Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Inky, May 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aman

Aman Actief lid

May 13, 2006
    335
    0
    0
    he leuk Deborah een 2e meisje!
    verder was alles goed?

2. Niet meer actief

zo..pff.. as ligt op bed! Eindelijk een beetje tijd om bij te lezen.

Ehm.. een meid. Nee ik hoefde niet te slikken, maar kreeg een heel apart gevoel van binnen haha.. Mijn man vind het ook super! Alleen moeten we het nu dus echt eens worden over namen, dus ik ga hard op zoek.

Verder was alles goed met de beeb. Geen klompvoetjes, alles was er wat er moest zijn. Dus we kunnen nu rustig verder.

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Leuk hoor! En gefeliciteerd natuurlijk (of had ik dat al geschreven?).

4. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Fijn dat alles goed was, ene hele geruststelling! Tja en dan die namen, bij ons is dat ook een enorm struikelblok, de meisjesnaam gaat nog redelijk soepel, maar de jongensnaam pfffff dat wordt een vet probleem om het daar over eens te worden!

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    \jaaaaa een zusje voor assie!
    En natuurlijk had ik ene meisje gependeld voor Deboor en ook voor mezelf.
    Wij hebben de meidennaam ook al alleen de jongensnaam niet. Zelfs nu we onze eerste naam kunnen gebruiken. Ik wil nu toch een andere.

Lars had net ook hoge koorts, 39,5. Hij hing tegen me aan tiktak te kijken (lang leve de dvd's!) Ik heb hem in bad gedaan en om 18:30 op bed gelegd met een zetpil. Ik hoop dat het niet lang gaat duren hij ging eigenlijk zo goed met zijn verkoudheid. Ach ja we wachten af.

Morgen de boel voor de bovenverdieping bestellen. Ben een beetje aan het rekenen geweest en ik denk dat het voile wordt met verduisteringsgordijnen. De pliseé wordt wel erg duur voor 4 kamers, die nemen we alleen voor de badkamer daar wil ik echt gene gordijnen.

6. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Gupsie, wat fijn te lezen dat je een goede echo had, enne gefeliciteerd met nog een meid :)

Inky, ik moest ook wel gelijk denken aan je pendel hoor! Ben nu ook wel heel benieuwd naar jouw echo!

Zo te lezen zitten alle beebs nog in de ziekenboeg, dikke kus en beterschap voor allemaal!

Hier was het vandaag ook nog steeds bal, ik loop om de minuut Lotte's neus schoon te vegen en ze blijft maar op haar oortje slaan. Vandaag ff na laten kijken bij de huisarts, trommelvlies is helemaal dof maar gelukkig geen oorontsteking. Mogen haar nu meerder paracetamols per dag geven voor de pijn.

Verder heeft ze maar 1 uur geslapen vandaag en dat was ook goed te merken aan d'r humeur. Bij mij zitten spelen ging prima maar zodra ik haar even op de grond zette kon ik zowat oordopjes in doen. Om de kleinste dingen ontpopte mijn altijd zo lieve meisje in een heuse driftkikker, jemig zo ken ik haar niet! Denk dat ze ook in een sprongetje zit, ze wil zoveel dingen proberen. Wil zelf haar vest dicht ritsen en als dat niet gaat is het krijsen, mag ook haar vest niet uit doen want dan kan ze hem niet meer proberen dicht te ritsen :(

Hahah verder is het lachen met d'r, heb geen hulp in de huishouding nodig want ze helpt met alles. Zo vindt ze het leuk om boodschappen uit te pakken, geef haar een doekje en ze wrijft ermee over de vloer, flessen die zijn omgevallen zet ze recht en vandaag pakte ze 2 rondslingerende sokken van Roeland op en die stopte ze in zijn sokken la, gek kind!

Misschien dat ik zo nog even koekjes ga bakken en verder eigenlijk weinig te melden..

7. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    mmm, lekker koekies.
    :D

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Nou hier is de griep ook toegeslagen.
    Ik gisterenavond ineens verkouden en Lars bleef erin hangen.
    Hij is 3 keer wakker geworden en zat vanmorgen helemaal onder het vastgekoekte snot. Ik mocht het er niet afhalen. Dussss Lars in houtgreep gelegd en gepoetst. Toen zat zijn neus natuurlijk weer helemaal vol met snot.
    We maken er maar een piamadag van. Hij zit nu met melk en een eierkoek voor de tv K3 te kijken.

Gelukkig heb ik alleen wat last van mijn keel maar verder niets dus ik kan het nog aan hahaha,.

thuis hoef ik niks te doen, beetje eten voorbereiden maar verder doen ik niets.

Als Lars straks wat opgeknapt is wil ik wel even met hem naar buiten ff wat frisse lucht ademen.

Slapen jullie kids goed? Lars is echt een uur eerder bekaf en een uur eerder wakker.

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    euhm Sem is al niet zo'n beste slaper, en nu ook idd eerder wakker maar hij gaat gewoon om zeven uur naar bed dat gaat goed.

Ook hier lopen de groene kegels weer uit de neusjes, bha we hadden het net gehad...pfff

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lisa en Tim slapen hetzelfde als anders.. geen problemen mee gehad.

Tim is weer helemaal beter en Lisa heb ik ook niet meer horen hoesten..het gaat dus de goede kant op.
    Mag ook wel want volgende week maandag moet ik weer werken.. jak!

Heb bij Tim nu de giraf op zijn kamertje geverft.. ziet best leuk uit. Ik maak er nog een foto van.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ow.. Inky.. wanneer had jij je echo ookal weer?

12. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb hem volgende week dondredag.
    Maar ik vertel niet wat het wordt hoor haha

13. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Ben ook erg benieuwd naar je giraffenschildering, plaats je de foto's snel!

pfff Sem ligt net drie kwartier op bed en ik hoor hem al weer, pfff dat wordt een lange ruk tot vanavond zeven uur.....

14. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Lars had vanmorgen ook zo'n bui. Gillen in bed niet normaal. Dus ik hem met slaapzak bij mij in bed geplant en daar heeft hij zowaar 3 kwartier geslapen.

Nu ligt hij er ook al weer even in. Hij moet wel slapen kind heeft soepogen niet normaal.

Hoplijk slaapt hij morgen wat langer uit, want dat uur korter gaat mij straks opbreken.

Verveel me trouwens ook te pletter nu ik niet met Lars naar buiten kan. Kijk wat tv en heb ene ovenschotel gemaakt maar verder nergens zin in.

Denk dat ik morgen maar eens foto's ga plakken ofzo.

Hoe is het met Giul nu minni?

15. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

Aug 8, 2006
    1,065
    0
    0
    hallo..

merk nu dat ik de beeb regelmatig begin te voelen (eindelijk..,hihi)
    ook merk ik dat ik regelmatig pijn heb rond mijn heupen vooral met lopen en na het opstaan.
    heeft dat wat met mijn bekken te maken? heeft iemand enig idee?

de 2 hele dagen die ik werk zijn best zwaar aan het worden merk ik en ik moet nog zo lang..haha
    maar ff serieus, ik ben echt kapot naar zo'n lange dag (ik werk van 8.30 tot 18.00) en werk in een winkel dus is grootste deel van de dag staan en lopen.

ik ben me al aan het orienteren voor een kdv.. ga morgen bij eentje hier in de buurt kijken.
    ben benieuwd.

hoe is het met alle verkouden/zieke kindjes?

begint nu echt herfst te worden buiten en al zo vroeg donker (bah)

ik ga nu even naar de supermarkt en er 1tje halen die aan het spelen is bij een vriendje.

16. Niet meer actief

Hier is de koorts eindelijk gezakt. Ze zit nu op 38.6! Er loopt gele smurrie uit haar neus en dat zo'n beetje de hele dag!

Onze nieuwe ramen zitten erin! Yes.. nu nog de ruiten en dan is dat ook weer klaar!

@ nancy - Ik heb daar ook last van, van mijn heupen. Geen idee wat het is..

@ inky - Vervelend hè.. die verveling. Ik heb er ook zo'n schurft aan.

@ minni - hoe is hte nu met giul?

@ semmie - Hoe is het nu met sem?

17. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik kan me zelden vervelen, zeker de laatste week niet :D.

Met Giul gaat ie wel wat beter, maar t is nog zeuren hoor.Tropen dagen, hihi.
    Ben even wezen shoppen met m, heb mn kleding kast opgeruimd, heb de badkamer opgeruimd (oude flessen e.d. weggegooid, niet schoongemaakt ofzo hoor. Ben supermam niet.), heb stof e.d. om n poncho voor Giul te gaan maken, heb alle tijd dat Giul lag te slapen gebruikt om dingen op orde te maken. Wassies gevouwen, eten gemaakt en n was in de wasmachine.

Als Giul wakker is, moet ik vooral niks anders doen, dan hem vermaken en troosten. Ach, ik ben nou eenmaal n mammie.

18. Semmie

Semmie Fanatiek lid

Sep 5, 2006
    1,021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    pfff hier was het de hele middag storm en donderslag......
    Sem was erg jengelig tja niet goed geslapen en de uurtjes kruipen voorbij, tjeemp dat is lang geleden dat ie zo drammerig is geweest, niets is goed en alles is brullehhhhh......
    Ook heeft ie vanmiddag vier poepbroekn, lekkere dunne romperstront gehad....ieks.....
    Dusss tanden of er komt een griepgolf aan.....hoop op het eerste!

19. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik hoop t ook voor je. Hier voel ik inmiddels 4 kiesjes aankomen. Dus n beetje ellende zal hier wel aan t wijten zijn.

Giul ligt alweer helemaal voor pampus, ik ga zo een boek uitlezen. Ik denk dat ik dat in bad ga doen!

Man, wat ben ik lekker vandaag. Niet eens make-up op en mn haren gekamd ben ik boodschappen gaan doen en ik voelde me lekker en ik merkte dat anderen t ook opviel (wauw wat veel oogcontact, das jaren geleden en doet n mammie goed!)
    Ik denk dat ik zo miss ook wel mn ramen ga zemen. Heb er zomaar zin in.

20. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    wow nou in ramen zemen heb ik echt geen zin.

Morgenvroeg wordt het vinyl gelegd in onze slaapkamer en 's avonds komt de schilder de boel afschilderen. Alles moest natuurlijk 2 keer! Dan is het nog ana Remon om de draden van de stroom te gana trekken en dan kunnen we in de nieuwe kamer.
    Daarna beginnen we meteen aan Lars zijn nieuwe kamer.

Vandaag is er een nieuw mannetje met Remon meegeweest de baan op. Het is hen beide goed bevallen. Zal wel wat zijn zeg, zo zoek je een half jaar naar personeel en zo heb je in een week ineens 2 goeie mannen erbij. Ik hoop dat hij met het salaris akkoord gaat want Remon gaat een burn-out krijgen als ie zo door werkt!

Vanavond lekker tv avondje. Ik heb speciaal schuim gekocht voor in de cappuccino. Lekker man, kom maar op met die kilo's!

Verder ligt Lars lekker te slapen.

En ik denk dat de jengelige en lastige kinders de storm aan voelden komen. Ik weet dat de kinders op school daar ook mega gevoelig voor zijn en die van ons waarschijnlijk ook.

Laat het nu net vanacht flink gaan stormen. Hier waait het trouwens al erg heftig!

Share This Page