Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha.. het is komkommertijd inky.. Vanaf morgen hebben wij ook iemand fulltime erbij.

Astrid stortte om 17.00 weer in, heeft een uur in mijn armen geslapen en toen hop naar bed. Geen oe of aa geroepen en ze ligt nu nog knock out. Ik ben al door 2 doosjes zetpillen heen sinds vorige week dinsdag. Morgen maar nieuwe halen...

2. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    nou hier stormt het ook enorm, moest net even naar buiten om de vuilnis in de kliko te gooien nou goeiemorgen volgens mij heb ik morgen longontsteking te pakken......ghihihi

De jongens liggen op bed, pfff ze hebben een uur onder de douche gezeten, dat werkt altijd, vinden ze heerlijk.

ga zo ook een boek uitlezen van henny tijsing boer, mjammm mijn favo schrijvster, heerlijk die ouderwetse romans. En wachten tot sjoerd thuiskomt, gister was ie pas om tien uur thuis, we zien dus wel!

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Jee gaat lekker bij jullie allemaal zeg. Hier gaat het tenminste eindelijk weer (bijna) als vanouds.

Vandaag tussen de buien nog even snel naar de supermarkt geraced en het het huis gepoetst .. nouja.. beneden dan..
    Morgen doe ik boven en dan kan ik meteen een foto van de giraf maken. Er moeten nog andere gordijnen en een andere lamp komen.. maar dat duurt nog even omdat mijn moeder de gordijnen wat moet aanpassen.

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hmpf storm is niet handig als je een rok aan hebt :oops:

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    hihi, ik ging net foto's bestellen. Duurt 15 uur voordat ik ze geupload heb. Ehm... Ik moet nog maar ff schiften, denk ik....

6. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Over die foto's. Ik heb er zoveel vanaf gehaald, dat de uploadtijd nog maar 5 uur was (bijna 5 uur). Nu kom ik evengoed nog ruim180 foto's. hihi
    Incl verzenden kom ik dan op nog geen 20€. Echt goedkoop. Hebben we leuke sint kadootjes voor de fam. Ff wat lijstjes aanschaffen en klaar!

Giul is op dit moment weer "normaal",moet nog wel ff zien hoe t gaat verlopen vandaag, heb nog geen zetpil gegeven.
    Andere beebs ook aan t opknappen?

Ik heb de box voor t raam weggehaald, staat nu in n heel andere hoek van de kamer. Bij t raam staat Giul zn bank nu. Na de stKlaas staat zn tafel erbij en als we binnenkort naar ikea gaan, dan haal ik er nog n stoeltje bij (mammut). Miss kan El vanmiddag vrij krijgen en dan kopen we gelijk ikea leeg, dat ze de deur sluiten als we weggaan, hihi. Meneer Ikea kan op vakantie als we naar huis gaan.

Hee Suus, ik heb t met Elmar besproken. Maar hij vond het onzin, ik op dit moment ook nog, helaas. Ik koop er wel 1 over 2 jaar ofzo ;).
    Ben wel echt benieuwd naar Tim zn nieuwe kamer, als ie helemaal af is.

Ik heb zelf al bed8 hoe ik Giul zn kamer ga aanpassen, als ie n zusje zou krijgen, hihi. Maar heel erg toekomstmuziek dus en nog maar de vraag of ik n meisje voor ons kan maken. (ben er wel weer erg druk mee bezig nu de dames hiero volop in de echo's en t weten van t geslacht zitten)

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    tja lieve schat dat zusje voor giul dat bepaal jij toch echt niet dat doet je mannetje, hihihi was het maar zoooo makkelijk even knutselen en hupsakee, och dat is het wonderlijke van beebies, het geslacht is al bepaald voordat je weet dat je zwanger bent!

