Mei, juni & juli 2005 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Inky, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hahaha... Minni... dat zijn wel veel toevalligheden ja.. lachen joh!

2. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    Suus, leuke giraf op de muur!

Deboor, moet je rustiger doen vanwege je harde buiken?
    vervelend ja dat urine verlies, ik ken het, zeker nu ik weer zwanger ben.

Semmie, jeezus die nachten van jou...pffff
    mijn nachtrust is me heilig ik zou er niet tegen kunnen vrees ik.
    maarja je hebt het niet voor het kiezen.

Deboor had jij het teovallig bij je vk gevraagd over die pijn rond je heupen?
    ik hoor nu namelijk zeggen dat het een beginnende bekkenpijn kan zijn...
    moet volgende week naar de vk en zal het dan eens vragen als ik het niet vergeet.....

3. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb het ook gehad.. was idd mijn bekken!
    Doe rustig aan (voor zover dat gaat met 3 kids , huishouden en je werk)

4. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Inky wat een gave jurk!

waar is ie van?

5. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Die Giul kan slapen, zeg! Vanochtend ruim 2 uur (ikke ook) en nu ook alweer bijna.

Ik ben begonnen met n poncho maken van n zacht blauwe kleur, voor Giulian. Met muts en ik ga ook proberen een kraag erop te maken, lekker warm!
    Behoorlijk oversized,zodat ie er lekker lang mee kan doen.
    Van de overgebleven stof zal ik n sjaal maken, denk ik. Ben nog aan t denken over de afwerking. Moet met de hand, veel werk...

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    @he Aman, hij is van Rambo Styling het is ene rok met topje dus kan apart ook nog gedragen worden.
    Hopelijk kan ik er ooit weer in.

Lars heeft vanochtend 3 kwartier geslapen en ligt er nu ook weer in. Wel leuk, hij was bij mijn moeder omdat ik een bespreking had op mijn werk. Kom ik thuis zie ik mijn vaders auto staan. Was ie vrij vandaag (aller heiligen ofzo) is ie voor een dagje op en neer gereden vanuit Brussel zodat ie zijn kleinkinderen kon zien. Lief hè.

Straks nog even naar de Appie voor wat boodschapjes en dan lekkere tagiatelli met roomsaus, bacon en peterselie maken. Hmmmmmm.

7. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Wauw gave jurk inky, helemaal mijn smaak, super kleur ook.

Mooi die giraffe, heel vrolijk.

hey Deborah doe je rustig aan zeg! Denk erom hoor.

Hier lekker dagje bij opa en oma geweest lekker verwennen tot en met....

8. Niet meer actief

Zo, ik ben terug van de HA. En astrid heeft inderdaad de 5de of 6de ziekte. De HA welke ik overigens keigaaf vind en zeker voortaan wil hebben, kon niet zeggen welke, want ze lijken zo op elkaar. Belangrijkste is dat de beeb geen gevaar oploopt, dit is alleen in het eerste trimester.

Ze mag alleen geen koorts meer krijgen, is dat wel het geval dan moeten we urine opvangen en asap laten onderzoeken.

9. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    ach gos, mupke, beterschap ermee!

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Nou, ikhoop dat ze er snel vanaf is. Waardeloze kinderziekte, hihi. (Astrid)

En hoe gaat t met alle andere zieken?

Hier gaat t goed, alleen nog wat gejammer gehad vandaag. Lekker zeg. Ik zag m zelfs van de poef vallen en d8: ai-ai-ai. Maar toen ik over de rand van de bank keek, keek hij me lachend aan. De hele week zou dit weer aanleiding geweest zijn voor een urendurende brulbui.

Ik heb Giulian n cape/ poncho gemaakt met capuchon (met n lange punt). (hij vind m erg interessant) Ik wil er nog n embleem op maken en dan is ie helemaal klaar.
    Giul zn haartjes zijn geknipt en hij is weer in bad geweest, dus mn laatste uren waren zijn weer nuttig gespendeerd.

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ah toch een 5de of 6de ziekte.. a gossie...
    Beterschap met je meisje en hopelijk krijgt ze geen koorts meer.

Ik wilde vanmorgen even naar de supermarkt wandelen..het was toch mooi weer hier.. ben ik net de straat uit, zie ik daar toch een donkere wolk aan komen.. pfff verschrikkelijk.. ben maar weer omgedraait. Maar goed ook, want even later plenste het behoorlijk.
    Maarja.. ik zat dus zonder vaatwastabletten te kijken en ik vertik het om alles met de hand af te gaan wassen..
    Tja dan maar even bij de buren wat geleend.. en morgen nog maar een poging wagen vooor de supermarkt.

Ahh rembo Styling.. daar heb ik ook voor gekeken maar is het uiteindelijk niet geworden.. ik had nu van "St Patrick" (Pronovias)
    Zal eens kijken of ik ook een foto kan vinden.

