    Ik zeg dat ik t al gezien had (daar kwam ik juist voor). Toen ging ie nog testjes doen of Giul wel goed kon bewegen enzo en zei ie me dat ik goed moest opletten op de beweeglijkheid van armen en nekkie.

Aan Giul zn tong kon ie zien, dat Giulian hoge koorts heeft gehad. (ik wist het, maar toen was ie lief en ik hield t in de gaten hoe ie reageerde)
    Nu is ie flink beroerd van zn darmpjes en an ie nog wel n paar dagen goed lastig zijn. Mag er wat zetpillen tegenaan gooien van de ha. En goed vertroetelen, zei ie.

Met kinderen hoef je je nooit te vervelen.

Hee Gups, veel plezier evengoed he, morgen!

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ook namens mij veel plezier bij de 20 weken echo!
    En beterschap met je meissie.

Zit er idd vreemd uit die vlekkies, maar je hebt ook zoveel virussen, kinderziektes enz. Hoop dat je mannetje snel beter is.

Sem is vanaaf uit de box gekletterd, klom op een auto en hup been erover en kedenk daar lag meneertje, stond zo op, wreef over zijn hoofd en zei...auw...ghihihi schaap!

Vandaag lekker in het bos gewandeld, heerlijk!

Wij zijn ook al uit de meisjesnaam, jongensnaam wordt nog flink bekvechten ghihihihi

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo nou hier ook een lekker dagje. Eerst een appeltaart gebekken en toen die uit de oven kwam zijn we naar de kinderboerderij gegaan.
    Lekker gewandeld en beestjes gekeken.

Daarna kwamen mijn ouders een stukje appeltaart proeven en ze bleven ook eten.
    Nou de appeltaart was niet te vreten! Haha ik ha ipv suiker, zout in de mix gedaan. Pff nu lach ik erom maar toen kon ik wel janken.

Lars ligt nu ook in bed die was bekaf en wat jengelig. Hopelijk slaapt ie wel lekker.

Morgen komt onze nieuwe administratie medewerker. Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen.

@Gups, veel plezier met de echo en als je me belt ga ik met je mee hè!

@minni, beterschap met je knullie en ik hoop dat ie wat beter slaapt vannacht.

4. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha, ik kan me je ellende zo voorstellen. Wat balen zeg, maar deze gaat nu wel met alle verjaardagen verteld worden, dat weet je he?

Ik heb ooit es azijn in de pannenkoeken beslag gedaan ipv olie. Ik doe altijd n scheutje olie erdoor, dan hoef je geen olie in de pan te mikken (moet je wel n tefallaag in je pan hebben en er geen vlees in gebakken hebben).

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    :D:D:D:D:D zo 2 uur langer geslapen dan gisteren! En veel minder gejank en gekrijs. De dag is wat mij betreft goed begonnen (na t drama van gisteren tenminste).

6. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    goedemorgen allemaal.

ik wilde op de lobbes site kijken, maar ik kom er niet op?

@ gupsie. veel plezier vandaag bij je echo!
    en beterschap met je meisje!

@ Suus, haha moet er wel om lachen hoor dat je het kamertje van tim nu al gaat veranderen (maar is wel logisch hoor als het lisa haar kamertje was..)

Wij zijn nog niet uit de namen.... hebben het er toen met de kids over gehad, maar verder niet meer.
    moet do, naar de echo en hebben besloten dat we niet gaan vragen naar het geslacht.

gelukkig voel ik de beeb nu ook regelmatig bewegen daarbinnen.

ik ga gauw de kids naar school brengen en heb danz elf ook weer een dagje school (pff weer helemaal naar EDE)

7. Niet meer actief

zo.. hier is de dag ook heel goed begonnen. Vannacht heeft astrid nog een uur gehuild en toen heb ik haar toch nog een pil gegeven. Bleek dat meisje ontzettende dorst had en dronk zo een pakje melk leeg. Ze heeft daarna tot 7.50 geslapen!

Ze wilde ook weer onder de douche, dat was de afgelopen dagen ook wel anders. Moord en brand schreeuwde ze, waarschijnlijk omdat ze zelf ook erg warm was. Gisteravond een lauwe douche genomen om die warmte kwijt te kunnen en daarna knapte ze zienderogen op. Ik heb van de HA 240 mg pillen geadviseerd gekregen omdat ze toch al 11 kg was. (die zijn eigenlijk v.a. 12) en die 120/150 niet meer hielpen. ook dat heeft zijn werk gedaan. Gisteravond at ze zelfs graag nog een stukje pizza mee en kon ik haar zonder mokken wegleggen! HEERLIJK... mijn meisje wordt weer de oude.

zo..hihi, dat moest er even uit hoor. Waarschijnlijk gaan we nu wel met zijn 3tje naar de echo..

8. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Hey fijn zeg, hoe laat heb je de echo?

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow gelukkig gaat het weer wat beeter met AS!
    ene veel plezier straks! (ik zit bij de pc te wachten tot je terug bent..hihi i(kkke wille weten, hahahahah)

@Minni goed dat je toch even bij de HAP bent geweest. Nu weet je tenminste wat het is!

@Nancy: Willen jullie het NIET weten.. ooow.. ik zou daar niet tegen kunnen..haha ik ben veel te nieuwsgierig (bij lisa wisten we het ook niet overigens)

@Semmie: Heeft Sem er een dikke bult aan overgehouden? Geef hem maar een dikke knuffel

@Inky: Dat met dat zout is mij ook eens gebeurd.. sindsdien bak ik dus niet meer!

10. Niet meer actief

@ semmie - ik heb om 14.00 afspraak in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of de superecho zoveel anders is dan de normale screening ...

@ nancy - Knap hoor, dat je het niet wilt weten. Haha.. ik zit al 2 wkn dat ik me nauwelijks kan beheersen, en vandaag maar hopen dat het zich prijsgeeft!

@ minni, hoe is het nu met het uitslag?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zo de mannen zijn even wandelen haha echt kantoorpikkies zo.
    Die jongen heeft echt mega ideeen als dat allemaal goed gaat lopen dan wordt het straks allemaal veel overzichtelijker. De computer is nu wel de hele dag bezet dus moet me op ene andere manier gaan vermaken.

Lars heeft al even geslapen. Hij wordt helaas nog wel om 7 uur wakker dus die wintertijd is voor hem niet echt zo geweldig.

Ik ga maar snel zijn broek nu verschonen want hij zit zo te snuiven hier!

Deboor veel plezier, sms of bel me ff want ik kan niet computeren als ze terug zijn!

@nancy, studeer ze!

12. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    `ghihihi dat wordt afkicken inky!

Oeh spannend Deborah, nog twee uurtjes! Veel plezier!

13. Niet meer actief

whhahaha... ik BEN ZO ZENUWACHTIG! ..lachen joh!

14. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, na die fijne verbetering vnohtend,is t nu weer drama. Heb nu gewoon geen tijd om te reageren. Ben t wel zal hoor.

15. Niet meer actief

It's a Girl!

AS is n u ook weer bergafwaarts aan het gaan!

16. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jeeeee nog een meisje.. gefeliciteerd joh! Leuk!

geef As maar een knuffel van ons!

17. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Een meisje leuk! Was je erg teleurgesteld? je wilde zo graag een jongetje. Ik weet natuurlijk dat het hartstikke welkom is maar kan me voorstellen dat je even iets weg moest slikken.

Ik moet wel zeggen dat er op moment een ware meisjes boom heerst overal om me heen worden meisjes geboren, in onze straat 3 mijn nicht 2 (tweeling) Mijn vriendin een meid, bij de vk zijn het alleen maar meiden kaartjes, mmmm licht zeker aan de tijd van het jaar.

Met Sem zeiden ze bij mij dat het een meid zou worden, mijn gyn. hield dit 8 weken vol, het is een meid, en bij de controle door een andere gyn. bleek het een jongen....dat was best even schrikken hoor! Vandaar dat ik het nu niet wil weten, hoe moeilijk ik dit vindt, ben namelijk erg nieuwschierig!

18. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    wow een meisje! dat wil ik ook wel...hihih

ik moet zeggen meiden dat ik ook super nieuwsgierig ben hoor, maar mijn man weet nu al dat hij het niet voor zich kan houden zeker voor de kids niet.
    en ik wil eiegenlijk niet dat iedereen het geslacht al weet... en dat krijg je wel als die 3 van ons het weten.

ouderwets he? haha

19. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ghihi ja als je het zo bekijkt, kinderen zijn daar heel loslippig in....ghihihi zou luc ook zijn, die verteld aan iedereen dat hij een beebie krijgt en dat hij weer een Sem wil....een broertje dus....ghihihi

Ook zelf denk ik dat het weer een knul is, waarom weet ik niet, voorgevoel denk ik!

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Of gewoonte Semmie :D.

Gefeliciteerd Gupsie met je jongste meisje. Leuk hoor. Wat had Inky nou gependeld? (haha, kom ik weer met die pendel van Inky)

Elmar kan zich nu lekker bezighouden met Giulian, zal je altijd zien dat Giul ineens t liefste kind is.
    Gelukkig belde Elmar vanmiddag en hoorde ie t Giul-alarm zelf, anders had ie me nooit geloofd.

Hoe ist nu met As?
    Ik ga ff je echo's zoeken, hihi. Leuk ff gluren.
    Ze hebben geen afwijkingen aan dr voetjes kunnen zien?

Deel Deze Pagina