Nou wij hebben weer een eikel nacht achter de rug, bah het begon om half een, Luc toen die er om twee uur weer in lag nadat hij de hele overloop ondergekotst en gepiest had kwam Sem om half drie, .......die had romperstront.....naja lekker zeg toen hij er weer in lag was het krijsen krijsen, daar werd Luc weer wakker van pfffff....om vijf uur sliepen de heertjes weer en was mamsie klaar wakker.....grrrrr.............

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Gelukkig hier wel ene goede nacht maar weer een vroege morgen. Pff ik hoop zo dat ie ooit weer wil uitslapen haha.

Zo die man die het vinyl kwam leggen was een lekker ding! Een mooie indo. wauwie. En ik dacht vanmorgen nog, trek gewoon mijn joggingbroek aan en zet mijn bril op. Na ja hij zag de trouwfoto's hangen dus weet ook hoe ik er in real life uitzie haha.

Maar goed dat ligt ook. Vanavond gaat de schilder alles afschilderen, Remon gaat ergens tussendoor de kastindeling erin gooien zodat ik de kast in kan laden. En dan maar afwachten tot we kunnen overhuizen.

Ik zeg nog tegen die man, er komen nog 3 kamers aan dus tot snel haha. Dan zie ik er mooier uit hoor ;)

Vanmiddag heb ik een werkbespreking op school. Gelukkig heeft Lars geen verhoging dan kan ik hem bij mijn moeder brengen. Anders had ik iedereen af kunnen bellen en een andere datum moeten prikken.

Vanmorgen doen we het rustig aan. Ik wil Lars om 10 uur op bed hebben en dan ga ik nog wat opruimen en rommelen hier beneden.
    En opzoek naar een goedkoop echobureau in de buurt.

Minni, tipje, zet je schermbeveiliging uit als je de foto's gaat versturen anders blijft ie hangen. Iig bij kruidvat bij ons wel.

Semmie jij komt ook nooit aan rust toe als ik dat zo lees. Pff je had mij al op kunnen vegen hoor. Beterschap met je knullies.

Wen, vandaag geen rok aandoen hoor, het waait best hard haha

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ach je went eraan zullen we maar zeggen!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Whaha Wen... ik zie het helemaal voor me..hihi

@Minni: Ja dat zei je gisteren al.. geen probleem hoor!

@Inky: Ahh jij hebt dat dus ook altijd dat je iemand tegenkomt wanneer je net op je slechts gekleed bent/voelt? Maareh.. nu word ik wel nieuwsgierig naar je trouwfoto.. hihi

@Semmie: Beterschap met je kids!
    @Gupsie: Jij ook nog steeds beterschap met Astrid.. hoop dat er gauw verbetering in komt.

Hier is het ook (weer) raak. Ik dacht dat we door de zieken heen zouden zijn.. nee hoor.. Lisa hoest weer als een gek en heeft een loopneus.. Tim begint ook weer te snotteren en ik heb alweer last van mijn keel... gaat goed dus hier.. owja en ook Mischa hoorde ik snotteren vanmorgen.. ook hij moet eraan geloven denk ik.

Ik ga zo een foto maken van het giraffe hoofd op Tim zijn kamer...

Zo terug!

11. Niet meer actief

@ minni, zo dan, dat zijn een hoop foto's. Ik vrees dat ik er binnenkort ook weer een zooi moet af laten drukken..haha

@ Semmie, sjee... jouw nachten zijn toch wel erger dan die van mij hoor.

@ inky, laat even weten wanneer dat stuk weer komt, dan kom ik ff bakkie doen bij je. hahaha

@ suus, ik heb het pakje gevonden haha.. ik zal proberen vandaag op de bus te doen. Daar kan ook zomaar een week overeen gaan omdat ik het gewoon vergeet.

Zo...gisteravond was het weer bal. Astrid had weer koorts. En vannacht werd ze wakker, moest weer drinken (drinkt dan met gemak 200 ml melk) en daarna heeft zegoed geslapen. Vanmorgen had ze nog steeds uitslag en warmde ze toch weer op. Ik geef nu geen zetpil en vanmiddag moeten we naar de HA. (16.40) HEt vermoeden bestaat dat ze de 5de of 6de ziekte heeft. Maar ze wordt voor de zekerheid gecontroleerd.