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    grappig he, dat je die merken nog weet.
    Ik heb toen ook naar die Rembo Styling gelonkt.

Een pronovias jurk was mn 2e keus, trouwens.
    Ik had een demetrios. http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... sleep.html
    (deze is bijna t zelfde, ik had wijduitlopende mouwen, verder zelfde jurk)
    Ff snuffelen naar n foto.

13. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    hier zie je een detail van mijn jurk van St Patrick:

Het lijkt of Mischa een grijze broek aan heeft, maar dat is ook gewoon een zwarte. Komt door de schijn van de champagne!

14. Aman

Aman Actief lid

13 mei 2006
    335
    0
    0
    Dat is een mooi merk ja! Hij is echt gaaf.

Ik ga niet eens proberen om weer in de mijne te komen........

Susanne heb je het glas vast en sta je erin?
    Dat bovenstuk wat je ziet is ook erg mooi!

15. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja ik heb een glas vast met champagne.. de fotografe heeft ons later ook nog IN het glas gezet.
    Leuk idee he?!

16. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Hallooooo
    Lees nog altijd mee met jullie hoor!
    Leuk om die foto´s te zien van jullie zeg!
    Mijn jurk was een St Patrick, een uniek exemplaar. En de jurk die jij had Inky, was mijn 2e keus! Ook errug mooi!

17. Niet meer actief

Mooi mooi mooi allemaal..

Pff vandaag was een heuse strijd met Astrid. Ze heeft een enorme loopneus en ik zit dan ook flink onder de snot. Wil alleen maar mama en NEE zeggen is voor mama uit den boze, want dan krijg ik een serenade!

Daarnaast heeft ze mijn bank ondergescheten vanmorgen en ben ik het nu wel een beetje zat aan het worden. Ik wil m'n ouwe meissie terug!

Zo..pff.. dat is eruit! Nu ga ik lekker eten en vroeg naar bed! Astrid ligt ook al 10 minuten!

18. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Hier ook een druk dagje gehad.
    Heerlijk gewerkt met de kids. Ze hadden veel toetsen van het lezen en ze hebben het erg knap gemaakt. Ben meg trots op mijn kotertjes.

De gymles heeft mijn duopartner gegeven. Het was rekstokken en dat zag ik nu niet echt zitten haha. Ik heb ondertussen de registratie in orde gemaakt.

Daarna nog wat handelingsplannen uitgewerkt en veel nagekeken.

Om 17 uur ben ik maar richting oma gegaan om Lars op te halen. Die heeft een superdag gehad. Oma had zelf spaghetti gemaakt en meneer heeft het helemaal op. Lekker jong hè!

Om 18:30 heb ik hem op bed gelegd want hij was stik aan. En ik duik er ook vroeg in. Morgen nog ene half dagje werken en dan weer weekeind.

Alhoewel ik een druk weekeindje voor de boeg heb, heb ik er zin in.

Ik heb trouwens ene nieuwe verslaving. Alcohol vrij bier. Hmmmm lekkerrrrrrrrr

19. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb trouwens net ff lars zijn web-log bijgewerkt.
    Staan keileuke badfoto's op!

20. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    haha alcoholvrij bier.
    stik aan? Dialect? Neem aan dat Lars moe is...
    Goed gegeten jochie!

Leuke foto, Suus. Wij hebben destijds n hele dure fotograaf gezocht. Die had allerlei prijzen gewonnen en stond bij kodak in n speciale lijst helemaal bovenaan.
    Nou, het bleek een Poolse heks. Ze heeft niet echt bijzondere foto's gemaakt. De auto die Elmar speciaal voor onze trouwdag zelf gerestaureerd heeft en ook zeker n bijzondere foto moest hebben. Die foto is nooit gemaakt. Auto staat er nauwelijks op.
    Van mn 4m lange sleep is geen enkele foto gemaakt. OP geen enkele foto staat mn hele jurk. Overal is er wel iets voor mn jurk, alsof ie gecamoufleerd moest worden.
    Ik zit er nog steeds aan te denken om nog es stiekum n foto te laten maken van mn jurk, hihi (maar dan bij n echte fotograaf en miss met mn kindje erbij,als n soort van grap). Ik paste m n paar wkn na mn bevalling weer. Zal es kijken of ik deze keer mn boobs er ook weer ingeritst krijg (dat was vorig jaar nog n manko).

Lekker daggie gehad vandaag. Ben bij El zn ouders geweest. Me lekker laten verwennen. Heb onderweg bij de aldi hele leuke dingen gekocht. Van die foam-matjes, maar dan met n piano met muziek erbij, een leuk snoepiestrommeltje van Pooh met muziek en nog meer.

Deel Deze Pagina