Ik ben bij de VK geweest. Had een klein lijstje voor hun, incontinentie, zere en vaak harde buiken en nog iets..

Ik moest het rustiger gaan doen, tsja..ehm veel rustiger dan dit kan niet. Anders zou ik stilstaan, dus we zingen het wel uit tot einde zwangerschap.

Ik begon daar met 75.9 kg en zit nu op 78.7, dus heel netjes! Je moet daar wegen met kleding aan haha en dan weer in de middag en dan weer in de ochtend, dus echt heel nauw neem ik het niet. Maar ik ben evengoed tevreden!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    die kilo's lijken mij heel netjes, Gupsy.
    heb je nu heel erg last van incontinentie, Gupsy? Ik heb begrepen dat huisartsen er vaak toch wel iets tegen kunnen doen, maar dat veel mensen dat echt niet weten. Balen lijkt t me. Had je dezelfde banner al? Hij valt me nu ineens op emt die konijntjes, ik houd daar wel van: schattig.

Jeetje Semmie, das nog es n nacht. Echt waardeloos. Ik heb mn rust echt nodig hoor. Ik hoop dat jouw ukken je ook n beetje meer rust gaan geven, want dit is snel funest, lijkt me.

Suus: iedereen weer ziek? Ik hoor t echt veel. In t voorjaar ook zo'n griep waar niemand doorheen leek te komen en nu weer. Beterschap!

Ik heb net lekker de ramen BUITEN staan zemen. Ik kon t niet meer aanzien, correctie: ik kon er niet meer door zien. Helaas bij de laatste haal van mn trekker, begon t hard te regenen.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    zo die kilo's gaat goed Gups! Lekker joh!
    Ik zie het pakje wel verschijnen.

Ik denk dat As de 6de ziekte heeft.. Lisa heeft nl de 5de gehad en dan verschijnen de vlekjes pas als de koorts weg is..
    Ben benieuwt wat de arts zegt!

Hier de foto van de giraf:

14. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hmm das 3 kg en ik zit nu op 5 dus het valt bij mij nog mee haha.

Ik heb Lras om 10:00 in bad gezet en ben de badkamer gana poetsen, die blinkt nu weer. Alleen de douchecabine moet nog maar dat doe ik als ik zelf ga douchen vanavond.

Nu slaapt hij al 3 kwartier, das heel wat voor hem.

Succes bij de HA Deboor.

Ben trouwens erg benieuwd naar de Giraf Suus.

En ik zal eens kijken of de fotos van ons feest nog op internet staan dna kan je mijn trouwjurk zien.

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    foto van giraf staat er! en nog 1 in mijn album.

Ja leuk.. ben benieuwt naar je foto!

16. Niet meer actief

ah,.,. ja het pakje. Ik ga hem meteen klaarmaken!

17. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
  18. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    das niet helemaal waar. Giul heeft ook de 5e ziekte gehad nu en terwijl ie nog koorts had, kreeg ie die vlekken al. De arts zei dat die vlekken nog n tijdlang steeds opnieuw zichtbaar kunnen worden, vooral na n badje of als ie zich opwindt.

Leuke giraffe! Echt leuk gedaan! (en we herkennen m ook nog, hihi)

Jouw foto's had ik al gezien, Inky, mooi hoor!
    Die van Deboor ook, maar zijn wij nu de enigen die getrouwd zijn hier?

Grappig toeval:
    ik ben gelijk jarig met Deborah
    op de dezlfde dag getrouwd (voor de kerk) als Inky
    met Inky dr verjaardag getrouwd (voor de wet)

Nog meer toeval?
    Hier kwamen we gisteren achter.
    [/list]

19. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    WOOOOOOWWW MOOOOOOOOOOI ! *riep ze enthousiast*